Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2020 în toate secţiunile
-
Ne-am incaltat de iarna cu anvelope Michelin Alpin 6. Foarte multumit de ele, pana acum. Silentiozitate, comfort si siguranta in trafic si la -5C cat au vazut minim pana acum. Masina este folosita la 95% din deplasarile in oras in detrimentul Tiguanului. Suntem foarte multumiti de alegerea facuta, model/motorizare.4 points
-
Intrebarea este de ce sa schimbi ceva care nu are nici o treaba, la rugamintea cui trebuie sa schimbi bujiile daca motorul merge foarte bine la pornirea rece( nici un proprietar auto nu schimba nimic niciodata ca i se pare lui ca trebuie schimbate bujiile rolf)... posibil nu, masina a fost trasa/impinsa (nu la service ofc... inainte de defect) unde mai mult ca sigur motorul a fost devansat sau avansat din distributie sarita... sa mers pe faza ca daca porneste greu clar de la bujii ceea ce este total fals motoarele comonrail EA288 au bujie cu senzor de presiune care stie exact cum sa dozeze nivelul de motorina si porneste fara probleme de la +2C fara preincalzire (se aude ceva mai tractor pentru ca motorina fiind rece croncaneala este specifica efectului de cracare la rece) pentru fiecare ciclu de injectie si nu exclud o interventie software complet dezastruoasa prin anulare de DPF si totodata anulare postinjectie care nu face altceva decat sa spele motorul in interior la fiecare ciclu de regenerare dpf... pozele cu depunerile de pe pistoane imi garanteaza 100% ca motorul nu mai are dpf, ulei neconform, in filtru de ulei plutea ceva namol, supapele de presiune din traseul de ungere au fost deconectate motorul putin cate putin sa sugrumat complet de la o simpla mizerie cat varful de unghie fiind suficient in cazul nostru sa sara complet de la punct. (o sa-mi iau hate cat cuprinde de la proprietar... asta este) Este imposibil cand schimbi bujiile incandescente sa cada putina pulbere in capul pistonului si niciodata pe marginea lui intotdeauna fiind in centru pistonului si la o cursa completa orice impuritate este absorbita in evacuare (de unde apar si depunerile in DPF si EGR ceea ce este perfect normal fiind un motor diesel care binenteles functioneaza MURDAR!) Concluzia din poze este ca motorul a sosit complet compromis in service, mecanicul avand ghinionul sa crape pe standul lui accel motor :(... vina o are cel care a facut softul pentru ca a permis acumularea de reziduri in motor dezactivand repet postinjectia vitala motorului pentru spalarea internelor. Imi astept hate-ul binenteles.3 points
-
Astăzi am reparat, sper ca pentru totdeauna problema infiltratiilor din cauza panoramei. La B7, problema cea mai comuna care se întâmplă la toate panoramele este faptul ca masticul hidroizolant din fabrica care unește partea de plastic din fata cu sinele culisante metalice, după un timp, se desprinde și pe acolo curge apa chiar dacă furtunele de scurgere sunt în perfecta stare. Din păcate, reparația completa poate fi facuta doar cu trapa data jos de pe masina. Orice reparație cu trapa pe masina e doar o carpeala. Am aflat ca la mine a mai fost făcută o reparație cu silicon, doar la suprafață, în partea dreapta, care a ținut doar ~2 ani.1 point
-
Hey, am fost cu masina in service si cei de acolo au zis ca cel mai probabil e eroare de fabricatie, doar ca din pacate nu eu nu mai am garantie la ea si acum incerc sa o fac pe casco. La mine e problema ca de 2 luni astept raspuns de la Omniasig si inca nu stiu daca vor aproba dosarul pentru a o repara pe casco. Mi-au spus ca in 90 de zile primesc raspuns, deci mai am de asteptat o luna :(. Poti sa încerci sa faci si reclamație la VW, poti folosi si poza mea, doar ca nu cred ca vor recunoaște problema asta, dar poate totusi reușești să rezolvi ceva. Succes1 point
-
