Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.12.2020 în toate secţiunile
-
6 points
-
''Castrol care e contrafacut. '' ... terminati cu aberatiile astea, orice ulei este contrafacut atata timp cat il cumparati de pe marginea santului fara documente fiscale de la tot felu' de smecheri ca au ulei mai ''ieftin''. AM relatii si stiu clar cum ajunge uleiul in Romania... sunt parcuri industriale in Germania care depoziteaza cantitati uriase de toate marcile de uleiuri cunoscute si nu numai de unde toti importatorii mari din toata Europa printre care si ai nostriiADAuto, Autonet, Intercars... si multi altii cumpara tiruri saptamanal posibil doar de Castrol, soferii au pe cmr clar toate datele marfii nimeni nu se joaca cu marfa de peste 20k euro aiurea la vama. Cumparati produse doar de la magazine care elibereaza document fiscal si nu aveti nici o problema.5 points
-
3 points
-
si eu recomand aceeasi norma, adica 504/507. 0w-30 e doar mai multigrad decat 5w-30. ambele au aceeasi norma, ambele multigrad, dar unul e mai multigrad fiindca are componente mai bune. si de aceea vw sare practic peste 5w-30 si a inlocuit in toate masinile cu uleiul vw 0w-30.3 points
-
Nimic nou interesant, a venit putin zapada si s-a si dus.. nici n-am apucat sa vad ce stie masina pe zapada o asteptam pe urmatoarea Am schimbat parbrizul, altul nou original pus la Midocar. Misto tare senzatia de parbriz nou, cel vechi era sablat si imbacsit, asta nou parca e 4K full HD , se vede foarte bine prin el si stergatoarele aluneca super smooth pe el Va las si o pozica draguta in spiritul iernii .2 points
-
@riddler, ce sa aleaga, un ulei mai prost? 5w-30 cu aceeasi norma si acelasi producator intotdeauna va fi mai slab decat varianta 0w-30, axioma!2 points
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul1 point
-
Daca nu ai alarma din fabrica (implicit goarnă aferenta) trebuie sa setezi pe claxon/horn. Nu am la indemana setarile. Cat despre Auto lock mi se pare aiurea sa cobori din masina si in drum spre portbagaj sa fie deja incuiata. Ar fi fost ok sa aiba o latenta de 5-10 sec spre ex/sau departare de 10 m, etc. Increased traction cred ca e modul Snow deja existent.1 point
-
@ct_act Control Unit 22 Adaptations Acoustic measure, wiring logic -> change to Increased Traction* Asta pot sa confirm ca pe sosea se simte,nu e doar placebo. Se simte ca te impinge spatele mai mult la acelerari si ca sta mai bine in curbe cand accelerezi.Se simte si la consum. Ce am citit feedback pe net, toti declara ca simt insa umbla acolo strict cand au de mers undeva unde e gheata sau zapada pe sosea. " Current gen of Haldex in MQB Tiguans are default FWD at a 100/0 split, this changes this to a 50/50 split. Will reduce mpg by about 2 miles per gallon. My plan is since I’m not in an area with a lot of snow this will only be enabled during winter season when snow is coming my way and/or traveling to a known snowy area. Also don’t want to introduce undue wear and tear. " Nu stiu cat de true e split-ul descris de el acolo, insa cert este ca la multi le este frica de "undue wear and tear" nu stiu ce anume se poate uza mai mult tinand cont ca oricum Haldex intervine cand simte masina nevoie, nu merge non stop pe 100/0 split. @yanq Module 09 Security Access 31347 Adaptation -> search for "acknowledgement" and depending on what you want, select active or inactive for available options with "Akustische" in description Asa? Sau ?1 point
-
Throttle response este placebo. Ca sa stii cand este incuiata am activat "beep" doar pe inchidere (oricum face si din semnalizari)1 point
-
1 point
-
Poti seta oglinzile macar sa se plieze/deplieze la apasare lunga pe cheie/sau pe senzorul de pe manerul portierei.1 point
-
