Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2020 în toate secţiunile
-
Coasta de est, are mitul acesta la diesel din câte am observat, in clipurile lor sa spună la clienți sa inlocuiasca bujiile la diesel la 100mii km. Ei spunand ca cedează pe rand bujiile și ca trebuie schimbate toate odata. Plus ca daca nu le desfaci la 100mii,risti sa se rupă in chiulasa. Mai ziceau ei ca afectează pornirea iarna. Poate mai sunt și altii care sfătuiesc la fel. Nu știu. Bujia la diesel se schimba cel mai bine cu motorul cald, nu rece.2 points
-
Salutare din nou. Schimbari majore nu prea sunt doar cateva chestii minuscule: - Bielete antiruliu TRW (Nu am gasit pe Lemforder nici sa-i bat pe aia de la piese. Nu se mai fac? 😮 ) - bucse bara stabilizatoare - bucse jug motor - Lemforder - O sa iau altul, pe care il voi vopsi electrostatic apoi il voi monta pe masina. Ma tenteaza sa schimb si bara stabilizatoare cu una in stare buna - a mea are mancata vopseaua in zona busilor si asta imi fac busile sa cedeze mai repede. - Suruburi noi la jug motor - OEM. Toate astea se vor monta probabil in primavara. Intre timp, am schimbat plasticele de la consola centrala (calul central) pentru ca ale mele tot aveau urechi rupte, prinderi rupte, etc. Si am pus o Navigatie cu Android, sa scap de suport de telefon in parbriz (desi nu prea foloseam) Asta in special pentru Waze. Scuzati mizeria, pozele au fost facute inainte sa fac curatenie in masina. La Navigatie am facut functionale si comenzile de pe volan. Si am reusit sa fac 6 comenzi din 4 butoane asadar, cam am tot ce imi trebuie acum (Vol +, Vol- , Next song/ Answer call/ redial last call, Prev Song/Close call/reject call). Mai am sa decupez frumos o masca in jurul navigatiei sa termin si acolo . - Poza de noapte Urmeaza sa imi pun si camera pe spate + senzori de parcare tip OEM, integrati si aia in Navi, + imi caut in Router mobil cu alimentare pe USB, sa il pun in torpedou cu o cartela SIM in el. Si...mai strangem piese pentru o reconditionare pe sub masina. Am tot zis ca ma apuc si de motor (axa cu came + tacheti, cuzineti, etc) dar nu am apucat. Lipsa de timp si bani investiti in casa + garajul de detailing (da, m-am apucat si de dinasta - Am ajuns sa am 3 joburi). Sa vedem ce aduce anul urmator... Drumuri bune si daca nu ne mai auzim, sarbatori faine (cu gust si cu miros ). Hai ca mai intru o data pana la Craciun si Anu' nou.2 points
-
In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus1 point
-
@dionescux am arătat postul ăsta unui om care a văzut multe motoare la viata lui și își amintește ca doar unul singur, un 1.9TDI, care de la 0 la 120.000 nu văzuse niciun schimb de ulei, doar completări, era atât de murdar. Am 275.000 (real vreo 300.000) pe CAYC-ul meu (2010), abia am pus a3-a baterie și pornește ca in prima zi. N-am schimbat nicio bujie si pana nu pica nu mă apuc de mentenanță preventivă.1 point
-
Culoarea verde nu se păstrează în timp, ea este folosita pentru a deosebi uleiurile când sunt în bidon, nefolosite. După câțiva kilometrii, proprietatea de colorare ale markerului dispare. Cum a observat și Exxcalade, uleiul era verde, când a fost turnat din bidon. "Due to their bluish colour, engine oils with the VW 508 00 / 509 00 approval are also referred to as "VW Blue Oil". This special colouring is intended to prevent accidental mixing with other engine oils. However, despite being referred to as VW Blue Oil, the colour is described as being rather green than blue - so in this context please don't be suprised!"1 point
-
Daca doar pe gaz face, nu este de la.bobina. Mergi si verifica instalatia de GPL, in prima faza.1 point
-
1 point
-
La 2.0 cbbb ( si la multe alte motoare ) folosesc 5w30 ravenol vmp usvo ,de doua schimburi ,e foarte ok Recomand inlocuirea la 10.000 ,mers in oras pe drumuri scurte si max 15.000 daca se merge si la drumuri lungi.1 point
-
Lucrez in software si, daca puteti, incercati sa nu fiti primii care instaleaza update-ul :).1 point
-
