Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2020 în toate secţiunile
-
Salut!totul a inceput in luna martie cand am platit avansul pentru noua masina (golf 8),cea veche fiind un (golf 4 )care m a plimbat timp de 8 ani si de care m am despartit cu greu.asteptarea a fost grea si lunga(4 luni si 3 saptamani)fiind sunat de cei de la pbn spre sfarsitul lunii iulie.de atunci si pana in prezent masina a rulat 6500km fara nicio problema. Masina este varianta style cu motorul 1.5 etsi 150 hp iar dotarile optionale sunt: -faruri led matrix -jante aliaj ventura -pachet asistenta sofer -privacy glass Mi ar fi placut sa am dcc,trapa si navigatie discover pro,dar din pacate atat mi a permis bugetul 🙂7 points
-
6 points
-
norma este aceeasi w504-507,vascozitatea este alta,mai buna la rece(mai usor pt pompa) ,aceeasi la cald3 points
-
@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"3 points
-
@jag am folosit si eu aral high tronic 5w40 pe una din fostele masini 2008 2012 vreo 100k km fara nicio pb, si fara niciun consum de ulei. Am fost multumit de Aral, si da dupa 2000km sunt in continuare multumit si de super tronic 5w30. Greseala a fost a mea, ca am considerat zgomotul ca fiind de la ulei, dar nu e cazul. E cel putin la fel de ok ( momentan ) ca si uleiurile utilizate inainte. Folosesc doar filtre originale, cu schimb la 10k km, si sincer, am bagat doar OMV, si normala si maxx motion si parca cu cea normala e mai ok, merge mai bine si clar consuma mai putin. @rafa6 din experienta personala cu Aral, asa cum am spus mai sus, nu am avut pamant in motor in 100k km nu zic ca nu sunt multe alte uleiuri ok, sau poate o idee mai bune, dar sincer nu prea inteleg "hatereala" asta fata de Aral. E un ulei corect, la un pret corect. Niciun ulei nu cred ca face minuni2 points
-
Eu am acum acest ulei (original 0w30 că doar acesta este topicul) și este ok. Nu mi se par diferențe la zgomot, pornire, dar temperatura în vară a fost parcă mai scăzută decât cu 5w30. Motorul este cayc.2 points
-
https://bzb.ro/stire/convoiul-off-road-dat-in-urmarire-de-la-prahova-la-brasov-9-masini-ilegal-in-padure-a157238 Care o fi luat o?2 points
-
@dercos Intr-adevar super mare afacere sa dai 50-60k euro pe un diesel de 2 litri. Minunat. Back on topic: Care e rolul comparatiei? Diferenta am inteles-o: Una e viitorul, alta trecutul. Dar asemanarea care e?2 points
-
Salutare tuturor! Dupa ce am rasfoit cateva topic-uri pe acest forum, pentru a avea un jurnal cu toate modificarile aduse, pentru a-i ajuta pe altii cu idei si pentru a primi la randu-mi sfaturi si recomandari, am decis sa imi prezint si eu masina - un VW Passat B7 Break, motorizare 2.0 TDI CFGC, 177HP, culoare mocca brown. Nu este primul VAG pe care il detin, insa este primul diesel. Ca dotari: faruri bixenon (a fost un must la cautare), senzori parcare fata-spate (fara park-assist), parbriz incalzit, camera sign assist, trapa panoramica, portbagaj electric si cam atat care merita menionat. Am parcurs in jur de 6000km, cu un consum mixt de 8l/100km de cand o detin, de prin luna septembrie, si per total sunt multumit, desi cand ma uit in jur, la alte B7, parca as vrea mai mult. Asta a fost poate si greseala mea, ca n-am mai asteptat sa caut unul mai bine dotat, dar pas cu pas ajungem unde trebuie :). Primul pas a fost sa schimb culisele (cod 1K9898738B) de la panorama, trapa nu functiona si stiam de defect la momentul achizitiei. Cu ajutorul unui prieten am activat cu VCDS urmatoarele: - lane assist si high beam assist pe camera de sign assist; - coming home/leaving home pe proiectoare, in loc de faza scurta cum era by default; - activare functie refuel quantity; - activare extended range pe