Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.12.2020 în toate secţiunile
-
Unele persoane afirmă că urcarea pe vârful Lăcăuți este un traseu destul de dificil chiar și vara. Noi l-am facut iarna pe zăpadă cu gheață dedesubt. Ieri au reusit urcarea un Jimmy (meteorologul, împins), 2 Dustere si subsemnatul fără lanțuri. Restul au dat fail și au făcut cale întoarsă iar o Toyota a ținut drumul blocat vreo 4 ore pe coborâre după ce pe urcare a scăpat-o la vale necontrolat vreo 100 m și s-a oprit la 1 m de prapastie iar apoi cu lanțurile montate greșit și-a retezat conducta de frână...4 points
-
Nu s-au mai intamplat foarte multe. Ultimul drum catre Timisoara l-am facut cu dinozaurul, ca s-a nimerit tocmai cand a dat zapada in Bucuresti. Si am zis ca, atat timp cat am o alternativa, pe mizeria de iarna sa crut tablaria Golfului. Ne apropiem de 190k km, si totul pare ok. Cu o exceptie - si anume ca, doar cand vrea ea, fara legatura cu temperaturi exterioare/ inclinarea masinii are o scurgere de - zic eu, dupa gust si culoare - antigel, dedesubt, cam sub aeroterma. Nu scade semnificativ nivelul, la preluarea de condens e uscat, geamurile nu le abureste, turul si returul caloriferului sunt uscate... Nu inteleg ce are Apa sta la 90, caldura baga. Poze de la ultima incercare de diagnoza Ca si concluzie pentru jegul asta de 2020 - pentru Golf a fost un an bun pana la urma, si pentru mine alaturi de el. Anumite asocieri de persoane/ activitati ne-au facut sa parcurgem multi si foarte frumosi km, fara probleme, doar cu un ranjet omniprezent. Si mi-au reconfirmat ceea ce stiam, insa multi considera gresit - se poate trai cu un VR6 ca si daily driver Si inca bine.3 points
-
@pronet mulțumesc pentru sfat. Chiar dacă nu a nins și sunt afară 15°C, am codat plierea pe contact, nu pe ușă deschisă. Cine știe, poate ajung pe undeva unde o fi și frig iarna! Mâine încerc să mai curăț o dată jantele Mallory de punctele de fier din lac, de pe spatele jantei. Mi-a venit soluția de jante, că nu mai aveam și văzând o postare pe feisbuc a lui @Muale am decis să încerc altceva în afară de Somax. Să vedem cum se comportă.2 points
-
Stii gluma aia cum ca tu nu mori acasa? Fain, imi place tare dusterul, pare ca se misca asa usor. Drept ca e si mult mai usor ca si masa a caroseriei. Dar si skoda se misca fain. Ai curaj2 points
-
2 points
-
edit: si deja in al 7-lea an, si dupa o saptamana cazand la 12.1 - 12.2, nu am mai avut tupeu sa tin exide-ul de 64ah. Si am experimentat, decat exide tot de 64 cu 640, hai, la aceiasi bai rombat oem dacia (cum am pe Bora de 3 ani) de 70 si 720... Ar trebui sa duca, avand in vedere ca vr-ul, fiind benzinar, nu solicita asa mult bateria la pornire.1 point
-
Interesant... asa am aflat ca si kodiaq-ul meu tinde spre 2 tone. Referitor la Enyaq cred ca cel cu 2 motoare o sa sara bine de 2.5 to.1 point
-
Wow... acuma m-am uitat peste configurator si... 60k+ pentru un Tiguan, fie el si R... Dpmdv o asemenea achizitie nu se poate "justifica" in veci, dar cum nu sunt banii mei ... Eu as renunta la HUD... am mai fost cu Passaturi cu HUD ( e acelasi sistem ) si e o sursa interminabila de zgomote si zdranganeli ( cel putin la drumurile noastre ) Incalzire auxiliara? In rest, e f bine dotata, asa cum ar trebui sa fie la banii astia LED, DCC, etc astea banuisc ca sunt standard nu?1 point
-
Te-ai uitat putin la alternativele cu 6 cyl si "M" in nume? L.E. Am facut test drive de 2 ori cu Tiguan si o data am avut hartiile pentru achizitie in mana. E adevarat ca era un 2TDI de 190 dar feeling-ul overall nu a justificat pretul. Ti-am recomandat sa te uiti si la BMW fiindca feelingul dat de xDrive nu se compara. Am incercat si quattro de A5 B9 si la fel. Mult mai placuta senzatia de "impins". Sa nu mai spun de feelingul interior, Tiguan-ul sufera mult aici, mai ales in zona de pret unde ajunge un R cu dotari.1 point
