Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.12.2020 în toate secţiunile
-
Salutare, Dupa vreo 18 ani in care nu am avut alta marca in afara de Bmw, de curand am achizitionat un VW T5 Multivan pe care sa-l folosesc pt vacante. Dupa ce am studiat piata de la noi (olx si autovit in special) cateva luni am ramas cu un gust amar, asa ca am decis sa caut si pe mobile.de. Am facut o lista cu vreo 3-4 masini si am luat calea Germaniei. Prima in topul preferintelor a fost si cea pe care am luat-o, adica cea de mai jos. Este un T5 Multivan din septembrie 2008 cu motorul de 2.5 in 5 cilindri si 174 cai (BPC). Cutia automata nu pot sa zic ca a fost un must, dar asa s-a nimerit sa fie. Avea 285mii km cand am luat-o. Multi ar zice unii, dar reali si pt o masina intretinuta nu consider ca sunt o problema. Este in echiparea Highline, prin urmare are aproape toate dotarile optionale de la acea vreme. Lista cu optiuni are vreo 6 pagini, dar le enumar pe cele mai importante: - unitate webasto pe aer, pt interior programabil pe zile/ore precum si controlabil din telecomanda. - alta unitate webasto pt motor - usi laterale electrice - interior piele - suspensie sport - frane mai mari (333mm discurile fata) - jante 17 cu 235/55/17 - oglinzi electrice si rabatabile - trapa - sistem sunet Dynaudio - baterie auxiliara sub scaunul soferului pt webasto si prizele 12V din spate - clima pe 3 zone - scaune incalzite - cruise control - bi-xenon - softclose portbagaj - hill assist - geamuri spate fumurii + perdelute - interior noise insulation - nu stiu exact in ce consta, dar la 100km/h este mai liniste inauntru decat la seria 3-ul pe care il mai am6 points
-
@Cucu Andrei Multumesc de apreciere si sfat! Din pacate cu cei de la MTM nu mai pot da inapoi... am platit deja din vara tot pentru a prinde o reducere si tot incerc sa ajung pe la ei dar ba nu aveam eu timp, ba nu puteam ca ma carantinau aici sau la ei, este un an mai complicat @bgd_b92 Sincer nu am auzit de ei @bubu182 Multumesc , exact cum i-am spus si lui Andrei, din pacate am platit deja ... In concluzie anul acesta la masinita dupa 8 Ani de zile de miscat din 2 in 3 (avea ~8.000 km cand am luat-o eu) a primit urmatoarele schimburi de la mine ca sa ajunga "la zi": - Schimb bujii OE - Schimb ulei, filtru si garnitura filtru DSG OE - Schimb ulei diferential fata si haldex spate OE - Schimb lichid frana OE - Schimb filtru aer cu filtru K&N in carcasa originala a masinii - Schimb filtru benzina OE - Schimb de distributie de accesorii si transmisie OE - Schimb antigel G12 OE - Schimb freon si ulei in instalatia AC - Schimb coliere imbinare evacuare OE - Schimb filtru polen cu anti-alergenic si carbon OE Da, stiu, sunt nebun posibil ca merg pe OE dar asa ma simt eu mai bine/sigur *Acum ea este ca "noua" zic eu, in cazul in care am uitat sa schimb ceva la o masina care mai mult a stat decat a mers pana a ajuns la mine, orice sfat/recomandare este bine venita Binenteles nu lipsesc si reviziile de aici efectuate la 10-15k km sau maxim 1 an diferenta cu ulei OE 5W-30 care am inteles ca s-a schimbat cu 0W-30, filtru ulei OE si buson baie ulei OE + schimbat cu filtru aer "de rezerva" K&N iar cel ce a fost se spala si unge pentru a fi gata pentru urmatorul schimb. Sarbatori cu bine si sa ne auzim fara Corona de la anu!4 points
-
3 points
-
Am mai patit niste chestii "interesante" (se poate citi super "periculoase si enervante", daca n-am fi oameni pozitivi si optimisti – ca toti romanii). 1. masina era in R (engleza mea creadea ca vine de la reverse), dar masina a inteles sa mearga in fata, spre copacel (inteleg noua dragoste de ecologie a VW, dar sa imbratisezi copacii cu masina e deplasat, zic eu; copacul o sa fie deplasat, adica, pentru ca masina e grea, nu e vreo bicicleta) 2. camera de mers inapoi a orbit azi; a scos capul din sigla din spate, cum face ea, dar vedea numai negru in fata ochiului si tot negru vedeam si eu; am mers inapoi doar cu oglinzile, ca salbaticii, pana si-a revenit doua porniri mai tarziu (dar bine ca așa mi-am dat seama ca nu stiu sa parchez lateral si ca nu stiu dimensiunile masinii; cred ca incearca sa ma ajute, de fapt, sa ma descurc cu mai putin) 3. mergeam ca un boss cu Travel Assist, in trafic, accelerand nitel ca sa nu stea atat de departe de masina din fata (bara-n bara trebuie pentru ca Bucuresti si bizoni si pentru ca Bucuresti si oameni suparati), cand apare un mesaj rapid pe ecran (nu inteleg de ce le mai pun, daca nu asteapta sa le si citeasca cineva, dar cred, ca mai sus, ca incerca sa ma invete sa citesc rapid, deci super) cu ceva ca "parking brake activated" si masina franeaza puternic, se opreste cu fundu-n drum si trage frana de mana sa imi arate probabil sa nu ma grabesc atat3 points
