Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2020 în toate secţiunile

  1. Salut! Dupa luni de cautari, am ales sa iau un Golf GTE ... si i've joined the forum Criteriile mele au fost: sub 4,4m pt a putea fi folosita prin oras si de sotie / kids / gradi /etc (a picat bmw 330e) eficienta stop/start, poluare mai mica cat astept in fata scoala/gradi cu AC pornit sa vina cei mici deci electric sau hibrid ( i3-ul ma forta la o a doua masina, ID3-ul am o problema cu designul) sa fie rapida (deci nu Toyota CHR) conectata la un app telefon / incalzire din telefon sau Alexa dimineata Singura care s-a potrivit a fost ... Golf-ul GTE! Detalii mai jos: an fabricatie: 2017 ... toamna km: 22.000 cumparata din Autohaus Berlin ( este fabulos, masina asta nu o gasesti de cumparat in RO, doar variantele prefacelift la multi km ) Poze mai jos. Inca descoper chestii si o sa le postez aici. PS: partea electrica e super fain executata ( 3-4 franari, castigi o plecare ) battery charge e destul pt 1 zi de ce avem nevoie in oras rotile de 18 sunt cam mari pt Bucuresti ... dar compenseaza DCC-ul cat timp nu esti in mod GTE
    5 points
  2. Nu vreau s-o dau in discutii de cauciucuri, insa nu inteleg obsesia tuturor cu necesitatea de cauciucuri premium pe "asemenea masini"... zici ca ar fi ceva 900cp @ 1000nm Eu am 380cp si 750nm aproximativ, mi-am luat cauciucuri Nexen de iarna si pe cuvant daca nu ma gandesc ca am facut cea mai buna alegere la fiecare drum facut cu masina, avand in vedere aderenta buna cat si confortul oferit de acestea (apreciez ca sunt peste unele branduri premium de 2 ori mai scumpe, fara exagerari). Vezi aici o comparatie si verdict final VS alte marci https://alltyretests.com/nexen-winguard-sport-2-test-review/ , concluzia fiind ca premium nu inseamna mereu mai bun. Cat despre rupt aderenta, e 4x4 masina, fff greu va rupe aderenta fiind si stock, 310cp cu doar 400nm, gandeste-te ca abia iau eu un scart cu launch control pe cuplu aproape dublu. Sustin ideea de a merge pe cauciucuri dedicate de iarna si niciodata all season (poate doar daca nu vede zapada niciodata sa te gandesti la all season). Ultimul gand, sunt cauciucuri de iarna, mergeti cu masina pe strada in conditii de iarna, nu va ganditi la performante de circuit.. keep it safe Sper ca nu am suparat pe nimeni si scuze de offtopic. In alta ordine de idei, ca tot am mentionat de putere, ceva planuri de modificari software/hardware pentru crestere putere?
    4 points
  3. Deși a fost cam friguț pentru joaca de-a mecanicul, abia am așteptat să ajung acasă și să mă apuc de treabă. Pentru că de puțină vreme am găsit și cumpărat o pereche de faruri cu coduri consecutive 5N1 941 751 și 5N1 941 752 Așa că m-am apucat de desfăcut și nu după mult timp scoteam module AFS de pe unele și le montăm pe celelalte. O să le scot la vânzare pe celelalte, iar acum am rămas cu un set de drosere, un set de becuri Osram HBI. Am montat pe mașină noile faruri și ultimul șurub ce prinde urechea de lângă grilă, a alunecat din șurubelniță și a căzut pe scut. Așa că am scos din nou farul, am "pescuit" șurubul de pe scut, am reașezat farul și cu mai multă grijă de data aceasta l-am prins. Am reglat farurile față de aripă și grilă și am strâns toate șuruburile. Apoi am reglat farurile pe vechea poziție (pusesem cu bandă adezivă semne) Apoi am tras un tur și mă declar mulțumit. Dacă reușesc să cedez și calculatorul AFS pe mașina mea, o să am și AFS-ul funcțional. Și... ne cam oprim cu investițiile, întrucât mi-am cam făcut toate poftele și am făcut Tiguan-ul cum am vrut. Proiectul se termină cu jantele Mallory momentan, iar la sosirea căldurii urmând să schimb difuzoarele oem cu cele achiziționate și să fac incinta custom în portbagaj. Și mai micșorăm și din lista celor ”făcute și de făcut”: Interior: înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat montat