Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2020 în toate secţiunile
-
6 points
-
@adrian001no offense, dar pe langa faptul ca Passatul e deja o masina comuna, mi se pare o masina batraneasca ca aspect. Arteon e fix ceea ce trebuie.3 points
-
Va salut ! Dupa aproape 1 an si jumatate de la achizitie am hotarat sa va prezint si cea de a 2 a masina.. dupa T-Roc. Este vorba despre un Arteon Elegance 2.0 TDI, DSG. Ca si dotari optionale are : - Car Net “Guide&Inform” si Security Service - Carlig remorcare cu functie electrica de deblocare - Drive Net - Functie masaj scaun sofer - Jante aliaj usor ,,Chennai” pe 19 - Trapa din sticla actionata electric - Park Asisst, side assist inclusiv Lane Assist, Emergency assist , trafic alert si traffic jam - Active info Display - Pachet Easy Open/Close cu functie safelock -Parbriz incalzit cu reflexii radiatii infrarosu - Privacy Glass - Rear View Camera - Sistem de navigatie Discover Pro - Tapiterie piele Negru Alcantara Va las si cateva poze de cand era noua2 points
-
1 point
-
Ce intelegi prin ambreiaj patinat? DSG DQ200 mi se pare gandita f. prost in special la mersul bara la bara, acolo unde in loc sa tina tr. 1 mai mult timp, schimba imediat in tr. 2 (chiar si daca nu calci deloc acceleratia). Si astfel vei merge cu ambreiajul patinat cand calci frana si apoi iar ridici piciorul de pe ea. De asta se si uzeaza ambreiajul si apare acel tremurat la schimbarea din 1 in 2. Aici cred ca se poate umbla si remedia oarecum problema prin resoftare. DSG DQ200 a fost gandita pt consum scazut (de aici si alegerea variantei de ambreiaj uscat si totodata si treptele cat mai scurte si mers preponderent subturat). Eu personal cand aveam Golf-ul mergeam pe manual in mers bara la bara si evitam oarecum astfel patinarea ambreiajului.1 point
-
Salutare, Dupa vreo 18 ani in care nu am avut alta marca in afara de Bmw, de curand am achizitionat un VW T5 Multivan pe care sa-l folosesc pt vacante. Dupa ce am studiat piata de la noi (olx si autovit in special) cateva luni am ramas cu un gust amar, asa ca am decis sa caut si pe mobile.de. Am facut o lista cu vreo 3-4 masini si am luat calea Germaniei. Prima in topul preferintelor a fost si cea pe care am luat-o, adica cea de mai jos. Este un T5 Multivan din septembrie 2008 cu motorul de 2.5 in 5 cilindri si 174 cai (BPC). Cutia automata nu pot sa zic ca a fost un must, dar asa s-a nimerit sa fie. Avea 285mii km cand am luat-o. Multi ar zice unii, dar reali si pt o masina intretinuta nu consider ca sunt o problema. Este in echiparea Highline, prin urmare are aproape toate dotarile optionale de la acea vreme. Lista cu optiuni are vreo 6 pagini, dar le enumar pe cele mai importante: - unitate webasto pe aer, pt interior programabil pe zile/ore precum si controlabil din telecomanda. - alta unitate webasto pt motor - usi laterale electrice - interior piele - suspensie sport - frane mai mari (333mm discurile fata) - jante 17 cu 235/55/17 - oglinzi electrice si rabatabile - trapa - sistem sunet Dynaudio - baterie auxiliara sub scaunul soferului pt webasto si prizele 12V din spate - clima pe 3 zone - scaune incalzite - cruise control - bi-xenon - softclose portbagaj - hill assist - geamuri spate fumurii + perdelute - interior noise insulation - nu stiu exact in ce consta, dar la 100km/h este mai liniste inauntru decat la seria 3-ul pe care il mai am1 point
-
Se monteaza in cateva ore...bune...daca vrei sa desfaci totul cu grija, sa nu se vada, sa fie ca de fabrica. Ai nevoie de camera, modul camera, confectionare cablaj in cazul lor....ca nu vine kit pe original, in reprezentanta. Clar daca mergi pe varianta acesta, nu ai cum sa iesi sub 1000 euro in reprezentanta, avand in vedere costul componentelor precum si orele de manopera.1 point
-
Da, am incercat zilele astea la un Q7 4M, incarca cu greu, dar nu merge Google Earth1 point
-
