Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.11.2020 în toate secţiunile
-
Dacă tot am trecut la roțile de iarnă nu se putea să nu fie ele retestate așa intempestiv. O plimbare ușoară de toamnă târzie s-a finalizat într-o maree albă pe Tabla Buții la - 6°C. Ceață de te rătăceai si cu gps-ul, zăpadă înghețată (de a necesitat montarea lanțurilor, evident pentru cine are asa ceva-nu e cazul meu). Urcarea a fost dinspre barajul Măneciu și coborâre pe vestitul "tobogan". (nicio vizuină de viezure nu a avut de suferit pe parcursul trecerii).8 points
-
4 points
-
3 points
-
Salutare, Haide sa va prezint si eu noua achizitie si cum am ajuns la ea.(warning long post ahead) Este a 2-a masina prezentata pe acest forum dupa un Golf V si in total a 3-a masina VAG pe care o detin : VW Golf 5,Audi A6 C6 Fl(Sedan...🤔), Skoda Kodiaq. Am mai avut alte masini si inca mai avem altele( a sotiei) insa sunt din alta marca si nu merita mentionate :))) Desi Golful a avut topic dedicat nu am mai postat update-uri pe el din pricina job-ului,Golful a devenit masina de oras pt sotie si eu am inceput un job unde faceam naveta aprox 140km zilnic(foloseam Ford Fiesta 1.6 tdci). In toamna 2016 Am achizitionat Audi-ul si am vandut Golful. Toate bune si frumoase nu pot sa zic ca am avut probleme cu Audi-ul de nici o natura(a trebuit sa schimb multe lucruri la el,dar erau consumabile specifice varstei si km-lor). In 2019 toamna a aparut un pitic care a zis : "Haide sa schimba Audi cu alta masina",drept urmare a fost postat la vanzare la 1 pret decent (pt o masina intretinuta cu full istoric) dupa aproximativ 2 luni de zile in care am primit strict oferte de schimburi am renuntat complet la ideea si a ramas la noi. In Iulie 2020 acelasi pitic se trezeste la viata si zice haide sa incercam sa o schimbam.Bun zis si facut curatam masina,poze prospete facem anuntul ,la aproximativ 1 saptamana de la publicarea anuntului masina s-a vandut la pret corect atat pt mine cat si pt proprietar. Acum 50% din pitic statea linistit ca masina s-a vandut,dar cealalta jumatate a piticului zicea Skoda Superb Combi 4x4 sau Audi A6 C7 Combi( singurul lucru care il uram si la Audi a fost ca e sedan 🤣) Si incepem discutiile/negocierile cu CFO-ul familiei (A se citi Sotia) pentru buget disponibil dorinte de dotari ...etc desi nu eram fixati pe 1 model anume. Stiam de existenta Kodiaq-ului insa tot ce am vazut pana in acel moment au fost Ambition chele cu "lava blue" (nu ma atrageau vizual cu absolut nimic) Trec cateva zile si zice sotia:"Am trecut pe langa o Skoda asa frumoasa ceva SUV de la ei ,e masina frumoasa dar culoare urata(era Kodiaq Sportline cu jante pe 20 in Gri Steel) ". Mie imi place, piticul din cap era oarecum satisfacut(cred ca era bulversat si el de faptul ca e SUV ). Sun la reprezentanta programez un test drive cu un Kodiaq 2.0 tdi 190 cp Scout.Ajungem acolo (Sofer-ul si CFO-ul 😆 ). La interior imi placea foarte mult insa exterior-ul nu mi-a placut (nu ma atrageau elementele specifice de Scout de pe spoilere) CFO-ul era si el placut surprins de interior insa exteriorul nu avea acel "je ne sais quoi", tot cu gandul la Sportline eram amandoi. Facem TD,raman placut surprins de handling-ul masinii pt un SUV dupa care mergem pentru ofertare inauntru. Dealer-ul ne-a spus ca incepand cu kw33 se va face update la MJ21 si ca incepand cu 01.09.20 se v-a putea comanda motorul de 2.0 TDI 200ps.Am