Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2020 în toate secţiunile
-
Din Dynaudio au trecut pe HK @cristi511 , este pe "to do" optionalul, inca pe Tiguan R nu apare pe configuratie, pe celelalte modele de Tiguan este posibila configurarea @DDoc incalzire auxiliara detin garaj deci nu ii vad scopul, in rest parbrizul degrivrat ar trebuie sa faca fata, iar trapa am avut pe Ateca si nu mi se mai pare acuma must have, chiar o evit pe baza experientei de mentenanta a trapei si a utilizarii rare ca utilizator Cat despre scaune electrice, probabil e frumos to have, pentru mine mi se par doar kg in plus, nu vad utilitatea lor on a dayli basis sa imi merite centii, insa e parerea pur personala a mea actuala. Pana una alta, avans achitat, an nou fericit tuturor!4 points
-
Unele persoane afirmă că urcarea pe vârful Lăcăuți este un traseu destul de dificil chiar și vara. Noi l-am facut iarna pe zăpadă cu gheață dedesubt. Ieri au reusit urcarea un Jimmy (meteorologul, împins), 2 Dustere si subsemnatul fără lanțuri. Restul au dat fail și au făcut cale întoarsă iar o Toyota a ținut drumul blocat vreo 4 ore pe coborâre după ce pe urcare a scăpat-o la vale necontrolat vreo 100 m și s-a oprit la 1 m de prapastie iar apoi cu lanțurile montate greșit și-a retezat conducta de frână...2 points
-
Crăciun Fericit, dragi colegi! Azi va prezint ultimul Retrofit făcut la mașina personală și anume Electric Parking Brake EPB /Autohold pe Skoda Octavia 3 VRS din anul 2015. Unul dintre cele mai rare retrofituri pe Octavia 3 a fost efectuat cu succes. Acest Retrofit a cuprins: ✅ Etrieri electrici Audi S3/RS3; ✅ Discuri ventilate 310mm; ✅ Plăcute ATE CERAMIC; ✅ Lichid de frâna MOTUL RBF660; ✅ Cablaj custom; ✅ Un nou set de coduri SWAP Predictive ACC pentru a permite sistemului EPB sa funcționeze full autonom. Atașez câteva poze cu rezultatul final1 point
-
Eu folosesc de vreo 10 ani glicerina boraxata si sunt foarte multumit ( si hai sa ne oprim aici cu tratamente chedere , ca ne-o luam 😀 ) !1 point
-
F. buna pentru chedere e glicerina de la farmacie, pret derizoriu, efect de durata. E curata fara solventi.1 point
-
Nu siliconul este rau pentru cauciuc ci solventii care vin pe langa el in solutiile de slaba calitate. Mai toate solutiile pentru cauciuc contin silicon, unele pe baza de apa, altele pe baza de solvent. De evitat sunt cele pe baza de solvent. Solutia de la Nigrin este apa de ploaie, dupa cateva zile nu se mai vede nici un efect. Nexzett sau Sonax Gummipflege, dintre cele dedicate pentru chedere, au functionat cel mai bine pentru mine. Altfel merg foarte bine si Poorboys New Look, Meguiars M40 si multe alte solutii pe baza de apa.1 point
-
Ai Coso Garaj in Iasi, care e expert pe VAG. Ar fi bine sa nu mai conduci masina pana nu ii faci o inspectie temeinica si asta e valabil in general cu orice masina/motor care prezinta simptome suspecte.1 point
-
Nu e nici un jurnalism auto, e site-ul unei firme care se ocupa cu reparatii cutii DSG. unde ai gasit tu asa o idee/recomandare? Pana si site-ul rusesc postat chiar de tine mentioneaza ca uleiul e pe viata la DQ200 pai nu zice asta, tocmai. E si o poza mare cu crapatura si scrie clar ca poate aparea la ambele in descrierea pozei... Si apoi zice chiar ca schimbarea facuta a facut mai mult rau. Cele 2 modele, 0AM si 0CW au mers simultan in continuare in productie pe diferite piete, de asta daca observi ai in tot articolul poze cu peretii acumulatorului de presiune crapati cu descrierea "perete crapat cutie 0AM/0CW" E bine sa fim atenti cand dam sfaturi pe forumuri...1 point
-
