Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2020 în toate secţiunile

  1. Masina a iesit de la vanzare si va mai ramane la mine pana trec la o electrica ca sigur urmatorul pas asta va fi.
    2 points
  2. Astazi mi-am luat inima in dinti si am mai bagat o fisa in alinierea botului. Dupa 3-4 ore de montat-demontat-probat etc. pot sa zic ca sunt multumit. Nu e perfect, dar e decent. Am incetat sa mai caut perfectiunea la o masina de aproape 20 de ani. Nu prea se poate fara sa investesti calumea. Decent e ok pentru mine. Urmeaza maine sa merg sa iau un buton de avarie, am observat ca nu mai merge semnalul. Am schimbat azi si stropitorile de parbriz cu unele originale, cu perdea. Mai fac usor usor cateva detalii si poate daca e vremea frumoasa ma apuc si de usi. Daca nu, la primavara. E nevoie de migaleala si atentie la schimbat tot de pe una pe alta si temperaturile nu sunt cele mai fericite pentru asta.
    1 point
  3. Mda.Dupa ce am terminat de scris postul de mai sus,m.a sunat prietenul cu skoda sa.mi zica ca a rezolvat problema...Duminica cand v.am adus la cunostinta aceasta problema am mers la el de am facut proba la releu 103,verif. tensiuni la pini si tot ce am mai scris.Initial eu ii sugerasem ,ca sa nu mai ma dus eu la el sa fac verificari,sa verifice traseul firelor sub tavita de la baterie.Cand am ajuns eu la el,era cu capacele de sub bord desfacute,si am verificat pe zona aia,zicand ca acolo s.a uitat el si e bine...Azi s.a mai uitat o data si a gasit la mufa de pe contraaripa numai namol,mazga si pini oxidati.. A refacut tot acolo,si acum e ce trebuie,sta cu mufa scoasa de se plictiseste. Am facut acest mic rezumat ca sa vedeti cum am trecut cu vederea(el si apoi eu ca m.am increzut in el) in prima etapa care trebuia verificat,care se regaseste pe forumul asta de mai multe ori. Multumesc celor care s.au implicat in rezolvare!
    1 point
  4. Salut, revin cu o alta problema? După ce am schimbat Display-ul de 6,5 inch cu cel de 8 inch la Passat b8 Mib2, am constatat o eroare care nu poate fi stearsa. Care ar putea fi rezolvarea? Mulțumesc OviVal am rezolvat eroarea. Scriu și pentru cei care vor avea aceeași problema. Pentru modelele Golf 7 Passat B8 se întra cu vcds pe canalul navigației 5F, Adaptation, se introduce IDE 02502 Comfirmation of installation change și vor descoperii codul generat, după care se cauta pe net calculator hex unde vor introduce valoarea generata. Ex., eu am avut F5 15, se introduce valoare în primul cîmp hex, iar în cimpul doi se introduce 51666 și egal, rezultat codul ce trebuie introdus la noua valoare pentru a reseta eroarea. De precizat faptul ca în primul cîmp se stabilește unitatea hex 16, iar în cimpul 2 hex 10. Avand rezultatul se urmează pașii de mai sus, se întra dinou cu vcds pe canalul 5f Adaptation și se introduce valoarea rezultat de calculator cu separarea codului în zecimale, dot it și se va reseta eroarea. Pentru cei are dețin mașini mai vechi, calcul este foarte simplu. Mulțumesc Dani am rezolvat-o deja.
    1 point
  5. Eu am acum acest ulei (original 0w30 că doar acesta este topicul) și este ok. Nu mi se par diferențe la zgomot, pornire, dar temperatura în vară a fost parcă mai scăzută decât cu 5w30. Motorul este cayc.