folie geamuri - rezolvat înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat montat footlights spate - rezolvat schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat ornamente praguri uși - rezolvat achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat înlocuit interior cu cel de R-line (scaune + fete de usi) - rezolvat montat lumini in portiere - rezolvat montat mânere uși față iluminate - rezolvat efectuat insonorizare completa interior - rezolvat montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - urmează montat subwoofer custom in portbagaj - urmeaza Exterior: înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat adăugat eleronul R-line - rezolvat revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat montat tips-uri Inox - rezolvat montat ornament cromat hayon - rezolvat înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat montat leduri la număr fără eroare - rezolvat montat camera mers înapoi OEM - rezolvat înlocuit oglindă pasager - rezolvat înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat inlocuit jante Vancouver 18" cu Mallory 18" vară - rezolvat retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie înca o ultimă codare la modulul AFS (pe care l-am cumpărat a 4-a oară montat stopuri LED - urmează clean look hayon - urmează aplicată folie neagră pe plafon + capace oglinzi + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. Weekend plăcut tuturor!
    3 points
  4. M-am gandit daca merita prezentare si noua membra a familiei...si am concluzionat că da ? Este vorba de noua Octavia 4 in echipare Ambition, motor 1.0 tsi 110 cp, cutie manuala 6 trepte si cu ceva optionale: - clever pack ambition: driving mode selection, senzori parcare fata/spate, tempomat cu limitator de viteza, priza 230 v si conectori usb-c: 2 fata, 1 langa oglinda retrovizoare si 2 spate. - light assistant si senzor de ploaie, - pachet depozitare: spatiu depozitare sub scaun pasager, plase de prindere in portbagaj, elemente cargo de fixare. - pachet simplu clever: suport tableta, suport telefon, cos gunoi in portiera, covoras portbagaj cu fata dubla, o cheie suplimentara. - culoare argintiu briliant, tapiterie stofa onyx - bonus am mai primit si setul de covorase din cauciuc. Sistemul multimedia este Swing, incarcare telefon prin inductie, are Android Auto functional, Dab, climatronic in 2 zone iar ca sisteme beneficiaza de front assist si lane assist. Inca nu m-am lamurit daca Swing stie sa faca update-ri online (din manual as deduce ca nu). Cu toate astea imi indica ca ar avea deja o aplicatie actualizata. Ceva cu wlan, desi masina teretic nu are wlan. Sim intregrat din fabrica are pentru ca sunt active unele servicii de baza din skoda connect si a sincronizat si profilul de utilizator. Care este enervant ca cere confirmare de profil (apasare ok pe display) la fiecare repornire. Inca nu am aflat daca se poate scapa de acea confirmare. Cateva poze cu exteriorul:
    2 points
  5. Cum toata lumea în tara asta are gâtul sucit dupa eternul golf4 (ALH dom'le) de la celebra bătrânică din "Jermania", ca fost posesor de Golf4 ai momentul ideal sa faci o prezentare ca la carte cu plusurile generației 8. Spune si tu ce iti place, hai si cu poze... ai spatiu disponibil destul, mai baga baietii un harddisk in rack la server cand se umple ăsta. Sa fie intr-un ceas cu bucurie!
    2 points
  6. ei incearca. dar cand un leon fr 1.5 automat si 2-3 optionale a ajuns sa coste mai mult decat un bmw x2 150cai cu tractiune integrala, nu putem decat sa le uram mult succes.
    2 points
  7. Am vrut sa configurez leon cupra, in speta cu acelasi motor ca un Golf GTE, dar cand am vazut pret de pornire aproape de 41k, m-am oprit. GTE-ul este aproape 35k cu dotari in standard asemanatoare..mi se pare putin din alt film tot ce inseamna Cupra acum..dintr-un film care nu are treaba cu realitatea.