Un mic update legat de postarea mea de mai sus. Am recurs recent la inlocuirea acelui furtun, preventiv. Nu aveam inca problema apei in portbagaj insa vazand ca umarul acela de cauciuc de la capatul furtunului lipsea si la mine, iar furtunul era usor deplasat, am facut operatiunea de inlocuire. Cost 29 de lei, de la reprezentanta, piesa venita de pe o zi pe alta. Timp de inlocuire 15-20 de minute. Sfat: desfaceti toate plasticele de pe hayon si incepeti cu cel din partea de sus, pe urma lateralele si pe urma "capacul" mare al hayonului. De ce ? Plasticele laterale au niste picioruse care intra in capitonajul mare. Daca desfaceti doar plasticul mare, riscati sa rupeti acele picioruse amintite, iar de pozitionat la loc, sa fie clemele si piciorusele acolo unde trebuie este extrem de greu. Pierdeti timpul si riscati ruperea diferitelor picioruse. Daca desfaceti in ordinea corecta, pt ca si ornamentele pana la urma culca usor una peste alta fix in ordinea respectiva, o sa fie extrem de usor de demontat si montat la loc. Tubul nou achizitionat este dintr-un material moale, un cauciuc de calitate. Este stiuta problema de catre VW, cu tubul acesta (mi-au confirmat si cei din reprezentanta) si de aceea, ca piesa de inlocuire, este un fel de update. Tubul original este dintr-un plastic/cauciuc (probabil) la origine, transparent, care se intareste ca naiba. Si la mine era teapan de parca era din sticla.1 point
-
Generatia 2 de tdi cr aduna mai repede carbon in dpf. Asa e setat din soft. Batranetea isi spune mai repede cuvantul la ele.. daca sint folosite in oras. Cand le cumpara romunu din vest deja ele au 300k km. Ori la aceasta varsta.. deja motorul are probleme. Combustibili de pe la noi cu mult biodiesel si alte amalgamuri le afecteaza. Daca mai are si consum de ulei.. va regenera mereu. Gasiti meseriasi care stiu sa faca o diagnoza corect.. sa urmareasca parametri cu atentie. Degeaba mergeti la service care cauta erori. Acestia inlocuiesc piese la greu , pt ca asa traiesc bine. Apk vag dpf e f f utila. Cu ea reusiti sa tineti sub urmarire dpf.1 point
-
1 point
-
@Dragoș Pahonțu Multumim pentru articol, dar mie mi se pare ca articolul ala descrie exact faptul ca in principiu 0AM si 0CW sunt aceeasi cutie. E normal ca de-a lungul timpului atat 0AM cat si 0CW sa sufere imbunatatiri incrementale. Este acleasi design cu mici modificari care teoretic ar trebui sa rezolve anumite probleme, dar care practic (potrivit articolului) le poate agrava.1 point
-
Prima deja iese din sfera de problemute, e deja o problema mare de siguranta care nu avea voie sa se strecoare in productie. Oricum se stia de cand VW tot amana lansarea ID3-ului ca primii clienti vor fi beta testeri.1 point
-
Am mai patit niste chestii "interesante" (se poate citi super "periculoase si enervante", daca n-am fi oameni pozitivi si optimisti – ca toti romanii). 1. masina era in R (engleza mea creadea ca vine de la reverse), dar masina a inteles sa mearga in fata, spre copacel (inteleg noua dragoste de ecologie a VW, dar sa imbratisezi copacii cu masina e deplasat, zic eu; copacul o sa fie deplasat, adica, pentru ca masina e grea, nu e vreo bicicleta) 2. camera de mers inapoi a orbit azi; a scos capul din sigla din spate, cum face ea, dar vedea numai negru in fata ochiului si tot negru vedeam si eu; am mers inapoi doar cu oglinzile, ca salbaticii, pana si-a revenit doua porniri mai tarziu (dar bine ca așa mi-am dat seama ca nu stiu sa parchez lateral si ca nu stiu dimensiunile masinii; cred ca incearca sa ma ajute, de fapt, sa ma descurc cu mai putin) 3. mergeam ca un boss cu Travel Assist, in trafic, accelerand nitel ca sa nu stea atat de departe de masina din fata (bara-n bara trebuie pentru ca Bucuresti si bizoni si pentru ca Bucuresti si oameni suparati), cand apare un mesaj rapid pe ecran (nu inteleg de ce le mai pun, daca nu asteapta sa le si citeasca cineva, dar cred, ca mai sus, ca incerca sa ma invete sa citesc rapid, deci super) cu ceva ca "parking brake activated" si masina franeaza puternic, se opreste cu fundu-n drum si trage frana de mana sa imi arate probabil sa nu ma grabesc atat1 point