climatronic 16-29,5 grade celsius, by default intervalul era 18-26; - DRL off la activare semnalizare. Am dezactivat si start-stop din VCDS, dar intre timp am achizitionat de pe ebay un modul start-stop memory, care retine valoarea butonului de start-stop la oprirea motorului (daca e oprit in timpul functionarii, la urmatoarea pornire ramane tot oprit) si am reactivat functia din VCDS. La autoscan am descoperit ca aveam eroare pe caseta de directie (03375 - Steering Motor, 003 - Mechanical Failure - MIL ON), din nou greseala mea ca am cumparat masina fara sa-i fac macar o scanare cu VCDS. Caseta era debifata de pe CAN si nu aveam nicio eroare in bord. Am rezolvat problema cu o caseta de directie din dezmembrari. Pentru a scapa de cablurile din masina, am legat camera de bord direct in panoul de sigurante cu un modul 12v-5v si un suport de siguranta pus in locul sigurantei de bricheta (care are curent doar la contact). Urmeaza: - retrofit la side assist si oglinzi cu rabatare electrica - am luat radarele si oglinzile complete de pe aceeasi masina de pe care am luat caseta de directie, astept semnalizarile dinamice din China sa reasamblez oglinzile, pe oglinda din dreapta am pus si motor pentru mirror down (cod 3D0959578C); - retrofit la ACC - inca sunt in proces de achizitie piese; - retrofit la senzori presiune roti si modul presiune roti, cu afisarea valorii presiunii in MFD (senzorii sunt achizitionati, urmeaza modulul si montajul, pe rotile de vara cel mai probabil); - nu sunt inca hotarat daca merita park assist (PLA 2.0 sau PLA 2.5). Atasez poze cu tot ce am facut pana acum, astept si alte recomandari si va stau la dispozitie daca aveti intrebari.1 point
-
Salutare tuturor! Revin pe forum cu o noua masina. Dupa doar cateva saptamani , am decis ca noua masina sa aiba thred-ul sau. Asa ca la experienta mea adaug un nou capitol cu Skoda Kodiaq, lasand in urma : Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita; Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul, in final eliminat si soft la 131 cp(nu as mai repeta isparava), VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113cp); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela , fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari. Skoda Rapid (2014 -1.2 TSI – 86cp) o masina low cost precum Chevroletul dar care vine si cu ceva din aerul de masina din grupul VAG, a oferit cate putin din fiecare: spatiu, confort, usurinta in a conduce. Seat Leon ST DSG (2016 – 1.6 TDI -110cp) o evolutie clara fata de masinile pe care le-am avut pana atunci, dotari multe (ACC, lane assist, front assint, full led, interior alcantara), o motorizare super economica, masina a ramas in familia extinsa (daca pot spune asa). O singura poza, imi e oarecum dor de el. Cum am ajuns sa cumpar Kodiaq? Inca din momentul in care am luat Leon-ul, fiind multumit de el, am decis ca aceta va fi vandut doar pentru a fi inlocuit cu o masina noua. In vara, vazand piata auto cum scade ca volum de vanzari si vazand reclame cu discounturi destul de generoase, beculetul s-a aprins. Totusi, cautarea a demarat in momentul in care cineva din cunoscutii a inceput sa caute o doua masina pentru familie, intr-o configuratie ce corespundea foarte tare cu ce oferea Leon-ul, dupa cateva discutii, am decis ca Leon-ul meu la ajunge la ei, iar eu trebuie sa incep cautarile pentru masina noua. Multa vreme am frunzarit site-urile si configuratoarle majoritatea marcilor din grupul VAG, dar nu numai. Am plecat de la un buget tinta de 20k. Avand informatii tot de la cunoscuti ce au cumparat masini noi, foarte ok in acest buget. Astfel am inceput : Honda Civic 5D 1.5 turbo 182cp – prima masina asiatica