Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2020 în toate secţiunile
-
Small Update: Am primit si OBD 11 + covoras pentru portbagaj + numere definitive. Am reusit deja sa activez stopurile sa se aprinda cand deschizi portbagajul ,insa tot nu e lumina destula d.p.m.d.v. Am mai codat diverse gasite de pe forum. Singurele care ma enerveaza sunt oglinzile ca nu reusesc nici cum sa le fac sa stea rabatate pana cand se pune contactul. Si avem deja 2k km in 3 saptamani de la livrare. Ce am observat :la receptia masinii range-ul de ADblue era 10k km, acum dupa 2k km parcursi am range 6k km de Adblue sa fie de la talpa mea de 45 ?Dar Uleiul tot 28k arata pana la service.3 points
-
Ce treabă mai are dealerul? Ai beneficiat de Rabla? Dacă da, şi dacă ai semnat ceva în acest sens, nu poţi vinde maşina decât după 12 luni de la achiziţie. De asemenea, fără CVC nu poţi. Faci unul în 5 exemplare, le semnaţi, se vizează la DITL de pe raza domiciliului tatălui tău (unele direcţii permit trimiterea documentelor online în prealabil), de la dânsul se scoate mijlocul de transport după plata impozitului pe anul în curs şi se trece la tine (o procedură distinctă). După aceasta, ai nevoie de o poliţă RCA pe numele tău (în vederea înmatriculării), apoi mergi la DRPCIV pentru restul actelor. Fă o programare din timp, o să găseşti loc abia peste 3-4 săptămâni.3 points
-
Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe treaba mult mai serios decat credeam. Este tare greu sa gasesti la noi o masina cu aceste caracteristici....Daca era sh, neaparat nu vroiam mai veche de 2018 si doar din tara cumparata, de la reprezentanta cu istoric de service verificabil. In principiu oscilam intre Seat Leon si VW Golf, in teorie cel putin. Am si incercat un Leon cu motor 1.0 tsi 115 cp cu DSG de care am ramas fascinat. Bugetul ne era oarecum fixat, nu dorea sa urcam peste 15000 euro (initial pornisem cu buget maxim 13000 euro, dar am realizat foarte foarte repede ca ce ne dorim nu se incadreaza in acesti banuti). Dupa 2 luni de cautat si analizat optiuni de masini second hand /noi, am ales varianta mai sigura, adica o masina putin mai mica (o clasa sub golf), dar noua cu 4 ani de garantie, in detrimentul ramanerii in clasa golfului 7, cu cativa cm in plus in habitaclu, 29l in plus la portbagaj, dar cu costul a inca 3-4000 euro si lipsa garantiei. Unele modele analizate erau ori prea inghesuite, ori cu portbagaj prea mic, ori cu plastice care-ti dadeau impresia de prea ieftin. Pana la urma am cumparat, preponderent pentru deplasarile in oras, acest minunat VW Polo 1.0 tsi, 95 cp, DSG, model 2021. Tiguan Allspace BiTDi-ul ramane astfel mai mult pentru drumurile lungi. Masina am gasit-o pe siteul Volkswagen Romania, ca si pe stoc la D&C Oradea, am sunat, am aflat ca masina este in Curtici, inca nici nu a ajuns la dealer, in Oradea, dar cum bifa cele mai importante optionale ce ni le doream nu am stat 4-5 luni sa asteptam pana venea una pe comanda, si am si achitat un avans de 1500 euro ca sa fim siguri ca nu ne-o ia nimeni inainte si in 4 zile am si cumparat-o. Masinuta este alba, culoarea pure white uni, echiparea Comfortline, principalele dotari sunt: ACC-adaptive cruise control Pachet iarna-scaune fata incalzite Front assist si autonomous emergency braking Climatronic pe 2 zone Lumini de drum LED Radio "Ready 2 Discover",inclusiv Streaming & Internet App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay) Interfata telefonie cu incarcare wireless Park - Pilot Scaune fata cu reglaj pe inaltime Geamuri electrice fata-spate Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite Jante aliaj usor de 15" cu anvelope Continental EcoContact 6, 185/65/R15 Computer de bord "Plus" Volan multifunctional din piele Pretul