Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.12.2020 în toate secţiunile

  1. 83.5k km la incheierea lui 2020. Anul urmator va fi unul, sper eu, mai interesant dpdv automobilistic. Mai o plimbare, mai o schimbare, anything goes. Dpdv audila, urmeaza niste lucrari: - 1/2 body polish. Buy a dog, they say. It will be fun, they say....or not. Am 2 lupisori care s au gandit ca urmarirea pisicilor poate continua si pe masina asa ca.... important e ca e Craciunul si ca n am facut gulere la haine din blana lor - revizie in vreo 75 de zile/4500 km adica ulei, filtre si ce mai trebuie... - anvelope de iarna pt sezonul 2021/2022 - others. Cam asta ar fi. Sarbatori frumoase!
    9 points
  2. Am facut o mica excursie Aiud i-Satu Mare. Din totalul de 240 km 90 km au fost autostrada, restul DN-uri prin multe localitati. Daca as fi mers mai potolit pe autostrada cu vreo 30 km/h reuseam lejer un consum de 7,x ... Acelasi drum mai demult am facut-o si cu consum de 10l/100 km, dar si cu consum de 13l/100 km, de fiecare data cam cu aceeasi viteza medie, (aprox. 95km/h ) dar de fiecare data alt stil de condus . Acum am fost 2 adulti +1 copil + 1 patruped+ bagaje destule, fara climatizare, doar incalzire in scaun pasager. Masina in continuare o incantare, mai ales la drum lung. Anvelopele de iarna silentioase si cu aderenta buna. Am intalnit si -3C cu strat subtire de zapada proaspata pe drum dar si +6C. Va urez Sarbatori Fericite si un an nou mai bun si mai bogat in experiente automobilistice si nu numai! 🙂
    1 point
  3. Mai stergem praful pe aici... Un drum scurt, prin zapada, pana la tara.
    1 point
  4. E prima oara cand vad asa ceva - piese turnate. E foarte interesant. Se poate detalia un pic?? Ce aliaj - cum se ajunge la forma?
    1 point
  5. Masina este exceptionala ! Nu prea am ce minusuri sa ii gasesc. Singurul minus daca as putea sa ii zic asa.. este ca o simt oarecum rigida. Promit ca o sa revin cu mai multe poze din interior, pana atunci las 2 poze.. una dintre ele fiind cu ,,sora” ei mai mica in spate 🤗.
    1 point
  6. @vlahdacoroman Multumesc de info. Daca m-as si pricepe ar fi si mai bine . Gasisem blocurile de masura cu torque, dar pentru mine e cam SF. Tot ce mai mesteresc pe la masina e un copy/paste de la altii priceputi. Mersi inca o data.
    1 point
  7. Pentru ca a fost cuminte anul acesta si am facut doar 10000km impreuna, in prag de Craciun a primit aripa dreapta proaspat vopsita si bonus o spalare temeinica plus ceara de protectie pt iarna. Sarbatori linistite!
    1 point
  8. rafa6- cu toti consumatorii porniti in regim de relati 13.8V este un voltaj absolut normal, daca o turezi pe la 2000 rot o sa vezi ca voltajul va creste putin. Sa vezi cum e la ford mondeo cu smart charger-ul vietii care are toleranta intre 13.5V si 14.5V care si aici este normal. Eu zic sa lase regulatorul de tensiune in pace si sa verifice mai bine carbunii-colectorul.
    1 point
  9. 13.8v-14.4v este toleranta permisa pt acest sistem de incarcare, daca cu toti consumatorii porniti indica 13,8V in relanti nu sunt probleme la sistem.
    1 point
  10. Wow.. chiar nu-mi explic de ce la tine s-a intamplat sa se rupa dintii,iar la mine si cu aproape 10k km mai mult si vechime mai mare sa arate ok cureaua. Probabil depinde si de cum s-a mers cu masina..
    1 point
  11. Arata bine la km. efectuati, nu cred sa mai fie probleme de curea daca se respecta nr. de km. pentru schimbarea distributiei, mitul cu 4 ani e depasit.