-
Două bucăți de calcar în parcarea unui magazin de bricolaj 😁 724FB81A-061E-45CC-A58F-1D29C0E09299 by toni.pieleanu, on Flickr1 point
-
😁 Schimba bugetul daca se gaureste la 40 de lei Sa o folosesti sanatos fara probleme1 point
-
@rudiRUD la dieselele vag din dotare nu as schimba motul-ul, insa la VR nu m-a incantat peste masura, doar ca la km pe care ii are, nu l-a mancat deloc. Sunt chiar curios cum se comporta long time cu uleiul oe, norma din carte. Rau nu ar avea ce ii face. @Muale asta, plus ca am uitat sa imi iau garnitura de buson baie, si a doua zi plecam iar la drum, nu voiam sa plec fara ulei proaspat. Iar treaba cu corect este cu dus si intors - furtunul intra pana in fundul baii, unde sta joja, si dupa cantitatea de ulei extrasa, si contaminarea (culoarea) uleiului dupa +1000km, se pare ca am facut o treaba cel putin decenta Si sa revenim, am profitat de vremea inca buna de luni (ca azi a fost jale pe traseul pe care l-am parcurs ieri) si in drum spre (din nou) TM, am ales Transalpina. Mi-o aduceam aminte de acum 8 ani de zile, intr-un hyundai diesel, in care fiecare ac de par abrupt (si sunt destule) era o experienta destul de neplacuta. Peisajele dupa cum le stiam, superbe, insa experienta cu Golful a depasit orice asteptare. Cuplul "de jos" al VR-ului, combinat cu tractiunea si supensia, "insurubeaza" masina pe viraje intr-un mod care te face sa ranjesti continuu. Iar bucata (mai usoara) superb virajata, si cu asfalt perfect dintre Obarsia Lotrului si Sebes, in zi de lucru, cu trafic redus, este o experienta deosebita. Cu aceste doua drumuri pot completa "review-ul" chinezismelor allseason, care implinesc in curand 2 ani la mine: Pe uscat sunt decente, un pic zgomotoase la viteza si in viraje luate (foarte) tare, aderenta un pic sub cauciucuri dedicate de vara, insa in limite mai mult decat ok in utilizare normala; Surpiza a venit pe ud, inclusiv pe drumul de intoarcere in noaptea asta, cand am parcurs Dealul Negru si A1 pe torentiala - profilul "V" se pare ca a fost copiat ok de fratii chinezi, evacueaza foarte bine apa, reducand acvaplanarea aproape la nivelul Uniroyalurilor. Iar faptul ca sunt XL (extra load) ajuta mult in precizia schimbarilor de directie. Per ansamblu nu sunt deloc rele.1 point
-
SALUTARE Am un dump de la un cluster si nu ii stiu codul pin si nici la ce adresa se afla! ceass.e2p1 point
-
Schimba-i uleiul si filtrul in prima faza Eu pun Motul Xclean 8100 + fitru Mhale. Cu Castrol e zgomotos si al meu..-1 points
-
83.5k km la incheierea lui 2020. Anul urmator va fi unul, sper eu, mai interesant dpdv automobilistic. Mai o plimbare, mai o schimbare, anything goes. Dpdv audila, urmeaza niste lucrari: - 1/2 body polish. Buy a dog, they say. It will be fun, they say....or not. Am 2 lupisori care s au gandit ca urmarirea pisicilor poate continua si pe masina asa ca.... important e ca e Craciunul si ca n am facut gulere la haine din blana lor - revizie in vreo 75 de zile/4500 km adica ulei, filtre si ce mai trebuie... - anvelope de iarna pt sezonul 2021/2022 - others. Cam asta ar fi. Sarbatori frumoase!-1 points
-
@flavius1611 singurul lucru care cred că merită făcut este să schimbi uleiul la cutie și mechatronic la fiecare 60,000km.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00