Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.12.2020 în toate secţiunile

  1. Azi Juniorul a gustat un pic din feelingul acela cand ti se livreaza un Audi nou 😜🤩. Zice ca-i tare fain. Cum nu am termen de comparatie trebuie sa-l cred pe cuvant! 🙂 De Mos Nicolae familia noastra s-a imbogatit cu un frumos exemplar 4x4 din grupul VAG. Audi Q8, S-line, full options, inclusiv LED Matrix, scaun piele etc. Un vis devenit realitate ! 😎😎😎 DAR, cu toate acestea deocamdata nu o sa-i fac topic separat 😁🤪.
    4 points
  2. Salutare tuturor, Incepand de astazi sunt mandrul posesor al unui Seat Leon 5F FR 2016. Vazut pe olx..dragoste la prima vedere..asteptat 3 saptamani pentru perfectarea actelor(masina a fost in leasing si a trebuit sa asteptam actele de la final de contract).. mers astazi in Brasov.. verificat..condus..cumparat. Motor: 1.4 tsi 125 HP. Culoarea: Verde...dar este verdele ala de care nu ma mai satur ? Dotari: Full led - Faruri&Stopuri&Interior, lumini ambientale, mod de condus (sport/normal/eco), clima pe 2 zone, faruri automate cu senzor de ploaie, scaune semi piele+textil, privacy glass, jante r17 FR, comenzi,pilot blabla si multe alte marutisuri ce fac diferenta fata de vechea masina... (Polo 9n3 GTI). Am avut ocazia sa o conduc 140 de km pana in Bucuresti si... prima impresie ? Masina este wow la condus Vs fosta masina nu exista termen de comparatie. Are 80.000 de km...6 trepte, pentru mine este o placere sa o conduc si se muleaza excelent pe tot ce mi-am dorit. Avand in vedere ca eram f aproape sa iau un 2.0 tdi de 150 de cai (multumesc tuturor pentru sfaturile din topicul de achizitie ?).. pot spune ca nu regret cu nimic ca am ales acest 1.4 tsi de 125 de ponei..silentios si foarte elastic la drum lung cu destule resurse de putere daca este nevoie de o depasire mai in forta. Per total este tot ceea ce pot sa-mi doresc de la o masina in momentul de fata. Las mai jos niste poze cu cameleonul de pe drumul de intoarcere. Urmeaza alte numere evident, o revizie cu ulei si filtre si rulmentul de la rotile spate..iar ca estetic.. probabil vor urma jante negre, oglinzi negre si plafon negru (probabil la primavara).
    1 point
  3. Asa dupa cum am promis pe alt thread, revin cu un DIY despre cum se poat monta surse suplimentare de iluminare in portbagajul unui Passat Variant. Durata estimata: circa 2-3 ore. O comparatie before/after se poate vedea aici: http://vwforum.promo...ttach_id=325874 Dupa cum se stie, la Variant exista o singura sursa de lumina in portbagaj, o lampa pe plafon. Problema e ca lumina e destul de slaba si complet inutila cand "jaluzeaua" acopera portbagajul - nu se vede nimic dedesubt. De aceea m-am gandit cum sa fac sa adaug niste surse de lumina in capitonajul lateral, sub jaluzea. Nu sunt singurul care a facut asta, am vazut pe alte forumuri idei similare. Pe scurt, ce-am facut: am confectionat un cablu care se leaga la firele lampii de plafon si duce curent la lampile suplimentare instalate de mine in stanga si dreapta. Am folosit numai componente originale, de la lampi la cabluri: - 2x Lampa + bec (7L6 947 101 A) - lampa de plafon B7 Variant; - 2x Mufa (1J0 971 972) - mufa pentru lampa de mai sus; - 2x Cablu cu pini (000 979 131 E) - Cablu de ca. 40 cm cu pini la capete; pinii intra in mufa de mai sus; - cativa metri de cablu litat (0,75); - banda izolatoare textila, de preferat flausata, manson termic de izolat cabluri electrice; - set surubelnite Torx, cateva chei tubulare, un cutter bine ascutit, Dremel 4000 pentru ajustat lampile. Componentele VW m-au costat 32,30 EUR la care se adauga ati cativa EUR pentru restul materialelor (cablu, banda izolatoare etc.). Sculele le aveam deja ;) Am folosit cam 2.5 m de cablu litat (dublu!) in felul urmator: la mijlocul lui am dezizolat o zona pe care am prins 2 cabluri de ca. 20 cm fiecare. Am izolat zonele respective cu izolatie termica, dupa care le-am infasurat cu banda izolatoare. Cablurile de 20 cm se vor lega la alimentarea plafonierei, cele 2 capete ale cablului de 2.5m vor cobori de pe plafon in stanga si in dreapta, in spatele capitonajului portbagajului. Cablurile cu pini se taie in doua, pinii se monteaza in mufe si se