Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2020 în toate secţiunile
-
Saptamana trecuta am pus si eu rotile de iarna, cu anvelopele Michelin Pilot Alpin 5 SUV, de care iarna trecuta am fost foarte multumit, atat ca aderenta cat si ca zgomot de rulare, care este la acelasi nivel scazut ca cele de vara Baietii de la vulcanizare mi-au umflat anvelopele la 2,5 atm, dar parca este prea mult. Nu mai stiu cum erau anul trecut, nu mai tin minte ce presiune aveam in ele, dar pe site-ul producatorului pentru modelul meu de masina se recomanda 2,3 atm. Cred ca o sa ma intorc la baieti, la vulcanizare sa ajusteze presiunea la 2,3 atm. Masina a trecut de 25.000 km, in 13 luni, chiar nu stiu cum s-au adunat asa km , in conditiile acestea de carantina, fara deplasari cu adevarat lungi in strainatate si tinand cont ca de 2 luni, in oras folosim benzinara Polo. Desi am avut o nebunie de cateva zile, cu pusul masinii la vanzare, dar pe cat de repede a venit ideea sa o schimb tot asa de repede m-am si potolit Sunt multumit de alegerea facuta cu acest model/motor + MTM. Spatiul este enorm, atat pentru pasageri cat si pentru bagaje. Este o placere condusul (si) la drum lung, urca foarte repede de la 80-90 km/h la 130-140 km/h, cat este nevoie de obicei in depasiri. In oras la viteze mici (la pornire) se aude ca este diesel, dar dupa ce masina se pune in miscare insonorizarea isi face treaba si motorul suna mai mult parca ca un 6 ciilindri diesel decat 2.0 tdi. Consumul (in stilul meu de exploatare ) la asa o herghelie de aproximativ 290 caluti, este mai aproape de un 2.0 tsi de 230 cp decat de 2.0 tdi clasic, de 150 cp. In oras stiu ca nu pot castiga mult la consum fata de o benzinara. Diferenta ar trebui sa o simt la drum lung, dar cum in jurul nostru avem norocul de autostrazi relativ multe in toate directiile (Cluj, Sibiu, Mures) merg constant pe tempomat peste limita de toleranta (la radar) de 137 km/h si nu prea vad consumuri sub 8 l nici pe autostrada, astfel ca mediile la resetari am in general de la 8 la 10, cand cum. Dar asa este cand ai o masinarie si nu (doar) masina Am completat Adblue si motorina in rezervor, in rest absolut nimic in materie de mentenanta extra fata de revizia obligatorie. Asteptam cu nerabdare vaccinul anti-COVID sa putem iesi din tara la un drum mai lung, pana in Austria. Cum suntem cam in prima linie de lupta, avem promisiune de vaccin in a doua parte din ianuarie, deci poate avem noroc si in Februarie/Martie prindem ceva zapada prin Alpi Va las si cateva poze6 points
-
De asta trebuie sa intelegem ca masinile astea sunt strict de oras + ceva naveta in zona suburbiilor. Asteptarile trebuie sa fie in concordanta cu realitatea tehnologica altfel...o dam in vs rapid.4 points
-
Nimic nou interesant, a venit putin zapada si s-a si dus.. nici n-am apucat sa vad ce stie masina pe zapada o asteptam pe urmatoarea Am schimbat parbrizul, altul nou original pus la Midocar. Misto tare senzatia de parbriz nou, cel vechi era sablat si imbacsit, asta nou parca e 4K full HD , se vede foarte bine prin el si stergatoarele aluneca super smooth pe el Va las si o pozica draguta in spiritul iernii .3 points
-
3 points
-
2 points
-
1 point
-
Mai exact, ne poti contacta, facem o programare ceva..... daca dvs sunteți din București. In aria prestari servicii se gasesc datele noastre de contact sau puteti trimite mesaj privat, nu avem voie sa postam astfel de detalii pe aria tehnica1 point
-
1 point
-
@ct_act frumos povestit mai sus, mai ales aia cu piticii si mersul relaxat Ca idee si eu am completat recent cu antigel, fara sa ma atentioneze, dar era la minim. Cum zicea @acidone77 o fi problema specifica bitdi-urilor, or merge pe antigel cand ne mai dam la ele? Te astept cu un 3.0bitdi Arata bine la motor, acum parca imi vine sa merg sa fac si eu.1 point
-
1 point
-
