Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2020 în toate secţiunile
-
Salut! Dupa luni de cautari, am ales sa iau un Golf GTE ... si i've joined the forum Criteriile mele au fost: sub 4,4m pt a putea fi folosita prin oras si de sotie / kids / gradi /etc (a picat bmw 330e) eficienta stop/start, poluare mai mica cat astept in fata scoala/gradi cu AC pornit sa vina cei mici deci electric sau hibrid ( i3-ul ma forta la o a doua masina, ID3-ul am o problema cu designul) sa fie rapida (deci nu Toyota CHR) conectata la un app telefon / incalzire din telefon sau Alexa dimineata Singura care s-a potrivit a fost ... Golf-ul GTE! Detalii mai jos: an fabricatie: 2017 ... toamna km: 22.000 cumparata din Autohaus Berlin ( este fabulos, masina asta nu o gasesti de cumparat in RO, doar variantele prefacelift la multi km ) Poze mai jos. Inca descoper chestii si o sa le postez aici. PS: partea electrica e super fain executata ( 3-4 franari, castigi o plecare ) battery charge e destul pt 1 zi de ce avem nevoie in oras rotile de 18 sunt cam mari pt Bucuresti ... dar compenseaza DCC-ul cat timp nu esti in mod GTE7 points
-
Astazi mi-am luat inima in dinti si am mai bagat o fisa in alinierea botului. Dupa 3-4 ore de montat-demontat-probat etc. pot sa zic ca sunt multumit. Nu e perfect, dar e decent. Am incetat sa mai caut perfectiunea la o masina de aproape 20 de ani. Nu prea se poate fara sa investesti calumea. Decent e ok pentru mine. Urmeaza maine sa merg sa iau un buton de avarie, am observat ca nu mai merge semnalul. Am schimbat azi si stropitorile de parbriz cu unele originale, cu perdea. Mai fac usor usor cateva detalii si poate daca e vremea frumoasa ma apuc si de usi. Daca nu, la primavara. E nevoie de migaleala si atentie la schimbat tot de pe una pe alta si temperaturile nu sunt cele mai fericite pentru asta.4 points
-
Am vrut sa configurez leon cupra, in speta cu acelasi motor ca un Golf GTE, dar cand am vazut pret de pornire aproape de 41k, m-am oprit. GTE-ul este aproape 35k cu dotari in standard asemanatoare..mi se pare putin din alt film tot ce inseamna Cupra acum..dintr-un film care nu are treaba cu realitatea.3 points
-
Bucuria respectivului castig din punctul meu de vedere e minora, pune-ti anvelope zdravene de iarna si daca mai ai ceva gologani si jante...e pacat de masinuta, si da, chiar are nevoie de anvelope de iarna premium pentru ce ai sub capota...3 points
-
Personal nu cred in astfel de conicidente. Cel mai probabil praful din jurul bijiilor a cazut intre piston si bloc. Vezi poate bujiile noi sunt mai lungi3 points
-
Masina a iesit de la vanzare si va mai ramane la mine pana trec la o electrica ca sigur urmatorul pas asta va fi.2 points
-
Salut!totul a inceput in luna martie cand am platit avansul pentru noua masina (golf 8),cea veche fiind un (golf 4 )care m a plimbat timp de 8 ani si de care m am despartit cu greu.asteptarea a fost grea si lunga(4 luni si 3 saptamani)fiind sunat de cei de la pbn spre sfarsitul lunii iulie.de atunci si pana in prezent masina a rulat 6500km fara nicio problema. Masina este varianta style cu motorul 1.5 etsi 150 hp iar dotarile optionale sunt: -faruri led matrix -jante aliaj ventura -pachet asistenta sofer -privacy glass Mi ar fi placut sa am dcc,trapa si navigatie discover pro,dar din pacate atat mi a permis bugetul 🙂1 point
-
