Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2020 în toate secţiunile
-
Dacă tot am trecut la roțile de iarnă nu se putea să nu fie ele retestate așa intempestiv. O plimbare ușoară de toamnă târzie s-a finalizat într-o maree albă pe Tabla Buții la - 6°C. Ceață de te rătăceai si cu gps-ul, zăpadă înghețată (de a necesitat montarea lanțurilor, evident pentru cine are asa ceva-nu e cazul meu). Urcarea a fost dinspre barajul Măneciu și coborâre pe vestitul "tobogan". (nicio vizuină de viezure nu a avut de suferit pe parcursul trecerii).7 points
-
Asta e cel mai off road urs posibil Cand va fi sa vinzi masina important e ca cel care o cumpara sa nu vada topicul asta Iar Skoda ar trebui sa iti dea noul model care o sa apara , gratis , la cata reclama pozitiva ai facut acestei masini3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
Astăzi am spălat și aspirat ambele mașini, le-am pus și covorașe de cauciuc în loc de cele textile și le-am băgat sub acoperiș pentru că am terminat cu pavajul și pentru că dimineață, pentru prima dată erau acoperite de gheață. Roțile de vară le-am spălat și le-am pus la vânzare (le găsiți pe aria de vânzări). Eu m-am înnoit cu un cadou în avans de Crăciun. M-ai ratasem anul trecut un set, așa că anul acesta era un MUST! Urmează și ele probabil la un vopsit până la primăvară, una din ele având buza ștearsă puțin.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Ca sa mai ștergem praful pe aici, revin cu ceva noutăți... Dupa 4 luni de contre și schimburi de mesaje cu Porsche România și Porsche Bucuresti Nord, dar și o reclamație la Porsche Holding AG in Austria, am reușit schimbarea farului pe garanție. Nu știu cât este de nou, parca am observat ceva zgârieturi fine. In sfârșit, subiect închis. De dimineața am sesizat un fâșâit in boxa (sau ce este montat acolo) de lângă mânerul de deschidere a ușii fata stânga. Iar cred ca trebuie sa merg la ei cu garanția... Între timp am găsit și airbag pentru noul volan, am promisiunea ca la sfârșitul săptămânii viitoare primesc și ajutor pentru montarea acestuia. Prietenii de la est mi-au trimis și capacele oglinzilor vopsite in negru, îmi plac cum arată. Si dacă tot s-a răcit afara, am trecut și la ‘bocancii’ de iarna. Nu arată nici foarte rău, nici foarte bine cu noile roti, dar sunt un compromis acceptabil.2 points
-
@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"2 points
-
Dupa 1an si jumatate de cautari in care era vizat un b7 in mintile lui si cu cat mai multe dotari, in iunie am reusit sa ma indragostesc de un alltrack 2.0 tdi ,140cp. Nu urmaream neaparat trapa panoramica,piele si alltrack,dar daca asa a fost sa fie...sa fie primit. Ca si dotari in afara de cele spuse parktronic,senzori parcare si camera spate hayon electric scaune cu reglaj electric,incalzire,memorie,ventilatie si masaj rns 510 +dynaudio faruri bixenon cu DLA si Band Lighting oglinzi heliomate(sofer si interior) si pliabile electric cruise control line assist,sign assist,driver alert, torpedou refrigerat geamuri electrice +privacy glass oem pana acum am rulat aproape 4000km,foarte incantat de tinuta de drum si de comfort. am reusit sa testez putin tractiunea pe un drum de munte cu mult pietris,dar neavand experieta unui 4x4 autentic nu pot sa spun decat "uau!!" avand in vedere ca ultima revizie(pe bune) a fost cu 1400km inainte sa o cumpar am trecut direct la lucrari necesare. inlocuit bujii incandescente(oem) baterie varta agm(de cand s-a racit vremea ss inactiv) amortizoare hayon,cele vechi tranteau hayonul...cele noi la fel cumparat jante sh si anvelope hankook iarna revizie trapa,curatit ,gresat si tratament chedere curatit piele si tratamente retusat urme pietricele capota cu kitul vw(nu prea incantat) urmeaza cat mai curand schimb ulei si revizie haldex1 point
-
Gata și broscuța, e curată și schimbată La fel ca la Tiguan am spălat jantele de vară și le-am pus la păstrat, ocazie cu care am constatat că bursucul de la planetară care părea crăpat când am plecat în concediu s-a spart și mi-a umplut janta de vaselină. N-am reușit să o degresez suficient azi, pentru că obosisem și înghețasem așa că zilele următoare mai fac o încercare. Totodată o să fac și o programare pentru schimbarea planetare.1 point
-
A facut reclamă la tot grupul, Kodiak, Tiguan, Allspace si Tarraco. Ma gândesc ca dintre toate, Tiguanul având un ampatament mai scurt ar fi chiar mai eficient.1 point
-