care imi place cu adevarat, dotari ok, pret putin peste buget, manuala(am fi vrut automata dar nu CVT), interiorul salbut calitativ ce nu i-a placut sotiei, eu as fi luat masina, dar am zis mai cautam; Skoda Scala 1.5 TSI DSG 150cp - platforma de Polo, interior asa si asa, dar peste Honda, prea scumpa in configurarile noastre, intarzieri mari de livrare daca bifai anumite dotari; Seat Leon 4 ST FR 1.5 eTSI 150cp DSG, am tot ezitat datorita mild hibrid apoi am auzit de cateva bucati ca au avut probleme, apoi am citit despre bug-uri pe noul sistem multimedia de la Octavia 4, era favorita sotiei pana acum, dar am mai amanat; Jeep Renegade 1.3 turbo 180cp AT 9 trepte 4x4 – pret similar cu Leon 4, am fost la test cu Jeepul. am ramas fara carnet, pistol radat XXX la limita de XX (este prima data cand am carnetul suspendat pentru viteza). Absolut greseala mea. Ok, am sters Jeep din lista, semn ca nu trebuie sa il iau, sotia tot Leon 4 ar fi vrut, dar prefera Jeep vs Honda si Scala. VW Passat Comfortline 1.5 TSI 150cp DSG dotari slabute pentru genul asta de masina, ma ducea cu gandul la flota, sotia agrea Passatul, dar era prea scump parca, livrare... cu noroc in ianuarie. Timpul trecea, eu eram fara carnet deja, nu vedeam o varianta clara la orizont. Apoi am ajuns din greseala/noroc la Kodiaq, cel ce a luat Leon-ul de la mine a zis citez: "Imi place ala mare de Skoda...", 3 zile mai tarziu aveam comanda pentru masina. In prezent maretul urs aka KODI se prezinta astfel : STYLE – 1.5 TSI 150cp DSG 4x2 Moon White cu extra: Duze stropitoare parbriz incalzite Incalzire stationara cu telecomanda Intelligent Light Assistant Parbriz incalzit si senzor de ploaie Parking Assistant Side si Lane Assist Pedalier sport Sound System Canton Roata de rezerva dimensiuni reduse Scaune fata/spate incalzite Virtual Cockpit Jante aliaj Triglav 7jx19 Pentru ca sezonul rece a venit deja : Presuri cauciuc aftermarket Jante Denzent SF Dark 7x17 et38 Anvelope iarna 215/65/17 99H Falken Eurowinter HS01 SUV Capac cu palnie integrata pentru alimentare lichid parbriz Folie portectie faruri si proiectoare Pachet protectie ceramica Gyon Q2 pentru caroserie, jante(aplicat pe cele de vara), elemente de plastic, tratament hidrofob suprafete vitrate si o protectie pentru plasticele interioare, toata operatiunea facuta la un detailer. Aici este defapt un pachet pentru masina noua, nu neaparat pentru sezonul rece, dar s-a potrivit perfect. Primele impresii in cei 292km rulati cu un consum 10.1l/100km de la prima si singura alimentare, distanta parcursa doar in oras. Pozitive: Motorul este foarte silentios Spatiul este enorm Materialele si calitarea asamblarii este (cu mici exceptii) peste vechile masini detinute, Virtual Cockpit este un must have, sunt foarte incantat de el, desi nu am navi. Wireless Car Play super fluid si elegant fara cabluri Skoda Connect cu multe informatii si setari utile, dar cu un timp relativ mare de raspuns. Pielea de pe volan /schimbator prin faptul ca este mata(in final si desingul volanului este placut) Puddle lights sunt o surpriza, nu am regasit dotarea in lista de optiuni standard pentru Style Negative: Anvelope de iarna foarte zgomotoase la rulare fata de cele de vara (Pirelli Scorpion Verde Seal) insa acest aspect nu are legatura cu masina, poate doar antifonarea putin slaba. Luminile led din interior si portbagaj foarte slabe ca intensitate (compar cu iluminarea interioara de la Seat, ce era tot led Canton slab ca putere, dar fidel in privinta sunetului (nu stiu daca sunt tentat sa umblu la el) Lipsa footrest aluminiu, atunci cand comanzi pedalierul sport, dar asa devine un item pe lista de to do, Capacul motor din plastic chior, la