Costa 30 de lei setul de doua si se schimba in 5 minute. Merg mult noaptea si spre sfarsitul toamnei observ ca se reduce intensitatea luminii. Poate mi se pare. Probabil ar merge ani intregi dar la ce bun? Sunt consumabile.1 point
-
1 point
-
Salut. Masina a ajuns la reprezentanta, binenteles fara programare, ca nu aveam cum sa stiu ce o sa patesc.... motiv pentru care azi nu au avut timp de ea, o sa incerce maine sa o desfaca. Am verificat bujiile vechi impreuna cu cele noi, aceeasi dimensiuni. O sa scriu aici ce gasesc ...1 point
-
@yanqMultumesc Frumos pentru explicatii. Azi a ajuns si Folia pe Amundsen.Nu sunt eu mare expert in pus folii dar am reusit sa o montez si e doar " putin " stramba 😝 ma consolez cu ideea ca macar nu mai vad amprente acolo..😝 De asemenea a mai primit o baie si elemente decorative pentru tevile care sufla aer pt pasagerii spate. O poza cu consumul mediu pana in incest moment :8,2 l/100km not great,not terrible (Eu sunt arhimultumit la talpa mea de 45....🤪 ) Si ne pregatim de o mica excursie de aprox 1k km in acest weekend prelungit.1 point
-
E relativa fiabilitatea la TSI`uri ; pt cele 2014+ eu nu am vazut probleme majore..insa tot injectie directa este, tot ar fi predispusa la depuneri ; depinde si cu cati km o achizitionezi..pt ca Touran si Sharan merg ceva in tarile cu apa calda. Daca o iei cum ai spus tu la ~ 50k km, nu mi`as pune probleme pt niciuna ; subiectiv vorbind eu as alege TDI pt ca si`a dovedit durabilitatea in astia 5 ani...sunt extrem de mult kilometrate cu peste 200-250k km doar cu revizii banale..vorbind de 2.0 TDI. Cel mai bine alege ceea ce iti place sa conduci ; CDAA`ul are internele de carton, asta se stie, nu te astepta la aceleasi probleme si la 1.4 TSI 150 cp.1 point
-
Daca ai pinurile ceasurilor, salvezi codingul ceasurilor vechi (17-Instruments) si al can gateway (19- care este +6 mai mult ca sigur) cu VCDS.ul; apoi pui noile ceasuri le pui codingul celor vechi si incepi sa le imperechezi cu ecu si anume: [Select] [17 - Instruments] [Adaption - 10] Leave channel at "00" [Read] [Save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Iei contactul si astepti 30sec-1min Pui contactul si treci la scrierea cheilor: [Select] [17 - Instruments] [Login - 11] 4-digit PIN Pinul ceasurilor noi de forma 0xxxx [Do It!] [Adaptation - 10] Enter 21 in "Channel Number". [Read] Scrii numarul de chei pe care le ai (1,2...) apoi dai Test apoi Save. Se stinge martorul IMMO din bord, scoti cheia si pui contact cu urmatoarea si la fel o sa se stinga martorul. Daca nu ai pinurile iti trebuie o interfata cu care sa le afli (eu am folosit vagkkl albastra cu eepromprogramer1.9 - cu care modifici si km pe care ii aveai pe ceasurile noi)1 point
-
Tocmai de asta evit eu la maxim mersul la service, și prefer sa îmi fac singur operațiunile pe care pot, schimb consumabile, garnituri, frâne, suspensie...... Deși mulți când ma vad băgat pe sub ea zic ca greșesc, mașinile se repara la service...... Prefer sa investesc în scule, manuale de reparații, decât sa o dau pe mana măcelarilor care lucrează în special la service uri cu renume ....... Tind și eu sa cred ca la schimbul bijiilor a căzut ceva înăuntru, a prins o supapa parțial deschisa, la pornire nu sa mai închis, a fost lovita de piston, și de aici se pot întâmplă multe, foarte bună observația lui excallade, vezi sa nu fi montat bujii mai lungi...... Iarăși nu înțeleg ce rezolva cu sulfatul în camera de ardere, dacă exista impurități pe unde ies afara? Sa nu spuneți ca pe evacuare .......... . Oricum reparația se va face pe buzunarul tau, te asigur.1 point
