Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2020 în toate secţiunile
-
Va salut, am zis ca fac si eu un post cu rapidul meu. 1.6tdi Masina este la mine de un an si 25k km (acum avand 75k) Nu este nici pe aproape de a fi gata dar am zis ca fac o postare dupa primul an. In prima parte m-am axat pe partea de look iar in viitorul apropiat mai mult pe performanta urmand un turbo upgrade si un stage 2. Ca modificari exterioare ar fi: -lipul fata csr automotive -lip portbagaj csr -arcuri eibach pro kit (sunt in cautare de o suspensie reglabila probabil ceva de pe un polo r6) -grila si embleme schimbate aftermarket -faruri custom cu lupe aftermarket si led -folie plafon, oglinzi, proiectoare si stopuri -evacuare custom La interior: -volan octavia 3 rs -navigatie rcd330 plus Alte modificari: -comutator lumini automate pentru ch/lh -multe codari vcds8 points
-
Am tras o fugă la Sinaia, să mai încărcăm puțin bateriile . Având o mică escală la București, mergand pe A2 de la Drajna și A3 de la București și pe DN-uri, 90% din timp am folosit cruise control. Cea mai utilizată chestie din retrofiturile făcute de mine la drumuri lungi, alături de farurile cu xenon. Foarte mulțumit de anvelope, sunt silențioase, nu mi-au dat nici o clipă senzația de nesiguranță, atât pe umed, cât și pe uscat iar direcția am simțit-o foarte precisă. Ne-am cazat tot la aceeași locație ca și anul trecut. Mi-a plăcut că e mai izolat, deși în 10 minute de mers pe jos ești în centru, precum și priveliștea de la fereastră. Azi am fost până la peștera Ialomiței. Traseul a început din Sinaia și a continuat pe Trans Bucegi. Pe drum o vulpe a traversat cu un șoarece în bot și l-a îngropat, fără a fi deranjată de noi, care oprise lângă ea. Același drum îngust, virajat dar frumos, asfaltul a fost bun, era împrăștiat nisip pe o bună bucată, până la barajul de la Bolboci După baraj, spre peșteră s-a schimbat situația, nu era dat cu nimic, drumul era alb și într-o curbă unde am intrat mai tare a intrat esp-ulul și abs-ul, după treaba asta am mers mai lent și am folosit frâna de motor mai mult. După ce am vizitat peștera Ialomiței ne-am întors pe același drum, până la intersecția care pleacă spre complexul Piatra Arsă și am urcat până în zona unde se parchează pentru a urca pe jos spre Babele și Sfinx. Era soare amestecat cu ceață și cu un plafon de nori jos și peisaje extraordinare pe alocuri. Am urcat la Babele și la Sfinx, pe un vânticel ce făcea să se simtă mai tare cele -5.5°C Sus era ceață destul de deasă, frig (cam -9°C) și gheață, așa că am renunțat să mergem spre Crucea Caraimanului. Cred că din cauza vitezei reduse de deplasare am înregistrat și un record pentru mine. Poza e făcută la intrarea în Sinaia, la întoarcere. Să vedem mâine ce vreme va fi, pe unde vom călători.4 points
-
3 points
-
Nu vreau sa fiu cinic si sa sugerez ca articolul este finantat de detractorii masinilor electrice (mentioneaza Toyota pe nume, ca exemplu pozitiv, aceeasi Toyota care este detractor pe fata al masinilor electrice, promovand "self-charging hybrids" care se incarca din "magie" cand mergi), dar are niste scapari majore. In primul rand, masinile electrice se pot produce cu emisii 0. Cum suntem pe forumul VW, dau exemplu ID.3 (unul din motivele pentru care detin un ID.3). In al doilea rand, poluarea generata de utilizarea masinii este doar o posibilitate, pentru ca exista posibilitatea sa o incarci curat, din energie generata ecologic, cum ar fi hidro, eolian, solar, inclusiv in curtea ta. In al treilea rand, poluarea la folosire, evitabila (vezi punctul 2), este in afara orasului, nu unde respiram noi si copiii nostri. In oras am putea sa stam si noi cu geamurile deschise fara sa urle atat de tare "zgomotul orasului", cealalta sursa de poluare, cu care ne-am obisnuit si de care nu mai vorbim. In ultimul rand, o mutare catre electrificare poate genera un cert virtuos, in care companiile incep sa concureze cu surse tot mai atractice si curate de generare si distributie a energiei electrice. Bonus point: nu vad niciunde mentionata poluarea si atrocitatile de mediu generate de extractia, rafinarea si transportul