Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.12.2020 în toate secţiunile
-
Va salut ! Dupa aproape 1 an si jumatate de la achizitie am hotarat sa va prezint si cea de a 2 a masina.. dupa T-Roc. Este vorba despre un Arteon Elegance 2.0 TDI, DSG. Ca si dotari optionale are : - Car Net “Guide&Inform” si Security Service - Carlig remorcare cu functie electrica de deblocare - Drive Net - Functie masaj scaun sofer - Jante aliaj usor ,,Chennai” pe 19 - Trapa din sticla actionata electric - Park Asisst, side assist inclusiv Lane Assist, Emergency assist , trafic alert si traffic jam - Active info Display - Pachet Easy Open/Close cu functie safelock -Parbriz incalzit cu reflexii radiatii infrarosu - Privacy Glass - Rear View Camera - Sistem de navigatie Discover Pro - Tapiterie piele Negru Alcantara Va las si cateva poze de cand era noua6 points
-
6 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
@Cucu Andrei Multumesc de apreciere si sfat! Din pacate cu cei de la MTM nu mai pot da inapoi... am platit deja din vara tot pentru a prinde o reducere si tot incerc sa ajung pe la ei dar ba nu aveam eu timp, ba nu puteam ca ma carantinau aici sau la ei, este un an mai complicat @bgd_b92 Sincer nu am auzit de ei @bubu182 Multumesc , exact cum i-am spus si lui Andrei, din pacate am platit deja ... In concluzie anul acesta la masinita dupa 8 Ani de zile de miscat din 2 in 3 (avea ~8.000 km cand am luat-o eu) a primit urmatoarele schimburi de la mine ca sa ajunga "la zi": - Schimb bujii OE - Schimb ulei, filtru si garnitura filtru DSG OE - Schimb ulei diferential fata si haldex spate OE - Schimb lichid frana OE - Schimb filtru aer cu filtru K&N in carcasa originala a masinii - Schimb filtru benzina OE - Schimb de distributie de accesorii si transmisie OE - Schimb antigel G12 OE - Schimb freon si ulei in instalatia AC - Schimb coliere imbinare evacuare OE - Schimb filtru polen cu anti-alergenic si carbon OE Da, stiu, sunt nebun posibil ca merg pe OE dar asa ma simt eu mai bine/sigur *Acum ea este ca "noua" zic eu, in cazul in care am uitat sa schimb ceva la o masina care mai mult a stat decat a mers pana a ajuns la mine, orice sfat/recomandare este bine venita Binenteles nu lipsesc si reviziile de aici efectuate la 10-15k km sau maxim 1 an diferenta cu ulei OE 5W-30 care am inteles ca s-a schimbat cu 0W-30, filtru ulei OE si buson baie ulei OE + schimbat cu filtru aer "de rezerva" K&N iar cel ce a fost se spala si unge pentru a fi gata pentru urmatorul schimb. Sarbatori cu bine si sa ne auzim fara Corona de la anu!2 points
-
2 points
-
1 point
-
Nu vreau sa speculez dar daca au golit si uleiul din mechatronic sau nu au efectuat dupa umplerea initiala cu ulei procedura intermediara de manevrare a selectorului prin toate treptele si apoi eliminare de surplus sau completare ulei dupa caz, acum nu ai cantitatea care trebuie in cutie.1 point
-
A venit mosul si la masina @Yasminai stiut tu ceva cu ceasurile alea... am gasit unele color 3D la un pret de nerefuzat si nu m-am putut abtine. Cu ocazia asta am primit si km mai putini Am reusit sa schimb si rns-ul 510 cu mib2, ceva ce imi doream de mult timp, si am inlocuit camera de marsarier cu tot cu modulul highline cu una lowline cu spalator, sa o pot folosi si pe ploaie Sarbatori fericite tuturor!1 point
-
1 point
-
Aceleasi simptome le-am avut pe Octavia III FL. Am fost la Brady si au schimbat farul pe loc dupa acceptul fabricii.1 point
-