    1 point
  12. S-au mai adunat cateva chestii 1. Limp Mode - Valva Metering Intr-o zi masina a intrat in limp mode si s-a aprins martorul check engine. Dupa ce am oprit si am pornit din nou masina mergea normal, iar cand am ajuns acasa am facut o scanare cu VCDS-ul si aveam o eroare (Fuel Rail/System Pressure Too low). Cu ajutorul indrumarii primite de la @EEXCALADE am rezolvat problema. In logul facut in mers se vede ca presiunea actuala avea oscilatii. Am primit o valva metering noua de la @racingparts.ro, iar apoi masina nu a mai intrat in limp mode, doar ca presiunea actuala e putin ciudata (mai mica decat cea specificata la acceleratie si mai mare la relantiu). Cateodata am senzatia ca are momente scurte in acceleratie in care turatia nu creste. 2. Duze parbriz Masina avea duzele tip perdea, iar colturile ramaneau uscate si parbrizul nu se stergea bine. Am primit de la colegul @Edy_77 codurile pentru duzele tip perdea cu jet suplimentar (de A6, cred), care nu lasa portiuni uscate pe parbriz. Acestea sunt plug and play. Coduri: 4g0 955 987A - stanga 4g0 955 988A - dreapta 3. HydrO2 La 3 luni dupa aplicarea protectie ceramice efectul hidrofob inca persista, insa am aplicat HydO2 pentru reimprospatarea acestuia. Aplicarea este foarte usoara. 4. Folii Am pus pe geamurile din fata folii ceramice Llumar Air 75 Green omologate, folii transparente pe faruri si folii putin fumurii pe stopuri. 5. Curatare interior Am curatat pielea de la interior cu APC de la Meguiar`s diluat 1:10 si am folosit Loch Chemie Leather Star pentru hidratare. 6. Bluetooth Cu modulul Kufatec Fiscon pe care il am se auzea muzica doar mono/ in boxele din dreapta pe stereo. Am vazut la colegul @Skampia ca modulul poate sa functioneze si stereo. Tot el mi-a spus care sunt pinii pe care trebuie sa ii adaug (14 si 15 din mufa modulului). La inceput i-am conectat gresit si sunetul era acelasi, iar apoi am aflat de la @spido ca acestia trebuiau conectati la pinii 4 si 5 din mufa masinii). Acum pot sa ascult muzica stereo prin bluetoooth. Va multumesc tuturor pentru informatii si indrumare. Acum urmeaza sa fac o programare la Coso Garaj ca sa schimb discurile si placutele de frana. Cred ca o sa merg pe discuri ATE simple si placute ATE ceramice. Vreau sa scap de praful de pe jante, iar cei de la ATE nu recomanda PowerDisc pentru placutele ceramice (ei spun ca pot sa apara zgomote sau alte probleme).
    1 point
  13. @Gusti Waaaa . Arată super! Cochetasem și eu gândul lor, dar pe jantele mele nu se potrivesc ... Sa “nu” le învârti cu plăcere! .
    1 point
  14. Cine observa un mic upgrade in video-ul de mai jos? Nu merita ca pret dar cand te sacaie piticii
    1 point
  15. La masina din semnatura an 2006 schimbat recent distributia (prima data)la 125000km si 14 ani(pompa de apa cu paleti de plastic,rolele aratau bine, curea era ceva obosita).Montat pompa de apa Hepu cu paleti de inox parca,si set curea distributie Contitech(rola intinzatoare made in romania celelalte 3 ceva tarii foste cccp),cost 609roni(250 meseriasul).In carte se preciza 120000km schimbul la Alh dar eu ramasesem in minte cu 150000km la pd.,nici vorba de ce ne recomanda mecanicul roman ,,ani'' sau km.
    1 point
  16. Prin urmare, dupa o intarziere de aproape o luna cauzata de oprirea productiei la fabricile VW, azi am ridicat masina cea noua. Nu prea am ce sa va spun intrucat nu am mers decat de la dealer pana acasa insa ca prima impresie va spun ca sunt foarte incantat atat de exterior cat si de interior inclusiv insonorizarea care mi se pare a fi foarte buna. Am pus si benzina, pe bord arata ca mai am benzina pentru 15 km, am facut plinul si au intrat 44.7 litri. Atasez si singura poza pe care o am.
    1 point
  17. Salut! Cu ce kit , sau cu ce mai exact a fost modificat golful 3 ? Mulțumesc!
    1 point
  18. Nu e mai simplu sa faci un soft si sa cresti puterea motorului decat sa schimbi cutia de viteze? Intre 101 si 90 de cai nu cred sa fie asa mare diferente intre rapoartele cutiei incat sa merite investitia.
