Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2020 în toate secţiunile

  1. Astazi i am pus “papucii” de iarna!😉
    9 points
  2. Sunt suprins neplacut de atitudinea intregului grup de a lansa, vinde si livra masini cu astfel de "problemute", care nu blocheaza masina in parcare sau in curtea dealerului, dar care cu singuranta fac viata neplacuta utilizatorului. Utilizator ce pe termen lung probabil nu va mai redevenii client.
    4 points
  3. Deși a fost cam friguț pentru joaca de-a mecanicul, abia am așteptat să ajung acasă și să mă apuc de treabă. Pentru că de puțină vreme am găsit și cumpărat o pereche de faruri cu coduri consecutive 5N1 941 751 și 5N1 941 752 Așa că m-am apucat de desfăcut și nu după mult timp scoteam module AFS de pe unele și le montăm pe celelalte. O să le scot la vânzare pe celelalte, iar acum am rămas cu un set de drosere, un set de becuri Osram HBI. Am montat pe mașină noile faruri și ultimul șurub ce prinde urechea de lângă grilă, a alunecat din șurubelniță și a căzut pe scut. Așa că am scos din nou farul, am "pescuit" șurubul de pe scut, am reașezat farul și cu mai multă grijă de data aceasta l-am prins. Am reglat farurile față de aripă și grilă și am strâns toate șuruburile. Apoi am reglat farurile pe vechea poziție (pusesem cu bandă adezivă semne) Apoi am tras un tur și mă declar mulțumit. Dacă reușesc să cedez și calculatorul AFS pe mașina mea, o să am și AFS-ul funcțional. Și... ne cam oprim cu investițiile, întrucât mi-am cam făcut toate poftele și am făcut Tiguan-ul cum am vrut. Proiectul se termină cu jantele Mallory momentan, iar la sosirea căldurii urmând să schimb difuzoarele oem cu cele achiziționate și să fac incinta custom în portbagaj. Și mai micșorăm și din lista celor ”făcute și de făcut”: Interior: înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat montat folie geamuri - rezolvat înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat montat footlights spate - rezolvat schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat ornamente praguri uși - rezolvat achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat înlocuit interior cu cel de R-line (scaune + fete de usi) - rezolvat montat lumini in portiere - rezolvat montat mânere uși față iluminate - rezolvat efectuat insonorizare completa interior - rezolvat montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - urmează montat subwoofer custom in portbagaj - urmeaza Exterior: înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat adăugat eleronul R-line - rezolvat revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat montat tips-uri Inox - rezolvat montat ornament cromat hayon - rezolvat înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat montat leduri la număr fără eroare - rezolvat montat camera mers înapoi OEM - rezolvat înlocuit oglindă pasager - rezolvat înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat inlocuit jante Vancouver 18" cu Mallory 18" vară - rezolvat retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie înca o ultimă codare la modulul AFS (pe care l-am cumpărat a 4-a oară montat stopuri LED - urmează clean look hayon - urmează aplicată folie neagră pe plafon + capace oglinzi + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. Weekend plăcut tuturor!
    3 points
  4. Nu vreau s-o dau in discutii de cauciucuri, insa nu inteleg obsesia tuturor cu necesitatea de cauciucuri premium pe "asemenea masini"... zici ca ar fi ceva 900cp @ 1000nm Eu am 380cp si 750nm aproximativ, mi-am luat cauciucuri Nexen de iarna si pe cuvant daca nu ma gandesc ca am facut cea mai buna alegere la fiecare drum facut cu masina, avand in vedere aderenta buna cat si confortul oferit de acestea (apreciez ca sunt peste unele branduri premium de 2 ori mai scumpe, fara exagerari). Vezi aici o comparatie si verdict final VS alte marci https://alltyretests.com/nexen-winguard-sport-2-test-review/ , concluzia fiind ca premium nu inseamna mereu mai bun. Cat despre rupt aderenta, e 4x4 masina, fff greu va rupe aderenta fiind si stock, 310cp cu doar 400nm, gandeste-te ca abia iau eu un scart cu launch control pe cuplu aproape dublu. Sustin ideea de a merge pe cauciucuri dedicate de iarna si niciodata all season (poate doar daca nu vede zapada niciodata sa te gandesti la all season). Ultimul gand, sunt cauciucuri de iarna, mergeti cu masina pe strada in conditii de iarna, nu va ganditi la performante de circuit.. keep it safe Sper ca nu am suparat pe nimeni si scuze de offtopic. In alta ordine de idei, ca tot am mentionat de putere, ceva planuri de modificari software/hardware pentru crestere putere?
