Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2020 în toate secţiunile
-
Intrebarea este de ce sa schimbi ceva care nu are nici o treaba, la rugamintea cui trebuie sa schimbi bujiile daca motorul merge foarte bine la pornirea rece( nici un proprietar auto nu schimba nimic niciodata ca i se pare lui ca trebuie schimbate bujiile rolf)... posibil nu, masina a fost trasa/impinsa (nu la service ofc... inainte de defect) unde mai mult ca sigur motorul a fost devansat sau avansat din distributie sarita... sa mers pe faza ca daca porneste greu clar de la bujii ceea ce este total fals motoarele comonrail EA288 au bujie cu senzor de presiune care stie exact cum sa dozeze nivelul de motorina si porneste fara probleme de la +2C fara preincalzire (se aude ceva mai tractor pentru ca motorina fiind rece croncaneala este specifica efectului de cracare la rece) pentru fiecare ciclu de injectie si nu exclud o interventie software complet dezastruoasa prin anulare de DPF si totodata anulare postinjectie care nu face altceva decat sa spele motorul in interior la fiecare ciclu de regenerare dpf... pozele cu depunerile de pe pistoane imi garanteaza 100% ca motorul nu mai are dpf, ulei neconform, in filtru de ulei plutea ceva namol, supapele de presiune din traseul de ungere au fost deconectate motorul putin cate putin sa sugrumat complet de la o simpla mizerie cat varful de unghie fiind suficient in cazul nostru sa sara complet de la punct. (o sa-mi iau hate cat cuprinde de la proprietar... asta este) Este imposibil cand schimbi bujiile incandescente sa cada putina pulbere in capul pistonului si niciodata pe marginea lui intotdeauna fiind in centru pistonului si la o cursa completa orice impuritate este absorbita in evacuare (de unde apar si depunerile in DPF si EGR ceea ce este perfect normal fiind un motor diesel care binenteles functioneaza MURDAR!) Concluzia din poze este ca motorul a sosit complet compromis in service, mecanicul avand ghinionul sa crape pe standul lui accel motor :(... vina o are cel care a facut softul pentru ca a permis acumularea de reziduri in motor dezactivand repet postinjectia vitala motorului pentru spalarea internelor. Imi astept hate-ul binenteles.5 points
-
Merci de poza. Pentru mine incepe din ce in ce mai mult sa semene cu o eroare de fabricatie/proiectare. Pe scurt, am fost la constatare si mi s-a spus ca acea crapatura a aparut in urma unei loviri (???). Sunt complet nemutumit si o sa ii scriu sefului de service. Cel mai probabil o sa scriu si la VW Germania. Sper ca e OK daca folosesc si poza ta ca argumentare. Legat de CASCO, mi-au si sugerat sa o repar pe asigurare. Insa mi se pare o lipsa de asumare din partea lor iar constatarea facuta cam in bataie de joc.2 points
-
Si nu numai pretul de vanzare sa fie mai scump(si producerea unor modele cat mai ieftine cu putinta - motivul real al digitalizarii consolelor de bord la modelele low end), cat si mentenanta, din care castiga mult si pe termen mai lung multe ramuri ale industriei auto. Pe asta se merge totul acum: cum sa storci si mai multi bani cu povesti super/mega frumos alcatuite de catre mai marii ale marketingului din conturile clientilor actuali si al viitorilor clienti.2 points
-
Tvardy se numește. Nu mai stiu codul. Atentie ca este una pentru cupluri mici și alta pentru cupluri mari 40-210Nm.1 point
-