Salut colegi, astazi am testat masina, cosumul nu sa ridicat cu mult din ce am observat la -2.32. Cand plecam dupa loc avea un mic soc de plecare si motorul se subtura putin fara sa o accelerez la 0.0, acum pleaca lin fara soc si raspunde mai repede la -1.85 rece si -2.32 cald, am citit pe un forum legat de BKP si a mai zis o persoana ca la 0.0 nu merge asa bn si la -2.5 merge perfect cu un cosum ok... @ili2k2 Acum am vazut cand reglam la 4.5 injection quantity aveam cosumatori multi navi, incalzirea in scaune, clina, faruri..., daca opresc toti cosumatori de la 6.5 coboara aproape de 4.3 4.8 sunt bune valorile?1 point
-
am spus si eu la fel...strambatura aia de la pistoane e veche si s-a accentuat in timp prin depunere de mizerie blocand segmentul de foc. de aici si mizeria coborata pana intre segmenti. se vede clar ca segmentul respectiv nu a mai revenit dupa scoaterea pistonului1 point
-
Foarte important acest film...multe informatii interesante. Are subtitrari in engleza. Si articolul cu textul: https://nextmove.de/winter-performance-nextmove-tests-electric-verhicles/1 point
-
@andutzel Nu a fost pus antigelul care trebuie sau nu a fost respectata concentratia. Acum blocul motor a devenit o sursa continua de rugina1 point
-
Exclus motor blocat din cauza unui banal schimb de bujii! Nu are cum....! Motorul asta a mers prost toata viata lui. Nu avea cum sa se "murdareasca" pistonul intre segmenti si in camera de ardere asa repede cu atata mizerie ! Si plus de asta motorul dupa inlocuirea bujiilor nu a pornit deloc, deci nu avea cum sa comprime mizeria aceea si sa o bage intre segmenti. Daca masina pornea dupa inlocuirea bujiilor si la cateva rotatii complete de arbore incepea si se oprea.. ziceam ..dar asa, nici macar nu a pornit...! Decat a blocat. Deci e o coincidenta. Cati dintre voi nu ati curatat egr si admisii la alh, agr, afn si altele ..murdare ,dar murdare rau.. si nu v-a cazut in mootor caneala aia de zici ca era cocs, sau bitum .. ati patit vreunu sa se blocheze motorul?! Si daca am vazut bine... pe pistonul 1, supapa de evacuare dinspre distributie are lovituri pe ea de corpuri straine, care acele lovituri sunt acoperite de negreala si nu sunt lucioase de lovitura recenta. Deci motorul asta a avut o problema pe admisie1 point
-
Nu an înțeles cum adică,, vin pe numere roșii în românia? Dacă te referi la numerele cu banda roșie provizorii din Germania atunci mai trebuie asa : Nr rosii luate în ro dacă ti au expirat cele din Germania........ Identificare rar de unde obții cartea mașinii de România..... Înscrierea la primărie.....traducere acte, întocmire asigurare.....apoi cu tot dosarul la înmatriculări, mai plătești contravaloarea certificatului, numere preferențiale dacă vrei, faci o cerere și mai multe copii la acte, ca să le afli exact pe care consulta pe net sau mergi la înmatriculări o sa scrie acolo ce trebuie mai exact....... Sau poți sa te duci la o firma care se ocupa cu înmatriculări și pentru o suma de bani fac ei toate astea, tu te prezinți doar cu dosarul la inmatriculare la ghișeu. Bafta.1 point
-
Salutare din nou. Schimbari majore nu prea sunt doar cateva chestii minuscule: - Bielete antiruliu TRW (Nu am gasit pe Lemforder nici sa-i bat pe aia de la piese. Nu se mai fac? 😮 ) - bucse bara stabilizatoare - bucse jug motor - Lemforder - O sa iau altul, pe care il voi vopsi electrostatic apoi il voi monta pe masina. Ma tenteaza sa schimb si bara stabilizatoare cu una in stare buna - a mea are mancata vopseaua in zona busilor si asta imi fac busile sa cedeze mai repede. - Suruburi noi la jug motor - OEM. Toate astea se vor monta probabil in primavara. Intre timp, am schimbat plasticele de la consola centrala (calul central) pentru ca ale mele tot aveau urechi rupte, prinderi rupte, etc. Si am pus o Navigatie cu Android, sa scap de suport de telefon in parbriz (desi nu prea foloseam) Asta in special pentru Waze. Scuzati mizeria, pozele au fost facute inainte sa fac curatenie in masina. La Navigatie am facut functionale si comenzile de pe volan. Si am reusit sa fac 6 comenzi din 4 butoane asadar, cam am tot ce imi trebuie