    3 points
  5. Salutari, Sa va prezint si eu masina mea! Are toate caracteristicile pe care nu le-am vrut. Le-am insirat in titlu. Fiind un fan benzina, niciodata nu m-am gandit sa iau Diesel, dar viata se schimba si uite si nevoia mea sa iau o masina pe motorina. Dupa 1.4 benzina Astra H, am inceput sa caut Zafira Diesel pentru spatiu. Am realizat repede ca un Combi ar fi mai bun pentru nevoile mele, dar Astra J nu intra in buget, iar H-ul benzinar sa il schimb pe Combi si motorina, parca nu vroiam. Trebuia o schimbare mai mare daca tot schimb masina. Intamplator am dat peste Golfurile V si vazand ca bugetul imi permite... hai sa iau Golf V. Din multele vazute, asta parea cea mai Ok. Asa ca iata-ma posesorul a unui Vw, Diesel, Combi si Negru, de care acum sunt extrem de multumit! In a treia poza e si fosta!
    2 points
  6. Jantele astea parca dau mai bine pe masina 😁
    2 points
  7. În drum spre service să las Golfuletul, am fost pe post de paparazzi Ce bine îi stă pe rotile cu jantele Boston!
    2 points
  8. @yanq și noroiul? Unde e noroiul? Ce topic e ăsta fără offroad? Macar un drum cu praf ceva? Zona interioară din față e convingatoare, arata bine, dar fețele de usi din spate par dintr-un film mai ieftin. Exteriorul e reușit. Sa o folosiți sănătoși!
    2 points
  9. Dupa prima dragoste, Octavia 2 Elegance - my2008, care inca merge, am trecut la ceea ce devine, incetisor, a doua dragoste... Kodiaq Style 2020 luat la insistentele nevestei pentru ca nu mai voia sa mergem ca toti "saracii" cu O2 veche Dupa lupte seculare ce au durat cam 2 ani am cedat si pentru linistea din familie am luat "duba" cum zice un prieten: Kodiaq Style 4x4, sunset, camera spate, carlig, asistent la parcare, parbriz incalzit 2020 6km achizitie 200km finalizat colantare folie transparenta + folie geamuri 1500km trecut pe anvelope de iarna Din procesul de colantare .. stanga are folie, dreapta nu Cei doi prieteni care mi-au imbracat "pisica". Andrei & Elena +trecut la anvelope de iarna Nokian WR4 + jante DEZENT TZ GRAPHITE 17" +adaugare grile de ventilatie la picioare pentru imbunatatirea aspectului
    1 point
  10. Dupa 2 modele Seat Ateca, un Style si un Xcellence,azi am devenit, jumatate de proprietar(masina este in leasing ) al unui Cupra Formentor VZ 2.0TSI 4Drive, 310 CP Nu sunt eu un impatimit al masinilor dar , va pot spune faptul ca m-a lasat fara cuvinte. Maine revin cu poze
    1 point
  11. Salut, Caută - TVZ000001 Vezi la reprezentanță ori un magazin de piese auto. K
    1 point
  12. update: am inlocuit chargerul- in sfarsit functioneaza fara probleme - acesta fiind chargerul cu numarul 5. nu mai da mesaje de eroare, nu se mai incinge, totul ok.
    1 point
  13. New odo 158.xxx si un schimb de placute si lichid de frana. Am decis sa merg pe ATE si nu regret. Surprins, oarecum negativ, masina avea pe fata placute Jurid, iar pe spate TRW-cel putin astea erau cu sigla VAG. Lichidul se prezenta cam inchis la culoare, semn ca trecuse ceva vreme de la ultimul schimb. In rest...nimic nou...aduna km.
    1 point
  14. A aparut Enyaq in configurator: https://configurator.skoda.ro/cc-ro/ro_RO_SKODA20/C/auv/680?GrossNetSwitch=GROSS&variant=60
    1 point
  15. https://oferteskoda.ro/skoda-enyaq-iv/
    1 point
  16. Imi place si apreciez enorm faptul ca prezinti aventurile tale pe forum. In momentul in care am ales Kodiaqul meu, chiar daca nu se compara cu al tau, nefiind 4x4 si avand cel mai mic motor din gama, am zis clar: "daca colegul @yanq a mers acolo si acolo si acolo cu el... masina poate..."
    1 point
  17. Asta e cel mai off road urs posibil Cand va fi sa vinzi masina important e ca cel care o cumpara sa nu vada topicul asta Iar Skoda ar trebui sa iti dea noul model care o sa apara , gratis , la cata reclama pozitiva ai facut acestei masini
    1 point
  18. Da 🙂 remap, ridicată 3.5 cm, scuturi, anvelope adecvate... Mai precis -5.5 gr. Nu rezistam mai mult de cateva minute la opriri in afara masinii desi eram imbracat cat de cat adecvat. E adrenalina probabil (atv-ist vechi fiind si eu) 🙂
    1 point
  19. In primul rand sa o stapanesti sanatos. Legat de ce anvelope ai ales pt iarna nu pot sa spun decat sa le dai inapoi daca poti. Iti explic imediat si de ce. Pt iarna nu vei gasi indice de viteza W. Ceea ce inseamna ca masina poate rula pana la viteze de 270km/h. Vei gasi in schimb linistit multe anvelope premium care au indice de viteza V, ceea ce inseamna ca masina poate rula pana la viteze de 240 km/h. Anvelopele pe care le ai luat tu, eu nu le as lua nici pe Opelul Insignia de 110 cp pe care il am printre altele la birou. Ce sa zic de o masina de peste 300 cp... Si asa aderenta nu se va compara cu vara cand zici ca ai o cu totul alta masina. D'apai cu anvelopele alea care nu sunt nici cal nici magar. Si nu vorbesc din vizionari de clipuri pe YT ci din experienta proprie: masina de 340cp, tractiune spate, greutate aprox 1500 kg, anvelope de vara Michelin Super Sport si anvelope de iarna Continental TS 860.
