Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.12.2020 în toate secţiunile

  1. Sarbatori fericite tuturor ! Cc'ul a primit cadou kit'ul R line
    4 points
  2. Crăciun Fericit, dragi colegi! Azi va prezint ultimul Retrofit făcut la mașina personală și anume Electric Parking Brake EPB /Autohold pe Skoda Octavia 3 VRS din anul 2015. Unul dintre cele mai rare retrofituri pe Octavia 3 a fost efectuat cu succes. Acest Retrofit a cuprins: ✅ Etrieri electrici Audi S3/RS3; ✅ Discuri ventilate 310mm; ✅ Plăcute ATE CERAMIC; ✅ Lichid de frâna MOTUL RBF660; ✅ Cablaj custom; ✅ Un nou set de coduri SWAP Predictive ACC pentru a permite sistemului EPB sa funcționeze full autonom. Atașez câteva poze cu rezultatul final
    2 points
  3. Prima imagine Centura Bucuresti, a doua extraurban.
    2 points
  4. Salutare! Am intrat in acest forum datorita achizitiei facute zilele trecute, un Passat Alltrack 2.0 TDI 2017. Acum vreo 10-12 ani scriam despre masini in online si in cateva reviste cu circuit inchis. Eram total impotriva VW din cauza preturilor practicate la masinile noi. Apoi am lucrat ca vanzator de VW la PBV1. Acolo am descoperit mai pe indelete cu ce se mananca. Acolo am inceput sa inteleg pretul VW. Acum, la ani distanta, dupa un Golf 5 de firma si o Mazda 3 personala, am luat decizia de a-mi cumpara primul VW. Am inceput cautarile cu Skoda Superb, insa nu era suficient, parca. Ii lipsea ceva. De altfel, o masina foarte buna, insa nu pe placul meu in totalitate. Asa ca am ajuns la Passat, masina care m-a impresionat cel mai mult pe vremea cand vindeam B7-le. Si de la B7, am trecut la B7 Alltrack, apoi la B8, ca intr-un final sa imi iau inima in dinti si sa aleg Alltrack B8. Inima-n dinti pentru ca a costat ceva... Dupa 2 zile si o noapte, pot zice ca nu puteam alege mai bine. Sunt foarte multumit de ea. Are doar 103.000km, luata de la dealer VW prin Weltauto, import Germania. Acum, nu-mi ramane decat sa am noroc sa nu apara probleme si sa imi plimbe familia proaspat marita (de aici nevoia de portbagaj mare) cat mai multi km fara evenimente tehnice sau rutiere. Ceea ce va doresc si voua! Sper sa gasesc aici informatii utile, de care sigur voi avea nevoie de-a lungul timpului. A, era sa uit. Mi-as fi dorit 2.0TSI, insa nu se aduc si nici nu se cumpara la noi asa ceva, decat foarte rar. Sper sa imi demonstreze acest TDI ca nu trebuie sa regret TSI-ul. P.S.: stie cineva cat costa AppConnect? Este cu taxare anuala? Si daca are cineva o roata de rezerva, pentru ca a venit fara. Multumesc!
    1 point
  5. Dupa zgomot ....motorul necesita o reparatie capitala
    1 point
  6. Craciun "Mode". Am dat jos un kg de mizerie si sare de pe drumuriile patriei.
    1 point
  7. Lasa datul de explicatii Masina e exceptional de frumoasa! Sa ai parte de ea! Si eu urmaresc parerile posesorilor ca am in plan un 2.0 TSI 280, pt potentialul pe care il are.
    1 point
  8. @bubu182 Multumesc de sfat, din pacate sunt putin nebun si pe partea asta de avut grija, nu doar mecanic . Dar de cand cu noul job nici de asta nu prea mai am timp
    1 point
  9. Fara lanturi. Doar rotile de iarnă. Urcarea a fost usoara. Au dat cu nisip in punctele critice (cu toate ca sub el era înghețat). Amicul meu cu Duster a fost chiar putin dezamăgit de usurința cu care s-a urcat 😁
    1 point
  10. Am reusit aseara si cu reglajul insa era prea tarziu pentru poze mai profi, insa am facut cateva la instalare.
    1 point
  11. Partea electrica a contactului este partea care se afla in capatul partii mecanice(acolo unde bagi cheia e partea mecanica iar daca o sa dai jos capacele de plastic ce sunt la volan o sa vezi si partea electrica). Ce ti a spus"mecanicul"de la vw e valabil doar daca in momentul in care invarti cheia in contact se aprind toti martorii/demarorul invarte dar nu porneste(decat o secunda doua) iar martorul de immo nu se stinge. La tine am inteles ca nu face absolut nimic cand dai la automat(sau nu am inteles eu bine)??
    1 point
  12. Era si normal dupa montarea stopurilor Felicitari pentru modul in care o intretii si spor in continuare !
    0 points
  13. Vorba unui ungur... aiii da plm... Asa intretinere... mai rar... Credeam ca eu sunt obsedat cu partea mecanica ( estetic nu prea ma omor ce i drept ) Keep up the good work. Btw... La asa motor as recomanda maxim 10k intre revizii...
    0 points
  14. Fara a vrea sa fiu ironic,dar eu zic sa te astepti sa mergi cu masina in service ca sa-ti faca o constatare! Ce nu inteleg,este faptul ca voi cautati rezolvarea la astfel de probleme pe forum. Varianta a2a ar fi sa mergi asa cu ea pana iti sare roata si atunci vei afla ce iti batea.
    -1 points
  15. Fapt divers. De peste o luna farul si proiectorul ( doar de pe o parte) sunt aburite permanent. Masina e nepornita de 2 zile. Azi m am gandit sa incerc sa usuc cu feonul. Dupa vreo 3 ore de chin am reusit - poza a treia. Dupa inca alte 4 ore s-au aburit singure la loc ca în ultima poza. Normalitatea si legile fizicii care actioneaza preferential doar pe o parte 🤬 ca sigur nu e vreun defect de fabricatie.
    -1 points
  16. Exact ca la medic: daca te duci la 5 doctori, vei avea 5 diagnostice....toti ne pricepem la fotbal si medicina...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!