Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2020 în toate secţiunile
-
8 points
-
In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus6 points
-
2 points
-
Salutare. Sa ai parte de ea! Foarte interesanta masina! Mai delecteaza-ne cand ai timp si cu fotografii cu interiorul. Mi se pare foarte reusita iluminarea ambientala la Golful 8. Spune-mi te rog daca au fost temperaturile scazute ce parere ti-a facut incalzirea stationara (webasto) si de unde se rabateaza carligul de remorcare, am vazut ca la golf 8 e electric. Eu il am manual. Felicitari inca o data!2 points
-
Nu recomand anularea temporara a lichidului racitorului de gaze la motoarele cu dpf ,afecteaza grav alte componente . Racitorul de gaze se verifica foarte simplu ,la un capat se pune un manometru si prin celalalt capat se baga presiune de aer 1-2 bar ,dupa 30-60 min se vede daca presiunea a scazut sau nu2 points
-
"Ba, eu ce masina imi iau?" Asa a început povestea mea cu Audila. Acum insa, ma gandesc din ce in ce mai serios la un SUV, la o masina polivalenta, care sa le faca pe toate si sa nu exceleze la nimic....nu ca asta de acum ar straluci in vreun fel. Ca sa nu mai zic ca am scazut la jumatate rulajul. Ca dotari "musai sa fie" am avea asa: - minim 190 cp - benzina - faruri Led - scaune reglabile electric - AA - 4x4 (de preferat torsen style) - sistem sunet top (ce se poate pune pe model) - lumini ambientale - hayon electric (daca nu e berlina) - cv automata (de preferat convertizor) - suspensie confort sau adaptiva sau aer Pretentiile sunt mari dar bugetul e limitat. Asadar directia va fi clar SH, cu garanție si mult mai multa grija la verificarile pre-achizitie. Cel mai probabil schimbarea asta o voi face dupa Mai 2021. Pe lista scurta ar fi Q3 SB, Ateca Cupra, GLC fl, X3, Q5. Ce e clar e ca pana atunci voi continua sa nu folosesc masina asa cum trebuie, sa fac in medie sub 1k km pe luna si sa visez la...altceva. Sanatosi sa fim, ca astea sunt first world problems. Ps: daca nu iese pasenta asta, sigura varianta de berlina pe care o iau in calcul este A6 C8.2 points
-
2 points
-
@calin.g evident ca a fost o gluma, de aceea a urmat si " " la final @ct_act Ma bucur cand cineva este interesat de masina si raspund cu drag. Sa le luam pe rand: Overall masina este senzationala din punct de vedere al handlingului, atat sportiv cat si confortabil. Spatele lucreaza sincron, nu exista o asa numita defazare si nici nu exista diferente la plin/gol datorita faptului ca are perne, suplimenteaza greutatea extra de pe fata sau spate. Iar la bumpere de exemplu, spatele te ridica la fel ca fata, chiar daca nu e nimeni in spate si portbagajul este gol. Are suspensia adaptiva care la Audi (spre deosebire de DCC-ul de la VW) are magnetic ride si perne, astfel schimbarea modurilor se manifesta cum am spus si in primul post, astfel: "Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim." ... de asemenea pe confort parca plutesti, totul este foarte moale, iti induce in habitaclu o senzatie de "barca" dar care nu schimba tinuta de drum, fiind foarte bine controlabila si la viteze foarte mari, dar are un ruliu sesizabil, evident. Pe viraje in modul confort daca incerci sa te dai la ea are un ruliu pronuntat. In modul dynamic am alergat-o puternic pe Cheia si Predeal-Rasnov de mai multe ori si pot spune ca se simte neutra, nu am simtit niciodata supravirare pana acum. Este un fel de "bun la toate". Confortabila cand doarme bebe si vreau sa merg linistit si sportiva si dura cand vreau sa o alerg. Iar faptul ca se lasa destul de mult in modul dynamic ajuta la un raspuns bun pe viraje. Pot spune ca este o optiune extraordinara. Pentru orice alte detalii extra imi poti da PM.1 point
-
