Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2020 în toate secţiunile

  1. In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus
    11 points
  2. Am dat comanda! iv80, livrare la început de mai, 2021 🍾 Cota pentru 2021, pentru România, e foarte mica. Vor fi mult mai putine decât id3
    4 points
  3. "Ba, eu ce masina imi iau?" Asa a început povestea mea cu Audila. Acum insa, ma gandesc din ce in ce mai serios la un SUV, la o masina polivalenta, care sa le faca pe toate si sa nu exceleze la nimic....nu ca asta de acum ar straluci in vreun fel. Ca sa nu mai zic ca am scazut la jumatate rulajul. Ca dotari "musai sa fie" am avea asa: - minim 190 cp - benzina - faruri Led - scaune reglabile electric - AA - 4x4 (de preferat torsen style) - sistem sunet top (ce se poate pune pe model) - lumini ambientale - hayon electric (daca nu e berlina) - cv automata (de preferat convertizor) - suspensie confort sau adaptiva sau aer Pretentiile sunt mari dar bugetul e limitat. Asadar directia va fi clar SH, cu garanție si mult mai multa grija la verificarile pre-achizitie. Cel mai probabil schimbarea asta o voi face dupa Mai 2021. Pe lista scurta ar fi Q3 SB, Ateca Cupra, GLC fl, X3, Q5. Ce e clar e ca pana atunci voi continua sa nu folosesc masina asa cum trebuie, sa fac in medie sub 1k km pe luna si sa visez la...altceva. Sanatosi sa fim, ca astea sunt first world problems. Ps: daca nu iese pasenta asta, sigura varianta de berlina pe care o iau in calcul este A6 C8.
    4 points
  4. Am pus si placutele cu numar, pe fata cu magneti (mi se pare oribil sa gauresc bara) si pe spate cu un suport din acela “slim”. I-am tras si un jet ca sa mai dau jos din mizeria groasa care s-a asezat in timp. La primavara oricum vreau sa fac o curatenie calumea, completa. Rotile de iarna... nu sunt inca sigur daca sa le pun. Desi voi merge cu Tiguanul cel mai mult, probabil voi pune si pe Bolf rotile doar asa, sa fie in caz de orice. Am observat ca farul de pe partea pasagerului s-a murdarit cumva... pe interior. E “hazy” asa. Am gasit pe net o metoda de curatare fara sa dai sticla jos, care implica magneti imbracati in carpa, unul pe interior si unul pe exterior, plimbati de colo colo. Cred ca voi lua 2 magneti de la numar si o sa incerc treaba asta. Sunt foarte curios.
    3 points
  5. Jantele astea parca dau mai bine pe masina 😁
    3 points
  6. Asa este, din pacate mania SUV-urilor elimina modele foarte practice si foarte nisate care ar fi fost mai potrivite pentru Europa. Si mai trist este ca in realitate mai putin de 1% din posesorii de SUV-uri le folosesc pentru tavaleala in afara asfaltului. Consum si noxe aiurea pentru status si FOMO.
    2 points
  7. Operațiunea feonul a fost un succes total 😁
    2 points
  8. Si VW ramane fara sedan..Arteon este sportsback, Jetta a iesit de mult de pe piata europeana. Este drept ca in Vest, break-urile sunt de mare angajament cand e vorba de spatiu, de familie..noi am ramas la suv-ulete.
    2 points
  9. O veste neplacuta: se pare ca din 2023 nu va mai exista Passat in varianta sedan, ci doar variant. Din “fericire”, nu se vor muta productiile in Turcia, ci la Bratislava. Este pacat ca usor usor mai dispare ceva din gama “calitativa”, Passat fiind unul din putinele modele VW care inca mai tine stacheta ridicata dpdv al calitatii interiorului/materialelor. Personal ma bucur ca inca ramane Passat Variant, dar parca e doar o palida consolare.. https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/vw-renunta-la-sedanul-passat-in-europa-19632396?fbclid=IwAR25wZfXsvwppZIFZ_3_aqXb0DxKuApgtoRz1DoAYQPA_8Nm-Lguzs7kl5M
    2 points
  10. Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.
