Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.12.2020 în toate secţiunile
-
Salutare! Am intrat in acest forum datorita achizitiei facute zilele trecute, un Passat Alltrack 2.0 TDI 2017. Acum vreo 10-12 ani scriam despre masini in online si in cateva reviste cu circuit inchis. Eram total impotriva VW din cauza preturilor practicate la masinile noi. Apoi am lucrat ca vanzator de VW la PBV1. Acolo am descoperit mai pe indelete cu ce se mananca. Acolo am inceput sa inteleg pretul VW. Acum, la ani distanta, dupa un Golf 5 de firma si o Mazda 3 personala, am luat decizia de a-mi cumpara primul VW. Am inceput cautarile cu Skoda Superb, insa nu era suficient, parca. Ii lipsea ceva. De altfel, o masina foarte buna, insa nu pe placul meu in totalitate. Asa ca am ajuns la Passat, masina care m-a impresionat cel mai mult pe vremea cand vindeam B7-le. Si de la B7, am trecut la B7 Alltrack, apoi la B8, ca intr-un final sa imi iau inima in dinti si sa aleg Alltrack B8. Inima-n dinti pentru ca a costat ceva... Dupa 2 zile si o noapte, pot zice ca nu puteam alege mai bine. Sunt foarte multumit de ea. Are doar 103.000km, luata de la dealer VW prin Weltauto, import Germania. Acum, nu-mi ramane decat sa am noroc sa nu apara probleme si sa imi plimbe familia proaspat marita (de aici nevoia de portbagaj mare) cat mai multi km fara evenimente tehnice sau rutiere. Ceea ce va doresc si voua! Sper sa gasesc aici informatii utile, de care sigur voi avea nevoie de-a lungul timpului. A, era sa uit. Mi-as fi dorit 2.0TSI, insa nu se aduc si nici nu se cumpara la noi asa ceva, decat foarte rar. Sper sa imi demonstreze acest TDI ca nu trebuie sa regret TSI-ul. P.S.: stie cineva cat costa AppConnect? Este cu taxare anuala? Si daca are cineva o roata de rezerva, pentru ca a venit fara. Multumesc!6 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
Nu observ o diferenta asa mare comparand akrapovic de pe mk7.5 cu akrapovic de pe mk8. plus unde tura masina era langa o cladire care amplifica sunetul.1 point
-
1 point
-
Am revenit, dupa o perioada destul de indelungata datorata pandemiei care m-a tinut blocat in casa....si nu am facut kilometri Am citit mesajele voastre, multumesc pentru sfaturi,momentan raman la anvelopele pe care le am. In legatura cu celalalte aspecte discutate , sunt familist convins si 80-90% din timp merg pe modul "Comfort" ,mod care-mi ofera oricum mult mai mult decat am nevoie pentru strazile din Ploiesti;nu am luat in calcul nici o marire de putere deoarece eu nu am nevoie. O sa plec intr-o mica minivacanta de Craciun spre Oradea si o sa va ofer detalii despre tinuta de drum lung, consum ,probleme intampinate samd1 point
-
@acidone77 stergatoare am luat din primul magazin de piese auto, nu aveau pe stoc, le-au adus a doua zi. Stergatoarele OEM nu m-au impresionat deloc, cel din spate a cedat la vreun an si puțin, nici cel nou din spate nu merge wow la aproape 1 an vechime, astea din față au ținut 2 ani jumate, la cate alte cheltuieli intră intr-o mașină, stergatoarele sunt fix ca lichidul de parbriz. @sNaKeyy bitdi pe un A6 C7 limo/avant/allroad... cine sa zică nu? Nu mai agita si tu apele, lovesti zone sensibile cu cei 6 cilindri. 😜 Si o poză la distracție, dacă tot plouă de zile intregi, zic să verific siajul mașinii la 4-5 noduri, concluzia: hidrodinamic stă nașpa, trage multă apă după ea.1 point
-
