Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2020 în toate secţiunile

  1. Azi Juniorul a gustat un pic din feelingul acela cand ti se livreaza un Audi nou 😜🤩. Zice ca-i tare fain. Cum nu am termen de comparatie trebuie sa-l cred pe cuvant! 🙂 De Mos Nicolae familia noastra s-a imbogatit cu un frumos exemplar 4x4 din grupul VAG. Audi Q8, S-line, full options, inclusiv LED Matrix, scaun piele etc. Un vis devenit realitate ! 😎😎😎 DAR, cu toate acestea deocamdata nu o sa-i fac topic separat 😁🤪.
    3 points
  2. Azi am facut test drive cu Passat GTE si Cupra Hybrid 245 (roti pe 19, important de mentionat)... pentru a intelege cum functioneaza sistemul de propulsie. Deci e bestiala Cupra (lasand la o parte ca nu am gasit cum sa anulez zgomotul interior "emulat" ... se pare ca nu se poate, desi cam ciudat). Eu unul nu am simtit nicio greutate in plus (adica este la fel de agila, da poate sunt eu "nesimtit" )... am mers full electric la vit max permisa si am golit rapid bateria pt ca ma interesa mai ales sa vad ce se intampla la 0%, apoi in aprox 15 min am adaugat 10km de electric, ca sa testez si cum incarca masina utilizand doar motorul termic. Puterea maxima exista chiar si cu bateria goala... iar dupa ce am forjat masina efectiv 125km din care aprox 40km am tot testat incarcarea bateriei, consumul aratat era de 8.9 pt o masina de 245 CP, repet mers in super forta si uneori mai calm pt reincarcare baterie doar din benzina (si asta e sing mod, provocat voluntar ca sa zic asa, unde intr-adevar se vede ca motorul pe benzina trage dupa el mai multe kg, dar chiar si asa decent vs multe masini ). Practic modul de mers de astazi nu cred se va intampla in mod real continuu (obosesti de la atentie, stres sa nu ti se bage un "profesor" in fata etc + familie), poate doar asa daca ai chef de fun si iti "platesti" distractia o data pe luna. PS: inca o chestie tare, motorul electric singurel, este super fun si la Cupra si la Passat, trage super bine pana pe la 70km/h, deci in oras te poti distra de minune doar pe electric. (full electric iarna tine cam 40-50km iar vara sigur stai pe la 50-60km). Raman la opinia mea, ca Leon in momentul asta din cele 3 (Golf, Octavia, Leon, Audi A3 nu se pune ) este pachetul cel mai valoros (raport pret calitate si nu in ultimul rand design evident subiectiv pt mine).
    2 points
  3. In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus
    1 point
  4. Iti inchipui ce aduce Mos Craciun daca a venit cu Q8 modestul Mos Nicolae 💪
    1 point
  5. Am inteles! Multumesc frumos de sfaturi, foarte frumoasa masina ai! Poate face un photoshooting la un moment dat 😁
    1 point
  6. Am totusi un ghimpe, in toate review-urile pt PHEV 204 CP, este singurul Leon care nu are izolare fonica la capota si nu inteleg de ce tocmai la modelul asta, si imi e teama sa nu fie de fapt astfel de reduceri per total masina asta si sa fie diferit la antifonare fata de tot ce am testat pana acum la Seat :)... dar chiar nu as intelege de ce. Sper sa nu si oricum, pt capota sigur se poate face retrofit, ca nu cred ca e vreo problema tehnica pt care nu au pus, deoarece la orice alt Leon/Octavia exista (inclusiv acelasi motor).
    1 point
  7. 👍 Cat timp merge motorul bine, acolo nu ai probleme. Nu te mai speria dupa valorile acolo.