    1 point
  20. Suma finala e irelevanta, oricum nu a sarit de 43k. Relevant e ca ai avut curajul sa o iei, tinand cont ca pe cine se duce la td il doare fix in banana de rodaj, temperatura uleiului si alte mici detalii nesemnificative de genul asta. Important e ca tie sa iti placa, restul e can can. Sa o plimbi sanatos!
    1 point
  21. Care sunt aditivii aia metalici ? In specificatiile de livrare procentele de metale - adica plumb si mangan - in mg/l - sunt identice la ambele produse - maxim 5 si 2. Sulful e maxim 10 la ambele, desi petrom se lauda ca nu contine deloc, etanolul la fel de egal, max 5. Metanolul difera, e max 0.5 la 99+ si max 3 la Efix 98, aici ar putea fi o diferenta notabila. Aditivi de curatare "alcoolici" la ambele. Cifra octanica e in favoarea petrom cu 2 puncte diferenta, ambele metode. 100 la 98 Mirosul e mai pronuntat un timp scurt la pornirea la rece la cea de la petrom, relanti-ul e mai bun cu rompetrol. Un test de noxe cred ca ar face diferenta.
    1 point
  22. Nu va mai vaitati ca n povestea cu drobul de sare. ? Vizionati AICI
    1 point
  23. Sper ca glumiti amandoi @sNaKeyysi @detinator. Adica a trecut model, tip, motor, putere, cod motor. A scris ca nu are erori, a pus si measure values. daca nici asta nu e post cu informatii, nu stiu ce asteptari aveti voi. e drept ca nu a scris daca are soft sau nu. Dar daca avea sunt convins ca scris si asta. si cutia de ce conteaza asa mult? Zici ca daca e dsg o tine subturata? cand o vezi ca face asa des regenerare, mergi doar pe sport cu ea, eliminam tipul cutiei, irelevant din punctul meu de vedere.
    0 points
  24. @mariusmrs E ok pompa. Merge foarte bine masina, doar dimineata la prima cheie cand e frig porneste inecat, dupa toata ziua nu are probleme, doar daca o las mai multe ore nepornita. Treaba asta se intampla doar cand e frig, si iarna trecuta la fel facea, si acum la fel..Vara/primavara nu am probleme.
    -1 points
  25. Va salut, m-am decis sa deschid un topic deoarece nu gasesc niciunul pentru problema mea in aria asta si niciun mecanic/electirican nu stie care e problema.. E vorba de un Audi A3 8P 2.0 TDI CFGB 170, care avea montat un modul de alarma cu pornire motor la distanta. Am fost la un electrician si mi-a scos modulul ( era montat sub volan, deasupra pedalelor ) . Din clipa in care a fost scos modulul de alarma, cruise controlul nu mai functioneaza si smuceste tare masina cand apas acceleratia in mers sau cand iau piciorul de pe acceleratie pentru o secunda, dupa care merge normal pana la urmatoarea apasare a pedalei de acceleratie. ( si cand schimb viteza si cand nu apas ambreiajul ) . Masina a mers perfect pana in momentul cand mi-a fost scos modulul acela de alarma. Electricianul s-a uitat daca e ceva in neregula si a zis ca nu..Erori pe tester nu are. Ma gandesc ca poate a atins switchul de la pedala de ambreiaj sau ceva de genul, care are legatura si cu pilotul automat si cu smuciturile..Mentionez ca stopurile pe frana se aprind doar cu cheia intoarsa pe prima pozitie, nu stiu daca asa era si inainte... Sper ca ma poate ajuta cineva, multumesc.
    -1 points
  26. Multumesc de lamurire, nu stiam ca trebuie sa bifez UDS si Turbo. Am facut un log in treapta 3 si unul in treapta 4 , dar nu am putut inregistra acceleration travel cu interfata mea ( aparea N/A la valori cand adaugam si acceleration travel sau position ) .. Atasez logurile, sper ca ma poate ajuta cineva cu o interpretare. Acceleratia a fost calcata la maxim tot timpul.Multumsec. log treapta 3.CSV log trreapta 4.CSV
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!