care deja am pierdut o bucsa de cauciuc pentru prindere, chiar daca ma desfacut capcul de doar 2 ori, pentru o inspectie amanuntita imediat dupa livrare, moment in care capacul a iesit fara acea bucsa, a doua data sa constat ca bucsa lipseste, desi am repozitionat-o corect prima data. Alte setari ciudate dpmdvd : scaunul electric la sofer din motivul pentru care trebuie sa tii apasat continuu butonul de memorie, pentru a se ajusta, Air Care se reseteaza la fiecare plecare in pozitia OFF; oglinzile nu se pot plia doar la nevoie din telecomanda, exista doar o bifa in sistem; Planuri: Nimic concret, probabil mici accesorii precum footrest-ul si eventuale codari, atunci cand OBD11 va devenii 100% compatibil. PS: iertati-mi postul foarte lung1 point
-
Poti veni cu consumabilele tale in portbagaj la reprezentanta cand e mașina noua în garanție . Te taxează ora de manopera mai scump1 point
-
Nu are legatură cu traseele noastre. Noi colindăm doar în acord cu prevederile legale.1 point
-
Fa o scanare cu un Hex V2. Mesajul cu “ extended USD fault detail” apare la interfețe vechi sau non Hex V2. Așa vezi detaliile erorii. Chestia cu “software version menagment” am întâlnit-o pe undeva, nu mai țin minte dacă aici sau pe slt forum. Trebuie făcută o modificare in adaptări la un checksum. Dar nu mai țin minte unde. Este și un calculator pe net pt a calcula valoarea ce trebuie modificata. Cel mai simplu e sa dai un search pe google cu fraza respectiva. Uite aici ca am găsit. Primul lucru e sa dai o Căutare pe unchiul goagal. 😉 https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/20023/ E pe forumul de la RossTech1 point
-
1 point
-
Am pus eu acele Philips Racingvision pe faruri cu lupa. In principiu se vede diferenta fata de niste Bosch stock insa a trebuit sa mai reglez si farurile pe inaltime. In continuare caut si eu solutii pt nopate si ceata/ploaie unde nici aceste Philips nu sunt foarte eficiente. Ma intreb daca o solutie ar fi sa-mi pun ceva cu LED (legal) deoarece am lupe... Poate are cineva asa o experienta sa ne destainuiasca si noua.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru masina! Frumoasa si dotata! p.s. uratenia aceea rosie din fata e masina ta de weekend ?1 point
-
Salut. Nu vreau sa te dezamăgesc sau sa te sperii. Eu sunt posesorul unui B5.5 BGW din 2007, cumpărat in Germania cu 146.000 km, acum are 440.000 km. DPF mi-a scos peri albi. EGR l-am curățat de mai multe ori ( ceea ce este normal și indicat) pana intr-o zi in care a cedat bobina ( BGW are EGR electronic ), 350€ in reprezentanta , dar am găsit cu 220€ de la Pierburg identic cu cel original doar ca nu avea ștanțat pe el VW. Cu toate astea a ajuns la 440.000 km și nu o dau, i-am lăsat-o varului meu sa o plimbe, sa nu înțepenească😁, sa o am la dispoziție când vin cu avionul acasă. Eu am un B8 AllTrack acum. Deci calm și mecanic priceput. Si un sfat f important, o data pe săptămâna fa un drum mai lung, drumurile scurte in oraș vor omora DPF-ul și egr-ul. A mea a clacat deoarece a folosit-o soția in primii ani pt a merge la servici 7+7 km pe zi. egr curățat egr înainte de curățare egr la fix un an și 7 zile după curățarea anterioară1 point
-
@Muale: am mers pe o dilutie 1:8 de Supermafrasol. Așa arăta janta înainte După ce am dat cu soluție, am lăsat-o să acționeze cam 1 minut și apoi cu bureți am frecat janta ușor. După 3 bureți, 2 clatiri și încă o doză de soluție a ieșit așa și am putut să o pun lângă celelalte. Mersi pentru sugestie. Am trecut o fugă și pe la service și îmi trebuie un cap de planetară, întrucât bate deja în anumite viraje. Am descoperit și ceva ulei pe dedesubt și care pare că provine de la garnitura epuratorului de gaze, pe care l-am schimbat anterior. Am mai descoperit și bucsele mici de la brațele din față că trebuie schimbate. De asemenea și o flansa de la evacuare și racordul flexibil. Așa că urmează ceva mișcare pe partea de întreținere, nu numai pe cea de distracție.1 point