acum (Vol +, Vol- , Next song/ Answer call/ redial last call, Prev Song/Close call/reject call). Mai am sa decupez frumos o masca in jurul navigatiei sa termin si acolo . - Poza de noapte Urmeaza sa imi pun si camera pe spate + senzori de parcare tip OEM, integrati si aia in Navi, + imi caut in Router mobil cu alimentare pe USB, sa il pun in torpedou cu o cartela SIM in el. Si...mai strangem piese pentru o reconditionare pe sub masina. Am tot zis ca ma apuc si de motor (axa cu came + tacheti, cuzineti, etc) dar nu am apucat. Lipsa de timp si bani investiti in casa + garajul de detailing (da, m-am apucat si de dinasta - Am ajuns sa am 3 joburi). Sa vedem ce aduce anul urmator... Drumuri bune si daca nu ne mai auzim, sarbatori faine (cu gust si cu miros ). Hai ca mai intru o data pana la Craciun si Anu' nou.1 point
-
Mistocuta masina si destul de rara una modificata si aspectuoasa pe partea de putere insa nu cred ca reusesti 200 cp cu turbina de 2.0 170cp. Fie faci tot tacamul de turbo mare, evacuare, injectoare, pompa inalte, intercooler, ambreiaj kevlar.. etc fie as sugera sa te rezumi la un stage 1.. Nu e genul de motor care sa te ajute prea mult din pacate, iar sumele la care ajungi.. sunt f mari, iar satisfactia finala nu va fi oricum ce trebuie, sa nu va tine prea mult.1 point
-
Nu e chiar asa de rau la 15k. doar sunt uleiuri evoluate, astea sunt greseli de proiectare, de fabricatie, de ce la un ALH nu cade axa, sau la un BKP.Fiecare are slabiciune, la unele axul cu came, la altele axul de la pompa de ulei......1 point
-
@cosmin1980Orice reparatie a cutiei de viteze costa mult,sunt mult mai putini mecanici care se pricep si in plus ca sa schimbi un amarat de rulment sau sincron trebuie desfacuta toata.Chiar daca te hotarasti sa o repari exista si posibilitatea ca ea sa nu mai functioneze ca inainte sa ai probleme.In cazul tau simptomele par a fi de grup sau rulmentii de la grup care se invart in carcasa.Eu sunt de parere ca solutia ideala e sa o inlocuiesti cu alta sh,gasesti destule pe la shrot uri,ieftine si cu garantie. Desi ai folosit un ulei calitativ nu esti primul care are probleme(desi poate fi o coincidenta).Ca sa evit toate problemele eu folosesc doar ulei original vw,codul specific pentru cutia respectiva,e cam la acelasi pret cu LM .1 point
-
Wow, 50000 euro pentru o Skoda de 180CP, 4X2! Am configurat un X3 20d 4x4 cu piele, trapa, faruri LED adaptive, scaune incalzite, asistent parcare, geamuri fumurii, Hi Fi, volan incalzit, ACC, incalzire auxiliara samd putin sub 60000 euro, Tva inclus. Dupa reducere (cca 20%) ajung la pretul unei Skoda, cu o masina net superioara, mai mare, mai rapida, mult mai bine finisata, mai confortabila, ce se va conduce mult mai bine si cu un sistem 4x4 performant. Hmm.1 point
-
Felicitari, intretii exemplar masina. Eu am avut acelasi motor pe Golf V si am constatat ca Liqui Molly il facea cel mai fericit. In ceea ce priveste jante, pot sa zic ca nu imi place cum dau pe masina,sincer le trebuie alta culoare ca sa mearga cu masina my 2 cents. Sunt pe 17?1 point
-
@Yasminm-am gandit, dar momentan n-am nicio limitare cu ceasurile actuale in ceea ce priveste sistemele pe care vreau sa le pun si mi se par relativ scumpe. Ma mai gandesc, poate dupa ce reusesc sa fac ce mi-am propus :). @ct_actam avut si eu emotii, dar pana la urma a fost ok interventia, m-am mai bucurat putin de vremea buna cu ea deschisa prin oras. Daca ai nevoie de o recomandare, te pot ajuta in privat, sa nu se considere reclama. Multumesc de urari, sa va bucurati si voi de ale voastre multi km fara probleme!1 point
-
Ma scuzi ca te contrazic ,la cate compresii am facut eu ( 2-3 😀) nu-mi aduc aminte sa fi iesit mai mult de 30 bar .1 point
-
Ce cutie DSG se pune pe motoarele 1.5 TSI de 150 CP? Stiu ca pe cele 1.4 era o cutie care era cu probleme. La cele de 1.5 cum este?1 point
-
