Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.12.2020 în toate secţiunile

  1. Încă un traseu bifat: drum forestier Băleanca - Vârful Turtudui-Poiana Cozanei. Cine are chef și curiozități despre "piramide" autohtone își poate face idei de vizitare urmarind și acest clip:
    7 points
  2. In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus
    3 points
  3. Update: Diffuser Maxton Design & Anulat finala + 2 iesiri stanga dreapta cu tips-uri si manopera PILOT. Super multumit de sunet (gros doar peste 2.3-2.4 RPM si pe frana de motor ) 😄 Soon: Sa fie look-ul complet..zilele astea montez si eleronul AERO si elimin sigla "LEON" de pe haion pe un look mai clean.
    3 points
  4. Am tras o fugă la Sinaia, să mai încărcăm puțin bateriile . Având o mică escală la București, mergand pe A2 de la Drajna și A3 de la București și pe DN-uri, 90% din timp am folosit cruise control. Cea mai utilizată chestie din retrofiturile făcute de mine la drumuri lungi, alături de farurile cu xenon. Foarte mulțumit de anvelope, sunt silențioase, nu mi-au dat nici o clipă senzația de nesiguranță, atât pe umed, cât și pe uscat iar direcția am simțit-o foarte precisă. Ne-am cazat tot la aceeași locație ca și anul trecut. Mi-a plăcut că e mai izolat, deși în 10 minute de mers pe jos ești în centru, precum și priveliștea de la fereastră. Azi am fost până la peștera Ialomiței. Traseul a început din Sinaia și a continuat pe Trans Bucegi. Pe drum o vulpe a traversat cu un șoarece în bot și l-a îngropat, fără a fi deranjată de noi, care oprise lângă ea. Același drum îngust, virajat dar frumos, asfaltul a fost bun, era împrăștiat nisip pe o bună bucată, până la barajul de la Bolboci După baraj, spre peșteră s-a schimbat situația, nu era dat cu nimic, drumul era alb și într-o curbă unde am intrat mai tare a intrat esp-ulul și abs-ul, după treaba asta am mers mai lent și am folosit frâna de motor mai mult. După ce am vizitat peștera Ialomiței ne-am întors pe același drum, până la intersecția care pleacă spre complexul Piatra Arsă și am urcat până în zona unde se parchează pentru a urca pe jos spre Babele și Sfinx. Era soare amestecat cu ceață și cu un plafon de nori jos și peisaje extraordinare pe alocuri. Am urcat la Babele și la Sfinx, pe un vânticel ce făcea să se simtă mai tare cele -5.5°C Sus era ceață destul de deasă, frig (cam -9°C) și gheață, așa că am renunțat să mergem spre Crucea Caraimanului. Cred că din cauza vitezei reduse de deplasare am înregistrat și un record pentru mine. Poza e făcută la intrarea în Sinaia, la întoarcere. Să vedem mâine ce vreme va fi, pe unde vom călători.