    1 point
  6. Bateria originala (venita din fabrica) era o Varta 68 Ah AGM. Am pus o Varta 70Ah AGM de la neobat, aproape de zona unde locuiesc. Am platit 650 lei cu tot cu montaj si codare, cu bateria veche la schimb. S.a facut si testul de incarcare cu toti consumatorii porniri (faruri clima scaune incalzite) - totul ok, intocmit certificat garantie 2 ani. Per total multumit.. sper sa ma tina bateria inca vreo 4 ani, ca poate schimb masina pana atunci. Nu stiu de ce am impresia dar la reprezentanta cred ca m.ar fi costat cwl putin dublu.
    1 point
  7. Mda, cred ca m-a cam luat valul un pic, entuziasmat fiind... sau poate o fi fost placebo? Dupa aprox 2000km, analizand si la rece situatia, uleiul este foarte ok, dar cred ca problema cu zgomotul NU este de la ulei, pentru ca acel zgomot ( croncanit, rontait, sau ce-o fi ) persista... si cred ca trebuie sa caut in alta parte, uleiul nefiind cauza zgomotelor. Urmeaza sa-l mai verific si dpdv al regenerarilor, daca oil ash-ul mai mic va influenta sau nu km intre regenerari, si voi reveni. Repet, uleiul este cel putin OK, nesesizand din alte puncte de vedere diferente fata de vechile uleiuri.
    1 point
  8. Astazi a fost din nou o zi productiva. Am lucrat la spatele masinii, unde am demontat bara, spoilerul si senzorii. Am curatat bine spoilerul, am slefuit foarte putin (pentru a nu modifica textura) si am aplicat spray negru mat intr-un strat foarte subtire. La fel si pentru prelungirea si grilele de la bara fata. Sunt multumit de rezultat. Apoi am montat prelungirea, senzorii si lampile de numar pe noua bara, pentru a o monta completa. Culoarea iesita nu este identica cu cea de pe masina, dar nici nu ma asteptam. Am fost avertizat in legatura cu asta. Este totusi foarte apropiata si sper ca nu se va vedea chiar de la o posta. La botul masinii au sosit toate suruburile comandate, voi mai merge doar sa iau unele din dezmembrari pentru bara fata. Astazi am lucrat putin la alinierea farurilor, dar nu am terminat inca (stiu ca nu stau inca bine).
    1 point
  9. Update: 115.000km 40.000km și 2 ani de la înlocuirea motorului; nici un pic de ulei consumat de la revizia de acum 1 an în 20.000km. Am făcut revizia de 6 ani cu schimbat filtre, inclusiv cel de polen + igienizare instalație clima. S-au schimbat din nou bujiile și am schimbat pentru prima data discurile de frână spate + plăcute. Am schimbat de asemenea parbriz pe Casco; era ciobit în doua locuri de la pietre. Separat am înlocuit lamele ștergătoarelor fata/spate cu lame Bosch + baterie cheie. In continuare foarte mulțumit de mașină; am decis sa o mai tin încă un an, moment în care mă voi decide ce voi lua.
    1 point
  10. Pe schema ai 0w5 nicidecum 0w30 sau 5w30 ca sa le compari. Schema are uleiuri foarte diferite, pentru ca orice motor este proiectat si gandit sa lucreze cu anumite tolerante si uleiuri. De aici si normele impuse de producator care trebuie respectate. Nu poti sa mergi intr-un TSI 2015 cu 10w50 pentru ca motorul este gandit la tolerante mici si necesita un ulei fluid la rece/cald. Piesele sunt facute mai bine decat in 2000 dpdv tolerante interne. Un motor ALH nu are tolerantele la fel de bune ca un CBAB sau un Euro 6 diesel, ai vazut ce vibratii are unul vs celalat? In ALH poti sa bagi 5w50 ca nu are treaba, chiar si 10w40, fa asta in euro 6 diesel si vezi ce se intampla, ignorand incarcarea DPF. Toyota dar si motoarele noi (2019+) vin cu 0w20. Eu ma refeream strict la vascozitatea la 100C din fisa tehnica, unde motorul functioneaza 90% din viata lui, la cald. Sunt 0w30 mai groase decat 5w30, pt ca in fond diferenta intre ele nu este la 100C ci la temperatura de 40C, la pornirea la rece. Ca o concluzie, nu mai credeti galusca cum ca 0w30 este mai subtire, prea subtire, prea fluid, ca nu e deloc asa. Protejeaza la fel de bine ca 5w30. Daca in schimb se foloseste masina in regim draconic, cu mers turat/circuit/ red line, atunci 0w30/5w30 nu au ce cauta in motor, sau daca au ce cauta in motor, o fac pentru 2000-4000km. Vedeti pe cei care au masini puternice tunate (R 400CP+) cu ce uleiuri merg si cum le schimba. Un tdi/tsi din asta lesinat, cruiser nu are nevoie de asemenea protectie.
