Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2020 în toate secţiunile

  1. O ascensiune pe vârful Ciucaș este mereu spectaculoasă...mai ales iarna pe zăpadă. Cum a devenit o obișnuință sezon de senzon nu mai postez urcarea însă câteva imagini parcă ar merge.
    5 points
  2. 4 points
  3. Betiva tare motorizarea asta, consumuri la fel sau chiar mai mari decat la un 3.0 BiTDI softat pe o masina mai grea
    3 points
  4. Daca tot ne inundă forumul cu statistici, la 50k km ai adunat 840 de postări pe topic, ar veni cam 60km per postare. Devine un topic rulat, sir! Chiar daca nu toate iti aparțin, te si vad cum oprești la fiecare 60km sa postezi. 😛 Aceasta postare e un pamflet, a se trata ca atare! Drumuri bune sa ai!
    3 points
  5. Revenim.... In primul rand am scos ursul la "zapada de oras", nu prea multa, doar sa vada cum este ...😆 In al doilea rand am putea spune faptul ca am finalizat rodajul, avem peste 1800 km impreuna, ultima plimbare a fost un traseu Bucuresti - Pitesti -Rm.Valcea - Horezu -Tg Jiu si retur, cu un consum bun. Tot drumul a fost acoperit cu ploaie/burnita, dar ne-am simtit bine, spatiul oferit de KODI este clar unul din avantajele ei. Dupa plimbare, a doua zi am spalat ursul si surpriza 1.... primele 2 mini ciupituri, una pe bara si una pe capota😖, dar orice semn creaza o amintire, deci nu ne facem probleme. Bag masina in garaj, ridic capota sa completez cu lichid de parbriz, surpriza 2... ursul s-a murdarit pe "interior". O carpa din microfibra umeda si 15 minute de bibilit, KODI era ca nou.
    2 points
  6. Am revenit, dupa o perioada destul de indelungata datorata pandemiei care m-a tinut blocat in casa....si nu am facut kilometri Am citit mesajele voastre, multumesc pentru sfaturi,momentan raman la anvelopele pe care le am. In legatura cu celalalte aspecte discutate , sunt familist convins si 80-90% din timp merg pe modul "Comfort" ,mod care-mi ofera oricum mult mai mult decat am nevoie pentru strazile din Ploiesti;nu am luat in calcul nici o marire de putere deoarece eu nu am nevoie. O sa plec intr-o mica minivacanta de Craciun spre Oradea si o sa va ofer detalii despre tinuta de drum lung, consum ,probleme intampinate samd
    2 points
  7. Cel mai important e faptul ca nu mai e stresul aferent. Ca altfel nu-ti imagina ca i-am pus la munca prea mult (pe caluti), am mers chiar foarte chill...pe A3 de ex cu 120 M-am intors acasa cu consum mediu de 8.7% in conditiile in care am mers vreo 12-13 Km pe drum de piatra, cu 20 la ora..Urasc drumurile acestea de munte cu piatra mare unde pur si simplu nu poti merge un pic mai tare ca rupi masina. Si mai intalnesti si cre#$% pe contrasens care trec cu viteza ca ei au o gioarsa de masina sau cine stie ce masina veche/capabila de teren, de mi-e frica mereu sa nu imi iau o piatra in parbriz. OK, am inteles ca te doare la banana de masina ta sau ca ea poate sustine un ritm alert pe un asa drum, dar macar cand te apropii de altii (masini, oameni, biciclisti), mergi naibii incet
    2 points
  8. Salutare! Am intrat in acest forum datorita achizitiei facute zilele trecute, un Passat Alltrack 2.0 TDI 2017. Acum vreo 10-12 ani scriam despre masini in online si in cateva reviste cu circuit inchis. Eram total impotriva VW din cauza preturilor practicate la masinile noi. Apoi am lucrat ca vanzator de VW la PBV1. Acolo am descoperit mai pe indelete cu ce se mananca. Acolo am inceput sa inteleg pretul VW. Acum, la ani distanta, dupa un Golf 5 de firma si o Mazda 3 personala, am luat decizia de a-mi cumpara primul VW. Am inceput cautarile cu Skoda Superb, insa nu era suficient, parca. Ii lipsea ceva. De altfel, o masina foarte buna, insa nu pe placul meu in totalitate. Asa ca am ajuns la Passat, masina care m-a impresionat cel mai mult pe vremea cand vindeam B7-le. Si de la B7, am trecut la B7 Alltrack, apoi la B8, ca intr-un final sa imi iau inima in dinti si sa aleg Alltrack B8. Inima-n dinti pentru ca a costat ceva... Dupa 2 zile si o noapte, pot zice ca nu puteam alege mai bine. Sunt foarte multumit de ea. Are doar 103.000km, luata de la dealer VW prin Weltauto, import Germania. Acum, nu-mi ramane decat sa am noroc sa nu apara probleme si sa imi plimbe familia proaspat marita (de aici nevoia de portbagaj mare) cat mai multi km fara evenimente tehnice sau rutiere. Ceea ce va doresc si voua! Sper sa gasesc aici informatii utile, de care sigur voi avea nevoie de-a lungul timpului. A, era sa uit. Mi-as fi dorit 2.0TSI, insa nu se aduc si nici nu se cumpara la noi asa ceva, decat foarte rar. Sper sa imi demonstreze acest TDI ca nu trebuie sa regret TSI-ul. P.S.: stie cineva cat costa AppConnect? Este cu taxare anuala? Si daca are cineva o roata de rezerva, pentru ca a venit fara. Multumesc!
