Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2020 în toate secţiunile
-
7 points
-
Azi Juniorul a gustat un pic din feelingul acela cand ti se livreaza un Audi nou 😜🤩. Zice ca-i tare fain. Cum nu am termen de comparatie trebuie sa-l cred pe cuvant! 🙂 De Mos Nicolae familia noastra s-a imbogatit cu un frumos exemplar 4x4 din grupul VAG. Audi Q8, S-line, full options, inclusiv LED Matrix, scaun piele etc. Un vis devenit realitate ! 😎😎😎 DAR, cu toate acestea deocamdata nu o sa-i fac topic separat 😁🤪.2 points
-
Salut, Am o mica problema cu masina din semnatura, adica, la peste 120km/h, intr-a 5-a masina si volanul tremura. Mentionez ca intr-a 4-a nu tremura si ca mi-am pus alte jante. Cauciucurile sunt umflate cu azot. Multumesc anticipat1 point
-
1 point
-
Android auto in trecut avea doar modul de folosire cu afisare pe ecranul masinii, acum are si posibilitatea sa afiseze pe ecranul telefonului, fara a mai fi conectat la masina. Se fixeaza telefonul pe bord si afiseaza o interfata simplificata cu butoane mari pentru waze, maps, etc. Nu e mare smecherie si nu merita prea mult timp pierdut, oricum toata lumea poate rula waze cu telefonul pe bord si fara interfata asta. La mine afisarea Android auto pe ecranul telefonului a aparut la un moment dat dupa un update, nu a fost nevoie de instalarea vreunui apk suplimentar.1 point
-
S-a mai scris pe forum. Se pare ca e o boala la EA288, am trecut si eu prin ea. Verifica starea injectoarelor si dupa verifici sondele lambda. Consumul de ulei cat este?1 point
-
@Muale cu aia albă ne-am întâlnit. Azi, după o vizită extinsă la Peleș, am plecat spre casă. Am plecat de la 2°C și am ajuns la 13°C, cu range-ul aproape de minim, după 859 km (668 km doar pentru drumul dus-întors, iar 191 km plimbări), cu un consum mediu de 6.9l/100km. Viteza medie a fost destul de mare pe autostradă și pe drumurile europene :D, iar restul drumului a fost destul de virajat, așa că sunt mulțumit de consumul înregistrat. I-am tras și o spălare rapidă și am parcat. weekend plăcut tuturor!1 point
-
Am pus si placutele cu numar, pe fata cu magneti (mi se pare oribil sa gauresc bara) si pe spate cu un suport din acela “slim”. I-am tras si un jet ca sa mai dau jos din mizeria groasa care s-a asezat in timp. La primavara oricum vreau sa fac o curatenie calumea, completa. Rotile de iarna... nu sunt inca sigur daca sa le pun. Desi voi merge cu Tiguanul cel mai mult, probabil voi pune si pe Bolf rotile doar asa, sa fie in caz de orice. Am observat ca farul de pe partea pasagerului s-a murdarit cumva... pe interior. E “hazy” asa. Am gasit pe net o metoda de curatare fara sa dai sticla jos, care implica magneti imbracati in carpa, unul pe interior si unul pe exterior, plimbati de colo colo. Cred ca voi lua 2 magneti de la numar si o sa incerc treaba asta. Sunt foarte curios.1 point
-
"Ba, eu ce masina imi iau?" Asa a început povestea mea cu Audila. Acum insa, ma gandesc din ce in ce mai serios la un SUV, la o masina polivalenta, care sa le faca pe toate si sa nu exceleze la nimic....nu ca asta de acum ar straluci in vreun fel. Ca sa nu mai zic ca am scazut la jumatate rulajul. Ca dotari "musai sa fie" am avea asa: - minim 190 cp - benzina - faruri Led - scaune reglabile electric - AA - 4x4 (de preferat torsen style) - sistem sunet top (ce se poate pune pe model) - lumini ambientale - hayon electric (daca nu e berlina) - cv automata (de preferat convertizor) - suspensie confort sau adaptiva sau aer Pretentiile sunt mari dar bugetul e limitat. Asadar directia va fi clar SH, cu garanție si mult mai multa grija la verificarile pre-achizitie. Cel mai probabil schimbarea asta o voi face dupa Mai 2021. Pe lista scurta ar fi Q3 SB, Ateca Cupra, GLC fl, X3, Q5. Ce e clar e ca pana atunci voi continua sa nu folosesc masina asa cum trebuie, sa fac in medie sub 1k km pe luna si sa visez la...altceva. Sanatosi sa fim, ca astea sunt first world problems. Ps: daca nu iese pasenta asta, sigura varianta de berlina pe care o iau in calcul este A6 C8.1 point
-