-
No, codare 19 can gateway cu 00006. Dupa aia incearca cu modif coding la 17 instrumente, ultima cifra, pt viteza.1 point
-
Neata buna, trebuie sa incep prin a recunoaste, ca nu am urmarit pana acuma deloc topic-ul de Tiguan de pe acest forum, deci is tinerel in ale cunostintelor despre Do's & Don't la acest model, deci las mai jos o configurare, apreciez orice hint: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Optionalele subliniate sunt cele care m-au facut sa renunt la Formentor, pe care mi le doream si nu le puteam configura, respectiv Area View care m-a tinut cu comanda blocata luni de zile... Comparand .de vs .ro in configurator, as mai adauga Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Din ce am inteles, in prima saptamana din Ianuarie posibil sa clarificam HK la sunet si dupa ii dau drumul la comanda. Mersi anticipat pentru orice sfat asupra Tiguanului cat si despre optionale, sunt ferm convins ca sunt posesori de Tiguan care au experienta cu anumite optionale. Va doresc o zi faina, o trecere intre ani cat mai "Normal" posibila in acest sublim 2020, All the best, ToniM LE: @ct_act da, vine standard pe R1 point
-
Mergi la cineva care cunoaste procedura ,nu o sa reusesti singur fara sculele si cunostintele necesare1 point
-
Am facut o mica excursie Aiud i-Satu Mare. Din totalul de 240 km 90 km au fost autostrada, restul DN-uri prin multe localitati. Daca as fi mers mai potolit pe autostrada cu vreo 30 km/h reuseam lejer un consum de 7,x ... Acelasi drum mai demult am facut-o si cu consum de 10l/100 km, dar si cu consum de 13l/100 km, de fiecare data cam cu aceeasi viteza medie, (aprox. 95km/h ) dar de fiecare data alt stil de condus . Acum am fost 2 adulti +1 copil + 1 patruped+ bagaje destule, fara climatizare, doar incalzire in scaun pasager. Masina in continuare o incantare, mai ales la drum lung. Anvelopele de iarna silentioase si cu aderenta buna. Am intalnit si -3C cu strat subtire de zapada proaspata pe drum dar si +6C. Va urez Sarbatori Fericite si un an nou mai bun si mai bogat in experiente automobilistice si nu numai! 🙂1 point
-
Din experienta avuta cu zgomot de aer in calorifer,la scurt timp a picat garnitura de chiulasa cam la toate.1 point
-
1 point
-
Cateva updateuri despre masina: - nicio problema mecanica pana acum, motorul merge uns, consum decent (8-9 Bucuresti, 6.5 mixt). - anul trecut in toamna am gasit masina lovita in parcare, probabil de la o duba cu ceva materiale in bena. Vizitat centrul de daune Generali de la Brady, in 3 zile aveam capota si bara fata noi, revopsite desigur. - in vara am schimbat un parbriz incalzit pe Casco. - acum o saptamana am observat ca farul stanga trage la umezeala mai ceva ca drojdierul la sucul de prune si am programat o vizita la Brady. La telefon imi spuneau ca ar fi o informare de la fabrica cum ca ar fi normala o usoara aburire la temperaturi scazute. Doar ca este prima oara dupa 3 ierni in care se intampla asta si oricum doar la un far aveam problema. La fata locului au constatat ca intra apa destula si nu se dezabureste nici de la mers nici de la caldura de afara. Dupa jumatate de ora de la trimiterea la fabrica a constatarii am primit acordul pentru inlocuire pe garantie, gratis pentru mine. Asa ca am far stanga nou. Interesanta aceasta procedura on-line de lucru cu fabrica si suprinzator ca cineva in Cehia chiar care raspunde acolo pana la ora 23. PS. Factura catre fabrica a fost 5000+ lei. - am ales ca montez si o camera de marsarier tot la Brady pentru a nu afecta garantia cat si pentru a adauga la Casco piesa montata in baza facturii de la service-ul oficial. - peste o luna ajung la 40.000 km si voi merge si la schimb de bujii preventiv. Cu aceasta