    2 points
  5. Nu vreau sa fiu cinic si sa sugerez ca articolul este finantat de detractorii masinilor electrice (mentioneaza Toyota pe nume, ca exemplu pozitiv, aceeasi Toyota care este detractor pe fata al masinilor electrice, promovand "self-charging hybrids" care se incarca din "magie" cand mergi), dar are niste scapari majore. In primul rand, masinile electrice se pot produce cu emisii 0. Cum suntem pe forumul VW, dau exemplu ID.3 (unul din motivele pentru care detin un ID.3). In al doilea rand, poluarea generata de utilizarea masinii este doar o posibilitate, pentru ca exista posibilitatea sa o incarci curat, din energie generata ecologic, cum ar fi hidro, eolian, solar, inclusiv in curtea ta. In al treilea rand, poluarea la folosire, evitabila (vezi punctul 2), este in afara orasului, nu unde respiram noi si copiii nostri. In oras am putea sa stam si noi cu geamurile deschise fara sa urle atat de tare "zgomotul orasului", cealalta sursa de poluare, cu care ne-am obisnuit si de care nu mai vorbim. In ultimul rand, o mutare catre electrificare poate genera un cert virtuos, in care companiile incep sa concureze cu surse tot mai atractice si curate de generare si distributie a energiei electrice. Bonus point: nu vad niciunde mentionata poluarea si atrocitatile de mediu generate de extractia, rafinarea si transportul combustibililor fosili. Curentul nu are nevoie de camion. Bonus point 2: zice de range si ca oricum avem alta masina. OK, unii avem (eu am, cel putin deocamdata). Dar nu toti. Apoi ca se incarca greu. Doar ca putem sa mergem cu masina asta cu range mic, in majoritatea timpului, incarcand deloc, pentru ca e incarcata deja cand pleci de acasa. Avem iPhone cu baterie mica, nu Nokia cu baterie de 2 saptamani, dar ne tine toata ziua, in majoritatea timpului. Masina are autonomie pentru majoritatea drumurilor si nu trebuie incarcat doar la benzinarie. Putem merge luni de zile fara sa incarcam departe de casa. Bonus point 3: nu zice nimic de costuri. Deja masinile electrice sunt competitive ca cost total de folosire. Cu discount de la stat, poate chiar din secunda 0.
    2 points
  6. Salutare tuturor, Incepand de astazi sunt mandrul posesor al unui Seat Leon 5F FR 2016. Vazut pe olx..dragoste la prima vedere..asteptat 3 saptamani pentru perfectarea actelor(masina a fost in leasing si a trebuit sa asteptam actele de la final de contract).. mers astazi in Brasov.. verificat..condus..cumparat. Motor: 1.4 tsi 125 HP. Culoarea: Verde...dar este verdele ala de care nu ma mai satur ? Dotari: Full led - Faruri&Stopuri&Interior, lumini ambientale, mod de condus (sport/normal/eco), clima pe 2 zone, faruri automate cu senzor de ploaie, scaune semi piele+textil, privacy glass, jante r17 FR, comenzi,pilot blabla si multe alte marutisuri ce fac diferenta fata de vechea masina... (Polo 9n3 GTI). Am avut ocazia sa o conduc 140 de km pana in Bucuresti si... prima impresie ? Masina este wow la condus Vs fosta masina nu exista termen de comparatie. Are 80.000 de km...6 trepte, pentru mine este o placere sa o conduc si se muleaza excelent pe tot ce mi-am dorit. Avand in vedere ca eram f aproape sa iau un 2.0 tdi de 150 de cai (multumesc tuturor pentru sfaturile din topicul de achizitie ?).. pot spune ca nu regret cu nimic ca am ales acest 1.4 tsi de 125 de ponei..silentios si foarte elastic la drum lung cu destule resurse de putere daca este nevoie de o depasire mai in forta. Per total este tot ceea ce pot sa-mi doresc de la o masina in momentul de fata. Las mai jos niste poze cu cameleonul de pe drumul de intoarcere. Urmeaza alte numere evident, o revizie cu ulei si filtre si rulmentul de la rotile spate..iar ca estetic.. probabil vor urma jante negre, oglinzi negre si plafon negru (probabil la primavara).
    1 point
  7. Salut. Faina masina, foarte agresiva vizual. De acum sa te astepti sa incerce sa te fugareasca lumea pe la semafor daca nu se intampla asta deja
    1 point
  8. Nu, nu exista. O sa fie dezactivat sistemul
    1 point
  9. Salut!foarte frumoasa masina.unde ai montat folia pe plafon?
    1 point
  10. Orice midline type 2 cu g85 din lista ross tech.
    1 point
  11. Recent au aparut mai multe astfel de articole anti-EV, in mai multe ziare. Cineva a facut o scurta cercetare si a gasit sursa acestor "informatii": https://www.linkedin.com/pulse/astongate-fake-emission-figures-embattled-carmaker-sock-liebreich
