Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2020 în toate secţiunile

  1. Va salut, Cautam niste poze si am dat peste acest video si poze din 2018. Oare o sa va fac pofta de munte si zapada??? LE: Set-up roti - jante originale + anvelope Hankook super decente (am scapat de rotile de iarna vechi)
    4 points
  2. Airbag-ul dintre scaunele din fata este exceptional!
    2 points
  3. salut,0w30 este tot 507 ca si retrasul 5w30,mergi pe noul Vw OEM
    2 points
  4. In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus
    1 point
  5. CAblul de actionare este rotit cu 180 grade, de asta actioneaza invers. Se scoate din locasul din aeroterma si se monteaza cum trebuie.
    1 point
  6. 1 point
  7. DRL pe stopurile spate (fara aprinderea luminilor din interior si celor de la numar) STG 09 Central Electrics Adaptation Leuchte23SL HLC10 Lichtfunktion D23 - old value : nicht aktiv; new value : Tagfahrlicht Dimmwert CD23 - old value : 0; new value : 100 Leuchte24SL HRA65 Lichtfunktion D24 old value : nicht aktiv new value : Tagfahrlicht Dimmwert CD24 - old value : 0; new value : 100
    1 point
  8. Am fost, le-au facut, 6 ore a durat. Ce s-a facut: Actualizari SW unitati de comanda: MIB 3 EI/ ESC/ MFK/ KESSY-IO-BOX/ Gateway. De ce s-a facut: Din cauza unor erori ale SW, există posibilitatea ca volumul sonor al senzorilor spate să fie prea redus/ sporadic se poate întrerupe în autovehicul funcționarea frânei de parcare electromecanice/ se poate defecta funcția Frontassist/ se poate întâmpla ca în unitatea de comandă Kessy să se memoreze înregistrări de defect și să nu funcționeze descuierea/încuierea prin intermediul zăvoarelor Kessy/ se poate întâmpla ca sporadic să nu se afișeze autonomia în autovehicul și să se aprindă lampa de control cu triunghiul de culoare portocalie. In plus, s-a mai procedat si la o verificare/strangere a suruburilor farurilor din fata.
    1 point
  9. @calin.g posibil sa ai dreptate. O sa incerc sa curat pe cat se poate cu metoda asta, fara sa desfac farurile. Aman cat mai mult sa fac asta. Ieri au mai fost niste temperaturi decente si am fost din nou la masina. Am pus bateria putin la incarcat ca deh... nu m-a dus capul sa scot borna. Fiind si cat de cat ok pe jos, am zis hai ca o iau o zi sa merg cu ea, asa se incarca si bateria calumea. Ahh si ce dor mi-a fost... M-am apucat si de o fata de usa, sa vedem cum iese. Complicat sa demontez si sa ajung in momentul lipirii nu este, dar de acolo e de migalit. Am schimbat si adezivul folosit data trecuta, poate de data asta va fi cum trebuie. (asta e before)
    1 point
  10. Dommy, poza asta e de la facelift, are altfel butoanele. El are non facelift. Am avut si eu, nu era aprins la on road.
    1 point
  11. se aude mult mult mai bine decat 7/7.5, bine, are si akrapovic poate de asta senzatia, dar pops&bangs sunt clar peste vechiul R.
    1 point
  12. Am revenit, dupa o perioada destul de indelungata datorata pandemiei care m-a tinut blocat in casa....si nu am facut kilometri Am citit mesajele voastre, multumesc pentru sfaturi,momentan raman la anvelopele pe care le am. In legatura cu celalalte aspecte discutate , sunt familist convins si 80-90% din timp merg pe modul "Comfort" ,mod care-mi ofera oricum mult mai mult decat am nevoie pentru strazile din Ploiesti;nu am luat in calcul nici o marire de putere deoarece eu nu am nevoie. O sa plec intr-o mica minivacanta de Craciun spre Oradea si o sa va ofer detalii despre tinuta de drum lung, consum ,probleme intampinate samd
    1 point
  13. https://www.euroncap.com/en/results/SEAT/Leon/41397
    1 point
  14. Hai sa arunc si eu bomba mea. Leon 1p 1.4mpi 86cp. Momentan are 450.000km, are gpl pus la 180.000km si motorul este intact. In afara de consumabilele de la revizii schimbat bucse rulmenti amortizoare spate, kit ambreiaj pe la 300.000 si modul abs. La 15.000 km consuma maxim 0.5 l ulei. Masina a fost luata la 0km din reprezentanta din romania in toamna lui 2007. Reviziile s-au efectuat la fiecare 15.000km