    1 point
  11. pentru uleiurile din Romania de calitate medie spre premium ,eu zic ca nu este tarziu un ulei schimbat la 10k . Atunci ce naibii sa mai spunem de reprezentatnte care schimba uleiurile loglife la 30k, dar ATENTIE .....filtrele raman aceleasi cu ce schimbam noi la 10k. Eu zic ca acolo este pericolul mai mare ! Va spun sincer ca noi cei care facem schimburile acasa avem o grija mult mai mare decat persoanele care schimba uleiurile in service ! Majoritatea spun ca au cumparat ulei original de la baietii care lucreaza in service....... intrebarea este ....de unde au baietii uleiul ? Raspunsul este unul destul de clar......din motoarele noastre !
    1 point
  12. Update: 58.700 km / 2 ani si 10 luni Peste 8.000 km facuti in ultimele 3 luni, insa a fost perioada de concedii. Nimic major de semnalat; acelasi greieras enervant din usa fata dreapta care isi face simtita prezenta uneori. Am mai completat cu 300ml de ulei; este a doua oara de cand am masina (s-a aprins martorul in bord pe autostrada). Am inlocuit toate cele 3 stergatoare cu Bosch Aerotwin. Acum vreo 2.000 de km am facut si o resoftare la motoras. Masina stoc ar fi trebui sa aibe 105CP/175Nm insa masurata pe dyno a iesit la 105CP/195Nm. Dupa resoftare are 127CP/225Nm. Se simte ca trage ceva mai bine acum, insa nu as putea spune ca efectul a fost "wow". Eu sunt multumit. Consumul total pe Spritmonitor.de a scazut de la 8.59% cat era la 50.000km la 8.49% acum la 58.700km. Am reusit vara asta si cel mai mic consum pe un plin complet, de cand am masina: 5.59%. Cel mai mare consum pe un plin complet a fost de 11.29%.
    1 point
  13. Ajutati-ma cu un sfat. Am o mica problema la masina din semnatura (1.4 16v AXP). In timpul acestei veri, de cate ori porneam masina (cu motorul rece) aveam relanti-ul undeva la 1200 de rpm, dupa care scadea la vreo 900 (cand se incalzea un pic motorul). De vreo 2 saptamani, de cand au inceput temperaturile sa scada (dar nu stiu daca asta e cauza), pornesc motorul rece si relanti-ul este din start la 900 de rpm (nu se mai activeaza socul automat), si se simt din cand in cand niste trepidatii usoare care fac turometrul sa oscileze undeva intre 800-900. Acelasi trepidatii se simt si cand pornesc clima, sau pun avariile, aprind faza scurta/lunga etc. Motorul trepideaza un pic ca si cum s-ar chinui, dupa care revine la 900 de rpm. Mi-a spus cineva ca ar fi clapeta de acceleratie sau ceva de genu, si ca ar trebui umblat acolo pentru a o curata. Mentionez ca nu s-a schimbat nimic in comportamentul de rulaj al masinii: trage la fel de bine, nu se ineaca in mers, nu scoate fum, nu consuma ulei, nu are consum suplimentar de benzina. Singura mea temere este ca problema sa nu se agraveze, si merg pe principiul este mai bine sa previi decat sa tratezi. As vrea sa mai apelez la bunavointa cuiva, din cate am vazut GABIVVX este destul de priceput, sa faca o scurta lista a activitatilor de intretinere a masinutelor noastre VW Golf MK4 de 1.4 16v. Ma refer la faptul ca eu momentan nu stiu decat ca la aprox. 10.000 de km se schimba uleiul si filtrele, la vreo 60.000 distributia, franele (discuri placute etc) cand incep sa scartaie :)), amortizoarele si bateria - cand te lasa :D...dar mai multe nu prea stiu. Cred ca ar prinde bine multora de pe aici o astfel de lista, eu unul as fi foarte recunoscator. Va multumesc mult de tot anticipat!