@Cucu Andrei Multumesc de apreciere si sfat! Din pacate cu cei de la MTM nu mai pot da inapoi... am platit deja din vara tot pentru a prinde o reducere si tot incerc sa ajung pe la ei dar ba nu aveam eu timp, ba nu puteam ca ma carantinau aici sau la ei, este un an mai complicat @bgd_b92 Sincer nu am auzit de ei @bubu182 Multumesc , exact cum i-am spus si lui Andrei, din pacate am platit deja ... In concluzie anul acesta la masinita dupa 8 Ani de zile de miscat din 2 in 3 (avea ~8.000 km cand am luat-o eu) a primit urmatoarele schimburi de la mine ca sa ajunga "la zi": - Schimb bujii OE - Schimb ulei, filtru si garnitura filtru DSG OE - Schimb ulei diferential fata si haldex spate OE - Schimb lichid frana OE - Schimb filtru aer cu filtru K&N in carcasa originala a masinii - Schimb filtru benzina OE - Schimb de distributie de accesorii si transmisie OE - Schimb antigel G12 OE - Schimb freon si ulei in instalatia AC - Schimb coliere imbinare evacuare OE - Schimb filtru polen cu anti-alergenic si carbon OE Da, stiu, sunt nebun posibil ca merg pe OE dar asa ma simt eu mai bine/sigur *Acum ea este ca "noua" zic eu, in cazul in care am uitat sa schimb ceva la o masina care mai mult a stat decat a mers pana a ajuns la mine, orice sfat/recomandare este bine venita Binenteles nu lipsesc si reviziile de aici efectuate la 10-15k km sau maxim 1 an diferenta cu ulei OE 5W-30 care am inteles ca s-a schimbat cu 0W-30, filtru ulei OE si buson baie ulei OE + schimbat cu filtru aer "de rezerva" K&N iar cel ce a fost se spala si unge pentru a fi gata pentru urmatorul schimb. Sarbatori cu bine si sa ne auzim fara Corona de la anu!1 point
-
60.000 km fără probleme cu cutia de viteze DSG, la 63.000 km (după ce la 60.000, a fost schimbat uleiul și filtrul pt. DSG) pe un drum național, apoi pe autostradă apare avaria "Cutie de viteze în regim de urgență.Continuare deplasare posibilă ". Mașina nu mai folosește vitezele impare(1,3,5,7), așa că pleacă de pe loc cu a doua, apoi trece în a patra și a șasea. La fel în manuală. După câteva ore de oprire, mașina revine la funcționarea normală, cu excepția pictogramul motorului pe bord (check engine).Pe autostradă la o depășire, accelerare de la 130 la 140,aceeași alarmă cu aceeași simptome. După 2 zile dispare orice alarmă, chiar și check engine de pe bord. Mașina nu a fost niciodată supraîncărcată, nu am remorcat niciodată (nu am o bară de remorcare) nu am un suport pentru biciclete pe acoperiș și în momentul avariei avea doar 240 de kilograme de încărcătură, pasageri, inclusiv șoferul și bagaje. La diagnoză la dealer indica o problemă cu mecatronică. Am o nouă programare pt. a verifica nivelul uleiului dsg, dacă nivelul e ok, atunci schimbat mecatronica.Voi probleme de acest gen!?1 point
-
Imi pare rau sa o spun dar se pare ca pt fabricantu de la Wolfsburg, calitatea a cam apus , nu mai e una din premise. Calitatea lasa de dorit mult in unele cazuri. recent am vb cu un fost coleg de liceu care sta in Norvegia, tara puternic electrificata si omul a achizitionat de cateva luni un id3. probleme cu duiumul. Nu mari insemnate , dar tot felul de chichite, printre care si cea cu camera cum a descris colegul mai sus, usi care nu se mai descuie, pierderi lichid racire, presiune roti , nu mai retin cate mi.a enumerat. omul f dezamagit. Nenumarate drumuri la reprezentanta.1 point
-
Am mai patit niste chestii "interesante" (se poate citi super "periculoase si enervante", daca n-am fi oameni pozitivi si optimisti – ca toti romanii). 1. masina era in R (engleza mea creadea ca vine de la reverse), dar masina a inteles sa mearga in fata, spre copacel (inteleg noua dragoste de ecologie a VW, dar sa imbratisezi copacii cu masina e deplasat, zic eu; copacul o sa fie deplasat, adica, pentru ca masina e grea, nu e vreo bicicleta) 2. camera de mers inapoi a orbit azi; a scos capul din sigla din spate, cum face ea, dar vedea numai negru in fata ochiului si tot negru vedeam si eu; am mers inapoi doar cu oglinzile, ca salbaticii, pana si-a revenit doua porniri mai tarziu (dar bine ca așa mi-am dat seama ca nu stiu sa parchez lateral si ca nu stiu dimensiunile