    1 point
  15. Saptamana trecuta am pus si eu rotile de iarna, cu anvelopele Michelin Pilot Alpin 5 SUV, de care iarna trecuta am fost foarte multumit, atat ca aderenta cat si ca zgomot de rulare, care este la acelasi nivel scazut ca cele de vara Baietii de la vulcanizare mi-au umflat anvelopele la 2,5 atm, dar parca este prea mult. Nu mai stiu cum erau anul trecut, nu mai tin minte ce presiune aveam in ele, dar pe site-ul producatorului pentru modelul meu de masina se recomanda 2,3 atm. Cred ca o sa ma intorc la baieti, la vulcanizare sa ajusteze presiunea la 2,3 atm. Masina a trecut de 25.000 km, in 13 luni, chiar nu stiu cum s-au adunat asa km , in conditiile acestea de carantina, fara deplasari cu adevarat lungi in strainatate si tinand cont ca de 2 luni, in oras folosim benzinara Polo. Desi am avut o nebunie de cateva zile, cu pusul masinii la vanzare, dar pe cat de repede a venit ideea sa o schimb tot asa de repede m-am si potolit Sunt multumit de alegerea facuta cu acest model/motor + MTM. Spatiul este enorm, atat pentru pasageri cat si pentru bagaje. Este o placere condusul (si) la drum lung, urca foarte repede de la 80-90 km/h la 130-140 km/h, cat este nevoie de obicei in depasiri. In oras la viteze mici (la pornire) se aude ca este diesel, dar dupa ce masina se pune in miscare insonorizarea isi face treaba si motorul suna mai mult parca ca un 6 ciilindri diesel decat 2.0 tdi. Consumul (in stilul meu de exploatare ) la asa o herghelie de aproximativ 290 caluti, este mai aproape de un 2.0 tsi de 230 cp decat de 2.0 tdi clasic, de 150 cp. In oras stiu ca nu pot castiga mult la consum fata de o benzinara. Diferenta ar trebui sa o simt la drum lung, dar cum in jurul nostru avem norocul de autostrazi relativ multe in toate directiile (Cluj, Sibiu, Mures) merg constant pe tempomat peste limita de toleranta (la radar) de 137 km/h si nu prea vad consumuri sub 8 l nici pe autostrada, astfel ca mediile la resetari am in general de la 8 la 10, cand cum. Dar asa este cand ai o masinarie si nu (doar) masina Am completat Adblue si motorina in rezervor, in rest absolut nimic in materie de mentenanta extra fata de revizia obligatorie. Asteptam cu nerabdare vaccinul anti-COVID sa putem iesi din tara la un drum mai lung, pana in Austria. Cum suntem cam in prima linie de lupta, avem promisiune de vaccin in a doua parte din ianuarie, deci poate avem noroc si in Februarie/Martie prindem ceva zapada prin Alpi Va las si cateva poze
    1 point
  16. @acidone77 stergatoare am luat din primul magazin de piese auto, nu aveau pe stoc, le-au adus a doua zi. Stergatoarele OEM nu m-au impresionat deloc, cel din spate a cedat la vreun an si puțin, nici cel nou din spate nu merge wow la aproape 1 an vechime, astea din față au ținut 2 ani jumate, la cate alte cheltuieli intră intr-o mașină, stergatoarele sunt fix ca lichidul de parbriz. @sNaKeyy bitdi pe un A6 C7 limo/avant/allroad... cine sa zică nu? Nu mai agita si tu apele, lovesti zone sensibile cu cei 6 cilindri. 😜 Si o poză la distracție, dacă tot plouă de zile intregi, zic să verific siajul mașinii la 4-5 noduri, concluzia: hidrodinamic stă nașpa, trage multă apă după ea.
    1 point
  17. Până la buget să devină Canyon Red, am început să mut una alta de pe cel vechi, și să-l personalizez. Încă e tot bucăți... săracu a avut cândva volan dreapta și e varză la electric, încet și cu voie bună corectăm și devine ce trebuie. urmează bord, volan, fuste față/spate de mutat, nu neapărat în ordinea precizată dar până la crăciun sper să fie măcar la nivelul la care era bbp optic
    1 point
  18. @yanqSunt deacord cu tine. @ct_actMultumesc la fel. Intre timp am reusit sa modific si vitezometru sa arate mai multe detalii legat de viteza.Pentru simetrie ar fi frumos sa reusesc sa fac si turometru sa arate din 500rpm in 500.
