Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.12.2020 în toate secţiunile
-
5 points
-
Salutare! Am intrat in acest forum datorita achizitiei facute zilele trecute, un Passat Alltrack 2.0 TDI 2017. Acum vreo 10-12 ani scriam despre masini in online si in cateva reviste cu circuit inchis. Eram total impotriva VW din cauza preturilor practicate la masinile noi. Apoi am lucrat ca vanzator de VW la PBV1. Acolo am descoperit mai pe indelete cu ce se mananca. Acolo am inceput sa inteleg pretul VW. Acum, la ani distanta, dupa un Golf 5 de firma si o Mazda 3 personala, am luat decizia de a-mi cumpara primul VW. Am inceput cautarile cu Skoda Superb, insa nu era suficient, parca. Ii lipsea ceva. De altfel, o masina foarte buna, insa nu pe placul meu in totalitate. Asa ca am ajuns la Passat, masina care m-a impresionat cel mai mult pe vremea cand vindeam B7-le. Si de la B7, am trecut la B7 Alltrack, apoi la B8, ca intr-un final sa imi iau inima in dinti si sa aleg Alltrack B8. Inima-n dinti pentru ca a costat ceva... Dupa 2 zile si o noapte, pot zice ca nu puteam alege mai bine. Sunt foarte multumit de ea. Are doar 103.000km, luata de la dealer VW prin Weltauto, import Germania. Acum, nu-mi ramane decat sa am noroc sa nu apara probleme si sa imi plimbe familia proaspat marita (de aici nevoia de portbagaj mare) cat mai multi km fara evenimente tehnice sau rutiere. Ceea ce va doresc si voua! Sper sa gasesc aici informatii utile, de care sigur voi avea nevoie de-a lungul timpului. A, era sa uit. Mi-as fi dorit 2.0TSI, insa nu se aduc si nici nu se cumpara la noi asa ceva, decat foarte rar. Sper sa imi demonstreze acest TDI ca nu trebuie sa regret TSI-ul. P.S.: stie cineva cat costa AppConnect? Este cu taxare anuala? Si daca are cineva o roata de rezerva, pentru ca a venit fara. Multumesc!1 point
-
Da, corect, trebuia sa termin scoala. 25% din 58 kWh inseamna 14.5, deci 29 kWh/100 km. Mersi, @tudy_cnu.1 point
-
Am facut azi un drum de 50 de km prin Bucuresti. Clima: temperatura exterioara: 4.5º C, temperatura interioada: 21º C, pe recirculare (pentru ca aerul din Bucuresti), incalziere in scaune la mediu. Am plecat cu masina rece, cu bateria la 70%. La intoarcere, dupa 50 de km, aveam afisat un consum de 28.8 kWh/100 km si un nivel al bateriei de 45%. Acum, am facut si eu calcule, ca am si eu patru clase si stiu sa inmultesc: 70-45=25 kWh consumati in 50 de km. Deci 50 kWh/100 km. Sau doar credeam ca stiu sa inmultesc. E clar: concluzia nu poate fi decat ca masina asta e atat de evoluata, incat foloseste matematici superioare. Trebuie sa ma apuc de cursuri de doctorat ca sa pot pe viitor sa calculez si eu consumul. LE: am gresit1 point
-
Va multumesc tuturor pentru urari! Cu pozele mai greu, ca sunt momentan prins cu bebe. Dupa drumul spre casa si o plimbare de 40 de minute intr-una din seri, nu am mai mers cu ea pana astazi. Sunt foarte incantat de ea. Se comporta excelent. Azi am realizat ca trebuie sa fiu atent la viteza... Ca si dotari, din ce am reusit sa descopăr pana acum, ca lista nu am retinut-o: - Dynamic Light Assist - Full LED - ACC - Webasto - Lane Assist - Front Assist - Pilot automat - piele Nappa (nu sufeream daca era textil) - clima in trei zone - scaune incalzite - oglinzi incalzite si rabatabile electric - keyless - oglinda interioara anti-orbire - scaun șofer electric, cu masaj - computer de bord profi sau cum naiba ii zice - ceasuri electronice - lumini ambientale in usi si bord, in 3 culori - lumini led picioare+plafoniera+oglinzi parasolar - trapa panoramica - usb - priza in portbagaj si consila spate+priza 220 in consola spate - carlig automat in principiu, lipsesc 2 chestii: volan încălzit, dar am Webasto, si sistemul audio Dynaudio (pe care mi-l doream), dar...probabil o sa pun pe ea subwoofer-ul acela care vine in locul rotii de rezerva. Cam atat imi amintesc in clipa asta. Si uitasem: 2.0 TDi, 190 CP (4*4). Voiam TSi, dar in Romania nu am gasit, dupa filtrele mele. Apoi am cautat biTurbo de 240CP, dar nu ne-am potrivit. Pana la urma sunt multumit cu atat. Pare suficient, cel putin pentru moment. 😶1 point