masinii; cred ca incearca sa ma ajute, de fapt, sa ma descurc cu mai putin) 3. mergeam ca un boss cu Travel Assist, in trafic, accelerand nitel ca sa nu stea atat de departe de masina din fata (bara-n bara trebuie pentru ca Bucuresti si bizoni si pentru ca Bucuresti si oameni suparati), cand apare un mesaj rapid pe ecran (nu inteleg de ce le mai pun, daca nu asteapta sa le si citeasca cineva, dar cred, ca mai sus, ca incerca sa ma invete sa citesc rapid, deci super) cu ceva ca "parking brake activated" si masina franeaza puternic, se opreste cu fundu-n drum si trage frana de mana sa imi arate probabil sa nu ma grabesc atat1 point
-
Salutare. Am intrat si eu in clubul posesorilor de DQ200 din februarie, pe o Skoda Octavia din 2016, cu 150 k si motorul 1.6 de 110 cai, CXXB. Personal mi se pare o "mica" dezamagire cutia asta ( inclusiv DQ250 ) din mai multe motive : 1. faptul ca are 7 trepte nu ajuta la nimic in regim de autostrada. Viteza in tr.7 la 2000 rpm este de 110 km/h, la fel ca in tr.5 la o manuala de 5 trepte ( proba facuta cu un G7 al unui prieten, 1.6 de 105 cai, manuala 5 trepte ). Practic ai 2 viteze in plus absolut degeaba pentru autostrada. E putin frustrant sa ai o masina cu viteze multe, asa "sa fie" . La fel se intampla si cu DSG6 ( DQ250 ). Din pacate din punctul meu de vedere DSG-urile au treptele etajate foarte scurt, astfel incat in extraurban tureaza excesiv motorul la viteze mari fata de manuale. 2. ca toate DSG-urile ( cred ) schimba extrem de jos si subturat in DRIVE, ceea ce practic ii diminueaza mult dinamica masinii. Fara modul SPORT practic nu poti conduce putin mai alert. 3. cu softul de fabrica al cutiei treapta 1 nu prea exista. Atat in drive cat si in sport schimba in tr.2 fara apasarea acceleratiei dupa 2-3 sec la 4-5 km/h. La viteze de sub 7-8 km/h , gen mers bara la bara, ambreiajele treptelor pare (2,4,6 si R cred ) sunt uzate prematur si inutil. Chiar si la o apasare ferma a acceleratiei tot repede schimba in tr 2. Din pricina punctelor 2 si 3 eu am decis sa ii resoftez cutia unde am optat pentru schimbarea vitezelor in jur de 2200-2300 rpm primele 3 trepte si 2000-2100 ultimele, astea combinate si cu o resoftare a motorului ( mai mult pentru depasiri, nu conduc sportiv masina in general ). Pot sa spun ca acum este o alta masina, activarea treptei 1 si faptul ca acum masina schimba mai "normal" sper ca ma vor ajuta sa tin ambreiajele cat mai mult. Iar turatia mai crescuta sper ca va ajuta motorul, avand in vedere ca 70 % este mers in Bucuresti. Ca plusuri, ca tot am zis numai de rau despre cutie - schimba extrem de rapid. Inainte de resoftare, pentru ca schimba foarte jos in turatii, nici nu iti dadeai seama cand schimba. Acum incepi sa auzi si motorul :)). - faptul ca are treptele foarte scurte, in oras poti merge linistit in orice viteza astfel incat niciodata nu esti subturat sau supraturat ( la o manuala de 5 trepte la anumite viteze esti intre ele, ori subturat ori putin supraturat ). - cutia DSG are o plecare foarte lina, cel putin a mea, e o incantare. Deocamdata merge foarte bine, sper sa ma tina cat mai mult. Cel mai important este sa fii informat cu privire la ceea ce ai achizitionat sau urmeaza sa achizitionezi si daca este ceea ce vrei sa iti asumi eventualele costuri. Cutiile astea la un moment dat au costuri, ori ca iti pica ambreiajele ( undeva peste 3000 ron ), ori ca ti se strica ceva din mecatronic ( aici depinde mult ce se strica, poti ajunge si la mecatronic nou care cred ca e +5000 ron ). Totul tine de cum a fost intretinuta masina, nr de km si putin noroc. Personal caut sa fac un schimb de ulei al cutiei si mecatronicului, chiar daca VAG spune ca e lifetime. In momentul de fata, asa cum e acum eu sunt incantat de masina in general ;). Am scris atat de mult in speranta ca poate ajuta pe cineva mai tarziu aceste informatii, eu nu le-am gasit Salutari.1 point
-
Rasistule ! @voinea @voinea .... In alta ordine de idei am depasit borna de 50.000 Km, am ratat momentul pentru poza...1 point