Intrebari legate de handling (raspunsul suspensiei): cum se simte masina pe curbe si la denivelarile unui drum cu hopuri? simti ca spatele lucreaza sincron cu partea din fata sau o simti ca se aseaza mai târziu/defazat? Zi-mi si daca aceasta manevrabilitate este (mult) diferita la plin/gol, ma intereseaza strict cum lucreaza suspensia. Se simte grea de față cand sunt 1-2 persoane în masina? Vad ca are suspensia adaptiva (amortizoarele reglabile electronic), schimbarea modurilor compenseaza in vreun fel sau raspunsul axelor fata-spate e bine configurat/distribuit? Pe viraje, se simte subviratoare/ neutra/ supraviratoare? Da-mi un raspuns cand ai timp, stiu ca raspunsurile pot fi subiective ca depind de cat de bine simte utilizatorul o masina, dar cum nu am vazut subiectul tratat prin review-uri, intreb pe cine are masina.1 point
-
Salutare, Azi am ajuns la o noua borna. In afara de un mic hop cu bujiile, pe care l am detaliat in aria dedicata, masina merge excelent, nu am nimic de reprosat. Este exact ce mi am dorit, iar webasto-ul e genial. La urmatoarea masina e un "must" la pachet cu cutie automata. Restul dotarilor o sa vina si cu un an mai nou. Urmeaza ITP-ul luna asta si cam atat. 😁1 point
-
Am luat slava lui Dumnezeu piese OEM vw de la autokarma,unix, epiesa, Augsburg, Al Padrino nici o problema niciodată. La fel și la alte mașini din familie non vw. Sunt mulțumit Evit pe cat pot piesele AM, nu e asa mare economie de bani si nu tin la fel de mult ca cele de origine.1 point
-
1 point
-
Fiecare om are propriile lui probleme la coloana de care stie sau nu In acest sens conteaza si cativa cm la un scaun sau o pozitie Ceea ce unui om poate sa i se para confortabil , altuia i se pare un chin Pentru mine , dupa multe testari , cel mai ok imi este sa conduc cu aceasta perna , care arata identic cu tapiteria scaunului : https://www.bestautovest.ro/perna-suport-lombar-pentru-scaun-masina-sau-scaun-birou-imitatie-piele-carpoint.html Daca fara perna , dupa un drum mai lung deja simteam spatele praf ( am probleme lombare ) , cu aceasta perna , ma simt mai bine la coborarea din masina decat atunci cand am urcat Dar am spus , e particular la fiecare , eu am incercat vreo 7 versiuni pana am gasit exact ce mi se potriveste Insa merita , este obligatoriu sa te simti foarte bine cand conduci si uneori desi iti place o masina nu te simti chiar cum vrei pe scaun1 point
-
1 point
-
Wow , ai spart gheața pe forum ! 😁 Multi km fara probleme și să te bucuri de ea! In unele poze culoarea pare a fi soul red crystal de la mazda. Așteptăm mai multe impresii.1 point
-
Frumos, sa o stapanesti sanatos ! Nu cred ca poti incarca clipuri..poate le uploadezi pe YT si lasi link.1 point
-
1 point
-
Am benzinărie Socar la 5 minute de mers cu masina, conform Google maps. Fac un plin de rezervor si o testez. Daca e buna ca aia de petrom, raman la ei client permanent.1 point
-
Am pus si placutele cu numar, pe fata cu magneti (mi se pare oribil sa gauresc bara) si pe spate cu un suport din acela “slim”. I-am tras si un jet ca sa mai dau jos din mizeria groasa care s-a asezat in timp. La primavara oricum vreau sa fac o curatenie calumea, completa. Rotile de iarna... nu sunt inca sigur daca sa le pun. Desi voi merge cu Tiguanul cel mai mult, probabil voi pune si pe Bolf rotile doar asa, sa fie in caz de orice. Am observat ca farul de pe partea pasagerului s-a murdarit cumva... pe interior. E “hazy” asa. Am gasit pe net o metoda de curatare fara sa dai sticla jos, care implica magneti imbracati in carpa, unul pe interior si unul pe exterior, plimbati de colo colo. Cred ca voi lua 2 magneti de la numar si o sa incerc treaba asta. Sunt foarte curios.1 point
-
Sper ca glumiti amandoi @sNaKeyysi @detinator. Adica a trecut model, tip, motor, putere, cod motor. A scris ca nu are erori, a pus si measure values. daca nici asta nu e post cu informatii, nu stiu ce asteptari aveti voi. e drept ca nu a scris daca are soft sau nu. Dar daca avea sunt convins ca scris si asta. si cutia de ce conteaza asa mult? Zici ca daca e dsg o tine subturata? cand o vezi ca face asa des regenerare, mergi doar pe sport cu ea, eliminam tipul cutiei, irelevant din punctul meu de vedere.1 point
-
Sunt suprins neplacut de atitudinea intregului grup de a lansa, vinde si livra masini cu astfel de "problemute", care nu blocheaza masina in parcare sau in curtea dealerului, dar care cu singuranta fac viata neplacuta utilizatorului. Utilizator ce pe termen lung probabil nu va mai redevenii client.1 point