ocazie trec si la uleiul nou 0W-30, cred ca original VAG in cazul in care nu aduc Mobil 1 la service. Pana acum am putut sa cer explicit ulei Mobil 1, care s-a comportat excelent. Per total: - este reconfortant sa ai garantie la masina cat mai mult timp. Merita si sa platesti suplimentar pentru asta daca mai pot extinde cu 2-3 ani. De asemenea, merita sa pastrezi masina fara modificari neautorizate pentru a beneficia de garantie cat si pentru eventualele kulante, daca este cazul. - Casco este obligatoriu (chiar si cu fransiza) pentru starea drumurile noastre dar mai ales ca masura de protectie pentru fauna ce le populeaza. De exemplu, bara si capota noua plus revopsire si manopera, peste 7000 lei era factura catre asigurator. - relatia cu asiguratorul - Generali si cu Brady este excelenta pana acum. M-am convins si de avantajele unui producator din Europa, ai piese pe stoc destule chiar la dealer si daca nu sunt in magazie, vin a doua zi la comanda. Ca idee, am avut programare la ora 19, la ora 20 ? a fost luata masina pe rampa la constatare, la 20:30 au primit acordul de la fabrica, la 22:30 plecam din service cu far nou. Si ca o constatare despre tehnologiile high-tech de pe masini. Iti fac viata la covrig mai usoara si chiar te ajuta. Totusi, cand garantia expira si trebuie sa schimbi piese, vei plange langa portofel. Asta este de luat in calcul mai ales cand cumperi o masina SH care are multe sisteme din acestea.1 point
-
Masinuta de o saptamana sta cuminte pe dreapta si asteapta ziua cea mare de maine cand va primi ambreiaj nou. Cel vechi a inceput sa patineze tare in toate treptele superioare plus ceva zdranganit la relanti si am preferat sa o tin pe dreapta decat sa ma lase pe undeva in drum. Azi a primit o baita completa acasa plus presurile de cauciuc de iarna si bineinteles 2-3 poze. Va urma dupa ambreiaj pregatirea pt iarna cu decontaminat si ceara si cateva elemnte de polisat! Km 287.0001 point
-
Am reusit de am vopsit si bara fata, din pacate diferenta de culoare tot mai este acolo(pacatoasa culoare gri), teoretic trebuia pierdere pe cele 2 aripi(asa vorbisem cu vopsitorul dar el a spus ca i s-a parut ca a iesit bine, asa de ce sa se mai complice) dar overall arata foarte ok acum, la vopseaua veche se crapase lacul foarte urat in zona unde a fost reparata cand am luat kit-ul de fr. Km 285.000 , va urma schimb ulei in cutie, lichid de frana si cam atat for the moment, sper sa reusesc sa ii fac o corectie la lac ca sa mai elimin din zgarieturile fine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pentru cei care doresc sa monteze camera pe Passat B5 (B5.5) Variant: LISTA CU NECESARE (in afara dvd ului de pe masina): 1. camera marsarier (la mine merge NTSC - am pus intai Pal si nu mergea, se vedea in ceata); http://img232.imageshack.us/my.php?image=r...rawithnight.jpg 2. doua mufe rca tata; 3. 10 metri cablu boxe stereo (un fir este folosit pentru semnalul video iar celalalt pentru tensiune (+12V) camera si dvd; 4. banda izolatoare; 5 cativa "soricei" pt prinderea firului de cablurile existente; 6. tub garnitura silicon. SCULE NECESARE: 1. surubelnita cu cap normal, cruce si torx; 2. bormasina electrica, spirale, piatra conica sau freza pt decupat metal, diametru 28 mm (in functie de dimensiunile camerei) 3. pistol/letcon lipit, fludor si pasta decapanta; DURATA APROXIMATIVA DE LUCRU : 4-5 ORE IN STIL LEJER Procedeu> 1. se demonteaza panou de pe haion (vezi cum se demonteaza aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52474) si panoul lateral dreapta din portbagaj, iar pt panoul din portbagaj, foto (este necesara rabatarea banchetei - spatar si sezut) : http://img255.imageshack.us/my.php?image=laterala1.jpg http://img523.imageshack.us/my.php?image=laterala2.jpg http://img523.imageshack.us/my.php?image=laterala3.jpg 