-
Nu e problema, iti pot spune si natura bug urilor constatate de mine....dar, in primul rand vb de calitate, grafica, etc. Am facut retrofit la virtual cockpit origibal la Q7, A3, A4 B9, Vw Golf 7, Passat B8, bmw X5, etc...toate ireproșabile, comparativ cu varianta chinezeasca. Singurul avantaj, pretul.....comparativ cu retrofit original...dar nu suficient de mic, fiind destul de scumpe, ceasurile china1 point
-
Ca idee, si parere proprie si personala. Cand o firma da comanda de un produs se asteapta la anumite standarde pe care le impun firmei care produce acel produs. 3 ani am folosit pe un e90 Castrol si a fost inutil uleiul ala, nu zic ca doar de la ulei ca a avut si ceva probleme masina. De cand am luat Audi-ul (1 an) am pus ulei VW OEM 5W30 si nu a consumat mai mult de 300ml la 10.000 km, am zis sa raman tot pe el doar ca nu se mai fabrica 5W30 si am decis sa pun 0W30.1 point
-
1 point
-
Eu vorbesc strict de exploatare, al unui motor tsi cu 120000 de km, tinut 90 % din km cu benzina de 100, in Romania, si ulei schimbat la 12000. Imi cunosc foarte bine motorul, vad diferente de comportament si intre benzine de 100, de la producatori diferiti. Sa trecem peste, scuze de off.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Mare atentie si la tot ce inseamna furtunuri, bucse si tot ce inseamna cauciuc care imbatraneste. Se spune ca o masina imbatraneste mai mult cand sta.0 points
-
Ce poti sa faci, mai ales ca e frig afara, e sa aplici pe chedere o solutie gen gummy pflege, le "revergoreaza"0 points
-
Si eu sunt de parere ca ar merge un MRC pe masina asta de minune In alta ordine de idei... frumos cum o intretii din prima suta de metri0 points
-
0 points
-
Dpmdv cred ca este cazul sa incerci alt tuner, sunt sigur ca, Cezar, o sa ajute la fericirea ta mai mult decat a facut-o MTM pana acum sau o va face de acum inainte. In alta ordine de idei, masina faina, motor potent, reteta perfecta.0 points
-
Nu era vorba de accelerat la podea, benzina e destul de scumpa, insa e bine ca si face treaba acest optional, dar cu un consum de combustibil ceva mai mare, asadar la plecarile de pe loc si la demaraje prin oras face banii, cum s ar zice... Faptul ca nu se tureaza inutil motorul e un mare plus, prin apasarea pe pedala nu ai cum sa eviti asta... Eu sincer am crezut ca i un gadget al producatorului, nu am crezut ca e ceva asa de revolutionar, bine, nici acum nu cred asta, numai ca acord credit celor care au postat, ei au probat optiunea, eu nu, si nici n as fi luat Style numai pt asta pt ca nu de Style am eu nevoie de la aceasta masina, si nici mult peste 20 mii de euro eu nu dau pe un Golf. Cam 20 e maxim. E parerea mea, subiectiva sau nu, deja ma bucur ca nam luat navigatia, astia ne tin in case pe ani de zile, dupa cum se vede...-1 points
-
Ei acuma n o face perpetuum mobile pe optiunea asta, ca incepe sa mi scada increderea in ea, bineinteles ca creste consumu, se injecteaza mai multa benzina, nare cum sa nu creasca, creste insa si confortul, creste eficienta, siguranta, insa, te rog eu, n o face perpetuum mobile... Treptele de viteza sunt oricum foarte lungi...-1 points
-
-1 points
-
Fara lanturi. Doar rotile de iarnă. Urcarea a fost usoara. Au dat cu nisip in punctele critice (cu toate ca sub el era înghețat). Amicul meu cu Duster a fost chiar putin dezamăgit de usurința cu care s-a urcat 😁-1 points
-
@dadu nu recomand resoftarea. Mașinile astea cu ambreiaje au treptele scurte ca să patineze cât mai puțin. Dacă tu obligi mașină să țină o treaptă de viteză mai mult o să patineze ambreiajele mai mult adică o uzură mai mare. Producătorul știe cel mai bine cum trebuie reglată cutia. Mai ales pe a doua generație (0CW)-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine. Pacat ca e diesel, dar sper macar ca ai luat motorul de 190 HP si automata. Eu sincer nu inteleg masina asta, dar pentru cei care vor un look diferit fata de Passat este o varianta de luat in calcul.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00