Fapt divers. De peste o luna farul si proiectorul ( doar de pe o parte) sunt aburite permanent. Masina e nepornita de 2 zile. Azi m am gandit sa incerc sa usuc cu feonul. Dupa vreo 3 ore de chin am reusit - poza a treia. Dupa inca alte 4 ore s-au aburit singure la loc ca în ultima poza. Normalitatea si legile fizicii care actioneaza preferential doar pe o parte 🤬 ca sigur nu e vreun defect de fabricatie.1 point
-
1 point
-
Lasa datul de explicatii Masina e exceptional de frumoasa! Sa ai parte de ea! Si eu urmaresc parerile posesorilor ca am in plan un 2.0 TSI 280, pt potentialul pe care il are.1 point
-
@adrian001no offense, dar pe langa faptul ca Passatul e deja o masina comuna, mi se pare o masina batraneasca ca aspect. Arteon e fix ceea ce trebuie.1 point
-
Multumesc frumos ! Da, este varianta cu 190 HP si DSG 7. Am luat o mai ales pentru aerul sportiv pe care il ofera si look-ul diferit.. inainte am avut un Passat B7 si mi se parea exteriorul cam monoton.. asa ca am decis ca trebuie o schimbare mai sportiva 😁.1 point
-
Intru si eu, de ieri, in clubul mandrilor (sper) posesori de Octavia 4 ( 1.5 TSI ) . 270km ( Bucuresti - Craiova + aprox 40km rulati prin Bucuresti pe timpul zilei ) consum 5.2% , v. mediu 59km/h . Mers extrem de linistit , schimbat in plaja 2000-2200rpm1 point
-
Trei ani și 45000km. Mașina se comportă foarte bine. În afară de problema cu capacul termostatului(schimbat pe garanție) și discurile frână spate care au oxidat nu am observat alte probleme. DQ200 merge la fel ca după primii 3000km, motorul nu pare să consume ulei, cel puțin nu cantități vizibile. Media consumului s-a stabilizat undeva pe la 7% 40-60 urban și extraurban, aproximativ. Până acum mulțumit de mașină, probabil ultima cu motor termic.1 point
-
1 point
-
Două bucăți de calcar în parcarea unui magazin de bricolaj 😁 724FB81A-061E-45CC-A58F-1D29C0E09299 by toni.pieleanu, on Flickr1 point
-
Cei care aveti probleme cu apa in portbagaj, gasiti zona rotii de rezerva uda sau chederul de la marginea de jos a portbagajului ud, verificati furtunul de scurgere a apei ce face legatura prin hayon, intre emblema ce si deschide hayonul si marginea acestuia. Capatul de evacuare al furtunului se afla fix in drept cu yala deci vizual se poate inspecta foarte usor starea sa. Este o problema foarte des intalnita. Acel furtun are o margine, un umar sa ii zicem, ce il fixeaza pe caroserie. Cu timpul acel umar se desprinde, furtunul nu mai sta la locul lui, iar apa adunata in spatele emblemei se scurge in hayon si de acolo isi face loc pe cheder, pe mocheta si tot asa, pana in zona rotii de rezerva. Se inlocuieste simplu. Trebuie dat jos capitonajul hayonului si inlocuit furtunul si scapati de problema apei in portbagaj. Codul piesei este: 510-827-861-A. Il gasiti la reprezentanta si costul sau este pana in 50 de lei. Inlocuirea nu dureaza mai mult de 15 minute. Mai jos niste poze pt clarificare. Cam asa ajunge acel umar de cauciuc sa se macine si sa se desprinda iar furtunul automat se descentreaza de la orificiul dedicat si totodata poza cu piesa de inlocuire.1 point
-
Acum 3 saptamani am schimbat ambreiajul(sachs), simering palier(oem) pe unde prelingea putin ulei si suport motor de pe dreapta cel hidrolagar (lemforder). Intre timp am trecut la anvelopele de iarna, am curatat aripile fata in partea de jos, dat cu spray anticoroziune( ceva gen antifon de praguri) plus ceara de cavitati la spray. Bonus am gasit aripa dreapta , este la vopsit deja, sper pe saptamana viitoare sa o montez, iar aripa stanga este in stare perfecta, avea ceva mizerie adunata pamant si frunze. Si ceva ce cautam demult chederele/ornamentele de la usile fata, ale mele erau umflate, au ruginit in interior! Km 289.000 coafura rezista!1 point