    1 point
  12. Vad ca trebuia sa intreb: este vreo optionala pe care n-ai ales-o? Era mai simplu...
    1 point
  13. Desigur :) Am ales așa: Airbag-uri laterale spate si airbag central fata Carlig de remorcare rabatabil Covoras cu doua fete pentru portbagaj Design Interior ECO-SUITE Fast charging DC: 125 kW Garantie extinsa la 4 ani in limita a 120.000 km Jante aliaj BETRIA 21" Antracit cu anvelope 235/45 R21 fata si anvelope 255/40 R21 spate Pachet Assisted Drive Basic contine: -Adaptive cruise control -Side Assist -Crew Protect Assist Pachet Climate Plus , contine: -Scaune fata si spate incalzite -Parbriz incalzit -Climatronic in trei zone -Duze stropitoare parbriz incalzite Pachet Convenience Plus, contine: -Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) -KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie -Pregatire telefon cu Bluetooth, cu incarcare wireless -Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset -Insonorizare suplimentara habitaclu -Detectare oboseala sofer Pachet Family Basic contine: -Priza 230 V -Conexiune USB ptr locurile din spate -Sigurante usi spate actionate electric -Parasolare mecanice pentru geamurile laterale spate Pachet Light & View Basic , contine: -Faruri Matrix-LED -Blocuri optice spate TOP LED -Instalatie de spalare faruri Plafon panoramic Scaun Confort Basic (scaun sofer cu reglaj electric si functie de memorie) alba
    1 point
  14. @calin.g evident ca a fost o gluma, de aceea a urmat si " " la final @ct_act Ma bucur cand cineva este interesat de masina si raspund cu drag. Sa le luam pe rand: Overall masina este senzationala din punct de vedere al handlingului, atat sportiv cat si confortabil. Spatele lucreaza sincron, nu exista o asa numita defazare si nici nu exista diferente la plin/gol datorita faptului ca are perne, suplimenteaza greutatea extra de pe fata sau spate. Iar la bumpere de exemplu, spatele te ridica la fel ca fata, chiar daca nu e nimeni in spate si portbagajul este gol. Are suspensia adaptiva care la Audi (spre deosebire de DCC-ul de la VW) are magnetic ride si perne, astfel schimbarea modurilor se manifesta cum am spus si in primul post, astfel: "Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim." ... de asemenea pe confort parca plutesti, totul este foarte moale, iti induce in habitaclu o senzatie de "barca" dar care nu schimba tinuta de drum, fiind foarte bine controlabila si la viteze foarte mari, dar are un ruliu sesizabil, evident. Pe viraje in modul confort daca incerci sa te dai la ea are un ruliu pronuntat. In modul dynamic am alergat-o puternic pe Cheia si Predeal-Rasnov de mai multe ori si pot spune ca se simte neutra, nu am simtit niciodata supravirare pana acum. Este un fel de "bun la toate". Confortabila cand doarme bebe si vreau sa merg linistit si sportiva si dura cand vreau sa o alerg. Iar faptul ca se lasa destul de mult in modul dynamic ajuta la un raspuns bun pe viraje. Pot spune ca este o optiune extraordinara. Pentru orice alte detalii extra imi poti da PM.
    1 point
  15. niste poze noi, ca s cam zgarcit in general cu asta. Anvelopele sunt neasteptat de ok, dar nu e gheata pe jos ca sa fie testate cu adevarat.
    1 point
  16. arata bine si pe 17 😅😅
    1 point
  17. Am dat comanda! iv80, livrare la început de mai, 2021 🍾 Cota pentru 2021, pentru România, e foarte mica. Vor fi mult mai putine decât id3
    1 point
  18. E chestie de gusturi, personal nu imi plac carligele de pe pozitie de zici ca sunt un vechi ceas Casio cu pixeli morti, asemanatoare cu Touareg cr7 si noul audi A8 (unde sunt și mai multe, bleah), sunt mai frumoase stopurile led non-facelift. Îmi place doar semnalizatea dinamică, dar nu merită doar pentru ea.