Pentru "atata" castig prefer sa imi scanez masina periodic. Am investit mult mai bine 1800 de lei in VCDS original in urma cu 5-6 ani. Inteleg faptul ca poti face retrofit pentru diverse module pe masina si e chiar distractiv sa faci asta (cel putin pentru mine ar fi), insa e recomandat sa cantaresti si cat de util e acel castig. E ca atunci cand visam eu sa convertesc manuala in dsg; cu timpul, am inteles ca numarul de variante este mai mic de trei: te obisnuiesti cu manuala sau schimbi masina.1 point
-
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-5-9-6046-release/android-auto-google-maps-media-messaging-5-9-604634-release-android-apk-download/0 points
-
Actualul ulei 0W30 de la VW este mai vâscos, la cald, decât vechiul 5W30 și mie mi-a crescut consumul cam cu 0.6 l/100 km. Pe o coborâre pe care înainte mașina stătea la 70 kmh in viteaza a patra, acum trebuie sa accelerez ca să mențină aceeasi viteză.0 points
-
Mai stiu pe cineva cu aceiasi problema :D Sfatul meu este sa mai strangeti cablul de la frana de mana astfel incat sa prinda la 3-4 click-uri si atunci n-o sa va mai deranjeze. Eu asa am facut si sunt multumit.0 points
-
Am promis ca revin cu un feedback al uleiului ARAL Super Tronic 5W30. Asa cum am mai mentionat ,"problemele" sau "sunetul" motorului pe care eu le percep ( desi multi mi-au zis ca eu sunt cu capul si ''aud" prostii ), nu sunt de la ulei. Este un ulei foarte corect, motorul suna si merge rotund din acest punct de vedere. Ca temperatura de lucru la o utilizare normala sta undeva pe la 95grd. La drum intins, mers alert, viteze de autostrada+, sta intre 100 si 105. Doar la viteze care incep cu cifra 2, uleiul sare de 105/110. Ce m-a frapat in schimb, sunt regenerarile, datorita LOWASH de doar 0,64... Sa exemplific: 1) La utilizarea mea zilnica, rutina, aceleasi drumuri urban-locale, etc... regenerarile aveau loc/incepeau undeva intre 340-350km, cand filtrul avea 100% incarcare. Acum la 360km parcursi filtrul era incarcat la 88%. Avand in vedere ca filtrul dupa regenerare nu scade pana la 0, ci doar pana la 24-25% incarcare, daca in 64% incarcare ( 88%-24%) am facut 360km, inseamna ca avem 5,6km/procent, deci teoretic pana la 100% incarcare mai puteam face inca aprox 60km, deci o regenerare la aprox 400-420km ( fata de un maxim aproximativ anterior de 350km ), deci la utilizare normala, rutina, o crestere a km intre regenerari de aproximativ 50+KM!!! Testat si calculat la ultimele 3 regenerari in care am avut strict drumuri urban-locale. 2) La utilizarea extraurbana, in mod normal, la stilul meu de condus, si mai normal si mai alert, regenerarile erau in medie cam la 500-600km ( cu tot cu regenerarile pasive probabil ) ... acum dupa ultimul drum Oradea - Tg Mures si retur, cu autostrada mers mai tare, la 628km ( din acesti km cam 80 au fost urban! ) aveam incarcare de 74%, deci dupa aceeasi regula de mai sus, 12,56km/procent, deci pana la 100% mai puteam face inca un aprox 300km..., care teoretic nu cred ca se puteau concretiza, ca am inteles ca oricum regenerarile au loc a un maxim de 750km?! So, STRICT CA PARERE PERSONALA, acest ulei chiar isi face treaba, cel putin DPDV al lowash-ului. Dupa 4000+km, clar sunt multumit de el. In aprox 1000km va urma un nou schimb de ulei, si 99% cred ca voi merge tot pe acelasi ulei pentru urmatorii 10k km. Repet, e doar o parere personala, in urma utilizarii acestui ulei, pe masina personala ( Passat 2.0 TDI CUAA (bitdi) 300+cp ).-1 points
-
@adrian001 avand in vedere ca in afara de schimbul de ulei si filtru, nu au fost alte modificari in ultimii 4000+km, nici in stilul de condus, nici in rutina zilnica a drumurilor, nici in temperatura exterioara ( mari diferente ), nici in combustibilul alimentat ( motorina OMV ), nu prea vad ca alti factori ar putea determina aceste diferente...-1 points
-
Undeva in jur de 330/350km, cam atunci incepea regenerarea cu ulei 0w30 pt urban-local, iar afara din ce am putut urmari media era pe la 500/600km.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00