Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2020 în toate secţiunile

  1. Siiii avem si un after, deocamdata nefinalizat complet. Vreau sa fiu sigur ca adezivul se usuca bine si totul ramane exact asa. Abia dupa ma voi apuca si de restul. Imi place cum a iesit, imi doresc doar sa reziste in timp.
    4 points
  2. Ce v-o plăcea la silicoane, nu ştiu! Jokes aside, de ce nu amortizoare Stabilus?
    3 points
  3. Salutare! Am intrat in acest forum datorita achizitiei facute zilele trecute, un Passat Alltrack 2.0 TDI 2017. Acum vreo 10-12 ani scriam despre masini in online si in cateva reviste cu circuit inchis. Eram total impotriva VW din cauza preturilor practicate la masinile noi. Apoi am lucrat ca vanzator de VW la PBV1. Acolo am descoperit mai pe indelete cu ce se mananca. Acolo am inceput sa inteleg pretul VW. Acum, la ani distanta, dupa un Golf 5 de firma si o Mazda 3 personala, am luat decizia de a-mi cumpara primul VW. Am inceput cautarile cu Skoda Superb, insa nu era suficient, parca. Ii lipsea ceva. De altfel, o masina foarte buna, insa nu pe placul meu in totalitate. Asa ca am ajuns la Passat, masina care m-a impresionat cel mai mult pe vremea cand vindeam B7-le. Si de la B7, am trecut la B7 Alltrack, apoi la B8, ca intr-un final sa imi iau inima in dinti si sa aleg Alltrack B8. Inima-n dinti pentru ca a costat ceva... Dupa 2 zile si o noapte, pot zice ca nu puteam alege mai bine. Sunt foarte multumit de ea. Are doar 103.000km, luata de la dealer VW prin Weltauto, import Germania. Acum, nu-mi ramane decat sa am noroc sa nu apara probleme si sa imi plimbe familia proaspat marita (de aici nevoia de portbagaj mare) cat mai multi km fara evenimente tehnice sau rutiere. Ceea ce va doresc si voua! Sper sa gasesc aici informatii utile, de care sigur voi avea nevoie de-a lungul timpului. A, era sa uit. Mi-as fi dorit 2.0TSI, insa nu se aduc si nici nu se cumpara la noi asa ceva, decat foarte rar. Sper sa imi demonstreze acest TDI ca nu trebuie sa regret TSI-ul. P.S.: stie cineva cat costa AppConnect? Este cu taxare anuala? Si daca are cineva o roata de rezerva, pentru ca a venit fara. Multumesc!
    2 points
  4. Interfata folosita era originala sau clona?
    2 points
  5. Husele pt roți se gaseau intr-un timp pe la dealeri, in cataloagele de accesorii, nu cred ca acum e inghesuială la ele. Sunt utile niste ani, apoi te plictisesti sa le tot pui în husă si lași husele grămadă intr-un colț, la unele se mai rup inchizatorile de plastic, ajungi sa le faci nod la diametrul dorit. Nu mai zic ca dupa spalat rotile trebuie lasate intai sa se usuce, deci nu rezolvi tot in aceeasi zi. Dar e un hobby si asta, l-am practicat un timp. My 2 cents...
    2 points
  6. Două bucăți de calcar în parcarea unui magazin de bricolaj 😁 724FB81A-061E-45CC-A58F-1D29C0E09299 by toni.pieleanu, on Flickr
    2 points
  7. Să învârți fără probleme volanul mulți kilometri. Am comandat și eu guma din aia de bormașină dacă mi-am luat Mallory 🤣. Nu mai am timp de nimic momentan, de la anul sper să mai fac si eu chestii la mașini... până atunci citesc la alții, mă mai inspir.
    1 point
  8. @Doomy Daca tot ai pomenit, ultimul model e sensibil la atingeri, are chestii capacitive... (nu că ar fi mai bune, zic doar)...