O fi utilă postarea, dar engleza mea de cambridge s-a blocat la expresia asta... totusi, apreciez creativitatea!1 point
-
@powershot eu stiu 2 masini 1. a pornit cu consum f mare de ulei ~1L/1500km deci DPF-ul plin 2. schimbat injectoarele proaste + sonda lambda si motorul si-a revenit pe deplin (masina mea). O vezi in semnatura dar am vandut-o intre timp. Vorbesc de EA288 pe la 160k km reali CUPA/CUNA 2014/2015.1 point
-
Salutare...am profitat weekend-ul trecut de niste timp liber,ca de vreme buna nu pot spune...si am dat o fuga la munte... Nu am vrut sa ma bag in aglomeratie si am mers pe Targoviste-Bran...cu destinatie Pestera. Prima zi a fost relax iar a doua zi...am zis sa vad si eu cum e pana la urma la lacul Scropoasa...cum e lacul...cum se ajunge...etc. Sunt 2 variante...hard...si comerciala sa zic asa. Zic hard pentru ca nu am intalnit nici o masina pe traseu...decat niste turisti care ne-au spus ca nu e drumul bun...nu se ajunge la lac pe drumul acesta. Conform maps...se ajungea si pe acolo dar drumul devenea tot mai neprieteos si am preferat sa intorc... Atat am parcurs din el si acesta este drumul.Am filmat pe intoarcere... Dupa aceea am incercat varianta comerciala...si spun asta deoarece era mult mai populata...turisti...masini...parca te simteai altfel decat singur in padure Lacul nu prea l-am vazut din cauza cetei....dar in general pe mine ma incanta mai mult drumul pana la obiective decat obiectivele in sine La sfarsit masina arata cam asa...1 point
-
1 point
-
E ciudat ce zici tu legat de cutia DSG pentru ca managementul cutiei se face de propiul ECU, ti l-au updatat si pe asta ? Iar compensarile variaza tot timpul in functie de o droaie de factori, nu poti sa spui ca ce vezi acolo e strict datorita softului. Dar stiu foarte bine fenomenul asta uman, ai vazut dupa ce iesi cu masina de la spalatorie ca parca merge mai bine ? Nu zic ca nu sunt inbunatatiri, dar da-i cateva saptamani sa vezi ce si cum.1 point
-
Poate te ajuta codarea... sau mai usor ca in poza atasata, eu le-am pus pe manual, pt mine e mult mai ok asa mai ales iarna, poate nu doresti sa le pliezi mereu DESCHIDERE OGLINZI LA PUNEREA CONTACTULUI OPENING MIRRORS AT PUT THE CONTACT 01 - MODULE 09 - Central Electrics - Security access 31347 02 - Adaptation 03 - Access Control 2 - Up to MY16 or Spiegelverstellung - From MY17 04 - Funk Spiegelanklappung Modus - Change value to "by look command via remote control key" 05 - Funk Spiegelanklappen - Change value to "Active" 06 - Menuesteuerung Funk Spiegel anklappen - Change value to "Active" 07 - Signalisierung_Spiegelankappung - Change value to "Not active"1 point
-
Undeva in jur de 330/350km, cam atunci incepea regenerarea cu ulei 0w30 pt urban-local, iar afara din ce am putut urmari media era pe la 500/600km.1 point
-
@adrian001 avand in vedere ca in afara de schimbul de ulei si filtru, nu au fost alte modificari in ultimii 4000+km, nici in stilul de condus, nici in rutina zilnica a drumurilor, nici in temperatura exterioara ( mari diferente ), nici in combustibilul alimentat ( motorina OMV ), nu prea vad ca alti factori ar putea determina aceste diferente...1 point
-
Era degeaba un an de cand sunt proprietar daca nu erau si ceva km in spatele volanului, dar da, pot sa fac o comparatie pertinenta. Personal, este o masina care se mulează foarte bine pe nevoile noastre cotidiene. De ce nu diesel ?! Pai nu fac foarte multi km, cred ca vorbim de un diesel de la 20,000 km --> rulaj anual. Avand in vedere ca avem 3 masini, se mai impart km, mai ales pe perioada anotimpurilor calde. Partile bune ale masinii : - cutia dsg,cu remarca urmatoare: chiar daca uneori "indecisa" la primele trepte(1-2), da uneori senzatia ca agata, dupa aceea se comporta foarte bine. Din ce am citit e problema