Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2021 în toate secţiunile
-
5 points
-
4 points
-
În lipsă de alte preocupări am compilat și coborârea de pe vârful Lăcauți din urmă cu 6 zile.4 points
-
A fost updatat configuratorul pt Tiguan, acuma este posibil si black pack & HK @acidone77 nu este posibil pe motorizarea asta, acelasi "aspect" ca si pe formentor, unde se putea pune incalzire auxiliara doar pe motorizarile mai mici @DDoc multumesc, insa scaune electrice si trapa pt mine actual sunt doar kg in plus @ct_act & @cristi511 merg pe black, nu sunt fan la crom, am avut "distractie" cu el, ca era Skoda/Seat personal, ca era A5 '18 soacra sau CLS '19 socru, si sincer nu imi place in timp cum se face cromul matuit, sau dupa colantare cum apar urme unde pui jetbag-ul Asta e, imbatranesc, iau masina clasica, insa ca viitor tatic, incapatoare si cu un gram de smile factor cand voi fi singur in ea2 points
-
Arteon-ul dupa parerea mea se vrea a fi ceva ce nu este. Pentru cineva care nu stie despre ce e vorba, masina pare wow, dar ea este de fapt un Passat B8 in alte haine. In esenta Arteon, in afara de cum arata la exterior, nu are absolut nimic care sa il diferentieze de Passat B8 din pacate.2 points
-
@Doomy Frumos, în solo si fara vinci trebuie sa fii mai precaut, iar ca sa glumim, dacă depășești HIS time, atunci poate fi mai rau cu consoarta decat că rămâi noaptea pe munte!2 points
-
Atata timp cat motorul, cutia de viteze si electronica din interior sunt identice cu passat-ul b8, si fiabilitatea va fi identica. Citeste aria respectiva si vei mai afla una alta. Arteon-urile sunt rare pe strada, dar apoi pe forum.2 points
-
Acela e traseu de relaxare pentru noi doar pentru intrare/iesire pe Tabla Buții 🙂 Pentru senzatii si zapada trebuia sa faci stanga, urcare pe tobogan si tranzitare gol alpin cu coborare prin Slon sau pe barajul Măneciu. Chiar vazusem poze ale unor aventurieri de cateva zile ce au fost scosi cu taf-ul de acolo 😆 nici cei de la rescue 4x4 n-au reusit sa-i tracteze. Chiar la sfarsit de an am facut plimbare pe Zizin-Dălghiu. Mult noroi si fagașe, dar fara dificultate.2 points
-
2 points
-
Unele persoane afirmă că urcarea pe vârful Lăcăuți este un traseu destul de dificil chiar și vara. Noi l-am facut iarna pe zăpadă cu gheață dedesubt. Ieri au reusit urcarea un Jimmy (meteorologul, împins), 2 Dustere si subsemnatul fără lanțuri. Restul au dat fail și au făcut cale întoarsă iar o Toyota a ținut drumul blocat vreo 4 ore pe coborâre după ce pe urcare a scăpat-o la vale necontrolat vreo 100 m și s-a oprit la 1 m de prapastie iar apoi cu lanțurile montate greșit și-a retezat conducta de frână...2 points
-
Ce probleme pe topicul asta...te doare mintea... @ToniM Asteptare ușoară, in ambele cazuri.1 point
-
testez mâine seara cu odis. poate apare exact ce sunt. am și o chinezărie de vcds 20.04 dar încerc sa îmi pun baza în odis. revin mâine seara dacă am timp după ce iau mașina din service1 point
-
1 point
-
La mulți ani!!! Azi am schimbat cablul,cele 2 erorile nu mai apar.va anunț dacă mai face figuri.1 point
-
aceiasi problema o avea @BTeo daca nu gresesc. Tocmai ce am comparat l codingurile si nu am gasit nimic care sa influenteze afisajul nav adpmap-13-3Q0-907-572-B_WVWZZZ3CZHE059764-20191116-1634.CSV1 point
-
perfect adevarat. 5500km in <3luni. 1 data ajuns la TM, o data la oradea/tg-mures/bistrita.1 point