2. se demonteaza panourile mici de pe stp porbagaj dreata si cel de pe plafon . http://img523.imageshack.us/my.php?image=tapiterie.jpg 3. se demonteaza ornamentele de pe prag, spate si fata dreapta, precum si cel de la picioarele pasagerului. la usa spate> http://img142.imageshack.us/my.php?image=d...eraljosusas.jpg la usa fata > http://img142.imageshack.us/my.php?image=d...eraljosusaf.jpg la picioare pasager > http://img142.imageshack.us/my.php?image=d...lateraljos2.jpg la picioare pasager, langa tunelul bordului - http://img264.imageshack.us/my.php?image=cablubord1.jpg 4. Acum se poate incepe instalarea cablului. Eu am inceput de la haion. Se desface burduful de cauciuc prin care intra firele in haion, se introduce un "soricel" sau o sarma mai otelita prin el, de care se prin firele noastre, cu banda izolatoare. Se trage usor, ca sa nu scape firele, si astfel am reusit sa le trecem prin burduf. http://img135.imageshack.us/my.php?image=tapiterie.jpg http://img135.imageshack.us/my.php?image=cablurihaion1.jpg http://img135.imageshack.us/my.php?image=cablurihaion2.jpg http://img156.imageshack.us/my.php?image=cablunr.jpg Firele au ajuns la prima destinatie, haionul. 5. se introduc prin panoul lateral dreapta al portbagajului, si se oreste la lampa stape dreapta. Aici efectuam o operatiune mai delicata. dezizolam firul de la marsarier (lampa mers inapoi). Acum aflam de ce avem nevoie de cablu stereo. Unul dintre fire isi continua drumul spre bord, la dvd (eu am ales culoarea alb iar celalat va fi sectionat si conectat la lampa de marsarier. Astfel, va da tensiune (+12v) la camera, cand bagi in marsarier si va comanda dvd-ul sa intre in modul mers inapoi (indiferent daca e pe raiod, dvd sau oprit) http://img166.imageshack.us/my.php?image=c...ampamarsari.jpg 6. ducem cablul pana in fapa, pe sub ornamentele de prag, il introducem pe sub mocheta de la picioarele pasagerului si il bagam in bord, pe langa tunel, pana la dvd. http://img50.imageshack.us/my.php?image=cablubord1.jpg http://img50.imageshack.us/my.php?image=cablubord2.jpg 7. Acestea fiind zise, inainte sa asamblam lateralele desfacute, verificam ca la introducerea in marsarier (avand contactul la motor pus), verificam cu aparatul de masura daca primim tensiune in fata si la haion. 8. Revenim la haion. Eu am ales pozitionarea camerei, pe haion, sub numar, pentru a reusi sa vad toate obstacolele, indiferent de dimensiunea lor, si ca sa realize distanta mai bine, astfel reusind sa vad un pic din carligul de demontare. Dupa ce veti stabili pozitia camerei (masurati de 3 ori,verificati de 4 ori si gauriti o singura data), cu ajutorul bormasinii, a unui spiral (daca aveti spiral conic pt tabla e super) si a unei pietre conice, se da o gaura de dimensiunea camerei (la mine 28 mm). Dupa gaurire, am dat cu grund gri pe tapla, pt a prevenii ruginirea. Inainte sa montez camera, am alplicat silicon pe ea, pt a nu intra apa intre ea si haion. Dupa ce o pozitionam (in prealabil conectand cablurile la dvd si la camera), verificam imaginea, efectuam reglajele, strangem camera si stergem excesul de silicon. http://img140.imageshack.us/my.php?image=camerainhaion.jpg http://img140.imageshack.us/my.php?image=camerainhaion3.jpg http://img140.imageshack.us/my.php?image=camerainhaion4.jpg 9. se asambleaza tot ce am demontat. 10.......mea, armata trece. Mare bucurie, merge si e belea.... NOAPTEA > http://img156.imageshack.us/my.php?image=n...eainparcare.jpg ZIUA > http://img156.imageshack.us/my.php?image=ziuainparcare.jpg http://img165.imageshack.us/my.php?image=ziuainparcare1.jpg IN PARCAREA SUBTERANA > http://img165.imageshack.us/my.php?image=i...resubterana.jpg http://img144.imageshack.us/my.php?image=i...esubterana1.jpg Concluzia mea este ca investitia merita si e bestiala. Spor la treaba.1 point