    1 point
  8. Ieri chiar a fost o zi care mi-a oferit si mazga pe jos si uscat ... mi se pare ca daca te obisnuiesti sa apesi acceleratia potrivit poti evita complet wheel spin-ul. Desi daca apesi ca buzduganul evident va genera derapaj (de mentionat ca masina Cupra avea roti 19 cu anvelope de vara ). Nu stiu ce sa zic, s-ar putea sa fie prea multa putere, desi nu cred asta ar fi prob, ci faptul ca exista boost-ul ala instant de la electric care e delicios, dar si impinge puternic rapid si atunci derapezi. Oricum eu voi lua 204 deci va fi ceva mai calm. Eu unul, am mai mentionat (fara a ofensa pe nimeni)... aveam in cap Octavia pt ca nu am interactionat niciodata cu Seat, iar Skoda mi se parea pana acum raportul pret calitate perfect/cinstit pt o masina... dar dupa am facut test drive-ul cu Octavia, am plecat de acolo, avand senzatia ca trebuie sa ma conving sa o iau, neavand niciun fel de sclipire... si in plus dezastru la antifonare. Dupa primul TD cu Leon am plecat pur si simplu fericit, zicandu-mi in cap ca este alta masina si nu intelegeam cum asa diferenta la toate captiolele: antifonare, tinuta drum (ce e drept am testat FR care are dir progresiva + suspensie adaptiva), spatiu interior fix la fel ca Octavia, ambianta interioara mult peste chiar cu "toate plasticele" (evident dpmdv). Golf-ul nou nu-mi place deloc si mi se pare scump degeaba, si evident am aj la Leon (pt ca mi-a atras privirea design-ul sincer) dar la primul TD cu Leon m-am dus tot asa pregatit de ce avusesem parte si cu Octavia (chiar ma gandeam ca va fi la fel si nici nu e practic), din review-uri parea asa si asa. Si dupa 3 test drive-uri pana acum, 2 cu FR si unul cu Cupra, pot spune lejer ca antifonarea, in categoria asta, este f buna, peste multe masini chiar si mai premium. Spre ex, ieri inainte de Cupra, am mers cu Noul Passat GTE (slab antifonat, fara sa fiu nebun, chiar era rau pentru pretentiile pe care le are... chiar ma gandeam stai sa vezi ca merg cu Passat si cand ma pun in Cupra Leon o sa fiu dezamagit, dar nici urma de asa ceva, ba invers, placut surprins). Leon FR MK4 PHEV 204CP mi se pare perfect ca putere, se aseamana cu Passat-ul GTE la 0-100km/h... iar Passat-ul dpdv motor vs greutate, mi-a placut cum se misca.
    1 point
  9. 1997 ... era alt secol , alt mileniu , alta lume O epoca care apune incet incet , in care se faceau lucruri bune , se faceau filme bune , se scriau carti bune , macarea avea gust
    1 point
  10. Incalzirea in scaunul soferului nu functiona corespunzator ; se incalzea greu sezutul, si niciodata destul de tare, in schimb se incalzeau aripioarele de jos din piele, iar in spatar se incalzea doar aripioara dreapta ; asa ca am purces aseara la un kit de incalzire AM ( cele din carbon ) in scaunul soferului, de care sunt foarte multumit ; astazi de dimineata am cronometrat in cat timp se incalzeste ( conform BC masinii / travel time ) ; in 2 min sezutul era cald, iar pe capat de min 2 / inceput de 3, sezutul frigea iar spatarul era cald ; zilele trecute am cumparat si un set de becuri h7 osram silver 100%+ parca ; au fost 52 lei setul la emag daca imi aduc bine aminte ; le'am schimbat pt ca aveam becuri diferite si vechi pe care le pusesem eu cand am dat ledurile jos ; am fost azi si la servis sa reglez farurile pe aparat, dar nu mi'a luat banii pt ca nu a avut ce sa regleze, luminau corespunzator. Sunt fascinat de luciul glaze'ului si de protectia oferita, in poze masina nu este spalata de ~ 2 saptamani ( bineinteles, o ajuta si culoarea ), si nu sta in garaj, ci sub cerul liber recomand oricui acest tratament, atat in sezonul rece, cat si cald ; dar bineinteles, dupa o decontaminare ( si dupa caz polisare ). Aa, si, era sa uit : are si ea identitate corecta acum
    1 point
  11. Nu spun eu asta, constatarea celor de la reprezentanta, dupa ce au verificat tot traseul de scurgeri inclusiv pompa de apa, au schimbat racitorul, am scapat de aceasta problema.
