Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2020 în toate secţiunile

  1. Limpul nu s-a mai manifestat, sau cel putin actuala utilizatoare a masinii nu l-a mai reclamat (posibil la stilul de mers sa nu se manifeste...) In schimb mi s-au adus la cunostinta porniri grele cu tinut mult cheia, chiar daca "bufnita" sta lung aprinsa la temperaturi mici. Asa ca am purces la schimbarea bujiilor incandescente, al caror istoric mi-era total necunoscut. Bujiile le am luat de mai mult de un an, m-a tinut teama de rupere in chiulasa. Se vede cum arata cele vechi, iar pornirea este acum "la sfert" - parca demarorul totusi nu e foarte vioi, insa diferenta e mare. Partea nasoala e ca izolatiile fiselor sunt crapate, rupte, etc. Neavand altele am pus asa la loc, nu atinge nu face arc nicaieri, insa problema trebuie adresata Si o poza cu cele doua Mk4, in rarele momente cand mai stau alaturi...
    3 points
  2. Eu am montat vreo trei bucati pana acum. Nu se compara cu cele oem. In primul rand au tot felul de bug-uri de soft (ultimul montat acum aprox o luna). In al doilea rand, grafica....inferioara celor originale. Cateva poze de la ultimul instalat, mai jos. Eu recomand retrofitul la ceasurile digitale originale, am facut destule astfel de retrofituri, nu se compara cu cele china.
    3 points
  3. Siiii avem si un after, deocamdata nefinalizat complet. Vreau sa fiu sigur ca adezivul se usuca bine si totul ramane exact asa. Abia dupa ma voi apuca si de restul. Imi place cum a iesit, imi doresc doar sa reziste in timp.
    3 points
  4. Buna ziua ,caut si eu un sfat pentru schimbarea termostatului la o skoda octavia 3 ,motor 1.6 tdi CLHA.Pare sa fi ramas blocat pe deschis si nu se incalzeste apa in motor.Socul a fost cand am sunat la Avia si mi-au comunicat pretul de schimbare a termostatului.1200 lei +350 constatarea.Vodooo.Daca este cineva care a schimbat termostatul sa ma indrume si pe mine.Este de munca nu zic nu ,se demonteaza multe dar termostatul cu corp cu tot este maxim 300 lei dar sa ceri 700 +lei manopera este ceva de neconceput.Reprezentanta este un hot legalizat
    1 point
  5. Hai ca poate merita si ea o fisha noua...Si chiar nu e greu de schimbat...
    1 point
  6. Sibiu - Vâlcea și înapoi , total 230 de km: temperatura afară: 5-2 grade consum mediu: 16kwh/100 de km 2 adulți + 2 copii , portbagaj plin consum 70% din baterie(de la 94 la 24). Încă mai arăta range 76 de km când am ajuns acasă deci se pot face 300 de km. de reținut că am mers pe modul Eco, roți de vară pe 18". temperatura interior: 20.5
    1 point
  7. Din pacate clona ti-a zapacit-o. Incearca cu Odis.
    1 point
  8. Două bucăți de calcar în parcarea unui magazin de bricolaj 😁 724FB81A-061E-45CC-A58F-1D29C0E09299 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  9. Dupa un an si jumatate si aproape 19.000 de km revin cu un update. Masina este excelenta atat pentru oras cat si pentru mici excursii. Insa.. tocmai ce am decis sa o pun la vanzare.. si sa ma indrept spre ,,sora “ ei mai premium.. si anume Audi Q2. Calitatea materialelor de la interior m-a dezamagit.. pe unde te uiti vezi numai plastic dur si ieftin... dupa un an si jumatate am inceput sa am probleme cu plasticul din bord.. acesta s-a dilatat si a inceput sa scartie in timpul mersului. Personal am luat masina pentru ca m-a incantat la inceput si nu m-am asteptat sa fie asa de proasta calitate materialele din interior.. insa am observat ca aceasta este tendinta vw acum... asa ca am hotarat ca este nevoie de un upgrade spre ceva mai premium.