-
Cum au zis si colegii, Arteon = B8. Problema e ca Arteon e o masina destul de rara, cat si 2.0TSI de 280cp e un motor nu foate des achizitionat pe Passat/Arteon, deci si mai mici sansele sa gesesti ceva. Si eu am cautat si caut informatii despre 2.0TSI 220/280cp, m-ar tenta si pe mine un schimb de la BITDI la TSI, dar multa lume mi-a zis sa ma potolesc Daca vrei ceva mai premium ( finisaje, tinuta de drum, motor ), alegerea e clara, dar fara o intretinere corespunzatoare, si la o asa masina, fara casco, e cam de prisos achizitia. 150k sunt ceva km... fara o verificare temeinica, nu m-as arunca1 point
-
Arteonul este succesorul CC`ului, care la randul lui se trage din passat CC care este pe platforma passatului B6..deci este normal ca si arteonul este fix un passat B8 cu alta caroserie, cum si rocco era un mk5, etc ; daca pui costurile de intretinere in balanta, as alege arteonul ; cel putin eu personal de aceea mi`am luat passat CC, pentru ca este o masina ieftina la intretinere, care imparte o platforma comuna si aceleasi motorizari cu gama VAG, ceea ce se traduce prin taxe si reparatii mai putin costisitoare, dar cu un look si o tinuta de drum foarte ok ; este evident ca tine si de gusturi..dar daca pui costurile de intretinere in balanta, arteonul, da, tine cu casa, si arata si mult mai bine ( in ochii multora ) ; exceptand bratele suspensiei, taxele pt motorizare si alte cele prin care A6 pluseaza, unele piese sunt nejustificat de scumpe fata de acelasi reper VW / Skoda. De fiabilitate nu cred ca ai de ce sa`ti faci griji, probleme nu prea au mai fost de la generatia 2015+. Succes si sper sa alegi si cu inima, pt ca satisfactia cand intorci capul dupa masina ta e priceless dpmdv ; daca pe de alta parte ai nevoie de utilitatea A6`lui...ori il alegi, ori cauti altceva.1 point
-
@ct_act da.. e putin atinsa si janta. Am incercat sa vorbesc cu cineva la un atelier.. i-am trimis si cateva poze.. omul mi-a zis ca se rezolva, acum nu stiu ce sa zic.. pana acum de fiecare data am apelat doar la reprezentanta cand am avut lovituri, insa parca nu imi vine sa platesc 200-300 de euro doar pentru un lucru asa mic.1 point
-
1 point
-
Daca iti permiti costurile de intretinere si taxele unui a6, atunci mergi pe audi. Totusi, vorbim de un sedan care e premium atat prin mecanica: motor longitudinal in 6 cilindri, 4x4 adevarat ce distribuie in principal puterea catre puntea spate, cutie cu convertizor, suspensie mult mai complexa, cat si prin calitatea materialelor din interior, insonorizare. Arteon-ul e frumos, intoarce priviri, liftback, are tehnologii noi, iar 2.0 tsi e un motor cu un potential imens de tuning, insa la baza e un passat. Oricate optiuni ar avea, nu e premium. Insa te iarta la impozit, asigurari, piese de schimb si cel mai important, e ceva diferit in trafic, mai ales daca mergi pe o culoare mai stridenta.1 point
-
@DoomyExagerezi, pe drumul ala am vazut des de la Logan la Passat. Pana la urma masina are ceva modificari cauciucuri/lift este pacat sa nu profiti. Ieri am fost si eu pe acolo cu un Duster1 point
-
La cascadă au amenajat parcare si au pus indicator cu interzis din drumul principal. Deci se merge 15 min pe jos. La zimbri merita, au adus si reni pe care daca nu ai nenorocul sa dormiteze in staul îi și poți vedea 🙂1 point
-