Salutare din nou. Schimbari majore nu prea sunt doar cateva chestii minuscule: - Bielete antiruliu TRW (Nu am gasit pe Lemforder nici sa-i bat pe aia de la piese. Nu se mai fac? 😮 ) - bucse bara stabilizatoare - bucse jug motor - Lemforder - O sa iau altul, pe care il voi vopsi electrostatic apoi il voi monta pe masina. Ma tenteaza sa schimb si bara stabilizatoare cu una in stare buna - a mea are mancata vopseaua in zona busilor si asta imi fac busile sa cedeze mai repede. - Suruburi noi la jug motor - OEM. Toate astea se vor monta probabil in primavara. Intre timp, am schimbat plasticele de la consola centrala (calul central) pentru ca ale mele tot aveau urechi rupte, prinderi rupte, etc. Si am pus o Navigatie cu Android, sa scap de suport de telefon in parbriz (desi nu prea foloseam) Asta in special pentru Waze. Scuzati mizeria, pozele au fost facute inainte sa fac curatenie in masina. La Navigatie am facut functionale si comenzile de pe volan. Si am reusit sa fac 6 comenzi din 4 butoane asadar, cam am tot ce imi trebuie acum (Vol +, Vol- , Next song/ Answer call/ redial last call, Prev Song/Close call/reject call). Mai am sa decupez frumos o masca in jurul navigatiei sa termin si acolo . - Poza de noapte Urmeaza sa imi pun si camera pe spate + senzori de parcare tip OEM, integrati si aia in Navi, + imi caut in Router mobil cu alimentare pe USB, sa il pun in torpedou cu o cartela SIM in el. Si...mai strangem piese pentru o reconditionare pe sub masina. Am tot zis ca ma apuc si de motor (axa cu came + tacheti, cuzineti, etc) dar nu am apucat. Lipsa de timp si bani investiti in casa + garajul de detailing (da, m-am apucat si de dinasta - Am ajuns sa am 3 joburi). Sa vedem ce aduce anul urmator... Drumuri bune si daca nu ne mai auzim, sarbatori faine (cu gust si cu miros ). Hai ca mai intru o data pana la Craciun si Anu' nou.1 point
-
Alexandru, racitorul il poti verifica, are 2 furtune care intra in el, fie se probeaza cu aer faci presiune si vezi daca tine, fie il anulezi si mergi o perioada cu el asa si vezi daca mai pierde. Dar daca spui ca iti pierde pe la vas, inseamna ca face presiune, deci ori fierbe pe instalatie, ori sufla motorul compresie pe undeva, trebuie luata din aproape in aproape.1 point
-
Start-stop e fix frectie, un sistem care nu aduce mari beneficii dar care aduce complexitate la sitemul de incarcare/pornire. Vreau sa vad cum stai in Bucuesti cu motorul oprit vara in caldura la 40 grade.1 point
-
Trebuie sa separi componenta can de pe 12V. Se poate face cu un releu sau o dioda si un condensator.1 point
-
''Castrol care e contrafacut. '' ... terminati cu aberatiile astea, orice ulei este contrafacut atata timp cat il cumparati de pe marginea santului fara documente fiscale de la tot felu' de smecheri ca au ulei mai ''ieftin''. AM relatii si stiu clar cum ajunge uleiul in Romania... sunt parcuri industriale in Germania care depoziteaza cantitati uriase de toate marcile de uleiuri cunoscute si nu numai de unde toti importatorii mari din toata Europa printre care si ai nostriiADAuto, Autonet, Intercars... si multi altii cumpara tiruri saptamanal posibil doar de Castrol, soferii au pe cmr clar toate datele marfii nimeni nu se joaca cu marfa de peste 20k euro aiurea la vama. Cumparati produse doar de la magazine care elibereaza document fiscal si nu aveti nici o problema.-1 points
-
Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00