Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2020 în toate secţiunile
-
Salut!totul a inceput in luna martie cand am platit avansul pentru noua masina (golf 8),cea veche fiind un (golf 4 )care m a plimbat timp de 8 ani si de care m am despartit cu greu.asteptarea a fost grea si lunga(4 luni si 3 saptamani)fiind sunat de cei de la pbn spre sfarsitul lunii iulie.de atunci si pana in prezent masina a rulat 6500km fara nicio problema. Masina este varianta style cu motorul 1.5 etsi 150 hp iar dotarile optionale sunt: -faruri led matrix -jante aliaj ventura -pachet asistenta sofer -privacy glass Mi ar fi placut sa am dcc,trapa si navigatie discover pro,dar din pacate atat mi a permis bugetul 🙂7 points
-
7 points
-
5 points
-
2 points
-
2 points
-
Gata și broscuța, e curată și schimbată La fel ca la Tiguan am spălat jantele de vară și le-am pus la păstrat, ocazie cu care am constatat că bursucul de la planetară care părea crăpat când am plecat în concediu s-a spart și mi-a umplut janta de vaselină. N-am reușit să o degresez suficient azi, pentru că obosisem și înghețasem așa că zilele următoare mai fac o încercare. Totodată o să fac și o programare pentru schimbarea planetare.2 points
-
Astăzi am spălat și aspirat ambele mașini, le-am pus și covorașe de cauciuc în loc de cele textile și le-am băgat sub acoperiș pentru că am terminat cu pavajul și pentru că dimineață, pentru prima dată erau acoperite de gheață. Roțile de vară le-am spălat și le-am pus la vânzare (le găsiți pe aria de vânzări). Eu m-am înnoit cu un cadou în avans de Crăciun. M-ai ratasem anul trecut un set, așa că anul acesta era un MUST! Urmează și ele probabil la un vopsit până la primăvară, una din ele având buza ștearsă puțin.2 points
-
2 points
-
Astazi a fost din nou o zi productiva. Am lucrat la spatele masinii, unde am demontat bara, spoilerul si senzorii. Am curatat bine spoilerul, am slefuit foarte putin (pentru a nu modifica textura) si am aplicat spray negru mat intr-un strat foarte subtire. La fel si pentru prelungirea si grilele de la bara fata. Sunt multumit de rezultat. Apoi am montat prelungirea, senzorii si lampile de numar pe noua bara, pentru a o monta completa. Culoarea iesita nu este identica cu cea de pe masina, dar nici nu ma asteptam. Am fost avertizat in legatura cu asta. Este totusi foarte apropiata si sper ca nu se va vedea chiar de la o posta. La botul masinii au sosit toate suruburile comandate, voi mai merge doar sa iau unele din dezmembrari pentru bara fata. Astazi am lucrat putin la alinierea farurilor, dar nu am terminat inca (stiu ca nu stau inca bine).2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor! Dupa ce am rasfoit cateva topic-uri pe acest forum, pentru a avea un jurnal cu toate modificarile aduse, pentru a-i ajuta pe altii cu idei si pentru a primi la randu-mi sfaturi si recomandari, am decis sa imi prezint si eu masina - un VW Passat B7 Break, motorizare 2.0 TDI CFGC, 177HP, culoare mocca brown. Nu este primul VAG pe care il detin, insa este primul diesel. Ca dotari: faruri bixenon (a fost un must la cautare), senzori parcare fata-spate (fara park-assist), parbriz incalzit, camera sign assist, trapa panoramica, portbagaj electric si cam atat care merita menionat. Am parcurs in jur de 6000km, cu un consum mixt de 8l/100km de cand o detin, de prin luna septembrie, si per total sunt multumit, desi cand ma uit in jur, la alte B7, parca as vrea mai mult. Asta a fost poate si greseala mea, ca n-am mai asteptat sa caut unul mai bine dotat, dar pas cu pas ajungem unde trebuie :). Primul pas a fost sa schimb culisele (cod 1K9898738B) de la panorama, trapa nu