Da , bine zis Daca stai lipit de fiecare tir cu fata lipita de geam nu mai vezi peisajul in fata ta si dispare relaxarea la volan Unde gasesc si eu Bosch Aerotwin originale ? Am schimbat stergatoarele cu unele OEM la Nurvil in primavara si la fiecare ploaie fac zgomot de zici ca sunt ultimele clone , cele vechi uzate erau de 10 ori mai ok1 point
-
Până la buget să devină Canyon Red, am început să mut una alta de pe cel vechi, și să-l personalizez. Încă e tot bucăți... săracu a avut cândva volan dreapta și e varză la electric, încet și cu voie bună corectăm și devine ce trebuie. urmează bord, volan, fuste față/spate de mutat, nu neapărat în ordinea precizată dar până la crăciun sper să fie măcar la nivelul la care era bbp optic1 point
-
1 point
-
Cu greu găsesc timp sa scriu, las ca referință un mic update: - mă apropii de 57k la bord, se apropie revizia cu schimbul de ulei la dsg - chestii minore: schimbat stergatoare față, pus iar roti de iarna, spălat cele de vară (Sebring-urile de 19" sunt made in China, globalizare, spanac modern) - pe la 55k am completat lichidul de răcire cu 300ml G13, era la minim, nu m-a semnalizat, dar i-am pus sa fie acolo, nu văd scurgeri pe nicăieri, probabil s-au mai relaxat furtunele - la bușonul de umplere ulei există o transpirație cu vapori in jurul lui - masina își menține în continuare cele două personalități, fie e un cruiser care te poartă confortabil pe drum, fie își arată latura mai turbată cu depășirile in stilul GT-esque al suratelor pe benzină. Trecerea asta de la calm la furtună însoțită de cuplul generos te face sa mustăcești în barbă de satisfacție chiar dacă nu e un V8. Zilele trecute am prins scurt drum extern, la dus am avut un mic vârtej în rezervor, dar la retur, cum nu aveam nici o grabă am mers la modul chill, ACC cu distanta setată pe 4 secunde după un camion din față, radio off, se auzeau doar mașina si ploaia. Mersul mașinii prin vremea urâtă cu suspensia pe confort sorbind toate dâmburile mi-a mers la suflet, cred că în prea multe rânduri alergăm dar uităm să ne bucurăm de lucrurile simple. Si pentru că a fost sâmbătă, am dat un refresh fără pretenții compartimentului motor cu un burete umezit si o lavetă, rezultatul in poza de mai jos. Ce nu se vede in poză e unul din pitici, care e mai binedispus acum. Urmează imaginile, in ordinea prezentată mai sus...1 point
-
După 11 ani și câteva sute de mii km... MS79BBP a fost răpus de o tamponare relativ ușoară (a fost prins la mijloc, lovit în spate și aruncat în față) Din păcate în urma impactului, a fost avariată caroseria și puntea spate nu mai este paralelă cu puntea față. Nici logic, nici economic reparația nu mai este fezabilă. Nu am stat pe gânduri și am găsit următorul Canyon red MKIV, gti exclusive cod motor AUM. Cu golfuța (pentru că există mai nou și golfuța) o să continui când îmi permite timpul1 point
-
Segmentezi +cuzineți noi la biele și vilbrochen. Cureti din pistoane gaurile din canalul de la segmentul de ungere + canalele de segmenti. Inlocuiesti pompa de ulei cu alta noua. Pui alta chiulasa din dezmembrări dupa ce o refaci cum am scris in postul meu anterior.1 point
-
salut. DA (atata timp cat volanele sunt ambele PREfacelift sau ambele facelift) exista 2 tipuri de airbag-uri - NORMALE si TESITE la partea de sus1 point
-
Azi Juniorul a gustat un pic din feelingul acela cand ti se livreaza un Audi nou 😜🤩. Zice ca-i tare fain. Cum nu am termen de comparatie trebuie sa-l cred pe cuvant! 🙂 De Mos Nicolae familia noastra s-a imbogatit cu un frumos exemplar 4x4 din grupul VAG. Audi Q8, S-line, full options, inclusiv LED Matrix, scaun piele etc. Un vis devenit realitate ! 😎😎😎 DAR, cu toate acestea deocamdata nu o sa-i fac topic separat 😁🤪.1 point
-
Merci @ct_act, si eu astept zapada din mai multe motive @tudy_cnu si eu sunt de aceeasi parere, intradevar primesc intrebari de la diverse persoane despre cauciucuri de care nu am auzit in viata mea... ma astept curand sa apara cauciucuri Aro sau Winny .. brandurile alea de le gasesti in Cora/Metro care fac orice de la carnati si bauturi pana la servetele si electrocasnice Anyway, sa incetam cu discutia de cauciucuri fiindca presimt ca mi-o iau1 point
