Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.12.2020 în toate secţiunile

  1. Unele persoane afirmă că urcarea pe vârful Lăcăuți este un traseu destul de dificil chiar și vara. Noi l-am facut iarna pe zăpadă cu gheață dedesubt. Ieri au reusit urcarea un Jimmy (meteorologul, împins), 2 Dustere si subsemnatul fără lanțuri. Restul au dat fail și au făcut cale întoarsă iar o Toyota a ținut drumul blocat vreo 4 ore pe coborâre după ce pe urcare a scăpat-o la vale necontrolat vreo 100 m și s-a oprit la 1 m de prapastie iar apoi cu lanțurile montate greșit și-a retezat conducta de frână...
    8 points
  2. Am facut o mica excursie Aiud i-Satu Mare. Din totalul de 240 km 90 km au fost autostrada, restul DN-uri prin multe localitati. Daca as fi mers mai potolit pe autostrada cu vreo 30 km/h reuseam lejer un consum de 7,x ... Acelasi drum mai demult am facut-o si cu consum de 10l/100 km, dar si cu consum de 13l/100 km, de fiecare data cam cu aceeasi viteza medie, (aprox. 95km/h ) dar de fiecare data alt stil de condus . Acum am fost 2 adulti +1 copil + 1 patruped+ bagaje destule, fara climatizare, doar incalzire in scaun pasager. Masina in continuare o incantare, mai ales la drum lung. Anvelopele de iarna silentioase si cu aderenta buna. Am intalnit si -3C cu strat subtire de zapada proaspata pe drum dar si +6C. Va urez Sarbatori Fericite si un an nou mai bun si mai bogat in experiente automobilistice si nu numai! 🙂
    3 points
  3. 83.5k km la incheierea lui 2020. Anul urmator va fi unul, sper eu, mai interesant dpdv automobilistic. Mai o plimbare, mai o schimbare, anything goes. Dpdv audila, urmeaza niste lucrari: - 1/2 body polish. Buy a dog, they say. It will be fun, they say....or not. Am 2 lupisori care s au gandit ca urmarirea pisicilor poate continua si pe masina asa ca.... important e ca e Craciunul si ca n am facut gulere la haine din blana lor - revizie in vreo 75 de zile/4500 km adica ulei, filtre si ce mai trebuie... - anvelope de iarna pt sezonul 2021/2022 - others. Cam asta ar fi. Sarbatori frumoase!
    3 points
  4. Planuri pe lista ar mai fi cateva minore : - imbracat volan in piele neteda + perforata + adaugat 2 tesituri in partile de jos ( sper la final de ianuarie ) - footwell lights ( probabil o sa le comand de pe ali, deci probabil la primavara )
    3 points
  5. Stii gluma aia cum ca tu nu mori acasa? Fain, imi place tare dusterul, pare ca se misca asa usor. Drept ca e si mult mai usor ca si masa a caroseriei. Dar si skoda se misca fain. Ai curaj
    2 points
  6. De-aia nu au avut timp sa termine softul la ID.3 Pentru ca au stat sa faca filme cu produse care nu vor fi lansate niciodata
    2 points
  7. Va salut ! Dupa aproape 1 an si jumatate de la achizitie am hotarat sa va prezint si cea de a 2 a masina.. dupa T-Roc. Este vorba despre un Arteon Elegance 2.0 TDI, DSG. Ca si dotari optionale are : - Car Net “Guide&Inform” si Security Service - Carlig remorcare cu functie electrica de deblocare - Drive Net - Functie masaj scaun sofer - Jante aliaj usor ,,Chennai” pe 19 - Trapa din sticla actionata electric - Park Asisst, side assist inclusiv Lane Assist, Emergency assist , trafic alert si traffic jam - Active info Display - Pachet Easy Open/Close cu functie safelock -Parbriz incalzit cu reflexii radiatii infrarosu - Privacy Glass - Rear View Camera - Sistem de navigatie Discover Pro - Tapiterie piele Negru Alcantara Va las si cateva poze de cand era noua
    1 point
  8. @tavitara Atunci am prins trafic super bun, mers intins la 80-90 extern doar DN cu 1 bandă, cursiv, fără dopuri de trafic, dar era full pe ambele sensuri, depășirile nu aveau sens fără riscuri uriașe, ceea ce evident nu m-a tentat, chiar dacă fierul duce. Merg mai alert dar suficient de ponderat, cand se aglomerează o las la ritmul străzii, nu risc inutil doar sa fiu cu 2 masini mai in față intr-o coloana de alte 200 vehicule. Mașini (mai) puternice nu înseamnă ca le dăm capăt zi de zi, non stop, dar nici sa fim leșinați pe stradă.