    1 point
  10. Stopuri R line look. Sunt vopsite. Prima oara au iesit prea inchise pt gustul meu, iar acum sunt fix cum mi'as fi dorit. Am pus poze in mai multe configuratii ; in ultima poza facuta colaj din 4, ordinea este urmatoarea : Acum/ieri Stock/R line de fabrica
    1 point
  11. Zilele trecute inca mai erau fonduri pentru Rabla Plus , iar pe varianta 1.0 DSG mild-hybrid tichetul este 6500 lei + 3500 eco bonus. In schimb inca o data au scos din standard anumite optiuni. In alta ordine de idei, m-a sunat si pe mine dealerul sa-mi spuna ca zilele viitoare imi ajunge cadoul de Mos Craciun ( masinuta ) , comanda lansata la finele lunii Octombrie
    1 point
  12. @calin.g posibil sa ai dreptate. O sa incerc sa curat pe cat se poate cu metoda asta, fara sa desfac farurile. Aman cat mai mult sa fac asta. Ieri au mai fost niste temperaturi decente si am fost din nou la masina. Am pus bateria putin la incarcat ca deh... nu m-a dus capul sa scot borna. Fiind si cat de cat ok pe jos, am zis hai ca o iau o zi sa merg cu ea, asa se incarca si bateria calumea. Ahh si ce dor mi-a fost... M-am apucat si de o fata de usa, sa vedem cum iese. Complicat sa demontez si sa ajung in momentul lipirii nu este, dar de acolo e de migalit. Am schimbat si adezivul folosit data trecuta, poate de data asta va fi cum trebuie. (asta e before)
    1 point
  13. Am facut ieri o runda de curatare a interiorului farului. Nu am avut foarte mult timp la dispozitie, dar macar am reusit sa pun la punct metoda si ustensilele. Am curatat de 2 ori, dar cred ca mai trebuie.
    1 point
  14. Asta e soluție de samsar colorat... Sunt "marmelade" mai ieftine cu același efect. Sper ca următoarea mașină a ta sa fie tratată tot cu Metabond... Am amic care a pățit din astea... După ce a făcut o revizie ca la mașină proaspăt cumpărată cu distributie, ulei sintetic, filtre etc, a ajuns sa o și segmenteze... I-a plecat uleiul din baie în 200km... Gasca nu se uita în spate la ce fum/ulei lasă după el... Îți urez experiențe plăcute cu Metabond, Duralube etc...
    1 point
  15. C-am nasol ca doar astia 17 kilometri o sa fie doar inaugurati si aveau putin pana la Aiud si mai bine continu-au pana la Auid si lasau Sebes -Turda pe de-an tregu nu lotul 1 , da na 😏
    0 points
  16. Buna ziua, Vreau sa va povestesc in cateve cuvinte experienta mea cu Metabond Old Spezial. VW Polo 2002, 9n, 47c, scotea fum muuult.Parerile mecanicilor : segmentare ( desi compresia era buna ).Au zis pana la urma scaune, pupape.Total cost 4.000lei. Am auzit de acest metabond.Eu am vrut doar sa vand masina, nu mai voiam sa o pastrez, deci nu justificam cheltuiala. Am pus un tub intreg , dupa indicatiile de pe tub. Rezultatul a fost incredibil.S-a estom pat cam 80% din fum, daca nu mai mult.Cine are astfel de problema ..............recomand Metabond Old. Am putut sa vand masina. O zi buna tuturor !
    -1 points
  17. Putini km intre regenerari. Cam mare presiunea dif. 9977 parca e primul dieselgate. Nu sint sigur de asta. Un lucru f bun ca utilizezi apk. Asa ai sa iti intelegi dpful si motorul.
    -1 points
  18. Ca idee, si parere proprie si personala. Cand o firma da comanda de un produs se asteapta la anumite standarde pe care le impun firmei care produce acel produs. 3 ani am folosit pe un e90 Castrol si a fost inutil uleiul ala, nu zic ca doar de la ulei ca a avut si ceva probleme masina. De cand am luat Audi-ul (1 an) am pus ulei VW OEM 5W30 si nu a consumat mai mult de 300ml la 10.000 km, am zis sa raman tot pe el doar ca nu se mai fabrica 5W30 si am decis sa pun 0W30.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!