Traseul respectiv a fost calea de acces pentru cei din Buc/Ploiesti ce au petrecut revelionul la Vama54 si Pastel Chalet. Ruta este dată chiar de google maps si au ajuns pe acolo cu gps-ul. In 29-30 dec au ajuns peste 25 masini, o mica parte pe Intorsură iar cel putin 3 erau fara 4x4 si au parcurs exact traseul facut de tine 🙂1 point
-
Masinile din versusul asta sunt comparabile doar prin prisma pretului. Din oricare alte puncte de vedere, atat pozitive cat si negative, nu prea au treaba. @Qu477R0 cati bani ai de dat pe ownership? Ai de gand sa faci casco masinii? Cati km vei face? Unde? De ce te gandesti la soft? Raspunde ti la intrebarile astea iar ulterior alegerea va fi usoara.1 point
-
Daca ai spirit tanar si e mai mult masina de "burlac", benzina e totusi altceva... iar cu un stage 1 va fi totusi destul de fun si arteonul. Daca va fi si family car intr o oarecare masura, atunci A6 sau A7. Daca as alege eu, as lua Audi, fara sa stau pe ganduri.1 point
-
Daca e doar îndoitură si nu ai nevoie de vopsit, poți incerca la un atelier care face PDR (paintless dent repair), o trage cu ventuze, dar sa fie ventuze cu lipici, nu cu tije sudate. Janta pare stearsă si ea?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cei ce nu au putut urca au întors în locul de la min 12.03 din video (e o troiță din lemn pe stânga și erau urme de manevre de intoarcere acolo). Noi ne-am intersectat cu ei în primul gol alpin înainte de intrarea în padure. Doar ne-au spus că nu au putut urca dar nu și până unde reușiseră. Când alunecă necontrolat și prinzi viteză pe coborâre o direcționezi în margine, altă variantă safe nu există.1 point
-
Nu s-au mai intamplat foarte multe. Ultimul drum catre Timisoara l-am facut cu dinozaurul, ca s-a nimerit tocmai cand a dat zapada in Bucuresti. Si am zis ca, atat timp cat am o alternativa, pe mizeria de iarna sa crut tablaria Golfului. Ne apropiem de 190k km, si totul pare ok. Cu o exceptie - si anume ca, doar cand vrea ea, fara legatura cu temperaturi exterioare/ inclinarea masinii are o scurgere de - zic eu, dupa gust si culoare - antigel, dedesubt, cam sub aeroterma. Nu scade semnificativ nivelul, la preluarea de condens e uscat, geamurile nu le abureste, turul si returul caloriferului sunt uscate... Nu inteleg ce are Apa sta la 90, caldura baga. Poze de la ultima incercare de diagnoza Ca si concluzie pentru jegul asta de 2020 - pentru Golf a fost un an bun pana la urma, si pentru mine alaturi de el. Anumite asocieri de persoane/ activitati ne-au facut sa parcurgem multi si foarte frumosi km, fara probleme, doar cu un ranjet omniprezent. Si mi-au reconfirmat ceea ce stiam, insa multi considera gresit - se poate trai cu un VR6 ca si daily driver Si inca bine.1 point
-
Departe de Passat doar estetic... Faina masina... sa o folosesti sanatos pana te saturi de ea Fiecare cu pasaricile lui... unii vor aspect, altii vor performante, altii vor tehnologie, altii tehnica, greu sa le obtii pe toate...1 point
-
De acord cu tine, numai ca pentru mine la o masina in principal conteza ce e sub tabla, iar din pct. asta de vedere Areton nu aduce mai nimic in plus. Daca Areton venea si cu un upgrade substatial la partea tehnica atunci nu avem nimic de comentat.1 point
-