@Constantincatalin asa fac toate de generatie euro 5+/6 cand a stat in frig toata noaptea... dupa ce trece temperatura la apa de 80C turatia scade, atentie algoritmul ia in calcul si temperatura uleiului care este diferita la multe masini chiar cu acelasi tip de motor pentru ca unele au ''eficient dinamics'' active air grille si altele nu... unele se incalzesc in 5-10 min si altele in 20 min (cat de sarakie a venit in echipare). Daca se observa ca odata cu turatia ridicata functioneza si electroventilatorul de la radiator recomandat este sa mergi cu turatie constanta pe un interval de 6-10km pentru ca regenerarea DPF sa fie completa. asta se intampla la fiecare 240-450km in functie de stilul de mers si calitatea motorinei.1 point
-
Daca ai clima pe cald + alti consumatori si e frig afara, cam asa e gandit managementul motorului la acesta generatie1 point
-
Cei care aveti probleme cu apa in portbagaj, gasiti zona rotii de rezerva uda sau chederul de la marginea de jos a portbagajului ud, verificati furtunul de scurgere a apei ce face legatura prin hayon, intre emblema ce si deschide hayonul si marginea acestuia. Capatul de evacuare al furtunului se afla fix in drept cu yala deci vizual se poate inspecta foarte usor starea sa. Este o problema foarte des intalnita. Acel furtun are o margine, un umar sa ii zicem, ce il fixeaza pe caroserie. Cu timpul acel umar se desprinde, furtunul nu mai sta la locul lui, iar apa adunata in spatele emblemei se scurge in hayon si de acolo isi face loc pe cheder, pe mocheta si tot asa, pana in zona rotii de rezerva. Se inlocuieste simplu. Trebuie dat jos capitonajul hayonului si inlocuit furtunul si scapati de problema apei in portbagaj. Codul piesei este: 510-827-861-A. Il gasiti la reprezentanta si costul sau este pana in 50 de lei. Inlocuirea nu dureaza mai mult de 15 minute. Mai jos niste poze pt clarificare. Cam asa ajunge acel umar de cauciuc sa se macine si sa se desprinda iar furtunul automat se descentreaza de la orificiul dedicat si totodata poza cu piesa de inlocuire.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mihai : raman la xenon am fost mai multumit pana acum in comparatie cu ledurile muale : sincer nu ma pricep asa bine, dar oricum, am rezolvat'o ; ideea este ca exact cum spui tu am auzit N cazuri ; ca " nu mai mergea " ; dar sa ai rezistentele ok, sa te friga aripioarele din piele de pe lateralul sezutului, sa se incalzeasca f greu sezutul ( ~ 10 min ) si sa nu ramana decat usor cald, niciodata sa nu friga, si sa se incalzeasca doar jumatate din aripioara dreapta a spatarului....nu am mai intalnit ; eu am luat blockmind de cand am vazut rezistentele 9,8 ohmi..dar in fine, trec peste ; am avut de ales intre optiunea de a pune AM cu buton sau a nu pune deloc si sa imi pierd timpul si nervii cu altii in speranta ca m'ar putea ajuta ; discutasem deja cu seniorii ( f l o r i n, al bundy, + inca cineva pe fb ) insa nu m'au putut ajuta ; sunt bucuros ca merge.1 point
-
1 point
-
Functioneaza foarte bine si pot sa spun ca se incalzesc mai repede decat spatarul ca de sezut nici nu mai vorbim, catastrofa. Mentionez ca legaturile sunt in paralel si va ramane asa. Rezistentele laterale despre care vorbim sunt legate tot in paralel Am recuperat termistorul din rezistenta OM sezut , deci ramine doar sa leg + si - la rezistenta de carbon si introducerea termistorului , cablajul ramane practic intact cum a fost de origine. Nu ramane decat sa pun mufa OM a cablajului la rezistenta spatar. Astept sa vina rezistentele de carbon sa fac legaturile si vedem ce da, va tin la curent. Multumesc pentru raspunsuri. Poza cu termistorul, cablaj si o radiografie a rezistentei OM1 point
-
1997 ... era alt secol , alt mileniu , alta lume O epoca care apune incet incet , in care se faceau lucruri bune , se faceau filme bune , se scriau carti bune , macarea avea gust1 point
-
@Al3xz1989 Trebuie făcut o revizie la turbo, reglare si echilibrare pe banc. Cauta firme de recondiționare turbine care au si stand e echilibrare a turbinei Cred ca nu a fost corect reglata pe banc turbina dvs. Sa te întorci la ei, sa iti faca diagnoza pe mașina. Ai garanție la lucrare.1 point
-
Demonteaza carenajele rotilor spate si ai sa vezi ce gauri ai in praguri,la batranica ta! Acolo ruginesc b5-urile1 point