-
Pentru eventuali doritori, se poate configura pe vw.ro Tiguan R1 point
-
1 point
-
Aceeasi problema schimbat al doilea EGR,primul la 219k in 2016 marca SIDAT,acum la 290k m-am decis sa pun original ( au mai scazut preturile)sper sa nu mai am probleme1 point
-
Greutatea masinii la mine cu trapa si alte optionale este spre 2000 kg, deci nu-i neglijabila + motor mai mic, trebuie turat mai mult decat un 3.0 bitdi softat ca al tau (vreo 390 cp si 750 nm, adica cate un plus de aproape 40% fata de ce am eu) + nici aerodinamica nu ma ajuta, comparativ cu a ta, deci este normal sa am 1-1,5 l in plus daca merg la fel de tare ca si tine. La mers linistit se mai echilibreaza balanta si poate chiar castig eu, dar la mers sportiv, tu ai o plaja de turatii muuuult mai mare si un cuplu urias care te ajuta oricand vrei sa o calci. Si Polo 1.0 tsi de 95 cp poate consuma cat un un bitdi-ul de 290 cp , in anumite conditiii de exploatare, la anumite viteze... Pentru mers sportiv tare, clar un motor mai mare va scoate intotdeauna consumuri mai mici. Nu-i niciun miracol . Este doar fizica si mecanica1 point
-
Parțial adevărat. Acel număr reprezintă regenerările ratate, neterminate, datorită mai multor factori (oprit motorul cel mai des, defecte ale senzorilor...). Când este atins un număr ( nu știu ce număr) maxim, se aprinde martorul dpf, și trebuie făcută regenerarea obligatoriu până la capăt. Oricum, după regenerare completă, se resetează la 0 valoarea.1 point
-
1 point
-
Nu e problema, iti pot spune si natura bug urilor constatate de mine....dar, in primul rand vb de calitate, grafica, etc. Am facut retrofit la virtual cockpit origibal la Q7, A3, A4 B9, Vw Golf 7, Passat B8, bmw X5, etc...toate ireproșabile, comparativ cu varianta chinezeasca. Singurul avantaj, pretul.....comparativ cu retrofit original...dar nu suficient de mic, fiind destul de scumpe, ceasurile china1 point
-
Ale mele au 250k deja și încă merg, an 2012 fabricație. La dq200 nu întra mai mult de 1,3 litri si asta umplut full, pana da afara, e logic ca din acest moment la montare și la prima utilizare a mașini o parte din ulei va întra în acumulator parțial și o parte în cei 8 solenoizi și în circuite deci cred ca tre reumplut după prima rulare pe strada altfel nu ai cum... Sa bagi din prima 1,9 litri dacă într-adevăr atât intra.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Spalarea sistemului o sa o fac cu apa distilata.Golesc actualul antigel,pun apa distilata si un flacon de solutie de curatare radiatoare de la Liqui Moly,dupa 30 min de functionare a motorului,golesc sistemul su repet faza cu apa distilata de inca doua ori.Apoi inlocuiesc radiatorul de caldura din bord,si ultima data voi turna antigelul nou.Inca nu stiu exact cata apa distilata va ramane in motor,ca sa stiu cum fac amestecul antigel/apa.Dar am un device la servici cu care pot masura indicele de refractie al amestecului final,astfel voi fi sigur ca am 50% antigel pur.De scos antigelul,o sa-l scot din motor pe la cuplajul inferior al radiatorului,cele doua furtune de pe pompa auxilara de recirculare antigel si pe la radiatorului dsg,unul dintre cele doua furtune ale acestuia vine direct din termoflot si e mai usor accesibil.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00