-
1 point
-
Adica in conditii de iarna/ploaie/lapovita o sa mergi supercuminte??? Economisesti intr-adevar cateva sute de lei si iti pui frane mai bune, pare buna ideea....DAR degeaba....pana la urma degeaba ai sa zicem frane Brembo daca ai cauciucuri slabe... tot Doamne Doamne te va opri, cand si unde o sa vrea El....parapet/copac/alta masina... Palma aia de anvelopa/cauciuc care te tine pe asfalt conteaza mai mult decat orice discuri/placute hipermegasofisticate... Deci, fara sa fiu eu contabilul nimanui, dar la asa o masina, cumparata de noua de la reprezentanta cu 40k-50k, cat o fi fost pretul, nu cred ca un plus de 250-300 euro/4 anvelope te baga la faliment... Pacat de masina....Nu vreau sa dau la nimeni in cap, doar asta-i parerea mea.1 point
-
Revin cu informatii dupa soft. Fisa dyno mai jos: Masina scoate acum 393CP / 746NM. Cum ar zice @C Z R, poate la iarna scot 400, dar nu alerg dupa cifre, asa ca n-o voi face Masina merge la fel ca inainte in turatii joase, spre dezamagirea colegului @Boditza In schimb in ture si la viteze mari e "monstru". Spun asta si bazandu-ma pe G-urile din graficul Dragy. Inainte de soft la 100km/h era in jur 0.25G iar dupa soft acesta se mentine in jur de 0.4G-0.5G. Asa cum stie si colegul @bubu182, masina nu scoate 0-100 asa cum este declarat pe fisa tehnica sau pe siteurile de specialitate. Probabil acele valori sunt scoase cu masina stock, rolling start, fara A/C, rezervor jumatate, conditii optime etc etc. In viata reala, cu 2 oameni in masina plus carut si alte prostioare in portbagaj a scos 5.78 (vs 5.2 declarat oficial). Dupa soft, aceleasi conditii rezultatul a fost de 4.82. Neasteptat de bine, aproape 1 secunda castig. Asadar sunt extrem de multumit de soft La viteze de autostrada se simte foarte bine de asemenea.. nu am apucat sa-mi fac o idee despre consum, daca acesta a crescut sau s-a imbunatatit, nu ca ar fi foarte relevant pt mine, pt ca nu incerc niciodata sa scot un consum bun, dar poate este cineva curios Per total sunt foarte multumit de soft. Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off, ceea ce nu voi face. Asadar, cam astea sunt rezultatele unui BiTDI Euro6 cu destui km la bord Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe. Multumesc mult @C Z R1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Doc MorelliMorelli Socar n-am in zona, dar am alimentat cu 95 de la RBC. Not bad at all. Am 2.0 TSI 190CP (DKZA) si indiferent de stație cu 95 am consum putin crescut (0.7-1%) și in caz KD am o pierdere de putere pe la 3500-3700 rpm (parca acolo se inchide MPI-ul). In zona, ca stații mari (evit stațiile cu rulaj mic) am OMW, Petrom și Rompetrol. La modul meu de condus, cel mai bine m-am împăcat cu 98-ul de la Rompetrol.0 points
-
-1 points
-
Parerea mea, mergi pe TRW, sa curete bine fuzetele la montaj, sa greseze culisantii si cel mai important sa deblocheze frana de mana din tester (nu cu baterii sau alte tampenii) Mentionez ca Textar este echiparea originala pe spate... pe fata este ATE sau TRW-1 points
-
Toate 4 injectoare au valori sub 1,doar daca in sarcina ar manifesta o problema-1 points
-
https://www.uleideulei.ro/ulei-motor-castrol-c-25/castrol-edge-professional-long-life-iii-5w30-1-litru.html Suna-i pe baieti, sunt foarte profi, iti vor da toate info de care ai nevoie.-1 points
-
@sNaKeyyPai apreciez ca mi ai oferit o sursa si iti multumesc insa ei ofera uleiul asta la un pret care nu poate fi pentru uleiul original,ci pentru unul pe care il ofera si epiesa,karma...Sunt foarte multumit de Castrol,folosesc de 15 ani fara probleme dar poate datorita faptului ca intotdeauna sursa a fost verificata.Am sa ma zbat in continuare sa il cumpar din Germania,e cel mai simplu.-1 points
-
-1 points
-
Nu stiu, chiar acum am mers iar vreo 20 - 30 km si problema e la sezut. E atat de tare incat imi amorteste fundu mai pe romaneste... Nu stiu ce e de facut. Desi am incalzire in scaune cred ca o sa le pun o perna sau ceva...-1 points
-