generala cele cu ambreiaj "uscat" ( denumire populara ) - motorizarea - 1,6 mpi - simpla, clasica, lipsa turbinei, chiar nu cred ca mai are nevoie de o prezentare ampla. - trenul de rulare / zgomot interior redus Partile mai putin bune : - dotarile foarte putine cu care a fost configurata initial. E ceva general valabil la 1,6 mpi sa vina cu foarte putine dotari in standard, asadar lipsesc anumite dotari de bun simt pentru 2020. - puterea - 105 cp - la drum lung simti nevoia de ceva mai mult, dar totodata cutia este limitata si nu suporta prea multi nM. Una peste alta, pentru o masina urbana isi face treaba cu brio. Consumul urban e unul normal, variaza intre 9 litri / 100 km si 12 litri / 100km, aici fiind foarte multe variabile de luat in calcul, trafic, sportivitatea cu care este condusa, cald/rece etc. Da, poate un 2,0 diesel 140-170 cp te satisfacea pe deplin la drum lung, dar aveai batai de cap la nivel urban. @florin_gtisper ca te-am edificat nitel. Comparatia intre Golf 6 diesel vs benzina se reduce la rulaj in cele din urma.1 point
-
Am promis ca revin cu un feedback al uleiului ARAL Super Tronic 5W30. Asa cum am mai mentionat ,"problemele" sau "sunetul" motorului pe care eu le percep ( desi multi mi-au zis ca eu sunt cu capul si ''aud" prostii ), nu sunt de la ulei. Este un ulei foarte corect, motorul suna si merge rotund din acest punct de vedere. Ca temperatura de lucru la o utilizare normala sta undeva pe la 95grd. La drum intins, mers alert, viteze de autostrada+, sta intre 100 si 105. Doar la viteze care incep cu cifra 2, uleiul sare de 105/110. Ce m-a frapat in schimb, sunt regenerarile, datorita LOWASH de doar 0,64... Sa exemplific: 1) La utilizarea mea zilnica, rutina, aceleasi drumuri urban-locale, etc... regenerarile aveau loc/incepeau undeva intre 340-350km, cand filtrul avea 100% incarcare. Acum la 360km parcursi filtrul era incarcat la 88%. Avand in vedere ca filtrul dupa regenerare nu scade pana la 0, ci doar pana la 24-25% incarcare, daca in 64% incarcare ( 88%-24%) am facut 360km, inseamna ca avem 5,6km/procent, deci teoretic pana la 100% incarcare mai puteam face inca aprox 60km, deci o regenerare la aprox 400-420km ( fata de un maxim aproximativ anterior de 350km ), deci la utilizare normala, rutina, o crestere a km intre regenerari de aproximativ 50+KM!!! Testat si calculat la ultimele 3 regenerari in care am avut strict drumuri urban-locale. 2) La utilizarea extraurbana, in mod normal, la stilul meu de condus, si mai normal si mai alert, regenerarile erau in medie cam la 500-600km ( cu tot cu regenerarile pasive probabil ) ... acum dupa ultimul drum Oradea - Tg Mures si retur, cu autostrada mers mai tare, la 628km ( din acesti km cam 80 au fost urban! ) aveam incarcare de 74%, deci dupa aceeasi regula de mai sus, 12,56km/procent, deci pana la 100% mai puteam face inca un aprox 300km..., care teoretic nu cred ca se puteau concretiza, ca am inteles ca oricum regenerarile au loc a un maxim de 750km?! So, STRICT CA PARERE PERSONALA, acest ulei chiar isi face treaba, cel putin DPDV al lowash-ului. Dupa 4000+km, clar sunt multumit de el. In aprox 1000km va urma un nou schimb de ulei, si 99% cred ca voi merge tot pe acelasi ulei pentru urmatorii 10k km. Repet, e doar o parere personala, in urma utilizarii acestui ulei, pe masina personala ( Passat 2.0 TDI CUAA (bitdi) 300+cp ).1 point
-
Da, confirm si eu la Brady Militari treaba cu uleiurile. Cat timp se mai găsesc uleiuri 5w30 vw504, e păcat sa pui 0w301 point
-
Lucrez in software si, daca puteti, incercati sa nu fiti primii care instaleaza update-ul :).1 point
-
