Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2020 în toate secţiunile

  1. Cu greu găsesc timp sa scriu, las ca referință un mic update: - mă apropii de 57k la bord, se apropie revizia cu schimbul de ulei la dsg - chestii minore: schimbat stergatoare față, pus iar roti de iarna, spălat cele de vară (Sebring-urile de 19" sunt made in China, globalizare, spanac modern) - pe la 55k am completat lichidul de răcire cu 300ml G13, era la minim, nu m-a semnalizat, dar i-am pus sa fie acolo, nu văd scurgeri pe nicăieri, probabil s-au mai relaxat furtunele - la bușonul de umplere ulei există o transpirație cu vapori in jurul lui - masina își menține în continuare cele două personalități, fie e un cruiser care te poartă confortabil pe drum, fie își arată latura mai turbată cu depășirile in stilul GT-esque al suratelor pe benzină. Trecerea asta de la calm la furtună însoțită de cuplul generos te face sa mustăcești în barbă de satisfacție chiar dacă nu e un V8. Zilele trecute am prins scurt drum extern, la dus am avut un mic vârtej în rezervor, dar la retur, cum nu aveam nici o grabă am mers la modul chill, ACC cu distanta setată pe 4 secunde după un camion din față, radio off, se auzeau doar mașina si ploaia. Mersul mașinii prin vremea urâtă cu suspensia pe confort sorbind toate dâmburile mi-a mers la suflet, cred că în prea multe rânduri alergăm dar uităm să ne bucurăm de lucrurile simple. Si pentru că a fost sâmbătă, am dat un refresh fără pretenții compartimentului motor cu un burete umezit si o lavetă, rezultatul in poza de mai jos. Ce nu se vede in poză e unul din pitici, care e mai binedispus acum. Urmează imaginile, in ordinea prezentată mai sus...
    4 points
  2. He he , 4K = Ultra HD e de ajuns , Full HD e rezolutie inferioara 4K Interesanta chestia aia alba , cred ca e zapada ... nu am mai vazut de 3 ani pe aici si nu se anunta nici iarna asta Sa asteptam sanatosi iarna viitoare 💪
    2 points
  3. Nimic nou interesant, a venit putin zapada si s-a si dus.. nici n-am apucat sa vad ce stie masina pe zapada o asteptam pe urmatoarea Am schimbat parbrizul, altul nou original pus la Midocar. Misto tare senzatia de parbriz nou, cel vechi era sablat si imbacsit, asta nou parca e 4K full HD , se vede foarte bine prin el si stergatoarele aluneca super smooth pe el Va las si o pozica draguta in spiritul iernii .
    2 points
  4. Domnule la un motor vechi 2012 cu 200000km,pot fi mai multi daca ai cumpărat masina sh, nu poti pune 0w30 fiindcă ti-l consuma. Ramai pe orice 5w30 cu aprobarea vw504 507 sa nu ai probleme. Cu 0w30 nu câștigi nimic, dai doar banii mai multi pe el.
    2 points
  5. Cei mai bine 1000 lei cheltuiti din viata mea 😄. Las pozele sa vorbeasca. Eu sunt super mutumit ; au fost reglate pe aparat, nu deranjeaza participantii la trafic, arata foarte bine si vad bine.
    2 points
  6. Salutari, Sa va prezint si eu masina mea! Are toate caracteristicile pe care nu le-am vrut. Le-am insirat in titlu. Fiind un fan benzina, niciodata nu m-am gandit sa iau Diesel, dar viata se schimba si uite si nevoia mea sa iau o masina pe motorina. Dupa 1.4 benzina Astra H, am inceput sa caut Zafira Diesel pentru spatiu. Am realizat repede ca un Combi ar fi mai bun pentru nevoile mele, dar Astra J nu intra in buget, iar H-ul benzinar sa il schimb pe Combi si motorina, parca nu vroiam. Trebuia o schimbare mai mare daca tot schimb masina. Intamplator am dat peste Golfurile V si vazand ca bugetul imi permite... hai sa iau Golf V. Din multele vazute, asta parea cea mai Ok. Asa ca iata-ma posesorul a unui Vw, Diesel, Combi si Negru, de care acum sunt extrem de multumit! In a treia poza e si fosta!