    1 point
  9. 1 point
  10. Sunt foarte mulțumit! 😄 Da, va știu de câțiva ani buni de aici de pe forum, Florin m a mai ajutat în decursul timpului, Toată stima și respectul pt ajutorul vostru necondiționat!!!
    1 point
  11. Greutatea masinii la mine cu trapa si alte optionale este spre 2000 kg, deci nu-i neglijabila + motor mai mic, trebuie turat mai mult decat un 3.0 bitdi softat ca al tau (vreo 390 cp si 750 nm, adica cate un plus de aproape 40% fata de ce am eu) + nici aerodinamica nu ma ajuta, comparativ cu a ta, deci este normal sa am 1-1,5 l in plus daca merg la fel de tare ca si tine. La mers linistit se mai echilibreaza balanta si poate chiar castig eu, dar la mers sportiv, tu ai o plaja de turatii muuuult mai mare si un cuplu urias care te ajuta oricand vrei sa o calci. Si Polo 1.0 tsi de 95 cp poate consuma cat un un bitdi-ul de 290 cp , in anumite conditiii de exploatare, la anumite viteze... Pentru mers sportiv tare, clar un motor mai mare va scoate intotdeauna consumuri mai mici. Nu-i niciun miracol . Este doar fizica si mecanica
    1 point
  12. Parțial adevărat. Acel număr reprezintă regenerările ratate, neterminate, datorită mai multor factori (oprit motorul cel mai des, defecte ale senzorilor...). Când este atins un număr ( nu știu ce număr) maxim, se aprinde martorul dpf, și trebuie făcută regenerarea obligatoriu până la capăt. Oricum, după regenerare completă, se resetează la 0 valoarea.
    1 point
  13. Vezi sa nu ai si ceva consumatori, eu pe Audi am tot Varta Silver Dynamic (85Ah), excat dupa 2 ani si eu am crezut ca m-a lasat, dar eu am uitat camera pornita timp de 3 zile, in timpul acesta a consumat bateria...in prima faza am dat vina pe baterie dar dupa ce i-am dat curent a functionat foarte bine, montata in dec 2016 si merge foarte bine si in ziua de astazi, tin sa mentionez ca intre timp am mai descarcat-o de 2-3 ori tot asa cu camera ON si nu am pus-o nici macar odata pe redresor cu toate ca ar fi fost corect sa o pun.
    1 point
  14. Rasistule ! @voinea @voinea .... In alta ordine de idei am depasit borna de 50.000 Km, am ratat momentul pentru poza...