Cei care aveti probleme cu apa in portbagaj, gasiti zona rotii de rezerva uda sau chederul de la marginea de jos a portbagajului ud, verificati furtunul de scurgere a apei ce face legatura prin hayon, intre emblema ce si deschide hayonul si marginea acestuia. Capatul de evacuare al furtunului se afla fix in drept cu yala deci vizual se poate inspecta foarte usor starea sa. Este o problema foarte des intalnita. Acel furtun are o margine, un umar sa ii zicem, ce il fixeaza pe caroserie. Cu timpul acel umar se desprinde, furtunul nu mai sta la locul lui, iar apa adunata in spatele emblemei se scurge in hayon si de acolo isi face loc pe cheder, pe mocheta si tot asa, pana in zona rotii de rezerva. Se inlocuieste simplu. Trebuie dat jos capitonajul hayonului si inlocuit furtunul si scapati de problema apei in portbagaj. Codul piesei este: 510-827-861-A. Il gasiti la reprezentanta si costul sau este pana in 50 de lei. Inlocuirea nu dureaza mai mult de 15 minute. Mai jos niste poze pt clarificare. Cam asa ajunge acel umar de cauciuc sa se macine si sa se desprinda iar furtunul automat se descentreaza de la orificiul dedicat si totodata poza cu piesa de inlocuire.1 point
-
Va salut, am zis ca fac si eu un post cu rapidul meu. 1.6tdi Masina este la mine de un an si 25k km (acum avand 75k) Nu este nici pe aproape de a fi gata dar am zis ca fac o postare dupa primul an. In prima parte m-am axat pe partea de look iar in viitorul apropiat mai mult pe performanta urmand un turbo upgrade si un stage 2. Ca modificari exterioare ar fi: -lipul fata csr automotive -lip portbagaj csr -arcuri eibach pro kit (sunt in cautare de o suspensie reglabila probabil ceva de pe un polo r6) -grila si embleme schimbate aftermarket -faruri custom cu lupe aftermarket si led -folie plafon, oglinzi, proiectoare si stopuri -evacuare custom La interior: -volan octavia 3 rs -navigatie rcd330 plus Alte modificari: -comutator lumini automate pentru ch/lh -multe codari vcds1 point
-
Si stresul pentru motor sa meargă la pornire câteva secunde iarna pe ger, fara ulei, din cauza ca 10w40 se face gel. Deci creaza uzura cea mai mare la rece. Plus ca se incalzeste iarna pe ger, motorul mai greu din cauza uleiului gros. Cu un ulei subțire se incalzeste mai repede uleiul.1 point
-
N-are nimic daca il treci pe 5w40, chiar e mai bine. Il ajuti iarna cu un ulei mai fluid la rece.1 point
-
Daca nu ti-a consumat motorul 1,4 16v 100cp bbz de 2005 deloc ulei 0w30 si 5w30 vw 504,507 tot respectul. Esti norocos. Desi motorul tau nu a fost gândit de fabrica pentru ulei 504.Masina ta iesise cu ulei 502 Am citit mai devreme acest topic1 point
-
Eu am acum acest ulei (original 0w30 că doar acesta este topicul) și este ok. Nu mi se par diferențe la zgomot, pornire, dar temperatura în vară a fost parcă mai scăzută decât cu 5w30. Motorul este cayc.1 point
-
in cea de la semnatura, shell 0w-30. am avut si vapsoil 5w-30 in trecut, foarte multumit si de el. am avut si mobil 1 5w-40, dar cel mai linistit am fost cu 0w-30 in ea.1 point
-
nu trebuie sa sustin nimic fiindca e logic fizic si chimic ce am zis. desigur ca am dat google o gramada cu ceva timp in urmasa ma asigur ca asa e. deci cine vrea poate face la fel. si am si pus pe masina si am fost multumit/confirmat. si la fel zic si eu, cine poate/gaseste link sa infirme aceasta "logica naturala" in primul rand, sa puna.1 point
-
1 point
-
@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"1 point
-
0w-30 au baza mai buna, aditivi mai buni, deci si vascozitatea va scadea mai putin pana la urmatorul schimb.1 point
-
Daca tot am prins un weekend frumos, am facut un detailing full la interior, curatat tot ce trebuie, inlocuit filtru polen, dressing plastice si cel mai important curatare + tratament ceramic la piele. Pot sa zic ca a iesit perfect totul, senzatia acum pe scaune e foarte "premium", frecare minima, uzura minima ? Exteriorul inafara de spalari mai are de asteptat putin cu detailing-ul1 point