    2 points
  11. Salutare. Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok. Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. Ca si optionale masina are: - Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED - Scaune ErgoActive - Park Pilot - Senzori lumini / ploaie - Privacy Glass - Radio-CD Composition Media - App-Connect - Volan multifunctional + incalzit + padele - Oglinzi rabatabile electric Primele impresii, foarte la cald: - motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal - scaune superbe, pozitie la volan excelenta - DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte) - suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele - de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat) - pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan. Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia
    1 point
  12. Forma unui sedan asigura mai multa stabilitate in linie dreapta si/sau la viteze mari, iar centrul de greutate la un break poate fi o idee mai inalt, corect, dar partea de manevrabilitate o poti ajusta cu o suspensie putin diferita pe spate. Cu toate acestea nu inteleg de ce renunta la sedan si diminueaza astfel alegerile clientilor. SUV-urile si masinile inalte necesita sisteme complicate de management al suspensiei si motoare mai mari pentru a avea performante similare, totul pentru mai multi bani. De fapt, aici cred ca e cheia, sa vinzi masini mai scumpe si sa castigi mai mult.
    1 point
  13. Asa este. Ultima data am spalat-o noaptea la fise, fara chef! Sper sa am zapadă maine din belșug si intervine funcția de autocurățare 🙂
    1 point
  14. Sa te bucuri de ea!Acum am vazut din poze are cheia ca la Golf 8!Motorasul asta foarte reusit l-am avut pe Polo, dar cu 95 cp.
    1 point
  15. Calitatea audio este net superioara pe conectorul cu 18 pini (negru) fata de cel cu 12 pini (alb) Testat de mine cu interfete AUX cu jack de 3.5mm
    1 point
  16. Alimentez de mai mult de 2000 km cu benzina 95 la Socar, facand trecerea de la Mol / Rompetrol. Nu am date exacte din VCDS sau alte tool-uri dar impresia este ca motorul e mai silentios si consumul este clar mai mic pe CB. Motor 1.4 TSI CZDA. PS. Am simtit aceleasi imbunatatiri si la 1.8 iVTEC. Sper sa pastreze reteta in timp, stim noi meteahna clasica a comerciantilor.
    1 point
  17. Daca iti intra magnetul invelit in carpa prin soclul becului, de ce nu? Ar merge
    1 point
  18. Cel cu mufa cu 12 pini se poate conecta, in rest, sunt niște chinezarii, nu stii daca merg, ce si cat merg
    1 point
  19. Face si Tesla fabrica la Berlin. O sa aiba nevoie de furnizori si de forta de munca, pe care o va angaja (si) de la concurenta. In cele din urma, ce ne intereseaza pe noi, este o concurenta puternica, pentru ca așa lucrurile se vor dezvolta cu adevarat. Iar Tesla face concurenta puternica. Nu face doar masini electrice bune, dar masini bune. Obiectivul nu este sa invinga unul singur, ci sa avem un ecosistem sanatos si oferta buna la vehicule electrice. Acum, Tesla merita sa ii sperie putin pe producatorii traditionali, care ar fi bine sa iasa din zona de confort si sa inceapa sa concureze cu adevarat (Toyota fiind un exemplu de companie enorma vara nici un vehicul full electric), pentru ca așa o sa avem progres.
    1 point
  20. Cand am fost acum 2 ani la service Brady Auto in Militari, am stat 3 ore sa aștept ca tocmai mecanicul facea un ciubuc si bagase o masina de flota care era lucrare de garanție sa o repare el. Retine, eram programat, am venit la ora stabilita si meseriasu desi stia ca vin eu cu masina la reparat, de cu o zi înainte mi-a făcut bucata. Am mers văzând ca isibate joc si nu se apuca de masina mea, la inginerul mare de garantii și i-am facut scandal mare. Rezultatul a fost ca l-a scos pe ala in șuturi, mecanicul si-a luat papara binemeritata și am intrat eu cu masina la reparat pe rampa (schimbare distribuție si accesorii) . Si la mine a tras de timp o grămadă stand degeaba și se ducea si pe la alt mecanic sa il tina pe ala de vorba.