    1 point
  7. Pai de asta am schimbat si eu farurile cu altele oe cu xenon. Cu lumanarile pe care le aveam/aveai nu vedeam mai nimic. Sotia ma mai si intreba : "ai aprins si tu farurile ?" 🤪 Felicitari , foarte buna investitia !
    1 point
  8. @yanqSunt deacord cu tine. @ct_actMultumesc la fel. Intre timp am reusit sa modific si vitezometru sa arate mai multe detalii legat de viteza.Pentru simetrie ar fi frumos sa reusesc sa fac si turometru sa arate din 500rpm in 500.
    1 point
  9. @bubu182 Frumoasă poza de iarnă, te invită la interior.. arată bine usile fără ramă și logo-ul Audi proiectat pe zapadă. Yummy!
    1 point
  10. @Yasmin La mine Haldexul a rămas pe setarea standard dar acel raport estimat la 100/0 se poate schimba radical si insesizabil. Zilele trecute i-am dat blană intentionat la iesirea dintr-un giratoriu și s-a dus frumos câțiva metri în drift, am ieșit cu volanul bracat, era mâzgă pe jos, masina in modul confort, doar cutia in sport! Multumesc pt info, spor la condus!
    1 point
  11. Daca nu ai alarma din fabrica (implicit goarnă aferenta) trebuie sa setezi pe claxon/horn. Nu am la indemana setarile. Cat despre Auto lock mi se pare aiurea sa cobori din masina si in drum spre portbagaj sa fie deja incuiata. Ar fi fost ok sa aiba o latenta de 5-10 sec spre ex/sau departare de 10 m, etc. Increased traction cred ca e modul Snow deja existent.
    1 point
  12. noile Mulțumim! ea este golfuța, gti tdi exclusive, ajm
    1 point
  13. Cu venirea iernii si a temperaturilor joase, am observat oscilatii la temperatura apei, mai ales la drum intins (dupa un drum de aprox 300km apa nu a a urcat la 90 de grade C). Dupa putina documentare, am zis sa schimb intai termostatul de la DSG ca e mai usor de umblat la el. Cod piesa: 1K0121113A (148 lei la Autokarma original VW) Manopera: 150 lei Dupa un drum de 250km pe autostrada totul pare in regula, apa la 90 de grade fara oscilatii
    1 point
  14. chiulasa respectiva se "repara" prin inlocuire
    1 point
  15. Nu, nu, sa nu faci asta. Suntem cu tine ?
    1 point
  16. Probabil difera dotarile ascunse(desi s-ar putea sa ma insel, insa in cazu asta noi suntem mai prosti ? parca eram toti in europa...), adica o vopsea mai de calitate, un motor cu componente mai de calitate, de exemplu la BMW X5 cumparat initial din RO eu am cumparat-o la 22 mii km si 3 ani vechime, avea deja farurile cu plasticul afectat de micro crapaturi, parbrizul avea niste micro fisuri de la pietre(care s-au inmultit si cand am rulat eu cu ea... nu era foarte deranjant, insa cand batea soarele se observau...), cate pietre putea lua in Bucuresti si hai intr-un concediu doua, in 22 mii km, ca atat avea, verificasem bine chestia asta. Ma rog, acum mie mi se pare mult mai convenabil sa iau din RO, nou, cu garantie, desi garantia in RO se acorda destul de greu, nu-mi fac iluzii, insa eu care am cumparat multe masini second din Franta, Belgia, Germania, tocmai din cauza acestei diferente de preturi iau de aici acum nou, chiar daca nivelul calitativ e ceva mai slab, consider ca e mult mai bine de luat nou, cu garantie, la 4-5 ani se inlocuieste masina tot cu una noua. Cam asta e ciclul ideal(mai ales cu modelele mai inspre basic, unde pierderea la revanzare e mai mica), insa la tinerete, in general, adica daca nu sunt parintii care sa te ajute, nu sunt mijloacele banesti pt asa ceva.