-
Merci frumos pentru gandurile bune. @Boditza pana la urma am gasit in pungile mele cu piese niste leduri cree T10, perfecte ptr portbagaj, arata cat se poate de oem ?? (vezi poze mai jos), cat despre sampanie, am pus o si pe facebook @Dolfin 140k km (cat se poate de reali) Pretul prefer sa il tin pentru mine si apropiati, poti cauta oricand o masina cu aceste dotari pe mobile.de si gasesti preturi, am precizat in primul post inclusiv dealerul audi de unde a foat luata. Am rezolvat un mic pitic, leduri in portbagaj: Primit ceva revizii etc. O iesire prin brasov1 point
-
am desfacut cutia de viteze complet pentru ca am ramas fara marsarier si a trebuit schimbat colierul cu ferodou. multi nu stiu asta dar este o operatie simpla si ieftina.asa am schimbat si filtrul care este de fapt o sita. te rog sa ma crezi ca ma pricep cit de cit/ tocmai din cauza asta nu am incredere in micii meseriasi asa ca daca ai schimbat intre timp cutia automata sint amator pentru a ta cea veche. am inteles ca vrei sa treci pe manual/daca nu ai reparat-o pe cea veche te pot ajuta1 point
-
Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.0 points
-
Tinand cont de lungimea masinii, de consolele lungi (mai ales cea din fata) si de ampatamentul mare, cei cativa cm suplimentari nu te vor ajuta aproape deloc, dar iti vor strica tinuta de drum pe asfalt. Am facut o comparatie intre un BMW Serie 1 cu o consola fata foarte scurta si o Toyota CH-R (crossover)cu o garda la sol mult mai mare, dar si cu o consola fata mult mai lunga. Rezultatul era ca puteam cobori relaxat in sosea cu BMW-ul, dar cu CH-R-ul am dat bine de tot cu spoiler-ul fata de asfalt si m-am lamurit cat de bun a fost.0 points
-
Actualul ulei 0W30 de la VW este mai vâscos, la cald, decât vechiul 5W30 și mie mi-a crescut consumul cam cu 0.6 l/100 km. Pe o coborâre pe care înainte mașina stătea la 70 kmh in viteaza a patra, acum trebuie sa accelerez ca să mențină aceeasi viteză.0 points
-
Cu noul ulei 0W 30 pe care îl folosește VW de la Shell, consumul de carburant crește. Am mai folosit in trecut uleiul de la Shell, dar am crezut ca au îmbunătățit formula de cand e uleiul original al VW, dar din păcate are același comportament, crește consumul cu pana la 0.7 l/100 km. In rest e un ulei silențios, mai ales la rece. Până acum am folosit uleiul original (cu excepțiaexperimentului cu Shell) dar cred ca am sa trec iar la Castrol (care era uleiul original al VW ) sau la noul Mobil 1 0W 30.0 points
-
-1 points
-
Nu aveau la dealer Mobil1 0W-30 doar 5W. Cred ca nu a ajuns pe canalele oficiale la noi, nu stiu ce sa zic. Brady sunt destul de flexibili si te lasa sa alegi dintre 3 uleiuri. Trebuie doar sa le zici din timp sa le aduca, altfel au mai mult OEM la sediu.-1 points
-
Ma bucur pentru tine ca ai reusit sa rezolvi problema si e foarte bine ca impartasesti asta cu noi pe forum. Iti spuneam doar sa fi putin rezervat si sa nu utit sa revii si cu o impresie pe termen lung. Dupa cum sunt sigur ca stii, micile probleme la orice masina le descoperi in timp pe masura ce o exploatezi in diferite conditii.-1 points
-
@lupo_bv. Mersi mult de informatie. exact ce am facut eu. singura lipsa e cea de la sfirsit. nu am stiut ca se stocheaza eroare daca se desface conectorul mufelor. am sa intru cu VCDS-ul miine. Mersi mult. Ai facut fericit un batrin. Craciun Fericit tuturor.-1 points
-
Domnule la un motor vechi 2012 cu 200000km,pot fi mai multi daca ai cumpărat masina sh, nu poti pune 0w30 fiindcă ti-l consuma. Ramai pe orice 5w30 cu aprobarea vw504 507 sa nu ai probleme. Cu 0w30 nu câștigi nimic, dai doar banii mai multi pe el.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00