Nu an înțeles cum adică,, vin pe numere roșii în românia? Dacă te referi la numerele cu banda roșie provizorii din Germania atunci mai trebuie asa : Nr rosii luate în ro dacă ti au expirat cele din Germania........ Identificare rar de unde obții cartea mașinii de România..... Înscrierea la primărie.....traducere acte, întocmire asigurare.....apoi cu tot dosarul la înmatriculări, mai plătești contravaloarea certificatului, numere preferențiale dacă vrei, faci o cerere și mai multe copii la acte, ca să le afli exact pe care consulta pe net sau mergi la înmatriculări o sa scrie acolo ce trebuie mai exact....... Sau poți sa te duci la o firma care se ocupa cu înmatriculări și pentru o suma de bani fac ei toate astea, tu te prezinți doar cu dosarul la inmatriculare la ghișeu. Bafta.1 point
-
Nu stiu cu scosul bujiilor dar ale mele au fost scoase prima oara la 184k si au iesit extraordinar de usor, zero depuneri. Aia mai mult ca sigur este mizerie, pamant si praf, de pe langa bujie. Eu cand le-am scos pe ale mele a trebuit curat cu surubelnita si sa suflu cu spray de vreo 3-4 ori, nu-mi venea sa cred ce iese de acolo. Nu stiu daca e coincidenta dar tot 2 si 3 au fost cele mai murdare, 1 deloc aproape si 4 mai putin.1 point
-
Pentru cei care nu ati defacut niciodata un astfel de motor trebuie stiut ca pitonul ajunge la cativa mm de chiulasa la TDC. Injectorul si bujia sunt pozitionate in gaura din mijlocul pistonului. Pentru mine, daca informatiile oferite de initiator sunt corecte, e clar ca motorul a fost distrus de catre serviceul care a schimbat bujiile. Oricum daca stai si te uiti la mecanic nu inseamna ca: I. stii tot ce ar trebui facut si II. ca ai vizibilitate maxima unde lucreaza el. Poate in schimb sa ne spuna daca au suflat cu aer si curatat zona din jurul bujiilor.1 point
-
Lungimea parghiei te ajuta doar sa aplici cuplu mai mare cu forta mai mica. Modulul ala doar masoara forta de torsiune (deci cuplul transmis). Asa functioneaza si cele cu ac.1 point
-
probabil vor sa zica ce am simtit si eu la 2 electrice conduse: respectiv ca desi cifrele pe vitezometru cresc, tu nu simti ca sofer asta, si nici nu simti vreo implicare in proces. e ca si cum conduci din alta masina. e si liniste si e si liniaritatea aia care in teorie e misto, in practica, personal sa nu mai aud de ea. pt placerea condusului ma gandesc cu groaza la momentul cand vor fi toate electrice.1 point
-
Astazi am folost Waze dupa ceva vreme de pauza si am constatat ca s-a implementat afisarea selectarii benzii (Lane Guidance) pe unitatea masinii via Android Auto. De asemenea, interfata Waze pe Android Auto a fost redesenata odata cu afisarea Lane Guidance, imi pare ca arata mai bine acum. Deci acum ambele aplicatii navi pt AA (Waze si Gmaps) afiseaza selectarea benzii de mers pe unitatea masinii.1 point
-
@dionescux am arătat postul ăsta unui om care a văzut multe motoare la viata lui și își amintește ca doar unul singur, un 1.9TDI, care de la 0 la 120.000 nu văzuse niciun schimb de ulei, doar completări, era atât de murdar. Am 275.000 (real vreo 300.000) pe CAYC-ul meu (2010), abia am pus a3-a baterie și pornește ca in prima zi. N-am schimbat nicio bujie si pana nu pica nu mă apuc de mentenanță preventivă.1 point
-