    1 point
  19. ''Castrol care e contrafacut. '' ... terminati cu aberatiile astea, orice ulei este contrafacut atata timp cat il cumparati de pe marginea santului fara documente fiscale de la tot felu' de smecheri ca au ulei mai ''ieftin''. AM relatii si stiu clar cum ajunge uleiul in Romania... sunt parcuri industriale in Germania care depoziteaza cantitati uriase de toate marcile de uleiuri cunoscute si nu numai de unde toti importatorii mari din toata Europa printre care si ai nostriiADAuto, Autonet, Intercars... si multi altii cumpara tiruri saptamanal posibil doar de Castrol, soferii au pe cmr clar toate datele marfii nimeni nu se joaca cu marfa de peste 20k euro aiurea la vama. Cumparati produse doar de la magazine care elibereaza document fiscal si nu aveti nici o problema.
    1 point
  20. Activare leduri oglinzi pentru parcare noaptea (pt cei cu Area view): Module 09 Adaptation Aussenlicht_uebergreifend Umfeldleuchte als Manoevrierleuchte Set to Active Module 6C Long coding Manoeuvre-Light On
    1 point
  21. @spido Problema rezolvata, vinovat, releu, doar ca la b7 nu e releu 460, dar esentialul acela e, un releu defect. l-am inlocuit, porneste fara probleme, multumesc mult
    1 point
  22. ce motor smecher fac astia la audi.nu ii pica nici role nici pompa de apa in 200 de mii km :lol:
    1 point
  23. Am observat ca majoritatea masinilor care trec de 500.000km au cutie automata. Am avut si eu un Passat din 98' 1.9TDI 110CP automat, si avea 480.000km. Oare cutia automata protejeaza mai bine motorul, astfel acesta ajunge sa functioneze corect mai mult timp?
    1 point
  24. Referitor la ce scrie in acest topic - nu am citit chiar tot - am un prieten care desfasoara de ceva vreme, ani buni, activitati Spania - Romania. A vandut o Supernova la 380 mii km, un Sharan la vreo 800 mii si are acum un Vito caruia la 999.999 km i s-a blocat bordul si a fost nevoit sa merga la reprezentanta sa il reseteze. Deci se poate ca masinile sa tina sute de mii de km dar bineinteles cu schimbarea consumabilelor, care la cateva sute de mii pot fi turbo, egr, intercoolere, planetare, arcuri etc, lucruri destul de costisitoare. Unui strain nu-i mai vine sa bage atatia bani intr-o masina, ca-i e mai la indemana sa cumpere alta noua, cu toate ca si in Germania am vazut o groaza de vechituri in circulatie.
    1 point
  25. Octavia 1 break 08.2001 1,9 TDI 110CP (AHF) 258.000 km (dintre care mai mult de jumatate in primii 4 ani). Schimbate (mai importante): ambreiaj (150.000), amortizoare fata (135.000), caseta de directie (130.000 si 210.000), EGR (210.000), cuplajul electromagnetic de la compresorul de AC-climatronic (230.000), calculator usa fata dreapta (180.000). Mentenata: ca la carte (aproape),pana la 180.000km numai la reprezentanta; inca nu am schimbat pompa de apa (o s-o fac la 270.000). Cum se prezinta acum: f. bine, avand in vedere varsta si nr. de km; consum ulei: 0,7l/7500km; consum motorina: cam cu 0,5/100km mai mult decat la 50.000km; caracteristici motor (cuplu mai ales, caci nu prea o duc eu in zona de putere maxima): au scazut dar nu cu mai mult de 10% (este totusi o apreciere subiectiva, un dyno ar fi mult mai relevant). In concluzie: nu stiu daca ar putea ajunge la 500.000km dar, sigur la 300.000km se va prezenta f. bine (s-ar putea s-o tin chiar si pana atunci, dar asta numai din motive financiare).
    1 point
  26. Daac incape in locas nu e prea mare amperajul.
    1 point
  27. Trebuie scoasa rama, scoase suruburile si declipsat cablul si mufa, daca imi aduc bine aminte
    0 points
  28. pai bilutza aia verde e indicatorul de "incarcare" al bateriei... daca e verde e ok... daca e roshie e cam nasol...
    -1 points
  29. 1997 ... era alt secol , alt mileniu , alta lume O epoca care apune incet incet , in care se faceau lucruri bune , se faceau filme bune , se scriau carti bune , macarea avea gust
    -1 points
  30. Daca 1.5 tsi-urile din 2019 cu DFP au norma 508, clar ca nu e 504 in 2020. Si 504 se folosea pentru intervale scurte de schimb, norma uzuala ceruta pentru 1.5 tsi fara filtru particule era 507.
    -1 points
  31. Ia alta marca de ulei, nu Castrol care e contrafacut. In cazul 1.5tsi poate merge cu 5w30 vw504 fara probleme. E si mai ieftin ca bani decât 508. Depinde de motor(dacă e alta motorizare) , poti merge la interval fix, schimb la 8-10000km si folosesti norma vw502. E mai sănătos pentru motor de benzina, deci mai bun.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!