functiona si stiam de defect la momentul achizitiei. Cu ajutorul unui prieten am activat cu VCDS urmatoarele: - lane assist si high beam assist pe camera de sign assist; - coming home/leaving home pe proiectoare, in loc de faza scurta cum era by default; - activare functie refuel quantity; - activare extended range pe climatronic 16-29,5 grade celsius, by default intervalul era 18-26; - DRL off la activare semnalizare. Am dezactivat si start-stop din VCDS, dar intre timp am achizitionat de pe ebay un modul start-stop memory, care retine valoarea butonului de start-stop la oprirea motorului (daca e oprit in timpul functionarii, la urmatoarea pornire ramane tot oprit) si am reactivat functia din VCDS. La autoscan am descoperit ca aveam eroare pe caseta de directie (03375 - Steering Motor, 003 - Mechanical Failure - MIL ON), din nou greseala mea ca am cumparat masina fara sa-i fac macar o scanare cu VCDS. Caseta era debifata de pe CAN si nu aveam nicio eroare in bord. Am rezolvat problema cu o caseta de directie din dezmembrari. Pentru a scapa de cablurile din masina, am legat camera de bord direct in panoul de sigurante cu un modul 12v-5v si un suport de siguranta pus in locul sigurantei de bricheta (care are curent doar la contact). Urmeaza: - retrofit la side assist si oglinzi cu rabatare electrica - am luat radarele si oglinzile complete de pe aceeasi masina de pe care am luat caseta de directie, astept semnalizarile dinamice din China sa reasamblez oglinzile, pe oglinda din dreapta am pus si motor pentru mirror down (cod 3D0959578C); - retrofit la ACC - inca sunt in proces de achizitie piese; - retrofit la senzori presiune roti si modul presiune roti, cu afisarea valorii presiunii in MFD (senzorii sunt achizitionati, urmeaza modulul si montajul, pe rotile de vara cel mai probabil); - nu sunt inca hotarat daca merita park assist (PLA 2.0 sau PLA 2.5). Atasez poze cu tot ce am facut pana acum, astept si alte recomandari si va stau la dispozitie daca aveti intrebari.1 point
-
@Muale: am mers pe o dilutie 1:8 de Supermafrasol. Așa arăta janta înainte După ce am dat cu soluție, am lăsat-o să acționeze cam 1 minut și apoi cu bureți am frecat janta ușor. După 3 bureți, 2 clatiri și încă o doză de soluție a ieșit așa și am putut să o pun lângă celelalte. Mersi pentru sugestie. Am trecut o fugă și pe la service și îmi trebuie un cap de planetară, întrucât bate deja în anumite viraje. Am descoperit și ceva ulei pe dedesubt și care pare că provine de la garnitura epuratorului de gaze, pe care l-am schimbat anterior. Am mai descoperit și bucsele mici de la brațele din față că trebuie schimbate. De asemenea și o flansa de la evacuare și racordul flexibil. Așa că urmează ceva mișcare pe partea de întreținere, nu numai pe cea de distracție.1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Cum e motorul cu mild hybrid? Povesteste mai multe, impresii tot ce vrei Mi se par interesante jantele, mai ales in combinatia cu alb.1 point
-
Super! Multi km fara probleme! Asteptam mai multe poze cum zicea si Yasmin, si din interior1 point
-
@cristi511Esti mai castigat daca treci la electric doar din costul placutelor + discuri :))))))1 point
-
Felicitari, sa aveti parte de ea cati mai multi km fara probleme. Nu fii zgarcit cu pozele in special cele de la interior.1 point
-
Cheia se inchide in masina doar in scenariul urmator: cheia nr.1 in masina cu bateria telecomenzii descarcata (mesaj in bord..) si inchuiat cu cealalta cheie. Legat de incuiatul si descuiatul la spalatorie cand ajunge jetul de apa pe maner...la fel face si la Golf6, Golf7.... In alta ordine de idei sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea, fara probleme si evenimente.1 point