Salutare din nou. Schimbari majore nu prea sunt doar cateva chestii minuscule: - Bielete antiruliu TRW (Nu am gasit pe Lemforder nici sa-i bat pe aia de la piese. Nu se mai fac? 😮 ) - bucse bara stabilizatoare - bucse jug motor - Lemforder - O sa iau altul, pe care il voi vopsi electrostatic apoi il voi monta pe masina. Ma tenteaza sa schimb si bara stabilizatoare cu una in stare buna - a mea are mancata vopseaua in zona busilor si asta imi fac busile sa cedeze mai repede. - Suruburi noi la jug motor - OEM. Toate astea se vor monta probabil in primavara. Intre timp, am schimbat plasticele de la consola centrala (calul central) pentru ca ale mele tot aveau urechi rupte, prinderi rupte, etc. Si am pus o Navigatie cu Android, sa scap de suport de telefon in parbriz (desi nu prea foloseam) Asta in special pentru Waze. Scuzati mizeria, pozele au fost facute inainte sa fac curatenie in masina. La Navigatie am facut functionale si comenzile de pe volan. Si am reusit sa fac 6 comenzi din 4 butoane asadar, cam am tot ce imi trebuie acum (Vol +, Vol- , Next song/ Answer call/ redial last call, Prev Song/Close call/reject call). Mai am sa decupez frumos o masca in jurul navigatiei sa termin si acolo . - Poza de noapte Urmeaza sa imi pun si camera pe spate + senzori de parcare tip OEM, integrati si aia in Navi, + imi caut in Router mobil cu alimentare pe USB, sa il pun in torpedou cu o cartela SIM in el. Si...mai strangem piese pentru o reconditionare pe sub masina. Am tot zis ca ma apuc si de motor (axa cu came + tacheti, cuzineti, etc) dar nu am apucat. Lipsa de timp si bani investiti in casa + garajul de detailing (da, m-am apucat si de dinasta - Am ajuns sa am 3 joburi). Sa vedem ce aduce anul urmator... Drumuri bune si daca nu ne mai auzim, sarbatori faine (cu gust si cu miros ). Hai ca mai intru o data pana la Craciun si Anu' nou.1 point
-
Totusi daca masina mergea bine inainte, e prea mare coincidenta sa nu fie legata de operatiunea asta. Gaurile de la bujii sunt suficient de mari incat sa cada destula mizerie in cilindru si daca recitesti primul post vezi ca oamenii au suflat cu aer comprimat si dat cu degripant. Mazga aia pare a fi degripament amestecat cu nisip si niste negreala de la carbonul depus pe pistoane care a fost dizolvat de degripant. Nu prea vad cum ar fi putut sa mearga bine motorul daca mizeria aia era acolo inainte sa fie desfacute bujiile.1 point
-
Azi Juniorul a gustat un pic din feelingul acela cand ti se livreaza un Audi nou 😜🤩. Zice ca-i tare fain. Cum nu am termen de comparatie trebuie sa-l cred pe cuvant! 🙂 De Mos Nicolae familia noastra s-a imbogatit cu un frumos exemplar 4x4 din grupul VAG. Audi Q8, S-line, full options, inclusiv LED Matrix, scaun piele etc. Un vis devenit realitate ! 😎😎😎 DAR, cu toate acestea deocamdata nu o sa-i fac topic separat 😁🤪.1 point
-
Trebuie sa mergi din nou la ei pe garanție. Las aici 2 linkuri explicative1 point
-
Salutare. Nu sunt sigur ca acesta este locul potrivit dar cum nu am drept sa creez topic in aceasta arie o sa postez aici totusi. Dupa cum stiti toate masinile TDI din grupul VAG dupa 2013 (daca nu gresesc) au la rezervor o protectie sa nu poti alimenta cu benzina din greseala. Cumva mi-a stat pe cap gandidu-ma ca daca cine stie din ce motiv se intampla sa raman pe undeva in pana prostului nu o sa am cum sa trec de piedica si sa alimentez cu canistra, am cautat pe forum dar n-am gasit vreo solutie discutata asa ca am investigat eu putin si am gasit aceasta palnie OEM de Ford exact pentru aceasta problema care se potriveste perfect deoarece piedicile de genul se bazeaza pe diametrul tevii. Banuiesc ca solutia asta este de folos si celor care fac rost de motorina pe alte cai si trebuie sa alimenteze cu palnia. De cumparat eu am gasit la autokarma cu 15 ron, la sectiunea "Originale" dupa codul: 2050651 Poza cu palnia:1 point
