Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2020 în toate secţiunile

  1. Azi dimineață a fost ușor mai cald ca ieri, -4°C în loc de -6°C. Am plecat cu gândul să mergem la 7 Canioane și la cascada Urlătoarea, dar la canioane era închis și gheață, după cum ne-a spus un localnic, iar la cascadă (asta a fost la întoarcerea spre Sinsia, că, pentru cine nu știe, cascada este în Bușteni) iar am renunțat după ce ne-am întâlnit cu cineva care ne-a avertizat asupra gheții de pe traseu. După ce am "văzut" cele 7 canioane, am plecat spre Poiana Brașov, pentru că eram relativ aproape. Am urcat și în sfârșit am găsit ceva zăpadă. Pe pârtie cred că era de la tunuri, dar se mai vedea și pe margine. Era un tip care a coborât cu placa, dar suna a înghețat toată zăpada, așa că, cei cu veleități pentru sporturi de iarnă cred că vor mai trebui să aștepte următoarea zăpadă. La coborâre ne-am oprit într-unul dintre refugiile de pe marginea drumului și care îți oferă o panoramă asupra Brașovului și a muntelui Tâmpa. @florinpbv cred că știe zona mai bine! (Tizule am fost pe fugă și nu te-am mai sunat de data asta) După ce și tentativa de vizită la cascadă a picat, am plecat spre vila unde eram cazați. După ora 16 am plecat spre cota 1400. Drumul până acolo îți dă impresia de paragină, exact ca și platoul de sus (cu mici excepții). Are multe gropi, unele plombate, altele nu, pe zonele cu zăpadă nu s-a dat cu nimic. Mai tot drumul vezi copaci tăiați și pregătiți de transport, cum vezi cam în toate zonele de munte. Sus erau -4°C, bătea vântul așa că soția nu a mai vrut să urcăm spre cota 1650m. Anul trecut, am urcat pe jos până la cota 2000, dar era mai cald, chiar spre 10-12°C, ce e drept era mijlocul lui noiembrie. Ne-am întors la barieră unde lăsasem mașina și am coborât în Sinaia. Pe drum într-o curbă am găsit gașca asta veselă Astăzi este ultima seară. Mâine ne mai foim puțin și după care o luăm pe drumul spre casă. Se anunță ceva șanse de ploaie și o ușoară încălzire a temperaturilor, dar sper să nu mă plouă până acasă . LE: pe drumul de întoarcere spre Sinaia, pe Trans Bucegi ne-am intersectat cu un Tesla model X cu numere de București. O apariție ciudată, deocamdată, pe șoselele patriei!
    3 points
  2. Dacă apeși o data dezactivezi doar ASR-ul și implicit front Assist și detectare pietoni. Dacă ții apăsat mai mult ai ESC sport și la fel dezactivează front Assist și detectare pietoni. Acelasi lucru poți să-l faci din meniu car la setări.
    2 points
  3. Vezi ca ai turbina OEM (oval port) de 170 care e plug & play. N-are sens sa te complici cu hibride pentru stage 2. Cu turbina asta scoti aprox 200 CP (bineinteles cu modificarile aferente si pe evacuare)
    2 points
  4. Eu raman la ideea ca Viofo ofera mai multe beneficii decat Garmin, luand strict ca si comparatie modelul tau de Garmin vs Viofo A119 V3(un model vechi) pe scrut aveam cam asa: -Viofo la jumatate de pret fata de Garmin(1-0) -Viofo unghi filmare 140 grade, Garmin 122(2-0) -Viofo condensator, Garmin baterie (3-0). Si ce mi se pare mie cel mai important este faptul ca Viofo chiar este o camera discreta, lipita de parbriz, pe cand Garminul seamana extrem de mult cu SjCam..sistemul de prindere mi se pare super invechit, o vad mai mult potrivita pt. moto, bike...sporturi. Eu unul de cand am trecut la Viofo sunt multumit,pret acceptabil si filmare buna spre foarte. Bafta