primit ofertele si am mers acasa.Le-am studiat putin ofertele si CFO-ul drops the bomb :" Daca ne luam masina noua , asta vreau :"Skoda Kodiaq Negru pana in bugetul acesta de 35k sa ne incadram(maxim)." Pentru mine ca sofer asta era un fel de avansare la post de Junior CFO(trebuie sa decizi ce iti place mai mult,ce sa tai ,ce sa adaugi) mai discuta din cand in cand sa marim bugetul,cand toti taie pe pandemie.....greu job am avut,mult overtime neplatit,putine ore de somn....greu a fost.) Am inceput sa discut cu mai multi dealeri din tara pentru oferte,urmand ca daca ajungem la 1 agreement de pret in momentul in care apare motorul cel nou de 200 ps pur si simplu se mareste oferta veche cu increase-ul facut de acest change. Dupa ce am comparat ofertele primite de la diversi dealeri din tara pe Style si pe Sportline am facut board meeting cu CFO-ul si am decis din cauza pretului ca vom ramane pe Style. Dupa aproximativ 2 saptamani am fost contactat de dealeri ca incepand cu data de 24.09 se poate comanda noul motor de 200ps. Am cerut oferte actualizate la toti dealeri cu care discutasem anterior si in data de 28.09.2020 The Black Skodiaq was ordered. And the waiting time started. Saptamana initiala de livrare a fost kw49, urmata apoi de 1 update cu sfarsit de kw47 si in final masina a fost livrata Vineri in 13.11.20 la 6 saptamani si 4 zile de la comanda. Si acum sa dam cateva detalii despre The Black Skodiaq: La baza este Style 4x4 2.0tdi 200ps DSG cu urmatoarele dotari aditionale : -Area View si pachet Led exterior -Bare longitudinale plafon de culoare argintie -Carlig remorcare rabatabil -Cheie suplimentara cu telecomanda -Driving Mode Selection (Hill Hold COntrol cu functia offroad) -Duze stropitoare parbriz incalzite -Family Pack -Fara inscriptionare model -Incalzire stationara cu telecomanda -Intelligent Light Assistant -Oglinda retrovizoare cu port separat de USB-C -Parbriz incalzit si senzor de ploaie -Parking Assistant -Pedalier sport -Pregatire telefon cu Bluetooth -Roata de rezerva dimensiuni reduse -Scaune fata/spate incalzite -Servici Online Skoda -Sistem Amundsen -Sistem rabatare bacheta spate -Sound System Canton -tapiterie textil/piele -VIrtual Cockpit -Volan sport multifunctional -Vopsea black magic pearlescent -Jante aliaj Elbrus 7jx18 Aditional a mai primit deja: -Tunel median cauciuc -Presuri cauciuc originale -Pedalier sport (foot rest-ul) -Cauciucuri Iarna 235/55/18 Barum Polaris 5 Ce imi place deja foarte mult din dotarile care sunt disponibile :AA wireless(nu avem masini asa noi care sa stie de Android Auto), Skoda Connect(Si faptul ca pot sa comand de pe telefon Auxilary Heating),Wireless Charging pt telefon,Virtual Cockpit, Area View-ul si perdelutele spate . Ce mi-ar fi placut sa aibe : -la fel ca si la Octavia 4 ,pentru scaunele spate in loc de priza de 12V sa se fii pus 2 mufe USB.Stiu se putea achizitiona separat optiunea pentru charging cu tot cu priza normala pana la 150W -Pachet Sportline exterior 😂😂 Planuri pe 2020: -Achizitie de OBD11 -Rezolvare Canton ca si colegul @yanq. -sunt in dubii daca e necesar sa achizitionez setul de 3 plase sau nu... -Tavita portbagaj Planuri pe 2021: Achizitia de jante pe 19 si anvelope pentru vara. Imi plac mult cele R-line de pe tiguan 1(Savannah) dar mai e mult pana atunci.2 points
-
2 points
-
2 points
-