    1 point
  9. Ok, verifica cablajul si senzorul de pozitie arbore cotit
    1 point
  10. Lol... ffs, verifica in modul 5F long coding byte_24_navigation_system sa fie activat! (pacat ca nu ai facut backup la modul inainte de activarea functiei camerei... ai doua variante acolo in functie de camera daca este low sau high... varianta low are fire mai putine si nu se misca liniile de directie in functie de volan)
    1 point
  11. Asa, de la sine, s-a întâmplat?
    1 point
  12. Putini km intre regenerari. Cam mare presiunea dif. 9977 parca e primul dieselgate. Nu sint sigur de asta. Un lucru f bun ca utilizezi apk. Asa ai sa iti intelegi dpful si motorul.
    1 point
  13. Dacă mergi în modul GTE o să vezi ca este diferit de celelalte, iar cu aderența așa este, depinde acum și ce jante/cauciucuri este încălțată, mai ales acum iarna. În modul GTE, dacă mergi constant cu ea, o să vezi că se și încarcă și la nevoie vei putea folosi puterea din baterie care tocmai s-a mai reîncărcat. Ar fi fost foarte bine dacă se putea fabrica 4 motion, dar, deja sunt puse prea multe pe mașinile astea. Eu personal, sunt fascinat de cum au putut să gândească mașina asta.
    1 point
  14. Va salut, Povestea inceputa acum 8 ani a luat sfarsit astazi. Masina nu mai este in posesia mea. Sper ca noul proprietar sa aiba grija de ea. Va multumesc pentru recomandari, opinii, sfaturi si felicitarile primite acum 8 ani cand am intrat in posesia primei mele masini. Revin cu un un topic nou in cazul in care o sa continui tot cu o masina din grupul VAG. Sarbatori fericite si multa sanatate! Florin
    1 point
  15. Cum interpretez imaginea ? E de bine sau de rau?
    1 point
  16. @dumitru23 Top tec 4200 are norma potrivită pentru motoarele CR. 4100 nu e potrivit pentru motorul acela.
    1 point
  17. Dupa un an si jumatate si aproape 19.000 de km revin cu un update. Masina este excelenta atat pentru oras cat si pentru mici excursii. Insa.. tocmai ce am decis sa o pun la vanzare.. si sa ma indrept spre ,,sora “ ei mai premium.. si anume Audi Q2. Calitatea materialelor de la interior m-a dezamagit.. pe unde te uiti vezi numai plastic dur si ieftin... dupa un an si jumatate am inceput sa am probleme cu plasticul din bord.. acesta s-a dilatat si a inceput sa scartie in timpul mersului. Personal am luat masina pentru ca m-a incantat la inceput si nu m-am asteptat sa fie asa de proasta calitate materialele din interior.. insa am observat ca aceasta este tendinta vw acum... asa ca am hotarat ca este nevoie de un upgrade spre ceva mai premium.
    1 point
  18. La face-lift se pare ca in descrierea pachetului iarna nu mai apare cu indicator nivel in descriere, poate sa fie inca o zona de economie
    1 point
  19. Ai mare dreptate, cu 8 butoane fizice potentiale de instalat in zona schimbatorului, au mutat si TPM si ASR in software doar, deci nu e ca nu mai aveau pe unde sa le puna, e vorba de costuri. ASR ete o chestie importanta de siguranta si e pusa ascunsa la vreo 3-4 click-uri prin meniuri...cam jenant. Am si eu niste intrebari, niste chestii cam ciudate care mi se par la masina si nu stiu cat sunt de normale sau cat de intalnite la B8 facelift: la rotirea volanului pe loc spre capatele de cursa are niste zgomote, face un pocnet pouternic, cand se ridica capota la cursa maxima a pistonului la oprirea acestuia (de fiecare data), la usa soferului mi se pare ca se aude zgomote foarte tare de afara, sa nu etanseze de noua ?! Si una care pe mine ma enerveaza maxim in oras, nu pot dezactia Lane Assist decat temporar la fiecare drum, nu reusesc sa-l dezactivez permanent, ma sperie si pierd din control , nu pot evita gropile noastre dragi in ultima clipa etc. Este vreun work-around sau trebuie la fiecare drum sa dau 3-4 click-uri prin meniuri, ca daca ramanem un buton fizic cum era normal nu era mare lucru sa-l apesi rapid....