izoleaza. Pentru ca cablurile erau ambele galbene, am marcat unul din ele. In principiu, acum se pot lega cablurile galbene la cele albastru/maro. Eu am facut acesta legatura dupa montajul cablului principal in masina, de teama sa nu estimez gresit lungimea totala a cablului. Intre timp, am decupat capitonajul portbagajului. Am folosit un cutter foarte solid si bine ascutit, capitonajul este foarte gros (ca. 3-4 mm). Pentru asta, am cautat un loc in care aveam suficient loc in spatele capitonajului (il mai desfacusem si stiam deja unde!). Pe o bucata de scotch am desenat cu maker permanent bucatile ce trebuie decupate (75 x 20 mm). Scotch-ul l-am lipit in locurile unde urma sa decupez. Lampile au trebuit si ele un pic ajustate, au o gheara care pe tine pe loc, aceasta trebuie insa modificata putin ca sa prinda bine de capitonajul cel gros. A urmat montajul in sine al cablului in masina si cuplarea electrica a cablurilor cu mufe la capat. Mai intai se desface partea de jos a pragului portbagajului. Are 2 suruburi Torx, dupa care se ridica pur si simplu, are 4 clipsuri: Apoi se desface masca de plastic de pe plafon. Se trage in jos de ea, cu grija. Are numai 5 clipsuri:
    1 point
  4. 1 point
  5. Au spus-o altii mai bine ca mine, dar mi-a placut exprimarea si nu fac decat sa repet: Honda-e este o masina din viitor, facuta azi.
    1 point
  6. A mea e rămasă de miercurea trecută în service. Încă se investighează cauzele erorilor...
    1 point
  7. De acolo era, problema alimentare 12v a pompei si nu mai lucra/comunica
    1 point
  8. Bun asa , mai vad si eu o masina faina cand trec prin Aiud Sa va bucurati de ea
    1 point
  9. Iti inchipui ce aduce Mos Craciun daca a venit cu Q8 modestul Mos Nicolae 💪
    1 point
  10. La acel motor norma este 505 01, 5W40. Uleiul actual nu este potrivit pentru motorul respectiv.
    1 point
  11. Android Auto s-a lansat oficial (și) în România 🙂 https://9to5google.com/2020/12/03/android-auto-europe-indonesia-expansion/
    1 point
  12. 1997 ... era alt secol , alt mileniu , alta lume O epoca care apune incet incet , in care se faceau lucruri bune , se faceau filme bune , se scriau carti bune , macarea avea gust
    1 point
  13. Incalzirea in scaunul soferului nu functiona corespunzator ; se incalzea greu sezutul, si niciodata destul de tare, in schimb se incalzeau aripioarele de jos din piele, iar in spatar se incalzea doar aripioara dreapta ; asa ca am purces aseara la un kit de incalzire AM ( cele din carbon ) in scaunul soferului, de care sunt foarte multumit ; astazi de dimineata am cronometrat in cat timp se incalzeste ( conform BC masinii / travel time ) ; in 2 min sezutul era cald, iar pe capat de min 2 / inceput de 3, sezutul frigea iar spatarul era cald ; zilele trecute am cumparat si un set de becuri h7 osram silver 100%+ parca ; au fost 52 lei setul la emag daca imi aduc bine aminte ; le'am schimbat pt ca aveam becuri diferite si vechi pe care le pusesem eu cand am dat ledurile jos ; am fost azi si la servis sa reglez farurile pe aparat, dar nu mi'a luat banii pt ca nu a avut ce sa regleze, luminau corespunzator. Sunt fascinat de luciul glaze'ului si de protectia oferita, in poze masina nu este spalata de ~ 2 saptamani ( bineinteles, o ajuta si culoarea ), si nu sta in garaj, ci sub cerul liber recomand oricui acest tratament, atat in sezonul rece, cat si cald ; dar bineinteles, dupa o decontaminare ( si dupa caz polisare ). Aa, si, era sa uit : are si ea identitate corecta acum
    1 point
  14. dar hai sa lasam la o parte lucrurile triste. saptamana viitoare voi revedea golful sper. intre timp pe langa vasul de expansiune nou am mai adaugat pe lista cu piese de montat termostat , radiator ,kit flanse de aluminiu , furtune noi siliconice ca sa inlocuim totul pe partea asta. in primavara o sa montez si "noile " frane si daca tot umblu acolo schimb si suspensia cu un sport cup kit de la h&r. gata, hai ca am inceput ss stric din surprize
    1 point
  15. Cam putini km intre reg. Depinde km in oras sau afara. Influenteaza mult uzura internelor la motor...uleiul folosit.. combustibil. Avand in vedere km.. eu zic sa mai pui 100k km pe langa ce vezi pe bord .. e binisor.