    2 points
  5. Da.. motor silentios si atat. Daunele le simti in timp.
    2 points
  6. Va salut, am zis ca fac si eu un post cu rapidul meu. 1.6tdi Masina este la mine de un an si 25k km (acum avand 75k) Nu este nici pe aproape de a fi gata dar am zis ca fac o postare dupa primul an. In prima parte m-am axat pe partea de look iar in viitorul apropiat mai mult pe performanta urmand un turbo upgrade si un stage 2. Ca modificari exterioare ar fi: -lipul fata csr automotive -lip portbagaj csr -arcuri eibach pro kit (sunt in cautare de o suspensie reglabila probabil ceva de pe un polo r6) -grila si embleme schimbate aftermarket -faruri custom cu lupe aftermarket si led -folie plafon, oglinzi, proiectoare si stopuri -evacuare custom La interior: -volan octavia 3 rs -navigatie rcd330 plus Alte modificari: -comutator lumini automate pentru ch/lh -multe codari vcds
    1 point
  7. dar hai sa lasam la o parte lucrurile triste. saptamana viitoare voi revedea golful sper. intre timp pe langa vasul de expansiune nou am mai adaugat pe lista cu piese de montat termostat , radiator ,kit flanse de aluminiu , furtune noi siliconice ca sa inlocuim totul pe partea asta. in primavara o sa montez si "noile " frane si daca tot umblu acolo schimb si suspensia cu un sport cup kit de la h&r. gata, hai ca am inceput ss stric din surprize
    1 point
  8. @Muale cu aia albă ne-am întâlnit. Azi, după o vizită extinsă la Peleș, am plecat spre casă. Am plecat de la 2°C și am ajuns la 13°C, cu range-ul aproape de minim, după 859 km (668 km doar pentru drumul dus-întors, iar 191 km plimbări), cu un consum mediu de 6.9l/100km. Viteza medie a fost destul de mare pe autostradă și pe drumurile europene :D, iar restul drumului a fost destul de virajat, așa că sunt mulțumit de consumul înregistrat. I-am tras și o spălare rapidă și am parcat. weekend plăcut tuturor!
    1 point
  9. Probabil ca trebuie retrase unele modele ca sa aiba loc electricele pe linia de fabricație. Progresul/cererea de electrice (discutabil) aduce si eliminări de modele clasice. Pe langa asta, apetitul poporului pentru "mai mare" fie suv sau berline mai mari implica renunțarea la modelele mai mici. Cine vroia polo va lua golf și astfel vor forța sa dea lumea mai mult pe o mașină sau reorientare in grup, modelele mici erau full de plastic, deci skoda sau vw tot aia.
    1 point
  10. Doar ornamentele simple, parca lipsește ceva. Părerea mea. Cât privește retrofiting ul cu butonul mode, a mea e din fabrica așa. E mai mult chestie de codare. Pt ESP OF ( are doua funcții, ESP of și dacă îl ții apăsat mai mult ai un fel de ESP sport sau ceva gen, nu mai țin minte cum se numește) nu cred ca e complicat. Pt MODE trebuie codificat in MIB, dacă nu mă înșel și s-ar putea sa fie cu cod FEC. dar nu sunt sigur. Daca ai nevoie de schemele electrice dă-mi un PM. Și pt coduri, putem face o comparație cu a mea care are din fabrica.
    1 point
  11. Ataseaza sa vedem. Pin 06101 il accepta ? Intreb pt ca mai sus ai scris "Multumesc! Asta am obtinut si eu, dar accepta pinul asta. " apoi "Daca am vazut ca nu ma pot loga cu pinul ala..." Angel27 pt generatia asta de ceas de bord pinul nu poate sa fie mai mare de 9999.
    1 point
  12. @Constantincatalin Engine- Security code 12233, apoi Adaptation- Particle filter initialization si pui new value de exemplu 150 pentru 150.000km sau 190 pt 190.000km. Sper ca ai înțeles. Dupa ce ai facut aceasta modificare este musai sa mergi cu masina cativa km fiindca o sa isi faca o regenerare.