    1 point
  20. 44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM
    1 point
  21. Va salut. Ieri mi-am instalat aplicatia pe telefon vag dpf (pe bani). Ma poate ajuta cineva sa imi explice cum o pot conecta prin bluetooth la masina?tot dau pe semnul bluetooth din aplicatie dar nu se conecteaza. Masina e un golf 6 din 2013 2.0 tdi. Sunt nou pe forum,am rasfoit cateva pagini dar nu am gasit nimic. Va multumesc!
    0 points
  22. DOAR IN GERMANIA... SI... GREU SI ACOLO...
    -1 points
  23. @lupo_bv sfatul tau depaseste nivelul meu de intelegere -faceai ceva cand ai scris? si ai aruncat ''ceva pe fuga''...nu? Pai, sa explic, (desi nu trebuie)- 1-NUUU se poate lasa spatiu DELOC tocmai din cauza aluia, ca s'ar da masinile prea in spate; 2-apoi aia din fata e o ''clasica'' fara alarma si asa se mai impiedica o ''anumita activitate'' la portbagaj. 3-Alt motiv ar fi ca in pozitia asta am masinile de vreo 25 de ani asa (minim) , inaintea astora erau fix acolo doua busuri T2- multi de la aircooled le stiu. Cum sa las spatiu in fata, adica sa o lipesc pe ailalta de suv'ul vecinului??? uite la asta nu m'am gandit Poi daca ASTA ESTE pozitia lor de parcare MEREU de ani de zile.... Aoleo.. cuget ca acum s'ar putea sa zici- da' de ce nu pui masina alaturi?sau in parcare la auchan?sau.. ceva de genul. Daca tot sunt ''raspunsuri'' la ce nu intreb eu.. Repet- eu intreb DACA STIE CINEVA ce se poate face LEGAL cand unu' iti blocheaza in felul ala masina (nu vreau raspunsuri pe lânga...) desi are loc de o masina in spate.
    -1 points
  24. Tin minte ca am mai scris de asta dar nu mai gasesc unde. S'a trecut la ''nivelul urmator''- acelasi vecin care imi ridica stergatoarele la masina acu vre'un an a inceput sa lipeasca masina lui (fabia alba) de a mea (golftreiu') , de'al dracu', de nu mai pot iesi. In spate la a lui e loc de inca o masina dar EL NU VREA sa pastreze distanta. NU VREA. Am fost la sectorist- a scaldat'o ca... nu are ce sa ii faca. Mi'a atras chiar atentia ca nu cumva ala sa ma provoace sa ii...fac ''ceva'' si pe urma sa ma ia legal pe mine. M'a trimis la politia locala- surpriza!! (Oare ?? ) ei nu au articol de lege valabil decat daca blocheaza o iesire de rezidenta, garaj, etc. Ce imi recomandati sa fac?? Daca am nevoie sa ies urgent noaptea, ce naibii fac? Si...repet- a inceput ca sa imi ridice iar stergatoarele... Ăsta se crede sef al strazii, sa spuna el cine unde sa parcheze pe trotuar!!
    -1 points
  25. Ca idee, si parere proprie si personala. Cand o firma da comanda de un produs se asteapta la anumite standarde pe care le impun firmei care produce acel produs. 3 ani am folosit pe un e90 Castrol si a fost inutil uleiul ala, nu zic ca doar de la ulei ca a avut si ceva probleme masina. De cand am luat Audi-ul (1 an) am pus ulei VW OEM 5W30 si nu a consumat mai mult de 300ml la 10.000 km, am zis sa raman tot pe el doar ca nu se mai fabrica 5W30 si am decis sa pun 0W30.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!