    1 point
  9. Aiud-Satu Mare, trafic normal. Tiguan Allspace bitTDI 240 cp (+ MTM), 2 adulti + 1 copil + 1 patruped + bagaje . Fara aer conditionat, doar incalzire in scaunul pasagerului. Din cei 240 km, 90 km autostrada, 150 km DN -uri cu destule localitati. Nu pot scrie aici viteza medie pe autostrada dar daca aveam cu vreo 30 km/h mai putin cu siguranta aveam un consum total pe tot drumul de 7,x ... Acelasi drum mai demult am facut-o si cu consum de 10l/100 km, dar si cu consum de 13l/100 km, de fiecare data cam cu aceeasi viteza medie, (aprox. 95km/h ) dar de fiecare data alt stil de condus partial sau exclusiv in modul Sport si cu mult mai multe accelerari si franari bruste. Sunt multumit de acest consum! Data viitoare o sa fiu cuminte pe autostrada ca sa pot posta si eu un consumediu de 7 si ceva pe cei 240 km 🙂. Sarbatori Fericite si An Nou cu sanatate si plin de bucurii!
    1 point
  10. Exact ca la medic: daca te duci la 5 doctori, vei avea 5 diagnostice....toti ne pricepem la fotbal si medicina...
    1 point
  11. Sarbatori fericite tuturor ! Cc'ul a primit cadou kit'ul R line
    1 point
  12. Ce intelegi prin ambreiaj patinat? DSG DQ200 mi se pare gandita f. prost in special la mersul bara la bara, acolo unde in loc sa tina tr. 1 mai mult timp, schimba imediat in tr. 2 (chiar si daca nu calci deloc acceleratia). Si astfel vei merge cu ambreiajul patinat cand calci frana si apoi iar ridici piciorul de pe ea. De asta se si uzeaza ambreiajul si apare acel tremurat la schimbarea din 1 in 2. Aici cred ca se poate umbla si remedia oarecum problema prin resoftare. DSG DQ200 a fost gandita pt consum scazut (de aici si alegerea variantei de ambreiaj uscat si totodata si treptele cat mai scurte si mers preponderent subturat). Eu personal cand aveam Golf-ul mergeam pe manual in mers bara la bara si evitam oarecum astfel patinarea ambreiajului.
    1 point
  13. Salutare, 4 ani de service si alte interventii, nu prea am vazut facturi pe grup asa ca las si eu astea aici pt cine e interesat de preturi si interventii service la Porsche Nord Buc., la ultimul service am refuzat schimbul placutelor fata spate si discuri spate pt un deviz de aproape 4000 de lei , desi am mers mereu la ei este ultima data, cu 1500 stim cu totii ca pui piese superioare in aceleasi conditii de service .
    1 point
  14. Aproape 5 ani a tinut termostatul🤕, cum a dat frigul, cum a picat acul de la antigel, l-am schimbat, iar! Cel schimbat e fluier, la 0 grade pot sa-l folosesc pe post de fluier, suflatoare in varza.
    1 point
  15. Cateva poze de azi - Cheile Sohodolului
    1 point
  16. Poate ai "coasting" activat. Daca iei piciorul de pe acceleratie se activeaza, iar daca ciupesti frana se dezactiveaza si intra frana de motor.