    1 point
  21. Toate bune si frumoase! Dupa fix 20 zile de la livrare masina a primit si numerele definitive, a implinit si prima 1k km(chiar a si depasit-o) cu un consum de 8.7l/100km, multumitor as spune. De asemenea, pentru ca pe forum am vazut ca se poarta accesoriu pentru "gaurile" de ventilatie de la picioare pentru locurile spate, am apucat si eu sa le montez, ele ajungand de la prietenii chinezi chiar inaintea masinii.
    1 point
  22. Salut. Nu, nu glumim. Nu ne-am referit strict la colegul de mai sus, CostiMMC, ci in general. Daca te uiti in urma, o sa vezi pe fiecare pagina acest gen de intrebari de la diferiti utilizatori care raspund pe aici. Da, a scris foarte multe informatii, dar a omis unul important, kilometri. Succes!
    1 point
  23. Tesla se pregateste sa monteze heatpump pe toate modelele, pe Y deja este Daca nu va mari preturile, si va creste si insonorizarea, va fi tehnologic superioara. Bateriile noi nu vor intra in productie de masa decat peste vreo 2-3 ani, nu discutam deci de asta acum, ca nu are sens, dar e de tinut cont ca va fi si mai eficienta Oricum, tesla are o gama completa, ceea ce nici un alt producator nu are. Faptul ca scrie unu ca i-a cazut bumperul sau alte asemenea nu au nici o importanta, tesla vinde de rupe si a tot avut astfel de articole negative si nu a contat, le imbunatatesc din mers, cum face si VW cu ID3 pe care il carpeste din mers. In general tesla trimite echipa de service mobil si o repara unde o ai, cel putin in america. Europa se va bate probabil pt modelul cu reprezentante fizice. In general teslele mai vin si cu incarcatorul de 22kw si cu un adaptor se pot incarca peste tot, in timp ce restul masinilor nu pot accesa reteaua tesla... iar nu ne intereseaza pe noi in romania, dar prin europa conteaza si asta Model 3 vine deja cu un refresh, din pacate am vazut ca la frunk se plangeau unii ca l-au facut mai eftineanu si mai stupid, insa cu siguranta au imbunatit alte aspecte. Cert e ca deocamdata tesla e departe de restul... VW te cheama 8 ore la dealer sa iti carpeasca un soft, Tesla ti-l updateaza peste noapte in garajul tau personal... poftim comparatie! pt noi ca europeni, Tesla e un mare pericol de pierdere locuri de munca, falimente in industria auto germana care ne pot afecta si pe noi romanii, care au un numar enorm de angajati in industria auto in fabricile de la noi (numai continental avea 25000 de angajati in Ro!) Dar Tesla vine ca urganu... ce ii poti face...
    1 point
  24. Au apărut și pe site-ul VW hărțile noi pentru Discover Media 2017 / MIB 2.5
    1 point
  25. Foarte important si numarul de km . De exemplu , eu am cumparat-o acum 2 ani , la 256.000 km cu oil ash 0,19 ... ... acum 308.000 km cu oil ash ...0,22... iar regenerarile le face in intervalul 290-480 km ...... evacuarea se inegreste in timp .... iar presiunea diferentiala , dupa regenerare oscileaza intre 2-4 hPa . Mersi .
    1 point
  26. @yanq și noroiul? Unde e noroiul? Ce topic e ăsta fără offroad? Macar un drum cu praf ceva? Zona interioară din față e convingatoare, arata bine, dar fețele de usi din spate par dintr-un film mai ieftin. Exteriorul e reușit. Sa o folosiți sănătoși!