-
2 points
-
Dupa 5000 km de la update-ul de soft pot spune ca nu se mai simte nicio smuncitura la plecarea de pe loc. Sunt curios ce ar spune un sofer are nu a mai condus 1.5 tsi, pentru ca e clar ca in 25.000 km am avut timp sa ma obisnuiesc si sa compensez smunciturile, faceam asta si inainte de update. Gasesc un subiect de test si revin cu pareri.2 points
-
Dpmdv cred ca este cazul sa incerci alt tuner, sunt sigur ca, Cezar, o sa ajute la fericirea ta mai mult decat a facut-o MTM pana acum sau o va face de acum inainte. In alta ordine de idei, masina faina, motor potent, reteta perfecta.2 points
-
Mii de km de zambete sa aveti. Atata timp cat intorci capul dupa ea ,dupa ce ai incuiat-o, a meritat fiecare cent.1 point
-
O sa mai fac o vizita la Skoda cand o sa am timp, acum e acceptabil cum se comporta masina, dar daca se poate si mai bine, de ce nu?1 point
-
Si eu sunt de parere ca ar merge un MRC pe masina asta de minune In alta ordine de idei... frumos cum o intretii din prima suta de metri1 point
-
Ei bine se pare ca anul acesta se termina cu un shimb de distributie de accesorii si transmisie (curele, role, pompa apa si intinzatoare, totul OE) si tot antigelu din instalatie (G12 OE). Din pacate cu MTM tot nu se rezolva... Am incercat cu ce si cum ne-a zis "neamtu" si mi-a fost recomandat mai bine de ambele parti sa astept pana pot ajunge in Germania, ca sa fie bine . Asa ca va las cu cateva poze cu piesele schimbate si incercarea de update MTM la cutie .1 point
-
...am mers inapoi doar cu oglinzile, ca salbaticii... @Sparkyson Ai avut un atac de panica? Te inspaimantau masinile "saracilor" ? 😂 O.T. In service cu ea pana la remedierea defectiunilor!1 point
-
Salutare, 4 ani de service si alte interventii, nu prea am vazut facturi pe grup asa ca las si eu astea aici pt cine e interesat de preturi si interventii service la Porsche Nord Buc., la ultimul service am refuzat schimbul placutelor fata spate si discuri spate pt un deviz de aproape 4000 de lei , desi am mers mereu la ei este ultima data, cu 1500 stim cu totii ca pui piese superioare in aceleasi conditii de service .1 point
-
Va multumesc tuturor pentru urari! Cu pozele mai greu, ca sunt momentan prins cu bebe. Dupa drumul spre casa si o plimbare de 40 de minute intr-una din seri, nu am mai mers cu ea pana astazi. Sunt foarte incantat de ea. Se comporta excelent. Azi am realizat ca trebuie sa fiu atent la viteza... Ca si dotari, din ce am reusit sa descopăr pana acum, ca lista nu am retinut-o: - Dynamic Light Assist - Full LED - ACC - Webasto - Lane Assist - Front Assist - Pilot automat - piele Nappa (nu sufeream daca era textil) - clima in trei zone - scaune incalzite - oglinzi incalzite si rabatabile electric - keyless - oglinda interioara anti-orbire - scaun șofer electric, cu masaj - computer de bord profi sau cum naiba ii zice - ceasuri electronice - lumini ambientale in usi si bord, in 3 culori - lumini led picioare+plafoniera+oglinzi parasolar - trapa panoramica - usb - priza in portbagaj si consila spate+priza 220 in consola spate - carlig automat in principiu, lipsesc 2 chestii: volan încălzit, dar am Webasto, si sistemul audio Dynaudio (pe care mi-l doream), dar...probabil o sa pun pe ea subwoofer-ul acela care vine in locul rotii de rezerva. Cam atat imi amintesc in clipa asta. Si uitasem: 2.0 TDi, 190 CP (4*4). Voiam TSi, dar in Romania nu am gasit, dupa filtrele mele. Apoi am cautat biTurbo de 240CP, dar nu ne-am potrivit. Pana la urma sunt multumit cu atat. Pare suficient, cel putin pentru moment. 😶1 point