-
1 point
-
Masinuta de o saptamana sta cuminte pe dreapta si asteapta ziua cea mare de maine cand va primi ambreiaj nou. Cel vechi a inceput sa patineze tare in toate treptele superioare plus ceva zdranganit la relanti si am preferat sa o tin pe dreapta decat sa ma lase pe undeva in drum. Azi a primit o baita completa acasa plus presurile de cauciuc de iarna si bineinteles 2-3 poze. Va urma dupa ambreiaj pregatirea pt iarna cu decontaminat si ceara si cateva elemnte de polisat! Km 287.0001 point
-
1 point
-
ODO 284.500 am schimbat uleiul la cutie cu acelasi ulei OEM ca si acum 4 ani si 70000km, uleiul vechi arata foarte rau negru dar totusi uleios inca. Pe viitor as prefera la 2 ani sa il schimb, nu costa nici mult si nici cantitate mare nu intra. Am mai schimbat si lichidul de frana care si acesta era foarte verzui si inchis la culoare desi avea maxim 3 ani de la schimb si aici este de preferat sa nu se sara de cei 2 ani. Ca si costuri 188 ron piesele si 180 ron manopera. Am mai descoperit o bucsa la bascula de pe stanga care este aproape rupta, schimbata anul trecut cu Lemforder si nu are mai mult de 15000km(rectific au fost schimbate in ianuarie 2019 la 253.000km, deci a tinut fix 30.000km), calitate made in china ca tin minte ca acolo erau facute si bucsele si flansele. Le-am comandat deja pe cele pline de cupra si le voi schimba zilele urmatoare. Spor.1 point
-
1 point
-
Ulei am schimbat din proprie inițiativă, majoritatea km îi fac prin oraș, a venit iarna, multe porniri la rece. Am considerat că este mai bine pentru motor Antigel au completat puțin peste jumătate, acolo era urmă pe vas de la prima completare făcută de fabrică1 point
-
De acord cu tine, numai ca pentru mine la o masina in principal conteza ce e sub tabla, iar din pct. asta de vedere Areton nu aduce mai nimic in plus. Daca Areton venea si cu un upgrade substatial la partea tehnica atunci nu avem nimic de comentat.0 points
-
Eu as parca cu statele spre strada în locul tău. Am eu ceva cu faptul ca mai bine protejezi partea din fata decât cea cu portbagajul în caz de... A patit-o finul meu, cu o mașină cat un Superb și a avut norocul ca o singura data sa parcheze asa. În urma impactului mașină lui a fost întoarsă 100 de grade, lonjeroane strâmbe etc. Acum, pe deoparte, într-o situație ca cea descrisa măcar iese dauna totala... dacă e cu spatele... Nu știu PS: nu sunt pesimist de fel-1 points
-
Dpmdv cred ca este cazul sa incerci alt tuner, sunt sigur ca, Cezar, o sa ajute la fericirea ta mai mult decat a facut-o MTM pana acum sau o va face de acum inainte. In alta ordine de idei, masina faina, motor potent, reteta perfecta.-1 points
-
Si eu sunt de parere ca ar merge un MRC pe masina asta de minune In alta ordine de idei... frumos cum o intretii din prima suta de metri-1 points
-
La injectia Deplhi nu se pot citi in blocurile de masura deviatiile. Ai ceva legat de torque si sunt insa alte cateva blocuri de masura edificatoare😉-1 points
-
@dadu nu recomand resoftarea. Mașinile astea cu ambreiaje au treptele scurte ca să patineze cât mai puțin. Dacă tu obligi mașină să țină o treaptă de viteză mai mult o să patineze ambreiajele mai mult adică o uzură mai mare. Producătorul știe cel mai bine cum trebuie reglată cutia. Mai ales pe a doua generație (0CW)-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine. Pacat ca e diesel, dar sper macar ca ai luat motorul de 190 HP si automata. Eu sincer nu inteleg masina asta, dar pentru cei care vor un look diferit fata de Passat este o varianta de luat in calcul.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00