    1 point
  15. Din iulie 2019 sunt proprietarul unui VW T-Cross 1.0 TSI 115 CP, 200 Nm, 3 cilindri cu cate 4 supape, fara DSG, dar in rest dotat cam cu toate optiunile (pret 20700 euro cu ceva discounturi de la dealer). Sunt foarte multumit de el dupa ce am parcurs 23000 km. Este silentios, usor manevrabil si destul de sprinten. La un stil normal de conducere consuma putin, chiar daca e motor pe benzina. In afara localitatii poti sa ai chiar si media de 4.1 litri / 100 km pe trasee destul de plane. Cand il abordezi mai sportiv, consumul creste exponential. Dupa 23000 km (inclusiv traversari multiple ale muntilor), consumul mixt este de 5.6 litri / 100 km. (...) Isi face bine treaba pe autostrada cand respecti regulile de circulatie. Se vede ca e destul de usor (doar 1250 kg). Apoi, accelerarea nu mai are aceeasi forta. (...) Daca am vrut sa am sprint dintr-o data nu am reusit cum as fi vrut. Spun asta raportat la experienta cu un VW Golf V 1.9 TDI, care se comporta mult mai sprinten (...), dar are si un cuplu mai mare de 250 Nm. Dar la noi in Romania nu prea ai unde sa mergi cu viteze mari si e mai bine sa fii prudent, lol! Imi place ca T-cross e inalt (jante de 17 inch) si destul de spatios. Eu fiind mai inalt si mai gras am suficient loc. Doar portbagajul e cam mic. Are optiunea de marire prin deplasarea spre fata a banchetei, dar atunci nu mai au loc la picioare pasagerii din spate. In concluzie, este o masina de care sunt multumit. Isi face treaba bine! Dar nu este potrivita pentru cine vrea senzatii tari si nici pentru familii care pleaca cu multe bagaje in vacanta.
    1 point
  16. Va salut, Povestea inceputa acum 8 ani a luat sfarsit astazi. Masina nu mai este in posesia mea. Sper ca noul proprietar sa aiba grija de ea. Va multumesc pentru recomandari, opinii, sfaturi si felicitarile primite acum 8 ani cand am intrat in posesia primei mele masini. Revin cu un un topic nou in cazul in care o sa continui tot cu o masina din grupul VAG. Sarbatori fericite si multa sanatate! Florin
    1 point
  17. Siiii avem si un after, deocamdata nefinalizat complet. Vreau sa fiu sigur ca adezivul se usuca bine si totul ramane exact asa. Abia dupa ma voi apuca si de restul. Imi place cum a iesit, imi doresc doar sa reziste in timp.
    1 point
  18. Două bucăți de calcar în parcarea unui magazin de bricolaj 😁 724FB81A-061E-45CC-A58F-1D29C0E09299 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  19. O fi utilă postarea, dar engleza mea de cambridge s-a blocat la expresia asta... totusi, apreciez creativitatea!
    1 point
  20. 1 point
  21. Bucuria respectivului castig din punctul meu de vedere e minora, pune-ti anvelope zdravene de iarna si daca mai ai ceva gologani si jante...e pacat de masinuta, si da, chiar are nevoie de anvelope de iarna premium pentru ce ai sub capota...
    1 point
  22. Cam la orice masina, daca tragi tare, brusc si din scurt de centuri, se blochează. Pe principiul asta functioneaza tensionarea in caz de impact. Acum, nu știm cât de tare le tragi tu. Dacă le tragi mai lent, tot asa se blochează? Si la mine se blochează dacă le bruschez, dar daca le trag calm si normal, merg prefect. Si la fostele masini, tot asa...
    1 point
  23. Din vechea mașina am păstrat doar forma
    1 point
  24. Salutare! E prima oara cand parchez langa un mk7 similar la exterior (R-line, 18" etc.) si trebuie sa recunosc ca e tot prima oara cand realizez cat de bine se vede diferenta dintre generatii. Dar asta, doar fata de un mk7 dotat cum trebuie. Felicitari! Ai o masina foarte frumoasa si "appealing" pentru ochii antrenati. As renunta la "TSI" de pe haion in locul tau, dar e alegerea ta. Cat mai multi km plini de zambete! LE: PQ35 mi se pare o gluma acum cu -30mm si 18"; MQB arata cum ar trebui .
    1 point
  25. Salut! Am rezolvat problema! Dezactivarea din poarta F5 a navigatiei( motorul pornit, radio deschis, cardul sd original cu hartile in slotul 1) dupa care se iese din interfata, se opreste motorul si se blocheaza din cheie masina pentru 5minute! Dupa am deschis iar programul vcds, am conectat la masina am pornit masina, radio......intrat in poarta F5, reactivare navigatie, iesit din program......si se blocheaza iar masina! Sursa sigura de la reprezentanta! Multumesc mult de pareri si sfaturi!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!