    2 points
  8. Salutari, Sa va prezint si eu masina mea! Are toate caracteristicile pe care nu le-am vrut. Le-am insirat in titlu. Fiind un fan benzina, niciodata nu m-am gandit sa iau Diesel, dar viata se schimba si uite si nevoia mea sa iau o masina pe motorina. Dupa 1.4 benzina Astra H, am inceput sa caut Zafira Diesel pentru spatiu. Am realizat repede ca un Combi ar fi mai bun pentru nevoile mele, dar Astra J nu intra in buget, iar H-ul benzinar sa il schimb pe Combi si motorina, parca nu vroiam. Trebuia o schimbare mai mare daca tot schimb masina. Intamplator am dat peste Golfurile V si vazand ca bugetul imi permite... hai sa iau Golf V. Din multele vazute, asta parea cea mai Ok. Asa ca iata-ma posesorul a unui Vw, Diesel, Combi si Negru, de care acum sunt extrem de multumit! In a treia poza e si fosta!
    1 point
  9. @yanq și noroiul? Unde e noroiul? Ce topic e ăsta fără offroad? Macar un drum cu praf ceva? Zona interioară din față e convingatoare, arata bine, dar fețele de usi din spate par dintr-un film mai ieftin. Exteriorul e reușit. Sa o folosiți sănătoși!
    1 point
  10. @Bogdan_wrc ce nivel avea bateria? Legat de lonvevitate, am gasit un video super interesant, cu multe date si explicatii bune, chiar daca e mai tehnic la inceput:
    1 point
  11. Dupa ce ajunge la valoarea maxima setata pentru nivelul de incarcare, nu se re-activeaza incarcarea, deci energia pentru o pre-incalzire ulterioara o ia din baterie. Pui masina la ora 19:00 in priza, cu setare max. 80%...pe la miezu' noptii sa zicem ca ajunge la 80%...se opreste incarcarea si gata. Nu mai trage curent de la priza. Ai pre-incalzirea programata la ora 09:00 - asta se face cu energie din baterie. Nu mai activeaza un ciclu de incarcare. Verificat pe statia de incarcare go-eCharge.
    1 point
  12. Din ce stiu, la motoarele euro 5 generatiile 2009-2014 au fost probleme cu pompa de inalte, spre exemplu, cum am eu pe CC 2.0 TDI ; poate produce span..despre motoarele euro 6 ( 2014/15 + ) nu am auzit sa aiba vreo problema in acest sens ; acum, cazuri izolate pot fi la orice motorizare...pt ca atat TSI cat si TDI au pompa de inalte..este o componenta care, la randul ei, ca si un EGR sau un injector, se poate defecta ; dar repet, daca sunt cazuri izolate, nu as trata`o ca pe o problema de fabricatie ; cu mai multe informatii eu nu te pot ajuta ; pe viitor tintesc si eu un 2.0 TDI 190 cp sau BITDI..dar asta peste 2-3 ani. Spor !
    1 point
  13. Depinde si cat de tare a mers @Bogdan_wrc. Poate ne spune, fara sa divulge nimic ilegal 😇. Daca bateria era prea calda, atunci a limitat curentul de incarcare. Altfel, nu-mi explic, pentru ca am vazut o curba de incarcare foarte buna la ID.3. Cateva exemple de pe internet:
    1 point
  14. Nu poți baga magiun 10w40 care e mai gros la rece.
    1 point
  15. Nu toate motoarele Vag mananca ulei..spre ex 1,2 TSI nu mi-a mancat ulei niciodata, (in afara de situatia in care pierde pe undeva). 1.5 TSI in prezent nu mai smuceste la pornire. Am fost la test drive cu Skoda Ctavia 4 si smuceala nu mai exista (in schimb motorul este cam zgomotos si pe O4, ca un mic diesel).