    1 point
  19. Adica in conditii de iarna/ploaie/lapovita o sa mergi supercuminte??? Economisesti intr-adevar cateva sute de lei si iti pui frane mai bune, pare buna ideea....DAR degeaba....pana la urma degeaba ai sa zicem frane Brembo daca ai cauciucuri slabe... tot Doamne Doamne te va opri, cand si unde o sa vrea El....parapet/copac/alta masina... Palma aia de anvelopa/cauciuc care te tine pe asfalt conteaza mai mult decat orice discuri/placute hipermegasofisticate... Deci, fara sa fiu eu contabilul nimanui, dar la asa o masina, cumparata de noua de la reprezentanta cu 40k-50k, cat o fi fost pretul, nu cred ca un plus de 250-300 euro/4 anvelope te baga la faliment... Pacat de masina....Nu vreau sa dau la nimeni in cap, doar asta-i parerea mea.
    1 point
  20. Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.
    1 point
  21. Sa mai spun ca tot gasesc motive sa fac drumuri de cel putin 4-5 ori pe zi ? ? Pe-nserat cu frantuzoaica lui @bgd_b92
    1 point
  22. A trecut mai bine de o luna de la ultima postare si eu am reusit sa termin de reconditionat doar 1 etrier din cauza gafelor celor care au livrat piesele. pe scurt ...de pe primul site am primit un kit care nu avea nici o legatura cu piesele solicitate de mine. apoi am comandat din alta parte direct ATE. nu m-am mai incurcat cu alti producatori dar am primit doar 2 garnituri/ protectii praf in loc de 4. restul reperelor au fost trimise corect. acum sunt iar in asteptare. Ca sa compensez am mai avansat cu cele necesare pentru cresterea de putere. teoretic mai am nevoide de o cupla siliconica , sa montez piesele si sa fac softul pentru noile piese. practic mai am nevoie de bani pentru a face asta ? Si ca minusuri.... a cedat o flansa de la amotizor si trebuie sa o schimb.
    1 point
  23. am pornit hotarat si mi-am pierdut entuziasmul pe drum. sau am fost ocupat cu alte lucruri. Etrierii erau incarcati maxim de rugina , depuneri de la placute si cateva straturi de vopsea , ca un mare tort in straturi alternative. din cauza asta am avansat destul de greu si in loc sa ma concentrez doar pe asta am mai facut si alte prostioare. deci aproape am curatat etrierii fata , am curatat etrierii spate dar ... am mai vopsit un set de etrieri spate mai vechi si ..... am comandat un maf de 1.8T BAM , adaptoare pentru injectoare ( urmeaza sa apara si injectoarele curand - Bosch 550cc) , si turbina BBT K280 ( mai dureaza 2-3 saptamani pana o primesc) + oversized tip + kit montaj turbina. . mai ramane sa ma hotarasc ce varianta aleg pentru filtrul de aer - fie pun alta cupla siliconica si pastrez filtrul Evoms fie iau si carcasa oem de BAM si pun filtru sport in carcasa ( pentru ca ma gandesc sa montez si capacul de la motor la loc pentru un look oem) . trebuie sa studiez putin pentru varianta optima. Si la final sa montez piesele si sa refac softul.
    1 point
  24. Salutare, gaborvad , apreciez ce spui, din pacate 1.6 tot cr este si tot pompa electrica auxiliara are. In primul rand eram foarte curios daca voua ( celor de aici care au avut probleme ) pompa defecta introduce motorul in limp mode iar aici am gasit discutii mai multe. Am scanat cu vcds , vas, odis, delphi , launch, aceleasi rezultate. Masina intra in avarie la 10-15 secunde dupa ce stergi codul. Am incercat sa sterg si codul de eroare din ECU motor si degeaba, am sters eroarea si la fel tot in limp mode. Problema a fost rezolvata si va multumesc pentru atentie. A fost cumparata pompa noua si schimbata. Problema a disparut ! O zi vesela!