    1 point
  12. Salutare. Nu sunt sigur ca acesta este locul potrivit dar cum nu am drept sa creez topic in aceasta arie o sa postez aici totusi. Dupa cum stiti toate masinile TDI din grupul VAG dupa 2013 (daca nu gresesc) au la rezervor o protectie sa nu poti alimenta cu benzina din greseala. Cumva mi-a stat pe cap gandidu-ma ca daca cine stie din ce motiv se intampla sa raman pe undeva in pana prostului nu o sa am cum sa trec de piedica si sa alimentez cu canistra, am cautat pe forum dar n-am gasit vreo solutie discutata asa ca am investigat eu putin si am gasit aceasta palnie OEM de Ford exact pentru aceasta problema care se potriveste perfect deoarece piedicile de genul se bazeaza pe diametrul tevii. Banuiesc ca solutia asta este de folos si celor care fac rost de motorina pe alte cai si trebuie sa alimenteze cu palnia. De cumparat eu am gasit la autokarma cu 15 ron, la sectiunea "Originale" dupa codul: 2050651 Poza cu palnia:
    1 point
  13. dar hai sa lasam la o parte lucrurile triste. saptamana viitoare voi revedea golful sper. intre timp pe langa vasul de expansiune nou am mai adaugat pe lista cu piese de montat termostat , radiator ,kit flanse de aluminiu , furtune noi siliconice ca sa inlocuim totul pe partea asta. in primavara o sa montez si "noile " frane si daca tot umblu acolo schimb si suspensia cu un sport cup kit de la h&r. gata, hai ca am inceput ss stric din surprize
    1 point
  14. Vezi ca ai turbina OEM (oval port) de 170 care e plug & play. N-are sens sa te complici cu hibride pentru stage 2. Cu turbina asta scoti aprox 200 CP (bineinteles cu modificarile aferente si pe evacuare)
    1 point
  15. @z3dulik - surubul sare datorita faptului ca exista o prindere pe materiale diferite ce lucreaza diferit la temperaturi mari. Eu am aplicat cu succes la mai multe masini ori bucse de inox dublu filetate ori helicoil inox. Nici una dintre masini nu a mai avut probleme ulterior.
    1 point
  16. New odo 158.xxx si un schimb de placute si lichid de frana. Am decis sa merg pe ATE si nu regret. Surprins, oarecum negativ, masina avea pe fata placute Jurid, iar pe spate TRW-cel putin astea erau cu sigla VAG. Lichidul se prezenta cam inchis la culoare, semn ca trecuse ceva vreme de la ultimul schimb. In rest...nimic nou...aduna km.
    1 point
  17. Mai fac si eu un update : - am verificat astazi din nou pompa de inalte ( totul este curat, fara span, atasez si poze ) - am schimbat acum 2 saptamani bieletele fata ( lemforder, cadou din partea servisului unde am facut mai multe lucrari de'a lungul timpului ) Am mai discutat cu fostul proprietar despre diverse, si voi lasa aici ce s'a schimbat ( de catre el ) mai important la masina in 2019-2020 : 2019 : - distributia completa cu pompa de apa + kit accesorii ( se vede si pe curea ca a fost schimbata recent ) - amortizoarele fata cu flanse + protectii - bateria 2020 : amortizoarele spate cu flanse si protectii Tot astazi am ridicat masina pe elevator si s'au constatat 0 probleme. Din pacate avand in vedere situatia la nivel mondial, merg foarte putin cu ea ( ~ o data pe sapt, si atunci in weekend doar de dezmortire ). Pe 25 are programare la drpciv pt inmatriculare. p.s : a fost aplicat si glaze'ul de la ma'fra acum 3 saptamani, iar weekendul trecut am aplicat sonax gummi pe toate chederele.
    1 point
  18. Ceva funny: acel moment cand masina iti transmite mesaje subtile la ceas de noapte!
    1 point
  19. icet- stai linistit ca nici la Audi nu merg updaturile de soft. Cunostinta cu A8 2019 cumparat de la reprezentanta, nici 50.000 de km si nu a reusit sa faca update de soft (aparea in sistem) la PBN de 2 ori, ajunsese sa mearga cu masina intr-un fel de limp mode (max. 80 km/h) si bordul ii era pom de Craciun iar intr-un final s-a revenit la vechiul soft. Deci....loc de mai rau este cu mecanicii din Romania.
    1 point
  20. Nu, numai fara can gateway - cele cu BC sunt doar cu MFA (info de la BC afisate in ceas - afisajul din stanga) sau maxidot.
    1 point
  21. Android Auto s-a lansat oficial (și) în România 🙂 https://9to5google.com/2020/12/03/android-auto-europe-indonesia-expansion/
    0 points
  22. 0 points
  23. Tot Skoda se gandeste la "babacii" care vor in continuare sedanuri. Vom avea Octavia MEB. https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-skoda-boss-small-car-and-saloon-are-next-ev-priorities
    0 points
  24. La rece, sa fie intre min si max.
    -1 points
  25. Prostioare, mai am de pus.
    -1 points
  26. @Al3xz1989 Trebuie făcut o revizie la turbo, reglare si echilibrare pe banc. Cauta firme de recondiționare turbine care au si stand e echilibrare a turbinei Cred ca nu a fost corect reglata pe banc turbina dvs. Sa te întorci la ei, sa iti faca diagnoza pe mașina. Ai garanție la lucrare.
    -1 points
  27. Trebuie sa mergi din nou la ei pe garanție. Las aici 2 linkuri explicative
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!