    1 point
  16. Eu zic ca poate sa vada topicul linistit. Omul nu a facut nimic rau cu masina, nimic peste cea a fost gandita ea. Acum sa iti cumperi SUV second si sa ai pretentia sa fi fost tinut numa pe "asfalt", eu zica ca deja e un pic exagerat
    1 point
  17. Ca sa-ti iei o masina buna trebuie putin efort ,bani cheltuiti ,km parcursi ....altfel pregateste 2-3000 € pentru “resuscitare”
    1 point
  18. Verificarea se face la reprezentanta pe server,NU la mizeriile de site-uri....
    1 point
  19. Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.
    1 point
  20. Ptr P10A0 schimbi clapeta de pe tubulatura admisie aer NU clapeta de acceleratie..
    1 point
  21. Ce sa fac domnule GTD, nu prea inteleg, de-aia am si intrebat in primul post de pe aceasta pagina care e diferenta intre cele doua uleiuri...Punctual am intrebat vanzatorul despre Castrol Edge Professional LL3 5w30, nu liniar sau in alta forma geometrica, fi convins. Apreciez sarcasmul dar ajutai mai mult daca te limitai la o explicatie plauzibila, fara aceasta tenta de superioritate care, sincer, nu-si are locul! O zi placuta!
    1 point
  22. Nici tu nu prea intelegi ce este LL vs LL3 te cramponezi in semantica .Daca cereai punctual vanzatorului respectiv Castrol Edge Professional LL3 5w30 poate pricepea mai bine, sunt doua produse diferite poate era suficient sa intri pe vw.de unde este reprezentat suficient de clar uleiul respectiv .In Munchen gasesti uleiul in orice reprezentanta, Volkswagen Zentrum Munchen la Mahag etc
    -1 points
  23. Intrebarea cred ca e pusa gresit. Intrebarea corecta dupa parerea mea, ar fi: de ce e asa scump uleiul la reprezentanta?
    -1 points
  24. Și în Germania tot cam la 10 euro e litrul de Castrol edge professional. Doar că din cauza încetării colaborării cu vw, nu cred că se mai produce cu denumirea long life III, ci doar Castrol edge titanium. Ce se mai găsește acum cred ca este din producția veche. La reprezentanța, uleiul shell ambalat în bidon de 5L cu emblema vw, e 9 euro litrul. 92 lei pentru un litru de ulei e exagerat de mult, ăsta nu e un preț realist. 48 lei este un preț mai aproape de adevăr.
    -1 points
  25. Bucuria respectivului castig din punctul meu de vedere e minora, pune-ti anvelope zdravene de iarna si daca mai ai ceva gologani si jante...e pacat de masinuta, si da, chiar are nevoie de anvelope de iarna premium pentru ce ai sub capota...
    -1 points
  26. Eu numai 5w-40 bag la 1.6 16v, dupa segmentare nu mai consuma gram.
    -1 points
  27. Cred ca mergi in directia gresita, lasa senzorul in pace pentru ca pare in regula. Valoarea cu motorul oprit nu trebuie sa fie neaparat 0, cat timp e o valoare apropiata de 0 este in regula. Adaptarea aia pe care o faci tu din VCDS o face automat si ECU-ul masinii inainte sa pornesti motorul, asa invata cat e abaterea senzorului (acel offset) fata de valoarea reala. Eu am offset-ul 5 hpa si masina isi face regenerari la 600 - 700 km, ba chiar am avut si un interval de 1200 km intre regenerari cand am mers numai in afara orasului. Teava de esapament cum arata, e neagra ? Poti sa pui o poza cu ea ?
    -1 points
  28. La preluarea masinii , anvelopele erau Pirelli..dar jantele erau unele provizorii;cand am fost chemat sa iau jantele originale , au schimbat rotile cu totul si uite asa m-am pomenit cu Bridgestone. La prima vedere ,Sincer, m-am bucurat, deoarece anvelopele erau luate dupa un Formentor deabia adus la dealer, in comparatie cu anvelopele mele vechi care aveau deja rulati 2008 km Am pus cauciucurile de iarna (cele all season) si pana acum nu a rupt aderenta niciodata, desi am facut cateva kickdownuri
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!