    1 point
  27. Sunt suprins neplacut de atitudinea intregului grup de a lansa, vinde si livra masini cu astfel de "problemute", care nu blocheaza masina in parcare sau in curtea dealerului, dar care cu singuranta fac viata neplacuta utilizatorului. Utilizator ce pe termen lung probabil nu va mai redevenii client.
    1 point
  28. @dercos Intr-adevar super mare afacere sa dai 50-60k euro pe un diesel de 2 litri. Minunat. Back on topic: Care e rolul comparatiei? Diferenta am inteles-o: Una e viitorul, alta trecutul. Dar asemanarea care e?
    1 point
  29. Daca tot nu mai merg cu masina am bagat-o la service pentru schimb de placute si discuri (piese oem). Odo: 82.286 km.
    1 point
  30. @Rave sa ii spunem "educated guess". @CristiALF m-ai prins. Oricum in ultima perioada masina am folosit-o intr-un mod total distructiv. 5km pe zi, maxim, e fix "ce ii trebuie" unui diesel.
    1 point
  31. @qwk ii fac un "softaj" de 380v @Aaron nu ma grabesc, doar ma pregatesc pentru viitor. Si prefer sa incep de jos, cu o Dacia la 7k euro decat sa dau 30-40k pe un tamagotchi. Sa fim noi sanatosi, ca oportunitati de aruncat banii se vor gasi.
    1 point
  32. Personal cred ca mi voi incepe experienta electrica fix cu Spring. Cu 295 km WLTP city si vreo 7-8k pret dupa Rabla este fix ce imi trebuie de luni pana vineri pentru naveta mea de 1-5 km zilnic. Daca ar fi sa dau 20-30-40k pe o electrica vreau sa nu pierd nimic vs o masina ICE. Iar cu ce e pe piata acum trebuie sa faci compromisuri pe care eu nu sunt dispus sa le accept. Iar ideea de a fi early adopter dar fara ca companiile auto sa imparta riscul si costurile cu mine nu imi surade. Edit: lucrand pentru Reno/Dacia pe fix proiectele de EV am o idee despre ce implica ele pt companie si unde o sa fie eventuale probleme pe viitor.
    1 point
  33. Chiar sunt curios unde poate cineva privi Taycan sub Tesla. Vârfuri de gama. A nu ma înțelege greșit. Abia aștept sa vina tesla in tara. Dupa audi S3ul avut, model S a fost prima masina care m a șocat. A fost masina care m a "curentat" din petrolhead. Desi aveam Lupo cu senzații extraordinar pe circuit, mi am dat seama ca acolo e viitorul. Si Tesla S imi doream. Dar anii au schimbat multe. In ultimii ani Tesla nu mai e atat de departe. Pana acum niciun review nu a dat castig Tesla in fata taycan. Din păcate nu am avut ocazia sa merg cu taycan sa pot avea o părere. Tesla nu va mai progresa la calitate. Atunci când va fi ajunsa din urma la partea tehnologica va fi vândută pt bani la Space X. Asa cum a fost și cu paypal. Dar sa spui ca Tesla care are ani avans poate face ce nu este capabil VW...este greșit. Vw a întrat de 1 sau 2 ani pe piata asta. Real. Dar fabrica intr un an masini ( care este de fapt domeniul la care ne referim) cat Tesla a vândut toată viata. Deja apar id4, id5, si id6 la anul. Odată ce monstru s a agitat,... sa nu fiți surprinși. La fel, incet incet se misca si conservatorii Bmw si Daimler so desigur Audi. Iar acolo, e greu de concurat cu ei in domeniul lor, de către o firma de tehnologie. Deja au anunțat i4M si S klasse. Si M5 se pare ca va fi electric. De ce crezi ca E tron se vinde atat de bine desi este scump, greu, si sub Tesla ca performanta ? Pt ca nu toată lumea vrea un gadget. Putem compara interiorul de la RS6, M5, E63AMG cu Tesla s? Nu e doar display-ul. Linkurile de mai sus arata ca id3 s a vândut deja mai bine ca Tesla in cea mai electrica tara din Europa. NORVEGIA. Dar id3 va pierde câteva luni pt ca nu poate susține producția cu cererea. Cred ca asta spune multe. In tara unde se vinde Tesla cel mai bine din lume dupa US. Repet. Luam România. La 27k am luat masina + statie + 600e încărcări. Ce model de Tesla 3 luam cu statie? Pt ca statie trebuia sa pun. Si cum id3 1st deja au fost vândute nu știu cine ar fi mai dat 6k -7k pt Tesla 3. Te duci pt revizii la Viena? Pt reparații? Cat faci pe drum, având în vedere ca electrice nu sunt încă masini de maraton. Hai da gândim putin practic, real.