După 7 ani și 97000 km a venit timpul pentru schimbarea bateriei originale (EFB made by Varta 69Ah 680A) care a cedat brusc (doua zile înainte am observat ceva ciudat, oglinzile se deschideau mai tarziu, demarorul rotea mai greu, pana când acum doua seri gata, vaj vaj pa, ușile nu se mai închideau, poziția a rămas aprinsa chiar dacă am dat pe zero, minunat). Noroc cu un coleg cu cabluri și o Honda țeapănă, a pornit la sfert. A doua zi iarăși nimic “state of charge —%” (la a mea încă afișează SOC dacă tin apăsat pe 0.0 din bord). Am ales sa nu merg la reprezentanta, mașina oricum fiind imobilizata, am comandat o baterie la o firma care vine cu baterie, cu tester, cu aparat de codare, cu POS, in aceeași zi. Ca sa nu fac reclama va spun in privat firma. Noua baterie este Exide 70Ah EFB 720A, codarea s-a făcut cu un device specializat pe asta, nu cu laptop, selectează doar tipul bateriei și gata. După o zi de mers (pana la birou și înapoi nu cine știe ce), SOC 90% și start-stopul functioneaza parca mai bine (nu il folosesc deobicei dar l-am lăsat ON ca sa văd cât de repede pornește, e ca noua). Săptămâna viitoare sunt programat la inspecția service fără schimb ulei, după cum arată “in bord”. Sa vedem ce mai încearcă reprezentanta sa îmi “recomande”. Cum a fost data trecuta stergatoare când eu deabia le schimbasem. Adevarul este ca anul trecut parca mi-au spus sa verific bateria. Acum singura chestie rămâne unde merg la schi2 points
-
Salutare tuturor! Revin pe forum cu o noua masina. Dupa doar cateva saptamani , am decis ca noua masina sa aiba thred-ul sau. Asa ca la experienta mea adaug un nou capitol cu Skoda Kodiaq, lasand in urma : Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita; Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul, in final eliminat si soft la 131 cp(nu as mai repeta isparava), VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113cp); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela , fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari. Skoda Rapid (2014 -1.2 TSI – 86cp) o masina low cost precum Chevroletul dar care vine si cu ceva din aerul de masina din grupul VAG, a oferit cate putin din fiecare: spatiu, confort, usurinta in a conduce. Seat Leon ST DSG (2016 – 1.6 TDI -110cp) o evolutie clara fata de masinile pe care le-am avut pana atunci, dotari multe (ACC, lane assist, front assint, full led, interior alcantara), o motorizare super economica, masina a ramas in familia extinsa (daca pot spune asa). O singura poza, imi e oarecum dor de el. Cum am ajuns sa cumpar Kodiaq? Inca din momentul in care am luat Leon-ul, fiind multumit de el, am decis ca aceta va fi vandut doar pentru a fi inlocuit cu o masina noua. In vara, vazand piata auto cum scade ca volum de vanzari si vazand reclame cu discounturi destul de generoase, beculetul s-a aprins. Totusi, cautarea a demarat in momentul in care cineva din cunoscutii a inceput sa caute o doua masina pentru familie, intr-o configuratie ce corespundea foarte tare cu ce oferea Leon-ul, dupa cateva discutii, am decis ca Leon-ul meu la ajunge la ei, iar eu trebuie sa incep cautarile pentru masina noua. Multa vreme am frunzarit site-urile si configuratoarle majoritatea marcilor din grupul VAG, dar nu numai. Am plecat de la un buget tinta de 20k. Avand informatii tot de la cunoscuti ce au cumparat masini noi, foarte ok in acest buget. Astfel am inceput : Honda Civic 5D 1.5 turbo 182cp – prima masina asiatica care imi place cu adevarat, dotari