    1 point
  13. Pune ulei Shell Helix Ultra GTL 5w40, e un 5w30 putin mai vascos. Mai amani putin schimbarea lantului de distribuție. A dat rezultate pe un Audi a3 8pa 1.4 tfsi caxc
    1 point
  14. poate ajuta pe cineva..parerea mea despre Honda E. dupa alte cateva experiente cu drive test electrice. am mers cu masina acum cateva saptamani, cam 30-40km. exceptie pretul, range si poate marimea, asa ar trebui sa fie o masina electrica. este foarte smart, foarte 2021. este mai mare in realitate decat in poze, doar portbagajul este penalizat rau de dimensiuni. dar locurile spate sunt f ok, pt cineva de 1.80. pozitia la volan este cea corecta, masina este sportiva destul, toate comenzile sunt usor accesibile. imi place mai mult unde e schimbatorul de "viteze" la id3, dar poate e chestie de gust. materialele sunt f bune calitativ. directia cam light, dar la viteze de DN incepe sa nu mai fie amortita si simti corect masina. acceleratia este buna, pedala de frana este mai vie ca la id3, o simti cand apesi si cum masina reactioneaza. displayurile sunt f interactive, sunt f live si ajuta mult soferul. imi place cum poti muta intre sofer si pasager anumite displayuri, m-a surprins placut functia de parcare automata. am ales un loc de parcare lateral (ca la supermarket) la 90grade. masina nu a necesitat nimic. doar alegi locul si...te uimeste. frana regenerativa este mai puternica decat la id3 in one pedal drive. ecranele care inlocuiesc oglinzile necesita putin timp pt obisnuita, ca si oglinda retrovizoare care e de fapt un display, dar imediat cum te-ai obsinuti cu ele, nu prea vrei sa te intorci la analog. oglinda interioara cand e setata ca display, are o raza mult mai buna de vizualizare, pt ca apare fix spatele masinii, nu mai pierzi in spatiu interiorul si lucrurile care nu iti trebuie. pt condus pe DN este perfect cu ele. pt condus prin parcari e cam greu, pt ca ofera o imaginea prea..larga, prea de ansamblu pt condus incet. adica nu vezi fix fiecare cm din jurul masinii. raza de bracaj este f buna pt oras. mi-a placut? da. mai mult decat orice masina electrica de pana acum (exceptie id3). as da 30k pe ea? din pacate nu..doar ca a 2a masina..de oras sau pt fata.
    1 point
  15. Forma unui sedan asigura mai multa stabilitate in linie dreapta si/sau la viteze mari, iar centrul de greutate la un break poate fi o idee mai inalt, corect, dar partea de manevrabilitate o poti ajusta cu o suspensie putin diferita pe spate. Cu toate acestea nu inteleg de ce renunta la sedan si diminueaza astfel alegerile clientilor. SUV-urile si masinile inalte necesita sisteme complicate de management al suspensiei si motoare mai mari pentru a avea performante similare, totul pentru mai multi bani. De fapt, aici cred ca e cheia, sa vinzi masini mai scumpe si sa castigi mai mult.
    1 point
  16. Nu vreau s-o dau in discutii de cauciucuri, insa nu inteleg obsesia tuturor cu necesitatea de cauciucuri premium pe "asemenea masini"... zici ca ar fi ceva 900cp @ 1000nm Eu am 380cp si 750nm aproximativ, mi-am luat cauciucuri Nexen de iarna si pe cuvant daca nu ma gandesc ca am facut cea mai buna alegere la fiecare drum facut cu masina, avand in vedere aderenta buna cat si confortul oferit de acestea (apreciez ca sunt peste unele branduri premium de 2 ori mai scumpe, fara exagerari). Vezi aici o comparatie si verdict final VS alte marci https://alltyretests.com/nexen-winguard-sport-2-test-review/ , concluzia fiind ca premium nu inseamna mereu mai bun. Cat despre rupt aderenta, e 4x4 masina, fff greu va rupe aderenta fiind si stock, 310cp cu doar 400nm, gandeste-te ca abia iau eu un scart cu launch control pe cuplu aproape dublu. Sustin ideea de a merge pe cauciucuri dedicate de iarna si niciodata all season (poate doar daca nu vede zapada niciodata sa te gandesti la all season). Ultimul gand, sunt cauciucuri de iarna, mergeti cu masina pe strada in conditii de iarna, nu va ganditi la performante de circuit.. keep it safe Sper ca nu am suparat pe nimeni si scuze de offtopic. In alta ordine de idei, ca tot am mentionat de putere, ceva planuri de modificari software/hardware pentru crestere putere?