    1 point
  34. Pentru astia mai batrani, ca mine, evolutia de la octavia 1 (verisoara saraca si usor retardata a golfului) la 4 (care, din punct de vedere al designului si al prezentei in unele echipari, bate pe var'su) este fantastica. Interiorul e foarte fain, iar alegerea cutiei manuale (chiar daca obligata) nu este chiar rea la un motor destul de micut. Astept impresii, despre cum se misca un 1.0 110cp (fie el si turbo) pe ditai caroseria. (serios, nu este o ironie)
    1 point
  35. pe un video am vazut ca 163 e viteza maxima pe care o prinde masina
    1 point
  36. Azi s au implinit 60k km de cand e la mine (din totalul de 80k) si ne suportam in continuare unul pe celalalt, eu cu figurile mele de "mai bine" sau "altceva", ea cu consumul decent, confortul acustic ridicat si prezența inca redusa pe strazi. Momentan e win-win dar samburele indoielii a fost plantat. Acum ramane de vazut cat de revede va "incolti".
    1 point
  37. E un pas inainte oricum :( ! Intre timp am mai facut niste descoperiri: Grupurile de la -1.0 la -34.0 au si subgrupuri la care se ajunge prin rotita de fan speed de ex . -19.0,-19.1,-19.3 sau -20.0...-20.5 A -19.0 afiseaza pe displayul dreapta viteza reala !! Pe net inca nimic :(
    1 point
  38. Pentru problema specifica cu pornirea grea la rece/dupa un timp sau aleatoriu + eroare start stop va expun mai jos rezolvarea (strans informatii de pe mai multe forumuri inainte de schimbare, las un ghid complet aici). Asa cum este descris si in video-ul celebru: https://youtu.be/DXvHdmq0reA (de la min 12) am schimbat exact ca in video si deja am suficiente porniri la rece/dupa un timp, sa pot confirma ca aceasta pare sa fie rezolvarea. (Bateria era noua - deci mitul cu bateria ....pica oricum) Am pus poze mai jos cu piesa veche/noua (revizuita VW) si codul pieselor. Cost distractie: aprox. 1500ron (NU la reprezentanta) In cazul meu: B8 2015, CRLB, se manifesta din ce in ce mai des problema cu pornirea grea, dupa schimbare este ok. Video (min 12) problema pornire
    0 points
  39. Te înșeli. Eu vorbesc din punctul meu de vedere( stau în germania de 30 de ani) Primești o garanție, scrisa pentru 30 mii km. Crezi ca se risca sa iti spună ca a făcut schimbul și de fapt doar sa șteargă praful? Eu nu cred. Plus ca vezi ,pe un monitor,toată operațiune ce se face. Film care este păstrat pana la următorul schimb. Dacă se întâmplă ceva sa existe dovezi. Iar cu talonul,normal ca pentru cod de piese ti-l cere,am "spus-o" ironic și toți săriți în sus. Înainte de Ravenol ce ati folosit? Călin.G de ce nu folosești,in continuare uleiul pe care l-ai folosit înainte? Vrei ceva mai bun,ii normal. Asa ii si cu cei care au peste 3-400 de mii km. Si încă ceva ....toate uleiurile pe care voi le cunoașteți se importa în butoaie de 100 l. Iar de acolo se golește in bidoane mai mici,asa ca Shell,Castrol,Ravenol, etc....tot căcatul ala ii. Bafta și drumuri line.