-
Restricția de vârstă este pentru că am primit mesaje de la youtube ( nu stiu daca automate sau ca urmare a unor raportări) că au fost reanalizate, continutul lor nu este adecvat pentru minori si s-a aplicat automat restricție. Scout-ul nu exista cred la momentul la care am comandat-o (si oricum au vaduvit-o de multe optiuni incluse by default in Style). Iar pentru 0.3 cm garda mai mare si decoratiuni de plastic bară față-spate chiar nu aduce nimic in plus in materie de offroad față de ceea ce am.1 point
-
@cristi511Esti mai castigat daca treci la electric doar din costul placutelor + discuri :))))))1 point
-
Emergency Assist nu poate functiona fara TJA activ. E dependenta de ea intrucat fara tja activ nu iti poate controla volanul sub 60 km/h pana la o oprire totala controlată.1 point
-
@BoditzaAm atasat poze. Din pacate usa dreapta fata a fost deschisa. Dar din ceea ce imi dau seama raspunsul la intrebarea ta este , DA. @bubu182Ai dreptate. Cat consuma consuma,importante sunt beneficiile aduse nu consumul in plus de 0,2 sau 0,5. @emihai90Mai greu cu testele fiindca in prezent fac doar work from home. @acidone77Ai dreptate, este irelevant consumul. @yanq Nu cred ca am nici macar Emergency Assist. Am incercat pe drum bine marcat, ziua, am activat ACC si Lane Assist si la 90km/h setat.A dat 2 avertismente lane assistul insa cu corectii de volan, a dat si al 3-lea avertisment fara corectie de volan si s-a dezactivat Lane Assist. Mie acest comportament mi se pare "ciudat".1 point
-
1 point
-
Primul drum in afara orasului pentru Kodiaqul meu 1.5 TSI DSG Treaseu: Bucuresti-Pitesti-Campulung-Targoviste-Bucuresti. Mers chiar sub limita legala pe autostrada si fara accelerari puternice, pentru ca facem un mic rodaj. Sper sa se mai lase consumul pentru ca la stilul de condus cu care sunt obisnuit as mai pune lejer minim 1 litru.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@bubu182Felicitari pt masina, nici nu imi pot inchipui cum sunt 380 cp 🥰 Legat de cauciucuri sunt convins ca ai studiat putin situatia si nu te-ai aruncat asa din prima. Legat de cele 3 tipuri de exemplu de mai sus :"don't bother"1 point
-
Mda. Asa venise si a mea, cu TJA inactiv. Si tare aiurea era cand masina din fata reducea viteza sub 60 km/h si se dezactiva Lane assist-ul. Se pare ca dupa 3 ani de zile pentru Ro tot asa le trimit....bine ca se poate rezolva si alfel. Cat despre roti eu unul nu m-as duce mai sus de 18". Aprecizez de fiecare data trecerea la cele de iarna pe 17". Nu este o masina doar de strada. Chiar si ocazional daca vei aborda drumuri neasfaltate vei constata lipsa de confort cu roti mai mari.1 point
-
Mhm, da, da... asa zic toți mai putin cei care au bitdi. @Yasmin sa te bucuri de mașină.1 point
-
In primul rand sa o stapanesti sanatos. Legat de ce anvelope ai ales pt iarna nu pot sa spun decat sa le dai inapoi daca poti. Iti explic imediat si de ce. Pt iarna nu vei gasi indice de viteza W. Ceea ce inseamna ca masina poate rula pana la viteze de 270km/h. Vei gasi in schimb linistit multe anvelope premium care au indice de viteza V, ceea ce inseamna ca masina poate rula pana la viteze de 240 km/h. Anvelopele pe care le ai luat tu, eu nu le as lua nici pe Opelul Insignia de 110 cp pe care il am printre altele la birou. Ce sa zic de o masina de peste 300 cp... Si asa aderenta nu se va compara cu vara cand zici ca ai o cu totul alta masina. D'apai cu anvelopele alea care nu sunt nici cal nici magar. Si nu vorbesc din vizionari de clipuri pe YT ci din experienta proprie: masina de 340cp, tractiune spate, greutate aprox 1500 kg, anvelope de vara Michelin Super Sport si anvelope de iarna Continental TS 860.1 point