    1 point
  17. Salutare, Revin cu solutia,cel putin care m-a ajutat in cazul meu.La navigatiile aftermarket,exista posibilitatea ca sa existe un fir de reverse.Acesta nu este trigger-ul care sa faca navigatia sa comute pe camera in marsarier si un fir pe care ies 12V curati.Am masurat si testat cu voltmetrul.In marsarier scoate 12V,cand e scoasa din marsarier scoate 0V.Astfel,alimenatrea camerei am conectat-o la firul de reverse si firul de GND.In acest fel scapati si de stabilizatoare de tensiune,de relee si condensatori etc. Verificati daca aveti acest fir.Va scapa de batai de cap.La mine se vede foarte ok fara pureci,dungi si alte artefacte. Multumesc.
    1 point
  18. @Yasmin Imi plac sebringurile, sunt la limita confortului, nu trec mai sus la 20inch, plus faptul ca sunt jantele pachetului Rline, deci vor rămâne pe mașină. @yanq Tu o folosesti extrem, la unghiuri mari de înclinare, nu cumva sa îți fi venit apa in supapa din capac si poate i-a dat drumul, la mine zic ca e normal. @acidone77 hai cu topicul de prezentare la masina ta, l-am cautat si nu l-am găsit, ai topic aici? Am avut ceva idei de resoftare, m-am informat despre cine face si cat de bine, am vazut tendinta multora de a scoate tot din motor, dar cred ca un soft trebuie facut safe, adica mai jos decat maximul posibil. Știu 100% unde m-as duce direct, doar ca nu m-am dus. Cochetez de ceva timp cu ideea unui benzinar "de suflet" pentru sunday-rides, ceva mai musculos si cu mai multi cilindri (am o listă f. scurtă pe care o urmăresc in piață) si sa renunț la alte "utilaje" dar motoreta mi-a intrat in sânge cu reprizele ei... e greu de înlocuit. In cazul asta tiguanul ar rămâne stock, mixed feelings... o fi criza de 40+ de ani, am vazut ca a lovit si alte topic-uri! @4ddy23 nu am dat cu altceva decat cu un burete ud si am sters cu o lavetă, am scos capacul motor si l-am spalat separat, nu era cazul de mai mult.
    0 points
  19. Ia alta marca de ulei, nu Castrol care e contrafacut. In cazul 1.5tsi poate merge cu 5w30 vw504 fara probleme. E si mai ieftin ca bani decât 508. Depinde de motor(dacă e alta motorizare) , poti merge la interval fix, schimb la 8-10000km si folosesti norma vw502. E mai sănătos pentru motor de benzina, deci mai bun.
    0 points
  20. Supapa arsa, fisuri intre 2 supape. Te costa reparatia chiulasei. Pistoanele nu au nimic. Dacă nu ți-a consumat motorul ulei, nu il segmenta. Cauta la dezmembrări o chiulasa completa. La care ii faci tu rodarea la supape pe scaun, inlocuirea simeringurilor de supape si dacă este nevoie planarea chiulasei.
    0 points
  21. Segmentezi +cuzineți noi la biele și vilbrochen. Cureti din pistoane gaurile din canalul de la segmentul de ungere + canalele de segmenti. Inlocuiesti pompa de ulei cu alta noua. Pui alta chiulasa din dezmembrări dupa ce o refaci cum am scris in postul meu anterior.
    -1 points
  22. Nu stiu, ma uit la Tesla, probabil nici ei nu stiu. Pe de alta parte am aceeasi problema la o masina conventionala care merge putin si la care ruginesc discurile spate. Problema e de la stilul de mers, nu de la discuri.
    -1 points
  23. @JaMaL a ta are self heal (i-au dat baietii cu WD'u la service, nare nimic )
    -1 points
  24. ''Castrol care e contrafacut. '' ... terminati cu aberatiile astea, orice ulei este contrafacut atata timp cat il cumparati de pe marginea santului fara documente fiscale de la tot felu' de smecheri ca au ulei mai ''ieftin''. AM relatii si stiu clar cum ajunge uleiul in Romania... sunt parcuri industriale in Germania care depoziteaza cantitati uriase de toate marcile de uleiuri cunoscute si nu numai de unde toti importatorii mari din toata Europa printre care si ai nostriiADAuto, Autonet, Intercars... si multi altii cumpara tiruri saptamanal posibil doar de Castrol, soferii au pe cmr clar toate datele marfii nimeni nu se joaca cu marfa de peste 20k euro aiurea la vama. Cumparati produse doar de la magazine care elibereaza document fiscal si nu aveti nici o problema.
    -1 points
  25. Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!