    -1 points
  40. Foarte important este ca solutia de racire antigelul cu apa din interiorul motorului sa fie relativ la -30C si in permanenta in presiune constanta, capacul de la vas regleaza diferentele ( daca este apa chioara folosita in motor intr-un timp relativ de cateva luni e pa motorul, apa fierbe la 94C de la cota 1000, antigelul de la 120C...) ca urmare poate fi fisurata chiulasa, intercoolerul hybrid, caloriferul de caldura sau unul dintre capacele laterale a radiatorului primar/secundar de racire motor.
    -1 points
  41. Salutare, am avut pana de curand soft dieselgate pe masina, regenerarea fiind facuta la ~300 km, iar dupa ce am pus soft dinainte de dieselgate, regenerarile se fac cam la ~340 km. Ma asteptam sa fie mai rara regenerarea, motiv pentru care am pus vcds-ul pe masina si am observat ca la oil ash volume am 0.01 l ( in grame nu arata ), ceea ce ma face sa cred ca a fost resetat ( 216.000 km actuali ). Vreau sa ii schimb valoarea de la oil ash, in valoarea conform kilometrilor, deoarece banuiesc ca de asta regenerarile sunt cam la fel cu ambele softuri dieselgate, dar este buna formula aceasta ( Nr de km * 7/100 * 0.0046 ) pentru motoarele CR ? Las si o poza cu valorile DPF, daca e amabil cineva sa ma ajute cu un raspuns. Multumesc.
    -1 points
  42. Va salut, am incercat sa fac un log in mers la masina din semnatura, pentru turbina, dar dupa ce fac logul ( in viteza a 3 a exact cum este explicat pe forum, de la aprox 1700 rpm pana in ~4000) , vad ca imi apar doar 4 randuri de valori la fiecare coloana..nu e cam putin? Totodata, la acceleration position, desi e calcata la maxim pedala, apare doar 78%. Am facut eu ceva gresit oare? LOG-01-IDE00075_&8.CSV
    -1 points
  43. Wow, 50000 euro pentru o Skoda de 180CP, 4X2! Am configurat un X3 20d 4x4 cu piele, trapa, faruri LED adaptive, scaune incalzite, asistent parcare, geamuri fumurii, Hi Fi, volan incalzit, ACC, incalzire auxiliara samd putin sub 60000 euro, Tva inclus. Dupa reducere (cca 20%) ajung la pretul unei Skoda, cu o masina net superioara, mai mare, mai rapida, mult mai bine finisata, mai confortabila, ce se va conduce mult mai bine si cu un sistem 4x4 performant. Hmm.
    -1 points
  44. @riddler, ce sa aleaga, un ulei mai prost? 5w-30 cu aceeasi norma si acelasi producator intotdeauna va fi mai slab decat varianta 0w-30, axioma!
    -1 points
  45. in cea de la semnatura, shell 0w-30. am avut si vapsoil 5w-30 in trecut, foarte multumit si de el. am avut si mobil 1 5w-40, dar cel mai linistit am fost cu 0w-30 in ea.
    -1 points
  46. nu a consumat cu nici unul, nu cred ca norocos, schimb la maxim 10 mii km, benzina buna tot timpul. nu exista ca a fost facut pt 502, cand a fost proiectat(upgrade) motorul in 2002 nu exista 504 cum e acum. 504 e un upgrade perfect compatibil ca norma. e ca si cum am zice ca nu pot pune benzina fara sulf cum e acum peste tot, si cu noi aditivi in ea, mai buni.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!