ok, pret putin peste buget, manuala(am fi vrut automata dar nu CVT), interiorul salbut calitativ ce nu i-a placut sotiei, eu as fi luat masina, dar am zis mai cautam; Skoda Scala 1.5 TSI DSG 150cp - platforma de Polo, interior asa si asa, dar peste Honda, prea scumpa in configurarile noastre, intarzieri mari de livrare daca bifai anumite dotari; Seat Leon 4 ST FR 1.5 eTSI 150cp DSG, am tot ezitat datorita mild hibrid apoi am auzit de cateva bucati ca au avut probleme, apoi am citit despre bug-uri pe noul sistem multimedia de la Octavia 4, era favorita sotiei pana acum, dar am mai amanat; Jeep Renegade 1.3 turbo 180cp AT 9 trepte 4x4 – pret similar cu Leon 4, am fost la test cu Jeepul. am ramas fara carnet, pistol radat XXX la limita de XX (este prima data cand am carnetul suspendat pentru viteza). Absolut greseala mea. Ok, am sters Jeep din lista, semn ca nu trebuie sa il iau, sotia tot Leon 4 ar fi vrut, dar prefera Jeep vs Honda si Scala. VW Passat Comfortline 1.5 TSI 150cp DSG dotari slabute pentru genul asta de masina, ma ducea cu gandul la flota, sotia agrea Passatul, dar era prea scump parca, livrare... cu noroc in ianuarie. Timpul trecea, eu eram fara carnet deja, nu vedeam o varianta clara la orizont. Apoi am ajuns din greseala/noroc la Kodiaq, cel ce a luat Leon-ul de la mine a zis citez: "Imi place ala mare de Skoda...", 3 zile mai tarziu aveam comanda pentru masina. In prezent maretul urs aka KODI se prezinta astfel : STYLE – 1.5 TSI 150cp DSG 4x2 Moon White cu extra: Duze stropitoare parbriz incalzite Incalzire stationara cu telecomanda Intelligent Light Assistant Parbriz incalzit si senzor de ploaie Parking Assistant Side si Lane Assist Pedalier sport Sound System Canton Roata de rezerva dimensiuni reduse Scaune fata/spate incalzite Virtual Cockpit Jante aliaj Triglav 7jx19 Pentru ca sezonul rece a venit deja : Presuri cauciuc aftermarket Jante Denzent SF Dark 7x17 et38 Anvelope iarna 215/65/17 99H Falken Eurowinter HS01 SUV Capac cu palnie integrata pentru alimentare lichid parbriz Folie portectie faruri si proiectoare Pachet protectie ceramica Gyon Q2 pentru caroserie, jante(aplicat pe cele de vara), elemente de plastic, tratament hidrofob suprafete vitrate si o protectie pentru plasticele interioare, toata operatiunea facuta la un detailer. Aici este defapt un pachet pentru masina noua, nu neaparat pentru sezonul rece, dar s-a potrivit perfect. Primele impresii in cei 292km rulati cu un consum 10.1l/100km de la prima si singura alimentare, distanta parcursa doar in oras. Pozitive: Motorul este foarte silentios Spatiul este enorm Materialele si calitarea asamblarii este (cu mici exceptii) peste vechile masini detinute, Virtual Cockpit este un must have, sunt foarte incantat de el, desi nu am navi. Wireless Car Play super fluid si elegant fara cabluri Skoda Connect cu multe informatii si setari utile, dar cu un timp relativ mare de raspuns. Pielea de pe volan /schimbator prin faptul ca este mata(in final si desingul volanului este placut) Puddle lights sunt o surpriza, nu am regasit dotarea in lista de optiuni standard pentru Style Negative: Anvelope de iarna foarte zgomotoase la rulare fata de cele de vara (Pirelli Scorpion Verde Seal) insa acest aspect nu are legatura cu masina, poate doar antifonarea putin slaba. Luminile led din interior si portbagaj foarte slabe ca intensitate (compar cu iluminarea interioara de la Seat, ce era tot