-
Probabil ca trebuie retrase unele modele ca sa aiba loc electricele pe linia de fabricație. Progresul/cererea de electrice (discutabil) aduce si eliminări de modele clasice. Pe langa asta, apetitul poporului pentru "mai mare" fie suv sau berline mai mari implica renunțarea la modelele mai mici. Cine vroia polo va lua golf și astfel vor forța sa dea lumea mai mult pe o mașină sau reorientare in grup, modelele mici erau full de plastic, deci skoda sau vw tot aia.1 point
-
1 point
-
Ma scuzi ca te contrazic ,la cate compresii am facut eu ( 2-3 😀) nu-mi aduc aminte sa fi iesit mai mult de 30 bar .1 point
-
Cat vor mai exista motoare termice trendul va fi in urmatorii ani catre norme si vascozitati de 0w15 respectiv 0w10 pana vor fi eliminate complet de full electric, in teorie cat si practic cu cat uleiul este mai aditivat si mai subtire cu atat va fi mai bine deoarece ajunge mult mai rapid in zonele fierbinti dar asta nu inseamna ca orice motor va functiona spre perfect atata timp cat pompa de ulei este subdimensionata fara regulatoare pe trasee si fara orificiide lubrifiere mult mai subtiri pentru a permite un timp de raspuns foarte rapid. (cu cat timpul de raspuns este mai rapid uleiul se degradeaza/ inegreste mai greu sau intrun timp/km indelungat, ''longlife'' )1 point
-
Deranjand linistea Scotiei. P.s-Nu am ajuns la viteze care sa depaseasca limita legala pe acea portiune de drum, scopul a fost sunetul. VID-20190925-WA0000.mp41 point
-
Multumesc tuturor pentru idei si sfaturi. O sa vad daca iau motor sh sau repar ce se vede aici.0 points
-
Cred ca am mai discutat cu tine despre acest lucru. Daca nu ai masurat niciodata o compresie nu mai da sfaturi doar din carti. Creezi nedumeriri si neincredere despre ce se discuta pe forum. Daca urmaresti postarile mele sunt limitate si la locul lor.-1 points
-
Voi face din nou acele log-uri. Turbina a fost dusa la service curatata si reglata impreuna cu alte 2 buc pt leon si octavia 1{ voi atasa si logurile pt leon} . Toate piesele demontate si curatate { egr.. Admisie.. Furtune.. Intercooler.. Etc.} plus furtune vacuum silicon. Pompa vacuum schimbata merge cu - 0.9 la relanti.Ciudat am observat azi, la accelerari scurte pana in 2000rpm, cand se face decelerarea se aude ca si cum ar freca paletii.. Ca un blow off intrerupt.. Si se aude cel mai accentuat in filtru de aer. Dar nu face tot timpul. Si inca o faza ciudata patita, tot la accelerari scurte, cand a revenit in relanti parca mergea in 2 pistoane si scotea mult fum negru. Am oprito.. dupa 1 min am pornito si mergea ok. Plus ca si sper sa am dreptate.. Masina asta are 2 catalizatoare.-1 points
-
salut inca o data .. am atasat si log-urile de la leon(asv 81 kw 038 906 012 AT ) Pentru BSC 003 si 011, din pacate sa amestecat cu log-ul de la toledo. pentru bsc 003 si 011 la leon, la fel am tinuto accelerata, singura diferenta este ca la leon cand se facea secventa de ON si OFF ramanea turatia la 1400 pe cand la toledo scadea turatia. ramane sa revin cu un log pt toledo cu egr obturat. La leon am observat ca debitmetrul are valori mari debea de la 2000rpm. LOG-01-001-010-011.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV-1 points
-
3 turbine am dus la curatat si reglat pe banc . sa nimerit tocmai a mea sa faca figuri mai mari. au 3 saptamani de la curatare :))) . ii dau comanda maine de un debitmetru pe pierburg si un n 75.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00