    1 point
  17. @Bogdan20cj: le-am pus cu grijă, doar pentru fotografii. De curățat le-am curățat în poziție verticală. Mulțumesc la fel pentru urări. Azi am mai făcut ceva la Golfulet: pană . Când să plec de la serviciu pe față stânga era pe jantă. Am pus cricul, compresorul și după ceva timp am ajuns la vulcanizare. Am agățat un holzsurub!
    1 point
  18. Am masina din semnatura, un Leon ST cu motorizare 2.0TDI , MY2016 cu ecranul MIB2 mai mare de 6.5 inci la care deja se poate activa Android auto dar pana acum intotdeauna mi s-a spus ca doar reprezentanta o poate face din varii motive, am fost la ei, dar cer 850 lei pe codare, bani pe care nici din principiu nu le voi da niciodata ! As veni cu intrebarea, totusi nu ar fi nimeni care se pricepe la asa ceva, de preferabil in zona Clujului. Va multumesc anticipat de ajutor!
    1 point
  19. @yanqmin 4:30 foarte frumos din partea ta. De curiozitate cate grade erau pe acolo? -6 cumva? si oamenii mergeau cu ATV-ul. Ma luat frigul in casa la 24 de grade cand am vazut aia...:)
    1 point
  20. Nu stim, noi doar punem intrebari ...🦎
    1 point
  21. Adica in conditii de iarna/ploaie/lapovita o sa mergi supercuminte??? Economisesti intr-adevar cateva sute de lei si iti pui frane mai bune, pare buna ideea....DAR degeaba....pana la urma degeaba ai sa zicem frane Brembo daca ai cauciucuri slabe... tot Doamne Doamne te va opri, cand si unde o sa vrea El....parapet/copac/alta masina... Palma aia de anvelopa/cauciuc care te tine pe asfalt conteaza mai mult decat orice discuri/placute hipermegasofisticate... Deci, fara sa fiu eu contabilul nimanui, dar la asa o masina, cumparata de noua de la reprezentanta cu 40k-50k, cat o fi fost pretul, nu cred ca un plus de 250-300 euro/4 anvelope te baga la faliment... Pacat de masina....Nu vreau sa dau la nimeni in cap, doar asta-i parerea mea.
    1 point
  22. 1 point
  23. O nouă aventura. De data asta Munții Baiului cu intrare (fara interdicții) prin Secăria si plan de ajuns la Lacul Orjogoaia. Insa cum planul de acasa nu se potriveste mereu, din motiv de prima pană experimentată aproape de popasul uriașilor(telegondolă), am fost nevoit să fac o coborâre horror în Azuga (roată îngustă+ploaie)...dar in final totul a iesit bine. Am bifat 3 vârfuri alpine, cel mai înalt Baiul Mare.
    1 point
  24. Sa nu exageram.Eu am folosit Sachs/Boge si nu sunt deloc proaste.Multi au senzatia ca daca schimba amortizoarele ,gata are masina noua.
    1 point
  25. Problema Columbus (am mai scris de ea si pe alt topic) Pentru cine ar vrea sa-si comande navigatia Columbus. Sunt probleme la mai toate unitatile: la rece, touch screen-ul ori nu raspunde la unele comenzi ori se blocheaza complet pentru cateva secunde. Eu am fost cu a mea in service, am reclamat problema, s-a confirmat ca exista si am primit urmatorul raspuns: se stie despre problema si chiar daca se inlocuieste unitatea problema tot nu se rezolva. Am vazut cu ochii mei informarea de la Skoda. Momentan se cauta o solutie si cel mai probabil vor fi rechemate toate octaviile cu navigatie Columbus.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!