-
@bubu182 Cică multe nu s-au intamplat... doar s-a umflat intercoolerul de "doo" ori... desigur peste noapte, stând singur, in parcare. Cei 380cp sună extrem de bine. Ai dreptate la ultima ta postare, o opinie contrara tot iei de undeva, dar mai bine ceva nou decat ceva de 6 ani. Totusi, profit ca sa tachinez doi useri deodată, nexen de la ce vine? De la nexam aderență? 😛 Sa le învârți sănătos, zăpadă sa fie, anul trecut la mine in zonă nu am văzut. p.s. nu am nimic cu nexen, fiecare alege ce vrea.1 point
-
Imi place : -se asaza bine pe drum,chiar si pe drumuri mai sinuoase -modul Comfort este ok, nu zgaltaie prea rau la denivelari desi jantele sunt pe 19 si este mai mult decat suficient prin oras si imprejurimi -modul Cupra te innebuneste si te face sa calci pedala:pe langa faptul ca masina devine salbatica,(se intareste directia si sta foarte incordata si un pic turata),iti ofera si o senzatie de sportivitate foarte ridicata si la viteze mai mici...se aude frumos in boxe -eu stau destul de sus in scaun si vad toata capota si nervurile de pe ea , iti da o senzatie placuta de masina solida Nu am condus masini sportive si nu pot neaparat sa fac o comparatie cu altele dar imi place ce simt si cum ma simt Ce nu-mi place: -destul de mult plastic -faptul ca la fiecare oprire de motor trebuie sa dezactivez lane assist1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pfff... 4.8 pt cate tone are... f bine Ce se intampla intre 3500 si 4000 pe curba de cuplu si putere?1 point
-
@florin tipa posibil foarte putini dintre voi stiu ca masinile plugin-hybrid sunt una din cele mai mari pacaleli din secolul asta... referitor la consumul masinii tale este perfect normal sa consume urban intre 7-14l/100km in functie de trafic ; ac on/off si talpa... foarte multi din europa renunta la ele pentru ca au taxe de exploatare foarte mari. inca din 2017 aveti acest articol :https://www.fleetnews.co.uk/news/fleet-industry-news/2017/09/20/plug-in-hybrid-vehicles-among-the-highest-polluting-company-cars Acum 2 luni nemti au descoperit (nu dau nume, aveti google) companii renumite cu masini plugin-hybrid depasind de 12ori normele de poluare ''certificate'' pentru Europa.0 points
-
Un plus contact si unul permanent....daca ai numai permanente...si opresti alimentarea si repornești, la amândouă plusurile, nu merge0 points
-
''Castrol care e contrafacut. '' ... terminati cu aberatiile astea, orice ulei este contrafacut atata timp cat il cumparati de pe marginea santului fara documente fiscale de la tot felu' de smecheri ca au ulei mai ''ieftin''. AM relatii si stiu clar cum ajunge uleiul in Romania... sunt parcuri industriale in Germania care depoziteaza cantitati uriase de toate marcile de uleiuri cunoscute si nu numai de unde toti importatorii mari din toata Europa printre care si ai nostriiADAuto, Autonet, Intercars... si multi altii cumpara tiruri saptamanal posibil doar de Castrol, soferii au pe cmr clar toate datele marfii nimeni nu se joaca cu marfa de peste 20k euro aiurea la vama. Cumparati produse doar de la magazine care elibereaza document fiscal si nu aveti nici o problema.0 points
-
Legal, nu poti face nimic, deoarece masina ta nu e blocata de Fabia. Asa se parcheaza in occident, la noi e moda cu 1 metru lasat liber intre masinile parcare.-1 points
-
Ia alta marca de ulei, nu Castrol care e contrafacut. In cazul 1.5tsi poate merge cu 5w30 vw504 fara probleme. E si mai ieftin ca bani decât 508. Depinde de motor(dacă e alta motorizare) , poti merge la interval fix, schimb la 8-10000km si folosesti norma vw502. E mai sănătos pentru motor de benzina, deci mai bun.-1 points
-
Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00