    1 point
  14. @jag am folosit si eu aral high tronic 5w40 pe una din fostele masini 2008 2012 vreo 100k km fara nicio pb, si fara niciun consum de ulei. Am fost multumit de Aral, si da dupa 2000km sunt in continuare multumit si de super tronic 5w30. Greseala a fost a mea, ca am considerat zgomotul ca fiind de la ulei, dar nu e cazul. E cel putin la fel de ok ( momentan ) ca si uleiurile utilizate inainte. Folosesc doar filtre originale, cu schimb la 10k km, si sincer, am bagat doar OMV, si normala si maxx motion si parca cu cea normala e mai ok, merge mai bine si clar consuma mai putin. @rafa6 din experienta personala cu Aral, asa cum am spus mai sus, nu am avut pamant in motor in 100k km nu zic ca nu sunt multe alte uleiuri ok, sau poate o idee mai bune, dar sincer nu prea inteleg "hatereala" asta fata de Aral. E un ulei corect, la un pret corect. Niciun ulei nu cred ca face minuni
    0 points
  15. Văd în sondaj că OMV Petrom e împărțit in OMV și Petrom. Probabil ar trebui unite.. Am observat că sonda lambda de la mașina mea e cam sensibilă (mi se mai aprinde câteodată "check engine"). Cei de la reprezentanța VW mi-au recomandat să nu alimentez cu benzină aditivată, ci doar cu cea de 95. Mi-au mai zis că pe baza a ce probleme întâmpină clienții cu sonda lambda, să evit Lukoil și.... încă una(mă oftic că nu-mi amintesc dacă Rompetrol sau Petrom). Voi care benzinării considerați că ar trebui să evit și care ar fi de preferat?
    0 points
  16. Am facut o mica excursie in ungaria, consum la dus, plecat noaptea, nu am folosit Ac deloc, consum afisat de cb 4.8, real, tot pe acolo, la intoarcere, trafic nasol, Ac aproape non stop, talpa, consum 5.5 pe cb, real aproape la fel, media consumului facuta la pompa dus intors a iesit 5.25 l/100km, ulei consumat ZERO, desi am fost avertizat de dealer ca, cu uleiul folosit o sa imi pape ulei la drum lung, din fericire m-am intors cu uleiul nedesfacut, acum voi merge sa fac schimbul de ulei :) Poze nu am facut cu masina, asa ca , nu am ce pune, am facut poze la bord, cu km parcursi, medie, consum, etc, dar nu cred ca vrea cineva sa le vada ca dovada :) Daca e cazul, le voi pune :) LE: uleiul cumparat e tot castrol edge 5w30 LL titanium fst fully sintetic. Care o fi faza cu aliajul asta scump bagat in ulei :) ? :) Mentionez ca chiar daca este LL si acesta va fi schimbat vara viitoare.
    -1 points
  17. Este posibil sa aveti in mana un exemplar care nu are aceasta problema , oricum sant multe exemplare de 1,4 care au aceasta problema , unele chiar de la iesirea pe poarta fabricii , se pare ca santeti norocos
    -1 points
  18. aralul este prost si de evitat ce am nimerit eu mai demult. pune motorina de la omv de-a scumpa si filtre mann pt zgomot mai redus.
    -1 points
  19. Aralul lasa pamant in motor, vorbesc in cunostinta de cauza, am vazut motorul unui vecin desfacut la el in garaj in 2006 (renault clio 1.2 benzina ) . Folosea numai Aral, credea ca e Made in Germany numarul 1. Nu mai era ce a fost, inca din acea perioada.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!