Ca idee, si parere proprie si personala. Cand o firma da comanda de un produs se asteapta la anumite standarde pe care le impun firmei care produce acel produs. 3 ani am folosit pe un e90 Castrol si a fost inutil uleiul ala, nu zic ca doar de la ulei ca a avut si ceva probleme masina. De cand am luat Audi-ul (1 an) am pus ulei VW OEM 5W30 si nu a consumat mai mult de 300ml la 10.000 km, am zis sa raman tot pe el doar ca nu se mai fabrica 5W30 si am decis sa pun 0W30.1 point
-
https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab1302cfa4e9422012c2b811 point
-
Două bucăți de calcar în parcarea unui magazin de bricolaj 😁 724FB81A-061E-45CC-A58F-1D29C0E09299 by toni.pieleanu, on Flickr1 point
-
@cristi511 & @Rave: se achita cu brio si de drumuri mai lungi. Duminica trecuta am bagat Buc-Brasov. Am incarcat in Otopeni si am ajuns la BV cu 19% baterie. Temp ext 5 grade, climatizarea pusa pe 22. La intoarcere am incarcat in BV si am ajuns in Bucuresti (20 de Km in plus fata de punctul de plecare Otopeni) cu bateria 20%. E drept ca in oras, drumuri scurte consumul e semnificativ mai mare decat toamna. Momentan ne descurcam cu incarcatul. Cat despre mersul in oras, e o incantare la fiecare acceleratie. @Rave: buni Bocancii de iarna. Sa te poarte in conditii de siguranta maxima si fara emotii.1 point
-
De asta trebuie sa intelegem ca masinile astea sunt strict de oras + ceva naveta in zona suburbiilor. Asteptarile trebuie sa fie in concordanta cu realitatea tehnologica altfel...o dam in vs rapid.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poate te ajuta cateva detalii si de la un posesor al modelului din versus, dar Avant. Cum a spus si @cristi511, costurile sunt destul de mari. Ca idee, pe anul 2019 (2020 nu prea a mers asa mult masina din cauza pandemiei) costurile cu asigurarea, impozit, casco, revizii/reparatii a fost ~12.000 lei. Asta nu include retrofituri, soft sau alte modificari optionale pe care le faci doar daca le vrei. Strict din prisma motorului iti spun ca feelingul unui v6 bitdi pe o caroserie grea, cu sistem quattro merita diferenta de impozit. Asta este parere personala, evident. Adauga la asta o suspensie adaptiva si vei avea o masina grea cu motor puternic cu o tinuta de drum foarte buna; sportiva cand ai nevoie si confortabila cand vrei sa mergi chill. Nu spun ca Arteonul nu sta bine pe drum, impartasesc impresiile mele despre masina la 2 ani de la achizitie. Iar faptul ca este Avant si are un portbagaj foarte incapator (ma ajuta mult acum cu bebe, carut, scaun si altele voluminoase) ma bucura tare mult. Uneori este lup in blana de oaie Daca bugetul si intretinerea nu te deranjeaza, mergi pe A6. Dar daca tot esti indecis, mergi cu ambele si decizi singur care-ti place mai mult Bafta! LE: Eu nu te sfatuiesc sa iei un A6 fara sa ii faci casco. Doar sticla oglinzii este ~2500 lei (pret din etka). Orice alt element/piesa motor este scumpa. Stiu ca zici ca ai grija, dar daca e sa fie un necaz, te va durea buzunarul...0 points
-
Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine. Pacat ca e diesel, dar sper macar ca ai luat motorul de 190 HP si automata. Eu sincer nu inteleg masina asta, dar pentru cei care vor un look diferit fata de Passat este o varianta de luat in calcul.0 points
-
-1 points
-
@adrian001no offense, dar pe langa faptul ca Passatul e deja o masina comuna, mi se pare o masina batraneasca ca aspect. Arteon e fix ceea ce trebuie.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00