    1 point
  17. Cumparat AGM exide EK700. Capacitate 70Ah, curent pornire 760A. La test a dat 630A. 4mOHm R intern. Cumparat AGM Varta E39. Capacitate 70Ah, curent pornire 760A. La test a dat 910A. 2.8mOhm R intern Ambele teste facute la cateva ore dupa incarcarea completa a acumulatorilor. Trageti concluzile. Cei care mi-au vandut exide nu vor sa o schimbe pe motiv ca e buna. Dar la o baterie de 760A ma astept ca la test sa dea minim 760A, atat cat scrie in specificatii. Aventura si povestea cu bateriile este lunga si poate voi dezvolta in viitor. Morala, inainte de achizitie, recomand sa faceti testul rezistentei interne, al curentului de pornire, care trebuie sa fie cel putin cat scrie in fisa bateriei.
    1 point
  18. NU e de la calorifer. Trebuie schimbat senzorul de temperatura de pe partea dreapta, cel superior, nu cel de la picioare. Dupa cum se vede, acesta indica valoarea maxima pe care o poate arata, 84 grade, semn ca este defect.'
    1 point
  19. uite si poze cu si fara sigla Scuzati faptul ca masina e murdara...am facut ieri un drum lung si nu am apucat inca sa o spal.
    1 point
  20. Subscriu la @ct_act. A avea o masina mai puternica decat media nu inseamna ca posesorii merg non stop ca nebunii si fara sa faca niste calcule inainte de a intra in vreo manevra mai rapida. Personal nici pe vremea cand aveam Golf 7R-ul ( care chiar este o masina rapida) si mergeam preponderent singur in masina nu-mi era viata un raliu continu. A merge de exemplu pe autostrada cu tempomatul pus pe 137 este mult mai sigur decat 100-110 dar cu depasiri pe DN-uri. Off topic incheiat. On topic. Foarte bun consumul lui @ct_act, 4,8 wow
    0 points
  21. 69 km/h = viteza medie super pentru mers in coloana pe drumuri nationale ( exclus autostrada ) , nu e nicio extrema Extrema e cum conduceti in rest , riscand sa piereti totul intr-o secunda Vine un an nou , ganditi-va de doua ori la tot , e de ajuns o depasire nereusita chiar daca ati riscat reusind cateva mii inainte Sa fiti sanatosi toti 👍
    0 points
  22. Dupa multe episoade ciudate, doresc sa felicit toti viitori propietari ai acestui model, sper sa se bucure de el. Eu am mutat tabara din Cupra Formentor catre model sa stie vecinii, un Tiguan, deci ma voi retrage de pe acest subiect si poate voi detalia tot ce s-a intamplat din August, cand am achitat avans, pana astazi, cand am inceput demersurile sa renunt la comanda, cu marketing-ul Cupra, insa nu doresc sa poluez mai mult topicul. Deci HF viitorilor propietari, si daca credeti ca aveti nevoie de pareri la configurari, cu drag tag aici sau PM
    0 points
  23. Daca te duci in vacanta sa dormi in masina ca un samsar pe drum, nu mai se numeste concediu. In vacanta mergi sa te relaxezi cu cazare, sa stai fara stres sa fii servit, nu in masina cu tuciul pe trepied, asta o faci la o iesire cu baietii la peste si alte nebunii.
    -1 points
  24. Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine. Pacat ca e diesel, dar sper macar ca ai luat motorul de 190 HP si automata. Eu sincer nu inteleg masina asta, dar pentru cei care vor un look diferit fata de Passat este o varianta de luat in calcul.
    -1 points
  25. De acord cu tine, numai ca pentru mine la o masina in principal conteza ce e sub tabla, iar din pct. asta de vedere Areton nu aduce mai nimic in plus. Daca Areton venea si cu un upgrade substatial la partea tehnica atunci nu avem nimic de comentat.
    -1 points
  26. Nu e normal. Vezi daca motorul tau a fost prins in operatiunea dieselgate. O diagnoza corecra la parametri ar trebui sa faci.
    -1 points
  27. Mergi la cineva care cunoaste procedura ,nu o sa reusesti singur fara sculele si cunostintele necesare
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!