-
La pretul ala ( din deget am ajuns la 61k euro) o sa fie o masina tare exclusivista.1 point
-
PM me si vorbim. Il am de 1-2 luni si te inteleg: am trecut de la dezamagire ( cand am vazut 9-10l/100km) la extaz :), masina face chestie faine daca intelegi cum a fost gandita. IMHO in cel mai rau caz consuma ca o Toyota Civic. Daca ai unde o incarca, o sa mergi exclusiv electric trip-uri de 30km. Este cea mai buna solutie acum ca all-arounder (am analizat ca un maniac toate celelalte optiuni).1 point
-
Daca tot ne inundă forumul cu statistici, la 50k km ai adunat 840 de postări pe topic, ar veni cam 60km per postare. Devine un topic rulat, sir! Chiar daca nu toate iti aparțin, te si vad cum oprești la fiecare 60km sa postezi. 😛 Aceasta postare e un pamflet, a se trata ca atare! Drumuri bune sa ai!1 point
-
Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.1 point
-
@Muale cu aia albă ne-am întâlnit. Azi, după o vizită extinsă la Peleș, am plecat spre casă. Am plecat de la 2°C și am ajuns la 13°C, cu range-ul aproape de minim, după 859 km (668 km doar pentru drumul dus-întors, iar 191 km plimbări), cu un consum mediu de 6.9l/100km. Viteza medie a fost destul de mare pe autostradă și pe drumurile europene :D, iar restul drumului a fost destul de virajat, așa că sunt mulțumit de consumul înregistrat. I-am tras și o spălare rapidă și am parcat. weekend plăcut tuturor!1 point
-
1 point
-
de fiecare cand repeti "e fizica pura" ma simt un pic atacat, tinand cont ca nu stii nimic despre pregatirea mea in domeniul fizicii... nu se disipa nimic (exagerez, evident o parte se disipa, altfel nu s-ar mai incalzi discurile), sisteme de recuperare a energiei din franare exista pe masini de vreo 12 ani incoace, si toate passaturile B7 de ex sint Bluemotion, adica au si sistem de recuperare din franare, dar mai sint si multe alte masini banale care au de mult asa ceva. Nu, nu vad eu -99 ca BC nu poate calcula exact, am dat un exemplu cu 99, afiseaza diverse cifre, dar mai mari ca in cazul regenerarii din modul B. "e fizica pura", cu placutele ai mai multa energie de recuperat (franezi mai brusc, deci mai multa energie e disponibila). Modul B are o franare f moderata. poate la masina ta, nu generaliza, la mine nu a fost niciodata asa ceva. Passatul trece la o afisare de litri/ora de ex Nu comparam, tu tii neaparat sa demonstrezi ceva, nu stiu de ce. Cand esti in modul B, pierzi energie la absolut orice ridicare de pedala de acceleratie, dar tu nu vrei sa franezi poate decat in 10% din cazuri. Sau 50%, nu conteaza, ideea e aceeasi. Baterie 100% nu exista, din ce am constatat, oricat incarc bateria ramane la 92-94%. Nu, nu poti avea 100% baterie si sa ai in fata o coborare de 10km, pt ca a trebuit sa urci acolo, ma rog... nu am ajuns inca in acest scenariu in 2000km, te anunt cand ajung si discutam dupa.1 point
-
M-am lamurit. Nu am ce masina sa cumpar din Romania. E al treilea raport cumparat si toate sunt asa...Raportul_autoDNA_WVWZZZ1KZAW554315.pdf1 point
-
@SparkysonDaca ai probleme cu masina, te poti duce pt update. Momentan ceea ce e disponibil este ME 2.0, rezolva o pare din buguri si activeaza CarPlay si AR. Nu este update general valabil, sub forma de "Recall". Te duci la service, se inregistreaza problema si fabrica aproba daca problema se rezolva prin update. Daca da, dealerul primeste ok-ul pt install.0 points
-
Din păcate nemții sunt în urmă rău la capitolul IT, mașinile electrice nu sunt tipul de mașini pentru care erau recunoscuți în industrie. Partea software e mult mai importantă decât cea mecanică. Sunt multe discuții in Germania legate de cine este vinovat pentru lipsa de viziune și de ce nu au adaptat la timp educația pentru a pregăti ingineri IT. Probabil o să mai dureze ceva până o să fie reglate toate problemele.0 points
-
Amenzile rutiere se plătesc la taxe locale, adică acolo unde plătești impozitul pe casă/ mașină, cel mai simplu e prin ghișeul.ro. Nu mai trebuie trimisă nicăieri dovada plății amenzii rutiere - vezi legea 203 din 2018 menționată mai sus.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00