Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare! Am intrat in acest forum datorita achizitiei facute zilele trecute, un Passat Alltrack 2.0 TDI 2017. Acum vreo 10-12 ani scriam despre masini in online si in cateva reviste cu circuit inchis. Eram total impotriva VW din cauza preturilor practicate la masinile noi. Apoi am lucrat ca vanzator de VW la PBV1. Acolo am descoperit mai pe indelete cu ce se mananca. Acolo am inceput sa inteleg pretul VW. Acum, la ani distanta, dupa un Golf 5 de firma si o Mazda 3 personala, am luat decizia de a-mi cumpara primul VW. Am inceput cautarile cu Skoda Superb, insa nu era suficient, parca. Ii lipsea ceva. De altfel, o masina foarte buna, insa nu pe placul meu in totalitate. Asa ca am ajuns la Passat, masina care m-a impresionat cel mai mult pe vremea cand vindeam B7-le. Si de la B7, am trecut la B7 Alltrack, apoi la B8, ca intr-un final sa imi iau inima in dinti si sa aleg Alltrack B8. Inima-n dinti pentru ca a costat ceva... Dupa 2 zile si o noapte, pot zice ca nu puteam alege mai bine. Sunt foarte multumit de ea. Are doar 103.000km, luata de la dealer VW prin Weltauto, import Germania. Acum, nu-mi ramane decat sa am noroc sa nu apara probleme si sa imi plimbe familia proaspat marita (de aici nevoia de portbagaj mare) cat mai multi km fara evenimente tehnice sau rutiere. Ceea ce va doresc si voua! Sper sa gasesc aici informatii utile, de care sigur voi avea nevoie de-a lungul timpului. A, era sa uit. Mi-as fi dorit 2.0TSI, insa nu se aduc si nici nu se cumpara la noi asa ceva, decat foarte rar. Sper sa imi demonstreze acest TDI ca nu trebuie sa regret TSI-ul. P.S.: stie cineva cat costa AppConnect? Este cu taxare anuala? Si daca are cineva o roata de rezerva, pentru ca a venit fara. Multumesc!
    3 points
  2. Dupa un an si jumatate si aproape 19.000 de km revin cu un update. Masina este excelenta atat pentru oras cat si pentru mici excursii. Insa.. tocmai ce am decis sa o pun la vanzare.. si sa ma indrept spre ,,sora “ ei mai premium.. si anume Audi Q2. Calitatea materialelor de la interior m-a dezamagit.. pe unde te uiti vezi numai plastic dur si ieftin... dupa un an si jumatate am inceput sa am probleme cu plasticul din bord.. acesta s-a dilatat si a inceput sa scartie in timpul mersului. Personal am luat masina pentru ca m-a incantat la inceput si nu m-am asteptat sa fie asa de proasta calitate materialele din interior.. insa am observat ca aceasta este tendinta vw acum... asa ca am hotarat ca este nevoie de un upgrade spre ceva mai premium.
    2 points
  3. Toate operatiile ieftine si simple trebuiau verificate inainte de a inlocui dpf,egr....care sunt piese scumpe.
    2 points
  4. Salut , desi urmaresc forumul de 4-5 ani si sunt membru de 2 ani aproape , abia acum m-am decis sa imi prezint si eu viitoarea mea masina ?. Intr-o saptamana voi fi fericitul posesor al unui T-Roc Design 1.6 TDI , alb -pure-white uni, plafon negru . Pana ajunge masinuta va las lista cu dotari optionale . -2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) -Jante aliaj usor “Mayfield” 17” negre -Aer conditionat automat Air Care -App-Connect -Camera Rear View -Drive Net -Oglinzi exterioare rabatabile electric, -Pachet Color si decor ravenna blue -Pachet iarna -Radio CD Composition Media -Roata de rezerva de otel 16" dimensiuni normale
    1 point
  5. @cristi511 & @Rave: se achita cu brio si de drumuri mai lungi. Duminica trecuta am bagat Buc-Brasov. Am incarcat in Otopeni si am ajuns la BV cu 19% baterie. Temp ext 5 grade, climatizarea pusa pe 22. La intoarcere am incarcat in BV si am ajuns in Bucuresti (20 de Km in plus fata de punctul de plecare Otopeni) cu bateria 20%. E drept ca in oras, drumuri scurte consumul e semnificativ mai mare decat toamna. Momentan ne descurcam cu incarcatul. Cat despre mersul in oras, e o incantare la fiecare acceleratie. @Rave: buni Bocancii de iarna. Sa te poarte in conditii de siguranta maxima si fara emotii.