-
Am avut eu acest model pe 195x65x15. Am fost foarte mulțumit, s-au descurcat f bine pe zăpadă. Destul de zgomotoase, desi dacă îmi amintesc aveau indicele de zgomot 68. Rezistente la uzură, le-am rulat cca 40-50k, le-am înlocuit anul acesta datorită vechimii, mai aveau profil destul.1 point
-
Emergency Assist nu poate functiona fara TJA activ. E dependenta de ea intrucat fara tja activ nu iti poate controla volanul sub 60 km/h pana la o oprire totala controlată.1 point
-
@stryderDaca masina este deschisa, cheia este la tine cand treci cu jetul de la spalatorie pe la manere se inchide. Asa este si la mine.Masina o tin deschisa sa pot sa dau cu jetul de la spalatorie intr-un mod adecvat si pe oglinzi.Cred ca aceeasi problema are si @emihai90. Eu la urmatoarea spalare incerc cu cheia in masina.1 point
-
1 point
-
@rafa6 mergi linistit pe BF sau Kleber daca gasesti, sunt cam acelasi lucru Preturi decente, calitate si performante peste medie.1 point
-
Prima spalare de cand am masina 😍, protectia ceramica isi face simtita prezenta, in momentul asta pot spune ca investitia a meritat. Vom vedea daca imi pastrez opinia dupa 6 luni -1 an. PS: ma poate sfatui cineva cum ar trebui procedat astfel incat masina(kessy) sa nu se inchida/deschida de n ori la spalatorie?1 point
-
Buna dimineata! Intr-adevar, am gasit siguranta arsa. O fi vreun scurt pe pompa de s-a ars siguranta la basic settings, nu stiu. O sa schimb pompa in viitor (atata timp cat pot sa merg cu ea nefunctionala, e ok). Oricum ma bucur ca acum am ABS, ESP si altele Mersi Florin!1 point
-
Daca tii neaparat intre cele trei modele, BF Goodrich (zic eu). Teste anvelope BFG Eu am pe masini Nokian WR D4 si Continental WinterContact TS850P. Foarte multumit de ambele.1 point
-
Imi place si apreciez enorm faptul ca prezinti aventurile tale pe forum. In momentul in care am ales Kodiaqul meu, chiar daca nu se compara cu al tau, nefiind 4x4 si avand cel mai mic motor din gama, am zis clar: "daca colegul @yanq a mers acolo si acolo si acolo cu el... masina poate..."1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ca sa mai ștergem praful pe aici, revin cu ceva noutăți... Dupa 4 luni de contre și schimburi de mesaje cu Porsche România și Porsche Bucuresti Nord, dar și o reclamație la Porsche Holding AG in Austria, am reușit schimbarea farului pe garanție. Nu știu cât este de nou, parca am observat ceva zgârieturi fine. In sfârșit, subiect închis. De dimineața am sesizat un fâșâit in boxa (sau ce este montat acolo) de lângă mânerul de deschidere a ușii fata stânga. Iar cred ca trebuie sa merg la ei cu garanția... Între timp am găsit și airbag pentru noul volan, am promisiunea ca la sfârșitul săptămânii viitoare primesc și ajutor pentru montarea acestuia. Prietenii de la est mi-au trimis și capacele oglinzilor vopsite in negru, îmi plac cum arată. Si dacă tot s-a răcit afara, am trecut și la ‘bocancii’ de iarna. Nu arată nici foarte rău, nici foarte bine cu noile roti, dar sunt un compromis acceptabil.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare! Sunt nou aici, dar "proaspat" (de aproape 2 luni) de acest Polonic. Bestiuta mea are motor de 1.6, 8v, 75cp, scaune sport si volan sport de fabrica (nu le-am facut poze...). Ma gandesc sa nu ramana stock, deocamdata cel putin. Am inceput cu o "mica" finala sport de inox cu sunet placut si mici puscaturi pe frana de motor de la 4500 ture in jos. Pe viitor ma gandesc la niste jante de aliaj si o suspensie mai rigida deoarece mi se pare cam instabila (poate si din cauza rotilor mici pe 13).1 point
-