de achizitie a fost de 16.200 euro. Mult/putin, totu-i relativ, dar in orice caz preturile au crescut foarte mult mai ales la masinile acestea mai noi, de dupa 2018... Ce nu are masina si mi-ar fi placut: suport lombar la scaunele fata (pentru sotia mai mult) care vine impreuna cu o alta tapiterie, cu ceva model, alb/negru/gri. Dar se poate rezolva cu suport lombar gen perna pentru scaun auto/birou. Primele impresii, dupa 1500 km: Fuge mai bine decat Golful 7 1,6 tdi DSG cu 105 cp, desi aceasta are doar 95 cp (175nm), dar este si mai usoara cu aproape 200 kg, fiind undeva la 1100 kg. Motorul este inca in rodaj, dar deja se simte mai vioi, desi este in 3 cilindri, masina se misca neasteptat de bine. Ca sa fiu sincer ne doream varianta de 110cp (115cp este pe seat ibiza), dar aceea era mai scumpa cu 1200 euro si venea doar pe comanda, iar cum am vandut golful destul de repede, in nici 2 luni, aveam nevoie de masina noua si nu puteam sa asteptam pana prin februarie-martie pana venea pe comanda. Si si bugetul trebuia crescut pana pe la 17.500 euro si nu doream sa dam aceasta suma pe o a doua masina. Nu am regretat, suntem foarte multumiti, 2 adulti + 1 copil mic + bagaje pentru un weekend incap lejer si motorul nu da semne de oboseala nici macar la deal Leonul ce am testat fiind cu motorul de 115 cp (de fap acelasi motor dar din soft "primeste" cu 20 cp in plus) deja avea o tenta sportiva care mi-a placut foarte mult si astfel am sunat la cei de la REVO Oradea (Ateam Performance) sa vad ce optiuni am daca cumva o sa fiu dezamagit de puterea disponibila pe Polo (din pacate nu am gasit niciunde un vw polo 1.0 tsi la teste, in zona noastra) Am primit o oferta de 400 euro pentru 130 cp si 230 nm. Deja era rachetuta DAR pa-pa garantie... Cum suntem multumiti de ce ofera si stiu ca dupa rodaj o sa mai prinda un pic putere si curaj motorul, nu am dat curs ofertei, a ramas acolo printre mailuri. Desi, recunosc, daca aveam optiunea de pastrare a garantiei sau daca aveam garantia ca nu se va strica nimic la masina dupa resoftare, o faceam dupa primii 3-4000 km parcursi. Asa, fricosul din mine, ma indeamna la precautie. Masina este silentioasa, chiar si la viteze de autostrada la 120-130 km/h nu se aude motorul, doar suieratul vantului si zgomotul de rulare. In oras, la accelerari pana pe la 1500rpm se aude ticaitul de benzinara turbo in 3 cilindri, dupa care liniste. Mai rafinat decat vechiul 1.6 tdi cu care tot compar. Interiorul este destul de calitativ, cu mult plastic (pe alocuri poate prea mult, dar vad ca asta este trendul si la modelele mai scumpe din grup, gen G8 sau ID3) Finisajele sunt de buna calitate, ergonomia este buna, in general pe unde pui mana si ce vezi mult/des, toate sunt bine facute si placute ochiului si mainilor . Ieri am cumparat anvelopele de iarna am gasit Michelin Alpin 6 la pret destul de bun (300 ron bucata cu montaj/echilibrat) + covorase de cauciuc +tavita de portbagaj. Poate sa vina iarna! Atasez cateva poze cu masinuta. Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ma intrebati! Drumuri bune tuturor!2 points
-
Nu pierzi garantia, mergi la dealer si le explici situatia. Aici ai actele necesare transcrierii. https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab11465fa4e9422012c2b672 points
-
Ne-am incaltat de iarna cu anvelope Michelin Alpin 6. Foarte multumit de ele, pana acum. Silentiozitate, comfort si siguranta in trafic si la -5C cat au vazut minim pana acum. Masina este folosita la 95% din deplasarile in oras in detrimentul Tiguanului. Suntem foarte multumiti de alegerea facuta, model/motorizare.2 points
-