Cat de lunga poate fi o bujie ca sa iti blocheze motorul? Asta daca stiti cum arata pistonul de la diesel si unde ajung bujiile.1 point
-
Tocmai de asta evit eu la maxim mersul la service, și prefer sa îmi fac singur operațiunile pe care pot, schimb consumabile, garnituri, frâne, suspensie...... Deși mulți când ma vad băgat pe sub ea zic ca greșesc, mașinile se repara la service...... Prefer sa investesc în scule, manuale de reparații, decât sa o dau pe mana măcelarilor care lucrează în special la service uri cu renume ....... Tind și eu sa cred ca la schimbul bijiilor a căzut ceva înăuntru, a prins o supapa parțial deschisa, la pornire nu sa mai închis, a fost lovita de piston, și de aici se pot întâmplă multe, foarte bună observația lui excallade, vezi sa nu fi montat bujii mai lungi...... Iarăși nu înțeleg ce rezolva cu sulfatul în camera de ardere, dacă exista impurități pe unde ies afara? Sa nu spuneți ca pe evacuare .......... . Oricum reparația se va face pe buzunarul tau, te asigur.1 point
-
1 point
-
1 point
-
In primul rand sa presupunem ca masinile care ajung in RO cu 200-300k km chiar au kilimetrajul real. Nu e deloc realista presupunerea asta, dar nah... ;) La cum ii stiu eu pe nemti, cine isi permite sa cumpere un passat nou il tine in medie 3-4 ani, sau pana pe la 100k km. Dupa care il vinde. Deci o masina cu kilometrajul tau trece prin minim 3-4 maini pana pleaca din Germania. Sa zicem ca celui de-al doilea proprietar ii mai pasa de masina si o mai duce din cand in cand la service, dar la urmatorii proprietari deja asta e lux. Masina vede service-ul numai cand nu mai poate fi miscata din loc, si in nici un caz nu vede un service autorizat de VW, ci unul de cartier. Va fi reparata cu piese SH (dezmemberari) sau dacai ai noroc cu piese noi, dar after-market. Daca proprietarul masinii a fost o firma, se poate ca reparatiile sa fie facute in primii 2 ani doar la reprezentanta, altfel pierde garantia. Oricum, masinile de firma sunt calcate rau, nimanui nu-i pasa de ele, etc. De obicei, dupa un accident mai serios considerat dauna totala, masina e reparata si exportata. Asa ajunge in RO :)1 point
-
Multumesc, asemenea ; daca tot ai adus vorba de modificari, astazi am lasat masina pt upgrade la faruri in lupa + xenon ( un retrofit pt care imi voi lua hate pe aici, dar imi asum ) si sper ca pana de Craciun sa fie si auto hold`ul la locul lui ; ce m`ar mai incanta ar fi un volan de R`line..dar cam greutz ; nu sunt dispus sa platesc sumele din 4 cifre, mai ales cele care incep cu 2 , asa ca astept o " okazie ", daca va fi sa fie. 🍻0 points
-
Felicitari pentru modul de intretinere, imi aduce aminte de cc-ul meu si ce verificari ii faceam + ce solutii foloseam0 points
-
0 points
-
Multumesc @Eto ; astea nu`s probleme..astea sunt nimicuri, pe care oricum le`am vazut la fata locului inainte de achizitie, dar acum masina este intr`o stare perfecta. Imi alocasem ~ 1500e pt posibile reparatii, dar am scapat ieftin ca sa zic asa ; ambreiajul l`am schimbat deoarece am vrut eu pt ca tot desfacusem, ca puteam sa schimb doar cilindrul. ( restul pieselor erau in stare buna ) N`am mai apucat sa dau glaze pe troacele mele intrucat am avut alti clienti la infrumusetat sambata.. am pus aseara tipsurile de pe Ali ( calitate surprinzatoare de buna ) si am mai apucat sa pun decat 2 pedale...weekendul care vine sper eu ca e 100% aranjata.-1 points
-
Salut. DOLFIN, pentru cod CV QYB ce ulei îmi trebui și ce cantitate. Cod motor:CXXB. Îți mulțumesc 👍👍✌️.Mașina este 2016.-1 points
-
oar 1 L? Ma gândeam să-l schimb. Și da, am sa cumpăr OE. Se găsește și la magazine online, în afara de reprezentanta? Ms.-1 points
-
OK. Ști cumva și cantitatea? Am găsit pe net G052527A2, vad ca este recomandat și pentru Cutie viteza automata. Merge și la Cutie viteza manuala?-1 points
-
-1 points
-
Cum se face ca la 2.0tdi pd sau common rail nu se uzează axul cu came?-1 points
-
DOLFIN. Mulțumesc pentru răspuns. Deci 1.8 L. Iar uleiul îl introduc pe la senzor. Ms ✌️✌️-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00