Exact asta am si facut. Cand am ajuns azi cu gandul sa sterg uleiul, am zis sa pun o aeroterma in masina si sa imi gasesc altceva de facut pe la ea, iar la final sa sterg uleiul (3-4 ore). Intre timp, m-am apucat de desfacut tragger ul. Chiar daca nu mi-au venit inca suruburile (au ajuns doar cele de la faruri), am zis ca pot sa completez ulterior cu ce lipseste. Partea buna e ca nu lipseste decat unul singur, parte pasager sus. In rest sta super fix cel nou. Intr-un final am sters si scaunele, doar ca nu a ramas prea multa lumina pentru poze calumea. Rezultatul este multumitor, insa se putea mai bine. Sunt curate, cu aspect mat, dar as fi vrut sa se hidrateze/inmoaie mai mult pielea. Probabil voi repeta operatiunea la vara, cand poate voi incerca si un kit de reparatie cu filler si vopsea pe scaunul de la pasager (aripioara exterioara).1 point
-
1 point
-
Greu de spus din fata calculatorului daca mertia sau nu, oricum KM parcursi sunt de cele mai multe ori o metrica proasta in evaluarea starii unei masini. Trebuie vazut exact starea in care se afla trenul de rulare, motorul, etc ... ce anume s-a inlocuit la ea si cand. Pentru o masina din 2017 pretul este excelent, desi imi e greu sa inteleg cum fac unii atat de multi kilometrii daca masina nu a fost taxi sau ceva de genul.1 point
-
1 point
-
Multumesc @Eto ; astea nu`s probleme..astea sunt nimicuri, pe care oricum le`am vazut la fata locului inainte de achizitie, dar acum masina este intr`o stare perfecta. Imi alocasem ~ 1500e pt posibile reparatii, dar am scapat ieftin ca sa zic asa ; ambreiajul l`am schimbat deoarece am vrut eu pt ca tot desfacusem, ca puteam sa schimb doar cilindrul. ( restul pieselor erau in stare buna ) N`am mai apucat sa dau glaze pe troacele mele intrucat am avut alti clienti la infrumusetat sambata.. am pus aseara tipsurile de pe Ali ( calitate surprinzatoare de buna ) si am mai apucat sa pun decat 2 pedale...weekendul care vine sper eu ca e 100% aranjata.1 point
-
Usor-usor se contureaza si noul volan. Am gasit pe ahw ornamentul cu R-Line nestilizat (ornamentul cu noul R era mai ieftin cu vreo 10 euro), a mai ramas airbag-ul. Am comandat si setul de pedale si foot rest, impreuna cu husele de origine pentru jante (cred ca sunt ceva mai practice la caratul rotilor). In rest, am ajuns la 8.000 km, totul ok. Inca ma mai contrez cu PBN/Porsche Romania cu privire la defectul farului (lipsa totala a controlului calitatii); ei insista sa imi intre in far si sa repozitioneze cablurile respective, eu cer inlocuirea farului. Cred ca ajung in instanta, ramane sa vedem ce mai spun.1 point
-
Si o coborâre pentru care asistentul își merită toți banii. La fel si stabilizarea video a lui s10 ?1 point
-
1 point
-
Salut. Verifica sonda de apa. Posibil senzorul de temperatura motor (diferit de cel care trimite informatia catre bord, dar in aceeasi piesa).1 point
-
-pune o supapa de unic sens pe tur intre tandem si filtru motorina. -vezi daca merge pompa din rezervor si daca aduce motorina in filtru -inlocuieste carcasa filtru motorina (cu un model mai nou) -inlocuieste tandem -inlocuieste oringuri (verifica uzura chiulasa) -inlocuieste chiulasa cu una 2007/20081 point
-
Distributia posibil sa fie pusa gresit ,trebuie repozitionata cu cale1 point
-
Asa si?? Se caleaza un ax un plus(se baga un bolt in celalalt ax)in celeasi conditii(suruburile pe mijloc la ambele axe/cala de jos blocheaza vibrochenul la"ora 13/in dreapta" DAR daca nu o faci cum trebuie se ajunge la valori eronate.1 point
-
1 point
-
Apa calduta si detergent de vase. Sa vezi ce minuni face. Dupa, o clatire0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00