    1 point
  19. Banuiesca ca masina e 2004-2005. E o problema comuna la cutiile de Golf 5 1.6 FSI, cod GVV. Se rupe surubul de la ultimul pinion (treapta 6) si bate in carcasa. Gasesti in topicul dedicat de G5 1.6 FSI mai multe detalii. Daca reparatia va fi costisitoare (si dpmdv nu de durata), poti cauta o cutie cod HBM din dezmembrari, care are acel surub revizuit (M10 in loc de M8). Asa esti sigur ca problema nu o sa reapara. NB: Ca experienta personala, am avut de doua ori acel surub rupt si inlocuit prima data cu original si apoi cu ceva surub de chiulasa si mereu a cedat. Am renuntat si am pus cutie HBM.
    1 point
  20. Buna ziua. Am nevoie de putin ajutor cu un O2, 2006 cod motor BMN. Problema este, ca masina nu are toate 170 de cai, si cand accelerez se trepideaza masina de la treapta a 4 in sus, de la 2000rpm pana la 3000rpm. Dupa aia nu are problema. Daca iau piciorul de pe pedala de acc. se termina trepidatiile. In treapta 5 si 6 se simte mult mai puternic trepidatia. Cred si din cauza asta dpf se face regenerare foarte des. 50km in oras si incepe, 100-150km afara si iarasi incepe regenerarea. La imaginea se vede ca dpful e incarcat, dupa regenerare nu schimba nimic. Se goleste, termina regenerarea, dar masina comporta la fel. Si valoarea injectorilor raman la fel ca si la imagine. Cablajul si o ringurile la injectoare au fost schimbate. volant si ambreiajul a fost schimbat. A fost verificat si turbosuflanta, nu are probleme. Masina nu are erori la VCDS. Daca cineva a intalnit cu asa ceva si poate sa-mi ajuta. Multumesc.
    1 point
  21. Deci: Can bus de la colegul 100 de euro, programare cu Vag Com alta 100 de euro, montaj, adaptoare etc, inca 70-100 de euro: toate pot ajunge la 250 300 euro, doar pentru aparatul OEM cel mai de jos din gama oferita de VW. Nu cred ca merita, asa ca va ajunge pe aria de vanzari. Multumesc tuturor pentru informatii !
    1 point
  22. am citit cu atentie topicul si tin neaparet sa vin cu cateva corectari pentru ca vad ca multi nu prea situ care e diferenta intre cutiile vw,audi. In urmatoarele randuri am sa descriu diferentele dintre cutii: -la passat,a4,a6 cu motor 131 cp cutia cu 6 trepte are in plus fata de cea cu 5 trepte,treapta a5,restul treptelor fiind egale.ex:awx intreapta a 5-a are la 2000 rpm 105 km/h pe ceasuri siar avf intreapta a 6-a are tot 105 km/h la 2000 rpm iar treptele 1,2,3,4 sunt la fel pe ambele cuti.......concluzie:a 6-a AVF=a 5-a AVX.testat demine -la passat si a4 cu motor avb 101 cp cutia este in 5 trepte si difera de cutia de avx 131 cp care este tot in cinci trepte.ex:AVB in terapta a 5-a are la 2000 rpm 95 km/h iar AWX-ul are 105 la aceeasi turatie.treptele inferioare cred ca sunt identice. -la golf 4,bora,polo,a3,octavia si seat-uri treaba sta cu totul altfel.pe acesta platforma exista doua feluri de cutii in 6 trepte cu diferenta de raprt in treapta a 6-a de 30 km/h.ex 1- 3000 rpm=150km/h si 2- 3000 rpm=180km/h.iar cutiile in 5 trepte au in treapta a 5-a 95 km/h. A acestea sunt adevaratele diferente inte cutii,si ii rog pe cei care isi dau cu parerea sa se abtina mai bine pentru a nu ii induce in eruare pe ceilalti.multumesc
    1 point
  23. Dada, este una similară ca culoare preFL de america , am văzut-o și eu ca tot am cobit ?? EB727C58-F6F7-4149-B1BF-F65C4084E7E6.MOV
    -1 points
  24. Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine. Pacat ca e diesel, dar sper macar ca ai luat motorul de 190 HP si automata. Eu sincer nu inteleg masina asta, dar pentru cei care vor un look diferit fata de Passat este o varianta de luat in calcul.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!