Salutare...am profitat weekend-ul trecut de niste timp liber,ca de vreme buna nu pot spune...si am dat o fuga la munte... Nu am vrut sa ma bag in aglomeratie si am mers pe Targoviste-Bran...cu destinatie Pestera. Prima zi a fost relax iar a doua zi...am zis sa vad si eu cum e pana la urma la lacul Scropoasa...cum e lacul...cum se ajunge...etc. Sunt 2 variante...hard...si comerciala sa zic asa. Zic hard pentru ca nu am intalnit nici o masina pe traseu...decat niste turisti care ne-au spus ca nu e drumul bun...nu se ajunge la lac pe drumul acesta. Conform maps...se ajungea si pe acolo dar drumul devenea tot mai neprieteos si am preferat sa intorc... Atat am parcurs din el si acesta este drumul.Am filmat pe intoarcere... Dupa aceea am incercat varianta comerciala...si spun asta deoarece era mult mai populata...turisti...masini...parca te simteai altfel decat singur in padure Lacul nu prea l-am vazut din cauza cetei....dar in general pe mine ma incanta mai mult drumul pana la obiective decat obiectivele in sine La sfarsit masina arata cam asa...1 point
-
1 point
-
Incarca in functie de cat stie ca are nevoie, in functie de starea bateriei, incarcarea acesteia, consumatori, temperaturi, etc1 point
-
Astăzi am reparat, sper ca pentru totdeauna problema infiltratiilor din cauza panoramei. La B7, problema cea mai comuna care se întâmplă la toate panoramele este faptul ca masticul hidroizolant din fabrica care unește partea de plastic din fata cu sinele culisante metalice, după un timp, se desprinde și pe acolo curge apa chiar dacă furtunele de scurgere sunt în perfecta stare. Din păcate, reparația completa poate fi facuta doar cu trapa data jos de pe masina. Orice reparație cu trapa pe masina e doar o carpeala. Am aflat ca la mine a mai fost făcută o reparație cu silicon, doar la suprafață, în partea dreapta, care a ținut doar ~2 ani.1 point
-
Era degeaba un an de cand sunt proprietar daca nu erau si ceva km in spatele volanului, dar da, pot sa fac o comparatie pertinenta. Personal, este o masina care se mulează foarte bine pe nevoile noastre cotidiene. De ce nu diesel ?! Pai nu fac foarte multi km, cred ca vorbim de un diesel de la 20,000 km --> rulaj anual. Avand in vedere ca avem 3 masini, se mai impart km, mai ales pe perioada anotimpurilor calde. Partile bune ale masinii : - cutia dsg,cu remarca urmatoare: chiar daca uneori "indecisa" la primele trepte(1-2), da uneori senzatia ca agata, dupa aceea se comporta foarte bine. Din ce am citit e problema generala cele cu ambreiaj "uscat" ( denumire populara ) - motorizarea - 1,6 mpi - simpla, clasica, lipsa turbinei, chiar nu cred ca mai are nevoie de o prezentare ampla. - trenul de rulare / zgomot interior redus Partile mai putin bune : - dotarile foarte putine cu care a fost configurata initial. E ceva general valabil la 1,6 mpi sa vina cu foarte putine dotari in standard, asadar lipsesc anumite dotari de bun simt pentru 2020. - puterea - 105 cp - la drum lung simti nevoia de ceva mai mult, dar totodata cutia este limitata si nu suporta prea multi nM. Una peste alta, pentru o masina urbana isi face treaba cu brio. Consumul urban e unul normal, variaza intre 9 litri / 100 km si 12 litri / 100km, aici fiind foarte multe variabile de luat in calcul, trafic, sportivitatea cu care este condusa, cald/rece etc. Da, poate un 2,0 diesel 140-170 cp te satisfacea pe deplin la drum lung, dar aveai batai de cap la nivel urban. @florin_gtisper ca te-am edificat nitel. Comparatia intre Golf 6 diesel vs benzina se reduce la rulaj in cele din urma.1 point
-
1 point
-