    1 point
  16. 1 point
  17. Update: Diffuser Maxton Design & Anulat finala + 2 iesiri stanga dreapta cu tips-uri si manopera PILOT. Super multumit de sunet (gros doar peste 2.3-2.4 RPM si pe frana de motor ) 😄 Soon: Sa fie look-ul complet..zilele astea montez si eleronul AERO si elimin sigla "LEON" de pe haion pe un look mai clean.
    1 point
  18. Încă un traseu bifat: drum forestier Băleanca - Vârful Turtudui-Poiana Cozanei. Cine are chef și curiozități despre "piramide" autohtone își poate face idei de vizitare urmarind și acest clip:
    1 point
  19. Update : Revizie (filtre, ulei, bujii, rulmentii de la puntea spate schimbati) Rulmentul de pe stanga era decedat.. dar chiar si asa am schimbat pe ambele parti ?. Update2: Am parcurs deja 900km, deci am estimat gresit ca voi pastra trendul de 5-6k km pe an . Update3: Folie Neagra lucioasa: plafon, eleron, oglinzi, sigla seat, folie bara fata cupra look ?. Si cel mai important.. montat lip-ul de la Maxton Design.. si da imi place super mult cum a iesit ?. Urmeaza difuzorul spate.. insa cam greu cu livrarile pe pandemie.. pentru Maxton am termen de 2 luni, pentru Rieger tot 2 luni.. rasfoiesc ebay-ul..poate pica ceva cu livrare pana in Noiembrie asta ca sa fie look-ul complet. Cochetez si cu ideea unei prelungiri de eleron..insa nu sunt 100% decis.
    1 point
  20. majoritatea power box-urilor = pacalici... pacaleste ECU ca motorina este mai calda decat in realitate, in consecinta acesta injecteaza mai multa motorina decat trebuie - normal ca se simte aportul de putere. opteaza pentru chiptuning - care este o optimizare a parametrilor/hartilor de injectie.
    1 point
  21. Pentru ca forumul nu-mi permite sa adaug prea multe poze per post, voi continua aici, in alt post. As ruga insa un admin sa "lipeasca" aceste posturi impreuna, daca se poate. -------------------------------- Sub mastile de plastic se pot vedea cateva cleme care fixeaza niste cabluri deja existente; de aceste cleme ne vom folosi pentru a fixa si cablul nostru: Se trage putin in jos de capitonajul tavanului, acolo se vede deja plafoniera si cablurile sale. De aceste cabluri vom conecta bucatile de 20 cm din cablul confectionat anterior (vezi primul post!). Locurile se izoleaza bine cu banda flausata: Cablul nostru se trece acum pe sub capitonajele din stanga si din dreapta, se fixeaza in clemele mentionate anterior si se scurteaza in asa fel incat sa nu lasam prea mult cablu atarnand intre capitonaje si tabla (nu vrem sa zdrangane nimic, nu?). De cablul scurtat am cuplat apoi mufele pregatite in prealabil (vezi primul post!). Atentie mare la culorile cablurilor si firele marcate! Acestea le-am izolat cu manson termic si apoi cu banda flausata: Se verifica daca lampile aditionale functioneaza corect, si se monteaza totul la loc in secventa inversa. Ar trebui sa arate cam asa: In final, o comparatie a luminarii inainte si dupa instalarea luminilor aditionale:
    1 point