combustibililor fosili. Curentul nu are nevoie de camion. Bonus point 2: zice de range si ca oricum avem alta masina. OK, unii avem (eu am, cel putin deocamdata). Dar nu toti. Apoi ca se incarca greu. Doar ca putem sa mergem cu masina asta cu range mic, in majoritatea timpului, incarcand deloc, pentru ca e incarcata deja cand pleci de acasa. Avem iPhone cu baterie mica, nu Nokia cu baterie de 2 saptamani, dar ne tine toata ziua, in majoritatea timpului. Masina are autonomie pentru majoritatea drumurilor si nu trebuie incarcat doar la benzinarie. Putem merge luni de zile fara sa incarcam departe de casa. Bonus point 3: nu zice nimic de costuri. Deja masinile electrice sunt competitive ca cost total de folosire. Cu discount de la stat, poate chiar din secunda 0.3 points
-
Azi dimineață a fost ușor mai cald ca ieri, -4°C în loc de -6°C. Am plecat cu gândul să mergem la 7 Canioane și la cascada Urlătoarea, dar la canioane era închis și gheață, după cum ne-a spus un localnic, iar la cascadă (asta a fost la întoarcerea spre Sinsia, că, pentru cine nu știe, cascada este în Bușteni) iar am renunțat după ce ne-am întâlnit cu cineva care ne-a avertizat asupra gheții de pe traseu. După ce am "văzut" cele 7 canioane, am plecat spre Poiana Brașov, pentru că eram relativ aproape. Am urcat și în sfârșit am găsit ceva zăpadă. Pe pârtie cred că era de la tunuri, dar se mai vedea și pe margine. Era un tip care a coborât cu placa, dar suna a înghețat toată zăpada, așa că, cei cu veleități pentru sporturi de iarnă cred că vor mai trebui să aștepte următoarea zăpadă. La coborâre ne-am oprit într-unul dintre refugiile de pe marginea drumului și care îți oferă o panoramă asupra Brașovului și a muntelui Tâmpa. @florinpbv cred că știe zona mai bine! (Tizule am fost pe fugă și nu te-am mai sunat de data asta) După ce și tentativa de vizită la cascadă a picat, am plecat spre vila unde eram cazați. După ora 16 am plecat spre cota 1400. Drumul până acolo îți dă impresia de paragină, exact ca și platoul de sus (cu mici excepții). Are multe gropi, unele plombate, altele nu, pe zonele cu zăpadă nu s-a dat cu nimic. Mai tot drumul vezi copaci tăiați și pregătiți de transport, cum vezi cam în toate zonele de munte. Sus erau -4°C, bătea vântul așa că soția nu a mai vrut să urcăm spre cota 1650m. Anul trecut, am urcat pe jos până la cota 2000, dar era mai cald, chiar spre 10-12°C, ce e drept era mijlocul lui noiembrie. Ne-am întors la barieră unde lăsasem mașina și am coborât în Sinaia. Pe drum într-o curbă am găsit gașca asta veselă Astăzi este ultima seară. Mâine ne mai foim puțin și după care o luăm pe drumul spre casă. Se anunță ceva șanse de ploaie și o ușoară încălzire a temperaturilor, dar sper să nu mă plouă până acasă . LE: pe drumul de întoarcere spre Sinaia, pe Trans Bucegi ne-am intersectat cu un Tesla model X cu numere de București. O apariție ciudată, deocamdată, pe șoselele patriei!2 points
-
poate ajuta pe cineva..parerea mea despre Honda E. dupa alte cateva experiente cu drive test electrice. am mers cu masina acum cateva saptamani, cam 30-40km. exceptie pretul, range si poate marimea, asa ar trebui sa fie o masina electrica. este foarte smart, foarte 2021. este mai mare in realitate decat in poze, doar portbagajul este penalizat rau de dimensiuni. dar locurile spate sunt f ok, pt cineva de 1.80. pozitia la volan este cea corecta, masina este sportiva destul, toate comenzile sunt usor accesibile. imi place mai mult unde e schimbatorul de "viteze" la id3, dar poate e chestie de gust. materialele sunt f bune calitativ. directia cam light, dar la viteze de DN incepe sa nu mai fie amortita si simti corect masina. acceleratia este buna, pedala de frana este mai vie ca la id3, o simti cand apesi si cum masina reactioneaza. displayurile sunt f interactive, sunt f live si ajuta mult soferul. imi place cum poti muta intre sofer si pasager anumite displayuri, m-a surprins placut functia de parcare automata. am ales un loc de parcare lateral (ca la supermarket) la 90grade. masina nu a necesitat nimic. doar alegi locul si...te uimeste. frana regenerativa este mai puternica decat