-
Hai ca arata bine! Intr-adevar nu poti astepta perfectiunea la aceasta varsti, si mai ales daca vrei sa folosesti masina, nu sa o tii bibelou. Iar pentru lucru cu plastice afara nu in spatiu incalzit s-a cam terminat sezonul - pot deveni casante si risti sa strici tot felul de chestii. Duze perdea am avut si eu OEM, insa in iarna trecuta, cand am luat masina la alergat dupa mai mult de 6 luni de stat, nu am putut desfunda pe una dintre ele, si dat fiind conditiile de afara a trebuit sa merg rapid pe AM - este diferenta, insa este spalarea functionala, pana rezolva alte prioritati.1 point
-
Cei de la Autoworld Cluj pornesc o oferta de ID3 Max cu cauciucuri de iarna si incarcator pentru acasa la pret de vreo 35k cu bonusul aplicat. Din pacate, nu pot lua oferta deoarece am mers pe ID41 point
-
V = 240 km /h H = 210 km /h (T= 190 km / h) Unde poti merge legal, in Romanica, cu vitezele astea IARNA ? (cum zicea Moromete : "niste tampiti " .)1 point
-
1 point
-
Recomand banda 3M PT1100 (gasesti la distribuitori locali). Trebuie degresat cu alcool isopropilic ambele suprafete, apoi aplici primer pe suprafata de plastic(daca exista), dupa care se aplica banda fara sa atingi partea adeziva cu degetele + presurizare ferma pe banda ca sa se activeze + eliminare liner si lipire pe caroserie. Benzile astea sunt folosite la majoritatea OEM-ilor pe trim-uri de exterior si trec cu succes testele de calificare. Sper sa ajute,1 point
-
1 point
-
Cu o lanterna vezi cata mizerie a ramas in jurul bujiilor ca sa-ti faci o idee de cat ar fi putut sa cada in motor . Mizeria trebuia aspirata/suflata inainte de a demonta bujiile1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu a consumat cu nici unul, nu cred ca norocos, schimb la maxim 10 mii km, benzina buna tot timpul. nu exista ca a fost facut pt 502, cand a fost proiectat(upgrade) motorul in 2002 nu exista 504 cum e acum. 504 e un upgrade perfect compatibil ca norma. e ca si cum am zice ca nu pot pune benzina fara sulf cum e acum peste tot, si cu noi aditivi in ea, mai buni.1 point
-
Poti veni cu consumabilele tale in portbagaj la reprezentanta cand e mașina noua în garanție . Te taxează ora de manopera mai scump1 point
-
norma este aceeasi w504-507,vascozitatea este alta,mai buna la rece(mai usor pt pompa) ,aceeasi la cald1 point
-
1 point
-
Mersi de sfaturi @Yasmin! Legat de jante, e “love it or hate it” cum spune americanul. Nu prea exista cale de mijloc, însă la mine a fost o decizie ușoară, aveam de ales sa rulez cu 15 tabla sau bbs 18, așadar am rămas la ideea de a rula cu jante roșii având in vedere ca mai merge și soția cu ea, poate i se potrivesc mai bine ! Jantele sunt modulare R18, făcute de BBS și au fost montate pe A3-urile cu pachet sport fabricate între 2006-2010. Recondionatul acestora acum 2 ani a costat destul de mult și nu m-a lăsat inima sa mă despart de ele pe o suma derizorie.1 point
-
Am facut pasul si am comandat ID4 pentru familie cu copii, utilizare preponderent in oras, dar si in afara orasului la bunici sau alte iesiri cu distanta de 250-300km dus intors: ID4 1st edition varianta simpla, pe culoare alba. Pentru incarcare sunt in proces de rezolvare sa ridic puterea ca sa duca +11kW. Pentru statia de incarcare acasa am vorbit la ev-mag. In rest... rabdare pana prin Aprilie 2021.1 point