Toate motorizarile 2015+ VAG sunt ok ; 2.0 TDI 150 e un motor fiabil, eu n`am auzit sa fie raportate probleme ; doar ca nu l`as lua pe cel cu adblue ca sa nu am o bataie de cap in + ( pe langa DPF ) ; presupunand ca il folosesti la drumuri lungi preponderent, as alege dieselul pt cuplu, consum mic si fiabilitate ; 1.4 TSI ar fi ok daca il folosesti preponderent urban pt ca scapi de grija regenerarilor. Ca si consum de carburant, in oras sunt similare, si afara pana la viteze mai mari.-1 points
-
E relativa fiabilitatea la TSI`uri ; pt cele 2014+ eu nu am vazut probleme majore..insa tot injectie directa este, tot ar fi predispusa la depuneri ; depinde si cu cati km o achizitionezi..pt ca Touran si Sharan merg ceva in tarile cu apa calda. Daca o iei cum ai spus tu la ~ 50k km, nu mi`as pune probleme pt niciuna ; subiectiv vorbind eu as alege TDI pt ca si`a dovedit durabilitatea in astia 5 ani...sunt extrem de mult kilometrate cu peste 200-250k km doar cu revizii banale..vorbind de 2.0 TDI. Cel mai bine alege ceea ce iti place sa conduci ; CDAA`ul are internele de carton, asta se stie, nu te astepta la aceleasi probleme si la 1.4 TSI 150 cp.-1 points
-
Din ce stiu, la motoarele euro 5 generatiile 2009-2014 au fost probleme cu pompa de inalte, spre exemplu, cum am eu pe CC 2.0 TDI ; poate produce span..despre motoarele euro 6 ( 2014/15 + ) nu am auzit sa aiba vreo problema in acest sens ; acum, cazuri izolate pot fi la orice motorizare...pt ca atat TSI cat si TDI au pompa de inalte..este o componenta care, la randul ei, ca si un EGR sau un injector, se poate defecta ; dar repet, daca sunt cazuri izolate, nu as trata`o ca pe o problema de fabricatie ; cu mai multe informatii eu nu te pot ajuta ; pe viitor tintesc si eu un 2.0 TDI 190 cp sau BITDI..dar asta peste 2-3 ani. Spor !-1 points
-
toate intrebarile tehnice ar trebui sa contina un numar minim de date: - tip masina, an, tip motor, eventuale resoftari - kilometraj - tip cutie - alte date relevante (diagnoze facute pana acum) Cati km are masina?-1 points
-
Si eu am mai pus in trecut, de multe ori aceste intrebari. Propun unui moderator sa puna un pinned post care sa apara in partea de sus a topicului pe fiecare pagina cu aceste cerinte... Ar fi foarte util si ar rezolva multe postari redundante cu aceleasi intrebari pe care le-a pus @detinator mai sus...-1 points
-
Foarte important si numarul de km . De exemplu , eu am cumparat-o acum 2 ani , la 256.000 km cu oil ash 0,19 ... ... acum 308.000 km cu oil ash ...0,22... iar regenerarile le face in intervalul 290-480 km ...... evacuarea se inegreste in timp .... iar presiunea diferentiala , dupa regenerare oscileaza intre 2-4 hPa . Mersi .-1 points
-
Salut. Nu, nu glumim. Nu ne-am referit strict la colegul de mai sus, CostiMMC, ci in general. Daca te uiti in urma, o sa vezi pe fiecare pagina acest gen de intrebari de la diferiti utilizatori care raspund pe aici. Da, a scris foarte multe informatii, dar a omis unul important, kilometri. Succes!-1 points
-
-1 points
-
Alimentez de mai mult de 2000 km cu benzina 95 la Socar, facand trecerea de la Mol / Rompetrol. Nu am date exacte din VCDS sau alte tool-uri dar impresia este ca motorul e mai silentios si consumul este clar mai mic pe CB. Motor 1.4 TSI CZDA. PS. Am simtit aceleasi imbunatatiri si la 1.8 iVTEC. Sper sa pastreze reteta in timp, stim noi meteahna clasica a comerciantilor.-1 points
-
Asa este. Ultima data am spalat-o noaptea la fise, fara chef! Sper sa am zapadă maine din belșug si intervine funcția de autocurățare 🙂-1 points
-
-1 points
-
Are cineva idee cum e cu rezolutia display-ului Columbus de 9.2" de pe Kodiaq in materie de redare video? Din prezentări rezultă că ar avea 1280×640, asta însemnând aprox 720p. Însă în manual scrie că suportă video maxim 720×576, asta însemnând doar 480p. Incerc să setez playerul Fermata Auto să redea de pe Youtube maximul posibil. Ideea e ca pot sa îi dau si 1080p, îl reda corect prin rescalare cred (dar asa are un usor lag prin meniu - nu si la redare) si dilema este: 720p sau 480p astfel incat să nu mai aiba nevoie de rescalare?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00