la id3 in one pedal drive. ecranele care inlocuiesc oglinzile necesita putin timp pt obisnuita, ca si oglinda retrovizoare care e de fapt un display, dar imediat cum te-ai obsinuti cu ele, nu prea vrei sa te intorci la analog. oglinda interioara cand e setata ca display, are o raza mult mai buna de vizualizare, pt ca apare fix spatele masinii, nu mai pierzi in spatiu interiorul si lucrurile care nu iti trebuie. pt condus pe DN este perfect cu ele. pt condus prin parcari e cam greu, pt ca ofera o imaginea prea..larga, prea de ansamblu pt condus incet. adica nu vezi fix fiecare cm din jurul masinii. raza de bracaj este f buna pt oras. mi-a placut? da. mai mult decat orice masina electrica de pana acum (exceptie id3). as da 30k pe ea? din pacate nu..doar ca a 2a masina..de oras sau pt fata.2 points
-
As vrea sa clarific, pentru ca nu am reusit sa explic bine. Nu vreau sa intru in polemici. Masina mea a venit cu cerificatul atasat mai jos, in care zice ca masina a fost produsa cu emisii 0, prin reducerea, eliminarea si compensarea lor. Spune explicit despre baterie. Curentul folosit la incarcarea masinii poate fi murdar, e adevarat. Dar macar ai alternativa curentului curat. Si se poate schimba sursa curentului in timp, pe masura ce producatorii de curent se muta catre surse mai curate. Pe cand la o masina cu motor termic nu ai posibilitatea asta niciodata. Mitul cu turbinele a fost demontat, iar hidrocentralele exista de zeci de ani, iar eu nu stiu sa se construiasca altele acum, cel putin la noi. Chiar daca nu suntem ecologisti, sunt convins ca simtim cu totii cat de poluate sunt orasele. Cele mai curate metode de transport sunt, evident, bicicleta, mersul pe jos, trotineta, transportul in comun, dar chiar si masina electrica este mult mai buna pentru aerul din oras decat una cu combustie interna. Aici cred ca nu poate nimeni sa nege. Evident ca nicio schimbare nu se poate face peste noapte, mai ales in mentalitate, iar de aceea dezbaterile mi se par esentiale, si, chiar daca nu suntem de acord neaparat unii cu ceilalti, trebuie sa ascultam toate argumentele inainte de a trage o concluzie.2 points
-
Nu are cum sa supravireze cand are aproape 2 tone si e mai grea pe fata decat pe spate. Va subvira atunci cand incepe sa piarda aderenta, legile fizicii isi spun cuvantul.2 points
-
In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus1 point
-
Arata foarte bine ! Cum mai stai la capitolul power? Ultima data cand am vorbit, stiu ca aveai planuri mari1 point
-
Bordul se reflecta si la Viofo chiar si cu flitru montat, pe langa asta ce mai este deranjat este si fatul ca pe filmare se aude un fel de bazait dar nu este deranjant decat daca folosesti camera sa filmezi peisaje pe unde mergi cu masina care defpat nu este scopul ei...eu o tin pe mut De montat este destul de simplu, daca vrei dai stalpul jos..daca nu nuil dai.Eu nu ti-as recomanda sa folosesti surubelnite sau alte chestii metalice ca risti sa faci minuni pe acolo...exista scule pt. demontat tapiserie(50-60 lei ceva bun) si iti faci treaba relaxat cu ele. https://viofo.ro/camera-auto-dvr-viofo bugetul tau este corect . Bafta1 point
-
O problema la injector/cablaj/supape/cilindrul 2 (necesita investigatii) P0234 Turbina necesita curatare/inlocuire/reconditionare1 point
-
Cea mai buna varianta de Viofo este un Garmin :). Demontare stalp stanga fata:1 point
-
Xiaomi 70 mai pro dețin eu de aproximativ 2 ani, fără probleme Săptămâna asta am cumpărat o pe a 2 a. Singura chestie care ma deranjează....se reflecta puțin bordul, atat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Skf. Am eu la masina mea Seat si la o alta masina non vw pusa în 2012.Tine și acum, nu sunt probleme.1 point
-
Update: Diffuser Maxton Design & Anulat finala + 2 iesiri stanga dreapta cu tips-uri si manopera PILOT. Super multumit de sunet (gros doar peste 2.3-2.4 RPM si pe frana de motor ) 😄 Soon: Sa fie look-ul complet..zilele astea montez si eleronul AERO si elimin sigla "LEON" de pe haion pe un look mai clean.1 point
-
1 point
-
@v4li0 functioneaza setarea de a se aprinde stopurile când se deschide portbagajul @razvan.ac între timp am rezolvat și cu a doua lampa de ceata. Nu era setat tipul de bec.1 point