    1 point
  6. Stopuri R line look. Sunt vopsite. Prima oara au iesit prea inchise pt gustul meu, iar acum sunt fix cum mi'as fi dorit. Am pus poze in mai multe configuratii ; in ultima poza facuta colaj din 4, ordinea este urmatoarea : Acum/ieri Stock/R line de fabrica
    1 point
  7. 1 point
  8. Dupa simptome ,la prima vedere pare garnitura de chiulasa ,la BKD ia in calcul si alta chiulasa
    1 point
  9.  (4) Sumele provenite din amenzile aplicate persoanelor fizice în conformitate cu legislaţia în vigoare se fac venit integral la bugetele locale ale unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale în care contravenientul îşi are domiciliul. (la 24-08-2018 Alineatul (4) din Articolul 8 , Capitolul I a fost modificat de Punctul 2, Articolul 20, Capitolul V din LEGEA nr. 203 din 20 iulie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 647 din 25 iulie 2018) ORDONANŢĂ nr. 2 din 12 iulie 2001 privind regimul juridic al contravenţiilor Institutia care a emis PV-ul ar trebui instiintata despre plata, comunicand dovada, altfel ei trimit PV-ul catre finantele locale din localitatea de domiciliu. Ori ca trimiti, ori ca nu, tot un drac e, de vreme ce finantele locale nu mai au ce lua in debit, daca ai platit.
    1 point
  10. @calin.g posibil sa ai dreptate. O sa incerc sa curat pe cat se poate cu metoda asta, fara sa desfac farurile. Aman cat mai mult sa fac asta. Ieri au mai fost niste temperaturi decente si am fost din nou la masina. Am pus bateria putin la incarcat ca deh... nu m-a dus capul sa scot borna. Fiind si cat de cat ok pe jos, am zis hai ca o iau o zi sa merg cu ea, asa se incarca si bateria calumea. Ahh si ce dor mi-a fost... M-am apucat si de o fata de usa, sa vedem cum iese. Complicat sa demontez si sa ajung in momentul lipirii nu este, dar de acolo e de migalit. Am schimbat si adezivul folosit data trecuta, poate de data asta va fi cum trebuie. (asta e before)
    1 point
  11. Am revenit, dupa o perioada destul de indelungata datorata pandemiei care m-a tinut blocat in casa....si nu am facut kilometri Am citit mesajele voastre, multumesc pentru sfaturi,momentan raman la anvelopele pe care le am. In legatura cu celalalte aspecte discutate , sunt familist convins si 80-90% din timp merg pe modul "Comfort" ,mod care-mi ofera oricum mult mai mult decat am nevoie pentru strazile din Ploiesti;nu am luat in calcul nici o marire de putere deoarece eu nu am nevoie. O sa plec intr-o mica minivacanta de Craciun spre Oradea si o sa va ofer detalii despre tinuta de drum lung, consum ,probleme intampinate samd
    1 point
  12. De asta trebuie sa intelegem ca masinile astea sunt strict de oras + ceva naveta in zona suburbiilor. Asteptarile trebuie sa fie in concordanta cu realitatea tehnologica altfel...o dam in vs rapid.
    1 point
  13. Nu e de la gaura mica de la bujii. În nici un caz.
    1 point
  14. deci: s-a schimbat "the stabilizer" (unul dintre cele doua). n-a fost mai specific. ma gandesc la un tampon de cauciuc care apare in rezultate mai jos sau poate chiar o bieleta, dar ma indoiesc. https://www.google.com/search?q=vw+passat+b8+rear+stabilizer zgomotul era asemanator cu al unei sticle pline care se rostogoleste prin portbagaj si era sesizabil in special la viteze mici pe suprafete usor denivelate.
    1 point
  15. @cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"
    1 point
  16. Pai daca scoti mufele cu contactul pus.. normal sa ai dtc fals. Sterge .. da o tura si vezi apoi.
    0 points
  17. Cum am tot spus mai sus......injectoarele nu se repara Au sărit băieții în sus ca nu e asa Tot acolo ajungi după "reparația" la băieții din service, tot la problemele dinainte Soluția e sa le schimbi
    0 points
  18. Le masori cu un multimetru si vezi daca sunt moarte, masina ta nu stie monitorizarea bujiilor
    -1 points
  19. Sau date jos și verificat direct pe baterie Totodată, dimineața sau când e rece, verificat cu lampa de control, dacă îți vine curent pana la ele
    -1 points
  20. 👍 Cat timp merge motorul bine, acolo nu ai probleme. Nu te mai speria dupa valorile acolo.
    -1 points
  21. Nu e ceva universal valabil, trebuie constatata problema la fircare caz in parte. In prima faza poti testa la prima cheie dimineata daca ai tensiune pe mufele de la bujii. Tensiunea de pe baterie, plusul in mufa si minusul pe caroserie, verifici si cat timp vine tensiune(cateva secunde bune la -5 C). Apoi daca e ok, verifici rezistenta bujiilor, 0.8-1.5 ohm. Cele care au peste aceasta valoare le schimbi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!