Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2021 în toate secţiunile

  1. @florin_gtifiecare are dupa buzunarul sau. Daca ai bani sa cumperi o electrica de 30000 euro, 5000 euro pe un battery pack nu e asa o tragedie. Insa daca ai o masina de 2000 euro, normal ca 5000 euro pentru o baterie ti se pare iesit din comun. Capitalismul nu inseamna ca toata lumea are dreptul la masini electrice, la masini scumpe, chiar si la masini. Unii circula doar cu transportul in comun. Si asta e un lucru cat se poate de bun si demn, nu cum judecam noi romanii, ca e sarantoc. Cert este ca statistic, bateriile astea inca sunt bune peste 8 ani/150000km si multe din ele au inca ~80% din capacitatea initiala.
    5 points
  2. De data asta s-a plimbat în service la revizie. A 3-a. Si nu oricare, ci cea de 60000 km (precedenta fiind la 45040 km, deci potrivindu-se la un interval de 15k). Pot spune ca sunt cu o revizie in plus fata de intervalul indicat de fabrica 🙂 S-au schimbat toate filtrele: aer, habitaclu, motorina, ulei, dsg+filtru, ulei haldex si inlocuire lichid frana(aprox 230 lei manopera+lichid+curatare+stand franare) intrucat la inceputul lui martie oricum facea 3 ani. Uleiul de haldex a fost optiunea mea sa fie inlocuit (291 lei uleiul+ 58 lei manopera), nu figureaza pentru schimbare. In afara de o protectie din plastic+montaj ce apar pe bon cu 286 lei, si daca mai scad si haldexul si frana, revizia de 60k ajunge aprox 2900 lei pentru cine este interesat. Filtrul de habitaclu era foarte imbaxit de praf fin, ar trebui sa-l schimb probabil la 10k km. In rest masina este aptă de noi aventuri. Ar mai trebui si stergatoarele, dar le aman pentru primavara. I s-a acordat atentia cuvenita timp de 6 ore si jumatate si pot spune ca nici eu nu am fost neglijat 🙂 Pentru farul/proiectorul aburit s-a deschis comanda separata si se asteapta acceptul fabricii pentru inlocuire pe garantie.
    2 points
  3. Corect@tudy_cnu - sa fie, abia astept! Recunosc, nu stau excelent la planificare (sunt lenes), las planurile de concediu pe mana prietenilor ( I just tag along 😊 ). Pentru urmatorul post cred ca o prezint, sper sa fie si interes, experienta mea cu WeConnect si integrarea cu Siri shortcuts si Alexa: - "Siri, warm my car" - python cod, pt ca app-ul official e prea lent si dureaza prea mult pana dai comenzile ( iar sunt lenes aici, e mai rapid cu voice assistant )
    2 points
  4. La multi ani! Acuma, fiecare de unde poate Mulțumesc Vali! veste buna: Am plecat la Cluj la spitalul de urologie si transplant renal . Mi-au facut anestezie generala si au scos asteroidul. Acum sunt pe recuperare si sper sa plec curand acasa. Ca am treaba si la masina si la casa si la birou. Pentru cei care vor sa vada diferenta (sau asemănarea ?) dintre pietrele de la roti cj cele de la rinichi, atasez poza Drumuri bune sa aveti si sa fiti fericiți in noul an. Ne re-auzim cu altele mai bune!
    2 points
  5. Intr-un final a ajuns si in RO grila Hertz. Mai ramane sa fac un ring din aluminiu care sa rigidizeze capacul .
    2 points
  6. Nu!!! Demontezi farurile, scoti becurile si cu multa rabdare.. se curata oglinda din interior (este afumata de la xenoane), lupele ( int, ext ) si geamul la interior. Ptr geam eu am folosit doi magneti puternici (unul de 2 cm la int si unul de 3 cm la exterior. Le faci niste pernute dintr-o laveta si cureti cu o solutie de lentile sau apa micelara fara ulei. Lupele le-am curatat cu o sarma, laveta de ochelari si solutie de curatat ochelari.