-
Cu un pic de intarziere, multumesc pt aprecieri @mad_kat @quze @kadettro @andrei.toledo ODO ~129.000km Am revenit dupa o scurta perioada de inactivitate cu ceva modificari N-am fost niciodata mare fan al farurilor bi-xenon cu DRL; am avut o tentativa sa le vopsesc pe cele originale dar meseriasii cu care am vorbit nu mi-au inspirat prea multa incredere asa ca am preferat sa pun noi de R si nu ma doare capul. Rezultatul se poate vedea mai jos. Bonus grilele de la proiectoare *Are si prietenul meu un Golf ca al tau: Drumuri bune!1 point
-
Pai masinile sunt cu 6000-7000euro sub pretul pietei cel putin. La asemenea pret nu mai intrebi de defecte, pt ca orice problema este acoperita total de acea diferenta de pret. 1.4 tsi pus pe ateca este doar pe curea, cel cu distributie pe lant a fost montat pe modele mai vechi, pana prin 2013 (g6, skoda o2 facelift, seat leon 1p, jetta pana in 2015, passat b7) Ateca a fost lansata mai tarziu, si a venit echipata doar cu distributie pe curea, cu un consum mai eficient, motor mai silentios, mai rafinat, de asemenea cu rezolvarea consumului de ulei de la segmentii la pistoane. Probleme, cutia de viteze, injectie directa cu depuneri pe supape. Eu nu as mai verifica masinile, le-as achizitiona, pt ca nu cred ca stau mult la vanzare, este o ocazie unica.1 point
-
Nu erau ăștia aia care se plângeau cat de nașpa ? https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/vw-id-3-hyundai-ioniq-elektro-kia-e-niro-tesla-model-3/ 1. VW ID.3 - 452 POINTS It is comfortable, active and very safe, but also expensive and not very economical. The fluctuating processing quality and also the fragile electronics are open questions. 2. Tesla Model 3 - 440 POINTS The Tesla drives great, but it doesn't take it that seriously with the springs and the processing quality. The operation is too intellectual. Some classic controls would be useful. 3. Kia e-Niro - 438 POINTS The e-Niro comes across as pretty conservative, but scores in everyday life. It is the wrong car for dynamic people, but just right for people who want to be mobile safely and cheaply. 4. Hyundai Ionoq E. - 428 POINTS The weak Ioniq Elektro suffers from the short range and relatively little space. For what it offered, it turned out to be quite expensive. Top as in the Kia: the intuitive operation.-1 points
-
@riddler, ce sa aleaga, un ulei mai prost? 5w-30 cu aceeasi norma si acelasi producator intotdeauna va fi mai slab decat varianta 0w-30, axioma!-1 points
-
nu trebuie sa sustin nimic fiindca e logic fizic si chimic ce am zis. desigur ca am dat google o gramada cu ceva timp in urmasa ma asigur ca asa e. deci cine vrea poate face la fel. si am si pus pe masina si am fost multumit/confirmat. si la fel zic si eu, cine poate/gaseste link sa infirme aceasta "logica naturala" in primul rand, sa puna.-1 points
-
Daca nu ducem discutia spre cai filozofice absolute, eu nu vad nicio problema ; de preferat ar fi sa le pui pe cele mai late ( 6,5J ) pe spate ; diferenta este mica, insesizabila ; pasionatii de bmw`uri ( si nu numai ) merg cu jante in 2 latimi destul de mari ~ 8-9,5J ( fata + spate ) ; nu zic ca este un lucru corect neaparat..doar dadeam un exemplu.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00