-
1 point
-
Are cineva idee cum e cu rezolutia display-ului Columbus de 9.2" de pe Kodiaq in materie de redare video? Din prezentări rezultă că ar avea 1280×640, asta însemnând aprox 720p. Însă în manual scrie că suportă video maxim 720×576, asta însemnând doar 480p. Incerc să setez playerul Fermata Auto să redea de pe Youtube maximul posibil. Ideea e ca pot sa îi dau si 1080p, îl reda corect prin rescalare cred (dar asa are un usor lag prin meniu - nu si la redare) si dilema este: 720p sau 480p astfel incat să nu mai aiba nevoie de rescalare?1 point
-
Se intampla sa incuiati masina dar portbagajul sa ramana descuiat in timp ce toate usile sunt incuiate? Mi s-a intamplat de mai multe ori si nu stiu daca e vorba de vreo functie care descuie prima data protbagajul cand sunt in proximitate (cu toate ca se intampla aleator si nu mi-am dat seama de vreo regula) sau trebuie sa merg la service? Mai nou am constatat ca nici usita de la priza de incarcare nu se incuie.1 point
-
Pentru cine vrea sa vada masina mai de aproape, avem deja una bucata Enyaq expusa la Mall Baneasa.1 point
-
Salutare, Am si eu acelasi "fasait" la pornirea la rece, motor CUNA. Nu se intampla de fiecare data si tine cateva minute. Din ce am mai citit, pare a fi legat de la cureaua de distributie (daca e Dayco), o caracteristica care nu indica o eroare in functionare, fiind mai "alunecoasa" pe partea din spate. Unii mai zic ca ar putea fi si de la rola intinzatoare. Sunetul este ritmic, cam de doua ori pe secunda, ceea ce ar corespunde fix cu doua rotatii complete a curelei de distribuie (800rpm la relanti), deci as deduce ca ar fi cumva in legatura cu cureaua de distributie. Masina are 170.000 km la bord, 4 ani jumatate vechime, ma gandesc ca nu are sens sa schimb distrubita doar pentru sunetul ala, desi o voi schimba in curand din cauza kilometrajului.1 point
-
Nu iti trebuie codul BEM la vw. Schimbi din 68 in 60 Ah si lasi tot VAO la tipul bateriei.1 point
-
Am schimbat eu cu o Varta 70 AGM Silver - pret cu bateria dusa inapoi undeva la 500+ lei. Faci codarea mai apoi. Masina are regenerare la franare, si anume in momentul in care franezi o sa vezi ca ea incarca cu mai mult de 14v.1 point
-
1 point
-
pai nu e bidonul ala normal de antigel - acela pare a fi in stanga motorului cum te uiti din fata. asta e probabil ceva de racit electrica. felicitari ca ai luat plugin hibrid - imi pare mult mai ok si de viitor decat priushii si ceilalti hibrizi "clasici"1 point
-
Si cum era de asteptat, Polo va disparea si el din portofoliu: https://www.promotor.ro/stiri-auto/polo-unul-dintre-cele-mai-populare-modele-volkswagen-va-disparea-de-pe-piata-187898780 points
-
0 points
-
Salut. Frumusica masina. Cumva masina avea halogen inainte de a efectua modificarea farurilor ?0 points
-
ID-1 lipsea, bineinteles.. a.k.a Polo Electric https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/105622/new-volkswagen-id1-electric-supermini-due-launch-20230 points
-
am fost la un electrician si s-a rezolvat.mi-a spus ca datorita faptului ca nu fusese folosita clima in ultimul timp(a cam stat-1 points
-
Din ce am mai citit si pe forum, teoretic, daca am inteles eu bine, suma valorilor ar trebui sa fie 0, ca sa fie totul ok. Este 0, deci n-ar trebui sa-mi fac griji referitoare la injectoare, corect? @F l o r i n @EEXCALADE @lupo_bv o parere? Va multumesc anticipat! Si totusi zgomotul ( croncanitul/rontaitul ) persista... 🤔-1 points
-
-1 points
-
La temperaturile de la noi, eu orice am bagat, ca a fost ieftin 5lei ( Auchan, Careffour, etc ) sau scump 30+ lei ( OMV, sau alte firme ) toate au fost la fel de "proaste". Dar de inghetat nu a inghetat niciunul. Toate de iarna au fost completate cu ce a ramas de vara ( estimez undeva sub jumate de rezervor ) Depinde foarte mult si cati km faci, ca la multi km extraurban, la drumurile noastre pline de mizerie, un plin de rezervor de lichid de parbriz se consuma destul de repede... cumulat cu un pret mare de achizitie al lichidului... se aduna-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00