    2 points
  7. Va salut ! Dupa aproape 1 an si jumatate de la achizitie am hotarat sa va prezint si cea de a 2 a masina.. dupa T-Roc. Este vorba despre un Arteon Elegance 2.0 TDI, DSG. Ca si dotari optionale are : - Car Net “Guide&Inform” si Security Service - Carlig remorcare cu functie electrica de deblocare - Drive Net - Functie masaj scaun sofer - Jante aliaj usor ,,Chennai” pe 19 - Trapa din sticla actionata electric - Park Asisst, side assist inclusiv Lane Assist, Emergency assist , trafic alert si traffic jam - Active info Display - Pachet Easy Open/Close cu functie safelock -Parbriz incalzit cu reflexii radiatii infrarosu - Privacy Glass - Rear View Camera - Sistem de navigatie Discover Pro - Tapiterie piele Negru Alcantara Va las si cateva poze de cand era noua
    1 point
  8. Mi se par super interesante usecase-urile diferite ale noaste cu app-urile officiale, nu toata functionalitatea exista si este la indemana. Nici mie nu mi-au potrivit 100% si ... I did this, o sa incerc sa postez zilele astea info cum (merge cu iOS/Alexa/Android). PS: e pt GTE ( vezi si range ) dar cum trage datele din WeConnect portal, cred ca merge si cu eGolf/ID3 Teste in terminal: Rezultat: integrare cu iOS shortcuts / siri
    1 point
  9. Salutare, timid si dupa multe lupte cu "piticii de gradina" din mansarda legat de subiectul " ce urmeaza dupa "fosta", ma alatur comunitatii electrice de pe forum. Trec direct la subiect si o prezint pe "Black-e" VW e-Golf, deep black pearlescent (am avut ceva emotii cu culoarea neagra, in realitate arata mai bine decat ma asteptam, dar trebuie tinuta curata) Pe lista de optionale ar fi: Active Info display App-Connect Keyless access Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric cu inclinare oglinda passager la cuplare marsarier Pachet de Iarna Park Pilot Pompa de incalize Priza combinata AC/DC sunet motor Lampi spate cu led rosu inchis si semnalizare dinamica Ce mi-ar fi placut sa mai aiba: rear view camera (stiu ca se poate pune, trebuie sa trec peste stresul demontatului de plastice pe o latura a masinii, sa adoarma piticul "masina noua" si ne apucam de treaba) privacy glass (nu ma incanta idea de folie) Primele impresii dupa 600 de Km parcursi: este extrem de ciudata senzatia de deplasare fara zgomotul unui motor, parca plutesti. Masina, asa cum au zis alti colegi contribuie la starea de Zen. In oras se deplaseaza cu o usurinta debordanta, de "vina" fiind cuplul disponibil instant cat si modul B. One pedal driving devine o joaca. Nici la drum intins nu se descurca rau, ba chiar pe anumite paliere de viteza, depasirile te fac sa zambesti. Masina asta iti dezmorteste creierul imbiind la calcule matematice simple pentru determinarea autonomiei si alegerea statiilor de alimentare. Simt ca ies putin din monotonia unei masini termice. La inceput e sursa de stres, apoi devine interesant jocul. Activeaza tehnici de condus dinamice/inertiale s.a.m.d. In inchereie le multumesc colegilor temerari (early adopters) de pe forum pentru ca au impartasit experientele lor cu noi, ajutand la decizia mea si in mod special lui @Rave si @Abu care au avut amabilitatea sa raspunda intrebarilor mele pe subiectul "electrice" Va las in compania pozelor.