-
Nu are legatura cu test. Ma bucur ca ai reușit0 points
-
Pt Usa deschisa trebuie ceasuri de Golf 4. Doar usa de la sofer si capota fata. Daca sunt de Golf, recodeaza 19 can gateway cu 00006. Daca sunt de Passat, trebuie modificata placa de baza, e mai complicat. Pt viteza, umbla si tu la ultima cifra de la coding, pe 17....modifica, ai vreo 4 variante...vezi care e cea mai apropiata0 points
-
in 3 km...nici nu se incalzeste bine catalizatorul, asadar e cam normal deja... De cateva luni bune, motoarele 2.0 CR din generatia a doua CFFx, CJCx, CGLx cam pe aici isi fac regenerarile fie ca sunt Dieselgate fie ca nu, din ce am tot vazut pe forumuri si grupuri FB. O avea legatura cu procentul mai mare de biodiesel din motorina, sau se sfarseste viata mai repede a DPF`ului...0 points
-
OK, dezbaterea e foarte buna, ne ajuta sa progresam. Cum ziceam, Legea 203/2018 (atasata) contine toate detaliile necesare, mai jos cateva extrase. LEGE Nr. 203/2018 din 20 iulie 2018 privind măsuri de eficientizare a achitării amenzilor contravenționale ART. 1 Prezenta lege reglementează măsuri pentru facilitarea achitării amenzilor contravenționale prin constituirea unui cont unic de plată și simplificarea procedurilor de urmărire a încasării amenzilor. ART. 4 (1) Sumele reprezentând amenzile contravenționale încasate în condițiile prezentei legi se fac venit la bugetul local al unității/subdiviziunii administrativ-teritoriale în care domiciliază contravenientul. Art 6 (3) În cazul amenzilor achitate în condițiile prezentei legi, contravenientul nu este obligat să facă dovada plății către agentul constatator sau organul din care acesta face parte. ART. 21 (1) Prevederile cap. I - IV se aplică, în sistem pilot, amenzilor contravenționale la regimul circulației pe drumurile publice aplicate conducătorilor de autovehicule. O analiza completa aici: https://www.juridice.ro/615512/noile-reglementari-legale-privind-eficientizarea-achitarii-amenzilor-contraventionale.html Deci nu trebuie trimis nimanui niciun document de plata. Hai ca am analizat destul, fiecare procedeaza cum considera, cel mai bine ar fi sa nu avem amenzi de achitat. L_203_2018.pdf-1 points
-
Diesel bitdi poate merge si cu consum de 4,8 trebuie doar sa se alinieze planetele... cam o data la 50k km, in cazul meu coloană de masini in mișcare pe drum national, postasem si pe topicul mașinii, dar este o extremă ce nu se poate atinge zi de zi, cuplul e prea intoxicant ca sa stai deoparte indiferent si rece.-1 points
-
-1 points
-
@tavitara Atunci am prins trafic super bun, mers intins la 80-90 extern doar DN cu 1 bandă, cursiv, fără dopuri de trafic, dar era full pe ambele sensuri, depășirile nu aveau sens fără riscuri uriașe, ceea ce evident nu m-a tentat, chiar dacă fierul duce. Merg mai alert dar suficient de ponderat, cand se aglomerează o las la ritmul străzii, nu risc inutil doar sa fiu cu 2 masini mai in față intr-o coloana de alte 200 vehicule. Mașini (mai) puternice nu înseamnă ca le dăm capăt zi de zi, non stop, dar nici sa fim leșinați pe stradă.-1 points
-
Generatia 2 de tdi cr aduna mai repede carbon in dpf. Asa e setat din soft. Batranetea isi spune mai repede cuvantul la ele.. daca sint folosite in oras. Cand le cumpara romunu din vest deja ele au 300k km. Ori la aceasta varsta.. deja motorul are probleme. Combustibili de pe la noi cu mult biodiesel si alte amalgamuri le afecteaza. Daca mai are si consum de ulei.. va regenera mereu. Gasiti meseriasi care stiu sa faca o diagnoza corect.. sa urmareasca parametri cu atentie. Degeaba mergeti la service care cauta erori. Acestia inlocuiesc piese la greu , pt ca asa traiesc bine. Apk vag dpf e f f utila. Cu ea reusiti sa tineti sub urmarire dpf.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00