    1 point
  25. NU, nu am kit de pana. NU s-a livrat masina cu asa ceva.
    0 points
  26. @CostiMMC exact ce credeam Mașina vede soot mass measured f mare după putini km. Daca consumul de ulei e rezonabil trebuie sa cauți motivul in altă parte: injectoare / senzori lambda etc. CUPA sau CUNA iau in jur de 1l la 15000 de noi. E plin pe oil-club.de de consum ulei crescut și acum cu vârsta mașinilor în creștere și de regenerari f dese. De obicei la km > 200k simeringuri supape + segmenți ce necesita schimbare. Km par reali după oil ash și aș face și o curățare a filtrului după ce determini unde e problema.
    0 points
  27. olixandruVW, poti trimite dpf-ul tau la curatat la firma din Odorheiu Secuiesc. https://www.filtre-particule.ro/preturi/ Oamenii sunt ok, stiu persoane care au curatat dpf-ul acolo și sunt mulțumiți.
    0 points
  28. Verifica/ curata EGR.Incearca sa postezi doar erorile ca sa poata fi mai usor de urmarit.
    -1 points
  29. Salutare,ma puteti ajuta cu o parere? 1 Fault Found: 8190- Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1 P246F 00 (096)- Implausible Signal Intermotwnt-Not Confirmed-Tested Since Memory Clear
    -1 points
  30. Wow, 50000 euro pentru o Skoda de 180CP, 4X2! Am configurat un X3 20d 4x4 cu piele, trapa, faruri LED adaptive, scaune incalzite, asistent parcare, geamuri fumurii, Hi Fi, volan incalzit, ACC, incalzire auxiliara samd putin sub 60000 euro, Tva inclus. Dupa reducere (cca 20%) ajung la pretul unei Skoda, cu o masina net superioara, mai mare, mai rapida, mult mai bine finisata, mai confortabila, ce se va conduce mult mai bine si cu un sistem 4x4 performant. Hmm.
    -1 points
  31. Va multumesc tuturor pt raspunsuri. Fara a demonta injectoarele, ce as mai putea urmari sa vad daca partea mecanica functioneaza ok? Consumul e foarte ok, parca a mai scazut chiar dupa revizie, fum nu scoate, regenerarile sunt in parametrii normali ( 350-400km - pentru stilul si rutina mea de folosinta ) Ce as mai dori sa specific, este ca masina are un Stage1 la 300+cp, dar totul functioneaza in parametrii de foarte mult timp. Masina nu are nicio eroare, scanata profesional cu VCDS ( eu am doar OBD11 ) Acest zgomot intensificat ( intensificat dpmdv, pentru ca am masina de mai bine de 50k km, si dupa revizia ''generala" de la 100k km, unde s-au schimbat urmatoarele: Ulei motor VW OE 0W30 + toate filtrele pe original, Pompa apa cu senzor inclus VW OE, Set curea distributie VW OE, Volant masa dubla SACHS, Ulei DSG + Filtru ulei cutie DSG VW OE + discuri, placute si uleiuri diferential, cutie transfer, etc dar astea nu au legatura cu motorul... s-a intensificat si zgomotul in sarcina ). Face ca un tractoras Zgomotul nu se aude foarte tare, poate pentru un necunoscator, sa i s-ar para normal, dar 100% nu e... si deja imi scoate peri albi, ca nu mai stiu unde si ce sa investighez. Motorul merge foarte rotund, trage foarte bine, regenerarile sunt normale ( in plaja 350-400km ), consumul e tot acolo, poate chiar a mai scazut un pic de la revizie. Am schimbat si uleiul pe unul mai "gros", de la 0W30 la 5W30... in "prostia" mea, crezand ca poate fi de la ulei, dar cum se aude doar in sarcina usoara, ma face sa cred ca e ceva legat de injectie, pompa inalte? Ati auzit sau stiti de ceva probleme cunoscute pentru CUAA (bitdi) de genul? Am cautat si pe forumurile de afara, unde acest motor e mult mai prezent, dar fara succes... Daca e prea tehnica discutia si nu-si are loc aici, rog un moderator sa mute discutia intr-un topic separat pe aria de B8, unde se poate dezbate subiectul acestui zgomot mai pe larg. Va multumesc anticipat!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!