    1 point
  10. Parerea mea e ca ar fi meritat sa dai jos pompa haldex sa cureti si filtrul, sa vezi cata mizerie e, avand in vedere conditiile tale "extreme" de utilizare
    1 point
  11. Salut! Dupa luni de cautari, am ales sa iau un Golf GTE ... si i've joined the forum Criteriile mele au fost: sub 4,4m pt a putea fi folosita prin oras si de sotie / kids / gradi /etc (a picat bmw 330e) eficienta stop/start, poluare mai mica cat astept in fata scoala/gradi cu AC pornit sa vina cei mici deci electric sau hibrid ( i3-ul ma forta la o a doua masina, ID3-ul am o problema cu designul) sa fie rapida (deci nu Toyota CHR) conectata la un app telefon / incalzire din telefon sau Alexa dimineata Singura care s-a potrivit a fost ... Golf-ul GTE! Detalii mai jos: an fabricatie: 2017 ... toamna km: 22.000 cumparata din Autohaus Berlin ( este fabulos, masina asta nu o gasesti de cumparat in RO, doar variantele prefacelift la multi km ) Poze mai jos. Inca descoper chestii si o sa le postez aici. PS: partea electrica e super fain executata ( 3-4 franari, castigi o plecare ) battery charge e destul pt 1 zi de ce avem nevoie in oras rotile de 18 sunt cam mari pt Bucuresti ... dar compenseaza DCC-ul cat timp nu esti in mod GTE
    1 point
  12. Asa e, am primit si raspuns oficial:
    1 point
  13. Adaug aici o informatie care poate candva o sa ajute pe cineva. Am facut update la camera din parbriz A5 de la soft 121 la soft 171 aparut in 2019 ( ├── [ 22M Sep 19 2019] FL_3Q0980653_0171.frf ) In urma updateului nu se mai salva setarea anterioara cu lane assist la fiecare pornire de motor - sa fie on chiar daca in adaption era trecut on. Mentionez ca avand aceleasi setari, cu softul vechi mergea. Cu toate ca era aceeasi codare ca in trecut, schimbarea apare la byte 14 si codarea trece de la A1 la A9 (Se activeaza Perso HC Last setting) - setari luate de pe un forum skoda. Dupa modificarea in A9, totul e ok. Alte probleme intalnite la retrofituri (fiind masina 2015): - in urma retrofitului la AID pictograma ACC cu masina nu se deplasa si ramanea blocata; s-a rezolvat cu codarea mentionata anterior rescrisa complet. Pacat ca am aflat de asta dupa ce am schimbat si senzorul ACC din sigla cu ultima varianta disponibila cu E la final si a trebuit sa fac si recalibrare la reprezentanta. - in urma retrofitului la camera high si activarea functionarii acesteia ca si camera high, nu mai functiona pictograma de parcare cand apasam pe butonul de parking (nu mai vedeam masina pe ecran cu liniile ajutatoare). De asemenea aveam si o eroare pe 6C: 13705478 - Databus U1121 00 [009] - Missing Message [message Parkhilfe_01 not received]. S-a rezolvat prin inlocuirea GW cu ultima varianta AM (cred ca se poate si prin update de soft dar nu bag mana in foc) - tot in urma retrofitului la camera high noua aveam eroare 10489856 - No Basic Setting . S-a rezolvat prin printarea la dimensiuni reale a unui template de calibrare si calibrarea cu ODIS ( vezi aici ) - am activat si pedestrian assist dar din pacate nu mai retin pasii.. m-am jucat cu VCDS original, am salvat codarile vechi si am facut modificari in Instruments, ACC si camera A5 (Atentie, merge doar pe 653; 654 nu suporta) si in adaptions pe 5F pe BAP pedestrian. Nu este dificil ci trebuie bifat ce apare legat de pedestrian (doar pe instruments apare "collision warning" fara cuvantul in sine "pedestrian"). Fiindca modulele comunica, o bifa pe unul din module duce la "Incorrectly coded" pe celelalte. Ideea e sa salvati setarile vechi si sa folositi doar interfata originala. Cand ma apropiam de o trecere a dat avertizare in bord cand a trecut pietonul prin fata masinii, aceasta fiind in deplasare. - retrofit TPMS direct - nu au fost probleme. Dupa montare roti de iarna/vara, trebuie de mers mai mult timp si isi ia automat senzorii. - am incercat sa pun ultimul volan cu buton "View". Nicio eroare doar ca nu functiona butonul - nu se schimba nimic in AID. Am renuntat si l-am pus pe cel vechi inapoi. Multumesc tuturor pt ajutor, eu am incheiat ce mi-am dorit ca retrofit pe masina
    1 point
  14. La multi ani dragi colegi! La aproximativ 2 luni de la prima intalnire, am ajuns la 4000km.Pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalt si amandoi suntem deacord(eu si skoda) ca autostrada ne omoara la capitolul conum(se simte ca e mai multa masina 😝 ).Nu neaparat pentru consumul care il scoatem pe autostrada ci mai mult pentru rezervorul mic pe care il are. E declarat de 55L insa mai mult de 50L nu a intrat nici cand am preluat masina cu range 10.Era frumos un rezervor de 60-65 L. A primit si un cadou de Craciun, ledurile pentru iluminare portbagaj & palnie Pot spune sincer acum ca iluminarea din portbagaj este satisfacatoare pe timp de noapte.Desi pozele nu sunt cele mai bune.