Ai observat corect, DQ200 se vinde preponderent in Europa pentru ca are emisii mai scazute decat o cutie hidramata. De fapt, DQ200 a fost proiectata pentru economie de carburant. In USA si Rusia piata pentru 1.4 TSI cred ca este destul de mica, acolo se prefera motoarele mari oricum. Si cred ca au vrut sa si evite ceva class-lawsuits din cauza fiabilitatii DQ200, de asta se imperecheaza 1.4 cu AISIN 8 trepte.1 point
-
Prin faptul ca ai facut Basic settings nu te poate acuza nimeni. Si la mine la reprezentanta cand mi-au ( s-a ) ars pompa Haldexului, de doua ori au facut Basic settings in incercarea de a o resuscita. Practic e singura varianta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu, avertizare pe bord nu primesti. ar trebui niste senzori si nu are asa ceva. si ar trebui sa fie in baterie. adica o baterie mult mai smechera si mai scumpa. si asa cer aia la service pe una de zici ca cine stie ce iti cumperi, nu o baterie de o gasesti peste tot.1 point
-
Astazi a fost din nou o zi productiva. Am lucrat la spatele masinii, unde am demontat bara, spoilerul si senzorii. Am curatat bine spoilerul, am slefuit foarte putin (pentru a nu modifica textura) si am aplicat spray negru mat intr-un strat foarte subtire. La fel si pentru prelungirea si grilele de la bara fata. Sunt multumit de rezultat. Apoi am montat prelungirea, senzorii si lampile de numar pe noua bara, pentru a o monta completa. Culoarea iesita nu este identica cu cea de pe masina, dar nici nu ma asteptam. Am fost avertizat in legatura cu asta. Este totusi foarte apropiata si sper ca nu se va vedea chiar de la o posta. La botul masinii au sosit toate suruburile comandate, voi mai merge doar sa iau unele din dezmembrari pentru bara fata. Astazi am lucrat putin la alinierea farurilor, dar nu am terminat inca (stiu ca nu stau inca bine).1 point
-
@yanqSincer cat oras v-a face masina aceasta nu mor dupa TJA, dupa pACC insa da...:P Chestia cu confortul este subiectiva pentru fiecare , eu mi-am expus parerea. Cert este ca ruleaza cu 18 de iarna acum Pana la primavara mai avem mult ,nici bine nu a venit iarna. @BoditzaMultumesc Frumos! Pana acum in 1 saptamana nu am folosit decat incalzirea stationara de pe skoda connect.Vom vedea cata utilitate are parbrizul incalzit :))) @razvan.acMultumesc Frumos pentru urari si pentru codari. @bubu182Multumesc Frumos! Sa stii 200cp pt un 2.0 simplu TDI care sa si corespunda ultimei norme de poluare arata ca Dieselul mai are viitor in fata :P:P @blordcMultumesc Frumos!1 point
-
Mai fac si eu un update : - am verificat astazi din nou pompa de inalte ( totul este curat, fara span, atasez si poze ) - am schimbat acum 2 saptamani bieletele fata ( lemforder, cadou din partea servisului unde am facut mai multe lucrari de'a lungul timpului ) Am mai discutat cu fostul proprietar despre diverse, si voi lasa aici ce s'a schimbat ( de catre el ) mai important la masina in 2019-2020 : 2019 : - distributia completa cu pompa de apa + kit accesorii ( se vede si pe curea ca a fost schimbata recent ) - amortizoarele fata cu flanse + protectii - bateria 2020 : amortizoarele spate cu flanse si protectii Tot astazi am ridicat masina pe elevator si s'au constatat 0 probleme. Din pacate avand in vedere situatia la nivel mondial, merg foarte putin cu ea ( ~ o data pe sapt, si atunci in weekend doar de dezmortire ). Pe 25 are programare la drpciv pt inmatriculare. p.s : a fost aplicat si glaze'ul de la ma'fra acum 3 saptamani, iar weekendul trecut am aplicat sonax gummi pe toate chederele.1 point
-
Mai stergem putin praful.. Multe nu s-au mai intamplat, intre timp am achizitionat un intercooler TurboWorks si adaptat pe prinderile originale, ca dimensiuni este aproximativ dublu fata de stock. S-a simtit la prima talpa de dupa montaj prezenta lui, trage o idee mai liniar masina iar plafonare nu exista nici dupa multe talpi, deci ma declar multumit. Inca nu am masurat-o si nici nu am de gand prea curand din lipsa de timp, insa intr-o accelerare pe o distanta mai lunga VS un M550d F10 ma departam incet de el, eu avand mai multe persoane + bagaje in masina, deci estimez undeva la 380cp + Fiindca vine iarna si cauciucurile vechi Dunlop faceau un zgomot infernal (desi aveau cam 6mm pe ele...) le-am schimbat cu unele "de buget", Nexen Winguard Sport 2, de care sunt extrem de multumit. Foarte silentioase, confort sporit, aderenta pe uscat si ud buna (inca nu am testat pe zapada dar probabil se comporta ok si acolo). Singurul dezavantaj este faptul ca au peretele moale si avand balon mare (235 45 19) la manevre gen stanga dreapta scurt directia devine mai elastica, parca are un delay. Desigur, nu sunt cauciucuri de circuit ci de iarna.. si consider ca isi fac treaba de minune, le-as incadra lejer la medii spre premium la cum se prezinta. In rest.. apa paie si bataie.. astept un dosar pe casco sa se concretizeze ca sa schimb parbrizul fiindca am luat o piatra in el + masca fata fiindca e sablata de pietre, ambele operatiuni le voi face in reprezentanta Midocar Vitan. Zi faina !1 point