-
Da. Nu, nu cred ca este o problema comuna. Poti sa verifici ce ai mentionat. Daca problema este identica cu cea prezentata in videoclip, in service vor inlocui clapeta de acceleratie. Probabil uzura in roata dintata.1 point
-
In primul.rand, masoara si vezi care e dimensiunea maxima care iti incape1 point
-
@AndreiZi A mea a venit cu Jurid ca echipare de fabrica, pe ambele punti. Pe fata le-am schimbat la ~86k km cu ATE Ceramic, de care (dupa ~13k km) sunt foarte multumit.1 point
-
1 point
-
Frumos arata pe zapada, si o masina excelenta la preturile la care s-a ajuns. Avand in vedere ca ai lupe, eu m-as uita la cei de la leditup.ro de niste leduri dedicate.1 point
-
A mea se duce spre 7 ani, si tu iti faci probleme la 3 ani jumate?1 point
-
In principu se poate dar costurile sunt mari. DCC merita sa fie din fabrica. Ca retrofit nu-i fezabil. Butonul MODE este pe masinile care au Profile drive inclusiv cele cu DCC.1 point
-
Salut, arata foarte bine dar daca le asezi pe ciment cu partea exterioara, nu le zgarii? Intreb si eu. Altfel, iti urmaresc cu interes cam tot ce faci cu golf ul. Din ce vad este proiectul tau de suflet 😁. Spor.0 points
-
Posibil ai un climatronic defect. Trebuie vazut in blocurile de masura daca lucreaza corect..0 points
-
Nu ai ce sa le faci, le poți recondiționa de câte ori vrei tu,n au ce sa la facă băieții, doar îți iau banii. Singura soluție e schimbarea-1 points
-
Wow, 50000 euro pentru o Skoda de 180CP, 4X2! Am configurat un X3 20d 4x4 cu piele, trapa, faruri LED adaptive, scaune incalzite, asistent parcare, geamuri fumurii, Hi Fi, volan incalzit, ACC, incalzire auxiliara samd putin sub 60000 euro, Tva inclus. Dupa reducere (cca 20%) ajung la pretul unei Skoda, cu o masina net superioara, mai mare, mai rapida, mult mai bine finisata, mai confortabila, ce se va conduce mult mai bine si cu un sistem 4x4 performant. Hmm.-1 points
-
Mda, cred ca m-a cam luat valul un pic, entuziasmat fiind... sau poate o fi fost placebo? Dupa aprox 2000km, analizand si la rece situatia, uleiul este foarte ok, dar cred ca problema cu zgomotul NU este de la ulei, pentru ca acel zgomot ( croncanit, rontait, sau ce-o fi ) persista... si cred ca trebuie sa caut in alta parte, uleiul nefiind cauza zgomotelor. Urmeaza sa-l mai verific si dpdv al regenerarilor, daca oil ash-ul mai mic va influenta sau nu km intre regenerari, si voi reveni. Repet, uleiul este cel putin OK, nesesizand din alte puncte de vedere diferente fata de vechile uleiuri.-1 points
-
Si totusi, intrebarea este: De ce VAG nu au ales sa produca cu Shell (daca tot a incheiat contractul cu Castrol) atat ulei cu SAE 0w30 cat si cu SAE 5w30 ? 😡 Pot sa inteleg motivele de ordin comercial/de imagine invocate, dar nu o sa inteleg de ce nu i se da consumatorului final dreptul de a alege 😔 Genul acesta de <<obligare>> prin "lipsa alternativei", incepe sa devina o metoda din ce in mai utilizata la nivel global, chiar si alte domenii. De altfel, "miscarea" asta imi lasa impresia ca VW are <stocurile consistente> de pompe de ulei.... si vrea sa scape de ele! 😯 Si cum se poate "scapa" cel mai usor decat prin... fortarea consumatorilor sa foloseasca alta norma de ulei decat cea pt care a fost construit motorul 😬 Sau oare <<Scandalul DieselGate>> a lasat gauri mari in bugetul VAG... si asta e una din metodele prin care vor sa-si diminueze pierderile ? My 2 cents. Riddler-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00