Salutare din nou. Schimbari majore nu prea sunt doar cateva chestii minuscule: - Bielete antiruliu TRW (Nu am gasit pe Lemforder nici sa-i bat pe aia de la piese. Nu se mai fac? 😮 ) - bucse bara stabilizatoare - bucse jug motor - Lemforder - O sa iau altul, pe care il voi vopsi electrostatic apoi il voi monta pe masina. Ma tenteaza sa schimb si bara stabilizatoare cu una in stare buna - a mea are mancata vopseaua in zona busilor si asta imi fac busile sa cedeze mai repede. - Suruburi noi la jug motor - OEM. Toate astea se vor monta probabil in primavara. Intre timp, am schimbat plasticele de la consola centrala (calul central) pentru ca ale mele tot aveau urechi rupte, prinderi rupte, etc. Si am pus o Navigatie cu Android, sa scap de suport de telefon in parbriz (desi nu prea foloseam) Asta in special pentru Waze. Scuzati mizeria, pozele au fost facute inainte sa fac curatenie in masina. La Navigatie am facut functionale si comenzile de pe volan. Si am reusit sa fac 6 comenzi din 4 butoane asadar, cam am tot ce imi trebuie acum (Vol +, Vol- , Next song/ Answer call/ redial last call, Prev Song/Close call/reject call). Mai am sa decupez frumos o masca in jurul navigatiei sa termin si acolo . - Poza de noapte Urmeaza sa imi pun si camera pe spate + senzori de parcare tip OEM, integrati si aia in Navi, + imi caut in Router mobil cu alimentare pe USB, sa il pun in torpedou cu o cartela SIM in el. Si...mai strangem piese pentru o reconditionare pe sub masina. Am tot zis ca ma apuc si de motor (axa cu came + tacheti, cuzineti, etc) dar nu am apucat. Lipsa de timp si bani investiti in casa + garajul de detailing (da, m-am apucat si de dinasta - Am ajuns sa am 3 joburi). Sa vedem ce aduce anul urmator... Drumuri bune si daca nu ne mai auzim, sarbatori faine (cu gust si cu miros ). Hai ca mai intru o data pana la Craciun si Anu' nou.1 point
-
Cum se face ca la 2.0tdi pd sau common rail nu se uzează axul cu came?1 point
-
8000km este schimbul perfect pentru România la filtre+ulei Nu mai mult.1 point
-
Din punctul meu de vedere, schimbul de ulei la un interval de 15.000 km este o mare porcărie, indiferent cât de long life ar fi, nu mai vorbesc de calitatea îndoielnică, în unele cazuri indiferent de ce scrie pe ambalaj, și tare îmi e ca toate problemele astea pleacă de la faptul ca uleiul își pierde proprietățile în timp.1 point
-
Toate motorizarile 2015+ VAG sunt ok ; 2.0 TDI 150 e un motor fiabil, eu n`am auzit sa fie raportate probleme ; doar ca nu l`as lua pe cel cu adblue ca sa nu am o bataie de cap in + ( pe langa DPF ) ; presupunand ca il folosesti la drumuri lungi preponderent, as alege dieselul pt cuplu, consum mic si fiabilitate ; 1.4 TSI ar fi ok daca il folosesti preponderent urban pt ca scapi de grija regenerarilor. Ca si consum de carburant, in oras sunt similare, si afara pana la viteze mai mari.1 point
-
@bgd_b92 Multumim ?! Ai dreptate. Pe la 15.000 euro incep cele cu cutii automate + benzina . Folie o sa primeasca, ca si Golful, Llumar, cu tenta inchisa pe spate si lateral si cu protectie UV, dar fata tenta inchisa pe geamurile din fata. @Pasatescu Android Auto folosim ? @blordc Multumim frumos! Asa sa fie!1 point
-
1. Am avut ocazia sa fac asta cu un tuner profesionist din DE. 2. Nu vreau sa merg tot timpul tunat - niciodata in oras, doar autostrazi si alte deplasari extraurbane. Masina nu mai este in garantie. Am avut ceva probleme initial cu box ul, am fost la ei si l au reglat pe Dyno. Acum madina se comporta desul de bine - vedem pana cand .... eu sunt multumit acum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
E ciudat ce zici tu legat de cutia DSG pentru ca managementul cutiei se face de propiul ECU, ti l-au updatat si pe asta ? Iar compensarile variaza tot timpul in functie de o droaie de factori, nu poti sa spui ca ce vezi acolo e strict datorita softului. Dar stiu foarte bine fenomenul asta uman, ai vazut dupa ce iesi cu masina de la spalatorie ca parca merge mai bine ? Nu zic ca nu sunt inbunatatiri, dar da-i cateva saptamani sa vezi ce si cum.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00