-
Ai cumva root pe telefon? Sau android mai vechi de 10? Ca daca da e posibil sa aiba functionare un pic diferita. Fermata Auto este un player video cu acces complet si redare Youtube. Imi place (mai mult decat Car Stream) intrucat ruleaza fullscreen (fara bara de sus). Din prezentarea lui ar trebui sa poata reda orice fel de content video din memoria telefonului pe ecranul mib-ului. Insa prezentarea se refera la telefoanele cu root, nu la patch-ul aplicat mib-ului.1 point
-
Cand AUTO HOLD este activ, nu se folosesc motorasele de la frana de mana electrica, ci preiunea din instalatie este cea care tine rotile infranate.1 point
-
Uite cam ce este de verificat. aici si aici si nu numai... Vezi ca tu nu ai DSG, ai Tptronic (convertizor de cuplu).1 point
-
As dori sa intreb un simplu lucru pe care nu l-a luat nimeni in calcul. Rulajul anual. Cred ca este un factor decisiv in alegerea unui anumit brand/model sau alegerea unui taxi. Daca faci sub 10.000 anual e mai ieftin taxi sau inchirierea unei masini/autorulote in perioadele de vacanta. Daca faci 10-20.000 pe an poti alege cu sufletul. Masina noua in 90% la rulajul asta nu iti va crea probleme in urmatorii 5 ani. Daca faci 30-50.000 pe an e alegerea ce mai grea(trebuie sa iei in calcul eventualele probleme, ce iti zice inima si consumul) Daca faci peste 50.000 pe an trebuie sa te simti perfect in scaun, sa te uiti la consum, la probleme ale modelului si la toate dotarile care iti fac viata usoara la volan. In aceasta categorie aspectul exterior e mai putin important deoarece e clar ca masina aia produce bani intr-un fel sau altul,nu consuma. Eu unul fara test drive cu pasager in spatele soferului nu iau nici o masina. 1. Trebuie sa ma simt eu bine. 2. Trebuie ca cel care sta in spatele unui sofer de 1.85 sa stea comod. Pana nu te dai cate o tura prelungita cu fiecare masina din lista restransa nu o sa iti faci nici o idee. Chiar daca pe hartie e perfect modelul x ajungi sa il conduci si nu iti place ti-ai batut capul degeaba. Personal sunt subiectiv si as alege leon in fata celorlalte. Dar cand te prinde microbul seat e cam greu sa renunti la brand. Mai ales cand ai avut masini care nu au creat probleme.1 point
-
1 point
-
Usor-usor se contureaza si noul volan. Am gasit pe ahw ornamentul cu R-Line nestilizat (ornamentul cu noul R era mai ieftin cu vreo 10 euro), a mai ramas airbag-ul. Am comandat si setul de pedale si foot rest, impreuna cu husele de origine pentru jante (cred ca sunt ceva mai practice la caratul rotilor). In rest, am ajuns la 8.000 km, totul ok. Inca ma mai contrez cu PBN/Porsche Romania cu privire la defectul farului (lipsa totala a controlului calitatii); ei insista sa imi intre in far si sa repozitioneze cablurile respective, eu cer inlocuirea farului. Cred ca ajung in instanta, ramane sa vedem ce mai spun.1 point
-
Am si eu aceeasi problema. Ieri am alimentat cu motorina EVO DIESEL PLUS de la Mol si a disparut problema. Interesant este ca cifra cetanica este tot 51. Am observat ca face mult mai rau cand este rezervorul aproape gol.1 point
-
Azi mi-au sosit distanțierele și le-am și montat. 20mm pe față... BEFORE & AFTER 30mm pe spate... BEFORE & AFTER Să nu mă întrebați încă dacă se simte o îmbunătățire la condus... La mine efectul placebo este maxim... eu și cînd scot mașina curată din spălătorie am impresia că merge mai bine. :P Din punct de vedere estetic eu sînt foarte mulțumit, îmi place mai mult cum arată mașina acum.1 point
-
Parere personala: swich dus la broasca de la hayon. Solutie: schimbat yala - ~100 lei1 point
-
-1 points
-
BORA avea motor de 16 16 v 105 cai , catalizatorul care erea pus avea codul 6X0 131 701B , dar din cod rezulta a fi de 1,4 16v , stii ceva de acest cod este intradevar este de 1,4 16v , daca da , este posibil ca vechiul proprietar sa fi pus acest catalizator , multumesc-1 points
-
Asa este , catalizatorul este de bora dar pentru motor 1,4 16v , si erea pus pe 1,6 16v cod motor BCB, multumesc pentru tot-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00