    1 point
  15. Cu ajutorul unui coleg am reușit azi să fac lipiturile pe placă de la ceas, am făcut și o probă și am văzut că merge și ceasul și iluminarea, ledurile albe se aprind. Mâine fac și ceva poze, trebuie să trag firele dar nu sunt hotărât încă de unde să mă leg, cred că am să pun o siguranță în tablou pe un plus permanent și pentru iluminare din blocul de lumini, masă găsesc eu undeva.
    1 point
  16. Nu are legătură. Cumpara far de pe masina cu volan pe stanga
    1 point
  17. Ce probleme pe topicul asta...te doare mintea... @ToniM Asteptare ușoară, in ambele cazuri.
    1 point
  18. Arteonul este succesorul CC`ului, care la randul lui se trage din passat CC care este pe platforma passatului B6..deci este normal ca si arteonul este fix un passat B8 cu alta caroserie, cum si rocco era un mk5, etc ; daca pui costurile de intretinere in balanta, as alege arteonul ; cel putin eu personal de aceea mi`am luat passat CC, pentru ca este o masina ieftina la intretinere, care imparte o platforma comuna si aceleasi motorizari cu gama VAG, ceea ce se traduce prin taxe si reparatii mai putin costisitoare, dar cu un look si o tinuta de drum foarte ok ; este evident ca tine si de gusturi..dar daca pui costurile de intretinere in balanta, arteonul, da, tine cu casa, si arata si mult mai bine ( in ochii multora ) ; exceptand bratele suspensiei, taxele pt motorizare si alte cele prin care A6 pluseaza, unele piese sunt nejustificat de scumpe fata de acelasi reper VW / Skoda. De fiabilitate nu cred ca ai de ce sa`ti faci griji, probleme nu prea au mai fost de la generatia 2015+. Succes si sper sa alegi si cu inima, pt ca satisfactia cand intorci capul dupa masina ta e priceless dpmdv ; daca pe de alta parte ai nevoie de utilitatea A6`lui...ori il alegi, ori cauti altceva.
    1 point
  19. În lipsă de alte preocupări am compilat și coborârea de pe vârful Lăcauți din urmă cu 6 zile.
    1 point
  20. interesant top pe 2020 :)... vs Audi A3... hmmm, good car Leon.
    1 point
  21. La ID.3 sunt alte solutii tehnice folosite la legatura cu solul. La eGolf pui deflectoarele de pe bratele de Golf 8. Contributia ti-o calculezi singur. Intre Golf 7 si Golf 8, tot ce am intuit si montat pe G7 sunt forma de prototip s-a adeverit cand a iesit Golf 8. Codurile sunt pe topicul de aerodinamica. ---- Producatorii de masini se chinuie pentru fiecare km in plus, ajungand sa reduca 10 litrii din capacitatea rezervorului pana la artificii in aerodinamica, dar 'noi' comentam orice si pe urma mergem cu 90km/h pe autostrada. Chiar si cu motoare termice.
    1 point
  22. NU va dorsc decat sa vi se ia talonul in trafic la controale RAR sau sa nu treceti ITP-ul. Doar atat.
    1 point
  23. La golf 6? Nu e ca la B5.5. Iti trebuie un Abrites sau VVDI....etc. E mai complicat. Plus un cip can vw
    0 points
  24. -1 points
  25. Eeeeee usor usor ,ne indreptam spre electric cam toti , autonomia si statiile de incarcare sunt problema momentan dar in viitorul apropiat sper sa fie rezolvata acesata problema . Marea dilema este atunci cand se schimba blocul de acumulatori . Nu stiu cum noua Romanilor ne vine bine sa scoatem din buzunar 4- 5000 eur ptr a schimba bateriile . Numai bine si drumuri usoare !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!