-
Garantia de 4 ani a devenit optiune separata? Poate parea o intrebare stupida, dar n-am avut curiozitatea sa configurez masina.1 point
-
Si eu am mai pus in trecut, de multe ori aceste intrebari. Propun unui moderator sa puna un pinned post care sa apara in partea de sus a topicului pe fiecare pagina cu aceste cerinte... Ar fi foarte util si ar rezolva multe postari redundante cu aceleasi intrebari pe care le-a pus @detinator mai sus...1 point
-
toate intrebarile tehnice ar trebui sa contina un numar minim de date: - tip masina, an, tip motor, eventuale resoftari - kilometraj - tip cutie - alte date relevante (diagnoze facute pana acum) Cati km are masina?1 point
-
Wow, 50000 euro pentru o Skoda de 180CP, 4X2! Am configurat un X3 20d 4x4 cu piele, trapa, faruri LED adaptive, scaune incalzite, asistent parcare, geamuri fumurii, Hi Fi, volan incalzit, ACC, incalzire auxiliara samd putin sub 60000 euro, Tva inclus. Dupa reducere (cca 20%) ajung la pretul unei Skoda, cu o masina net superioara, mai mare, mai rapida, mult mai bine finisata, mai confortabila, ce se va conduce mult mai bine si cu un sistem 4x4 performant. Hmm.1 point
-
Nu stiu de ce dar in ultimul timp VW cu modelele noi a inceput sa dezamagesca.. Am fost saptamana asta la un curs de produs unde au adus si competitia (printre altele T ROK T CROSS KAMIQ KAROK ETC) si toata lumea a fost destul de dezamagita de calitatea materialelor si de masini overall in comparatie cu Skoda echipari similare. Deci, din ce am condus eu saptamana asta ii dau dreptate lui Yanq. Masina e frumoasa dar merita peste 40k? Asta e ceva subiectiv, din punctul meu de vedere cred ca masina este mult prea scumpa pentru segmentul ei de piata si pentru calitatea pe care o ofera. Sa o conduceti sanatosi si fara evenimente neplacute! P.S. La noi in showroom, in 90% din cazuri sotia alege culoarea si atat.1 point
-
Ai indicator in computerul de bord, cauti acolo. Îti spune câți km mai faci cu Adblue, macar 8-9 mii de km cu un plin sau mai mult, funcție de marimea la talpă si de mărimea rezervorului... consumul de Adblue e proportional cu consumul mașinii. Avertismentul apare parcă la 2500km rămași, scrie in manual dar nu stau acum sa caut. Multe din info le poti căuta si singur... cititul manualului nu a dăunat nimănui, ba chiar face minuni!1 point
-
1 point
-
0 points
-
Uleiul in sine are aceeași culoare, dar uleiurile cu norma 508 si 509 contin un marker albastru, pentru ca vw numește noua norma "blue oil"(pentru a fi mai ușor de deosebit), dar markerul albastru în combinație cu uleiul, îl face mai degrabă spre verde.0 points
-
Am intrebat la service. Este vorba despre actualizari de softuri la unitatile de comanda (mi le-a insiruit la telefon dar evident nu puteam sa retin) si o verificare faruri. Lucrarea dureaza o zi si din aceasta cauza am fost sfatuit sa vin dimineata si sa las masina acolo. Mi-am facut programare.0 points
-
@lupo_bv scuze pt greseala cu citatul. Leonul nu are probleme cu fumul si este mult mai fasnet. Dar si la el am observat ca ar fi innabusit. De aceleasi operatii a avut parte, demontat curatat tot ce era posibil, plus ca are la fel pompa vacuum schimbata si toate electrovalvele. Sa aiba catalizatoarele infundate amandoua, pt ca leonul il mai scapa batranul subturat iar toledo a fost folosit de sotie cam 6 luni pana sa vin in tara.-1 points
-
Exact asa am facut.. Direct de pe banc de echilibrare le,am luat Le voi face si log cu egr obturat.. Dar nu pot sa imi dau seama de la ce se trage acea recirculare excesiva-1 points
-
Bun, am revenit cu log-urile, pentru Passat 1.9tdi bxe. Am observat ca tremura un pic la ralanti, dar nu fluctueaza turatia, posibil sa fie de la un suport motor? In sarcina medie in vit. a2a, parca 'agata' un pic de la ~2600rpm si apoi isi revine pe la 3000. In a 3a si a4a cu pedala la podea nu face deloc, deci nu am reusit sa prind in log asta.. se poate log si in a2a ? 003-010-011 in a3a.xlsx 003-010-011 in mers a4a.xlsx BS003.xlsx BS011.xlsx-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00