  22. Pentru ca forumul nu-mi permite sa adaug prea multe poze per post, voi continua aici, in alt post. As ruga insa un admin sa "lipeasca" aceste posturi impreuna, daca se poate. -------------------------------- Se desfac cele 2 suruburi care fixeaza podeaua portbagajului si se scoate afara: Se desfac suruburile si piulitele care fixeaza ramele de plastic din jurul vanei in care sta roata de rezerva: Se continua cu demontarea punctelor de fixare cromate din capitonajele laterale (cate 2 suruburi Torx). Se ridica de clapetele de rabatare a scaunelor; sub fiecare clapeta este cate un clips de plastic care se scoate usor, cu o surubelnita plata. Se scoate afara ansamblul clapetei, sub ea mai este un surub Torx: Se trage (cu putere, dar cu grija!) de capitonajele laterale, Sunt fixate in 2 clipsuri pe stalpul D si inca 4 clipsuri de-a lungul ramei inferioare a geamului lateral. Atentie, clipsurile ies cateodata impreuna cu partea "mama" care ar trebui sa ramana fixata de rama geamului! Daca au iesit, se fixeaza la loc: Se demonteaza mastile de plastic de pe colturile de sus (stanga si dreapta) ale portbagajului. Sunt fixate cu 2 clipsuri:
    1 point
  23. Diferenta e ca la un ''xenon'' de 250 lei o sa-i ''omori'' pe cei din sens opus , asta e opinia mea . Eu folosesc X-trem Power de cativa ani si sint foarte multumit de ele , problema lor e ca se ard mai repede :dry: , am schimbat cam un set pe an . Acum am lumini de zi automate si sper sa ma tina mai mult :D .
    1 point
  24. La rodaj se foloseste w30 straight cu mult zinc fara detergenti cateva ore de functionare sau km in functie de motorizare
    -1 points
  25. De unde ai scos 100k de km? Din ce am văzut pe forum cam la 250k ar atinge 0.175 ml oil ash,adică limita maximă iar eu am 0.16x.. trebuia să am peste 0.25 la 300k+ km, zic eu.
    -1 points
  26. Eu am adaptive, dar ditanta pe drum drept este extrem de mica. Norocul meu este ca nu prea merg noaptea. Adaptivele te ajuta in viraje la munte si poate pe strazile inguste intre blocuri, iar ca sa dai 2000 euro doar pt functia asta, mi se pare absurd.
    -1 points
  27. Nu e o incantare pentru ceilalti din trafic E ca si cum ar merge toti cu faza lunga si cand ajung in fata ta trec pe faza scurta Pe drumuri cu urcari si coborari sau curbe , pana regleaza , orbeste la maxim pe cei care vin din fata Pe mine au inceput sa ma deranjeze ca s-au inmultit , deranjeaza mai ales farurile de la Mercedes-uri apoi BMW apoi Audi /VW , cam in ordinea asta
    -1 points
  28. Schimba urgent service-ul / mecanicul
    -1 points
  29. Din punctul meu de vedere, schimbul de ulei la un interval de 15.000 km este o mare porcărie, indiferent cât de long life ar fi, nu mai vorbesc de calitatea îndoielnică, în unele cazuri indiferent de ce scrie pe ambalaj, și tare îmi e ca toate problemele astea pleacă de la faptul ca uleiul își pierde proprietățile în timp.
    -1 points
  30. 8000km este schimbul perfect pentru România la filtre+ulei Nu mai mult.
    -1 points
  31. Haideți sa trecem peste momentul uleiuri. Este arhidiscutat pe alta arie Într-adevăr mai sunt motoare 1.9tdi care scot biela prin bloc, au probleme cu cuzineți. Nici eu nu am înțeles de ce s-au folosit oteluri sau aliaje slabe la unele axe cu came. Zici ca e Oltcit Club/Trs(Citroen axel) concepție anii 1970-1980
    -1 points
  32. S-a mai scris pe forum. Se pare ca e o boala la EA288, am trecut si eu prin ea. Verifica starea injectoarelor si dupa verifici sondele lambda. Consumul de ulei cat este?
    -1 points
  33. E făcută pe naiba. Am pus și eu original, am același zornait de cutie. Cat despre schimbat.... Sa rezolvat din timonerie, deci fiecare cu tratamentul lui placebo. Oricum, dacă cutia avea probleme grave cred ca îmi cădea în cei 15 mii de km de când aud zornaiala
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!