led Canton slab ca putere, dar fidel in privinta sunetului (nu stiu daca sunt tentat sa umblu la el) Lipsa footrest aluminiu, atunci cand comanzi pedalierul sport, dar asa devine un item pe lista de to do, Capacul motor din plastic chior, la care deja am pierdut o bucsa de cauciuc pentru prindere, chiar daca ma desfacut capcul de doar 2 ori, pentru o inspectie amanuntita imediat dupa livrare, moment in care capacul a iesit fara acea bucsa, a doua data sa constat ca bucsa lipseste, desi am repozitionat-o corect prima data. Alte setari ciudate dpmdvd : scaunul electric la sofer din motivul pentru care trebuie sa tii apasat continuu butonul de memorie, pentru a se ajusta, Air Care se reseteaza la fiecare plecare in pozitia OFF; oglinzile nu se pot plia doar la nevoie din telecomanda, exista doar o bifa in sistem; Planuri: Nimic concret, probabil mici accesorii precum footrest-ul si eventuale codari, atunci cand OBD11 va devenii 100% compatibil. PS: iertati-mi postul foarte lung1 point
-
Dupa 1an si jumatate de cautari in care era vizat un b7 in mintile lui si cu cat mai multe dotari, in iunie am reusit sa ma indragostesc de un alltrack 2.0 tdi ,140cp. Nu urmaream neaparat trapa panoramica,piele si alltrack,dar daca asa a fost sa fie...sa fie primit. Ca si dotari in afara de cele spuse parktronic,senzori parcare si camera spate hayon electric scaune cu reglaj electric,incalzire,memorie,ventilatie si masaj rns 510 +dynaudio faruri bixenon cu DLA si Band Lighting oglinzi heliomate(sofer si interior) si pliabile electric cruise control line assist,sign assist,driver alert, torpedou refrigerat geamuri electrice +privacy glass oem pana acum am rulat aproape 4000km,foarte incantat de tinuta de drum si de comfort. am reusit sa testez putin tractiunea pe un drum de munte cu mult pietris,dar neavand experieta unui 4x4 autentic nu pot sa spun decat "uau!!" avand in vedere ca ultima revizie(pe bune) a fost cu 1400km inainte sa o cumpar am trecut direct la lucrari necesare. inlocuit bujii incandescente(oem) baterie varta agm(de cand s-a racit vremea ss inactiv) amortizoare hayon,cele vechi tranteau hayonul...cele noi la fel cumparat jante sh si anvelope hankook iarna revizie trapa,curatit ,gresat si tratament chedere curatit piele si tratamente retusat urme pietricele capota cu kitul vw(nu prea incantat) urmeaza cat mai curand schimb ulei si revizie haldex1 point
-
Frumos cum WeConnect ID arata la procent bateria de eGolf dar cu incremente de 5% pe ID. Felicitari pentru alegerea numerelor de inmatriculare 😃1 point
-
multumesc! Tavi nu prea mai am 20 de ani sa bobinez la giratorii,la 50 alegem poteci mai neumblate ca prieteni sa ne scoata de acolo sunt destui🤣 Florin,asa e cu haionul,am vazut ca se vaita multa lume.Am crezut ca rezolv mai ales ca am pus exact ce trebuie. ok,Mihai,ai poza cu prima ocazie cand e pe elevator.1 point
-
70Ah? Este marimea pentru diesel, se va incarca bine? In rest reprezentanta cere dublu fata de cea mai scumpa baterie de pe piata cu mers la client cu tot... ei traiesc de pe servisarea masinilor de firme si mai fac si figuri cand mergi la ei cu ceva cerinte de parca ei ti-ar face un serviciu ca poti opta la serviciile lor. In rest numai de bine.1 point
-
Și am trecut și cu Golful pe bocancii de iarnă E o mică schimbare de la table la jante din aliaj. Dacă nu plouă în acest weekend urmează și curățenia generală, deși e cam friguț la 6°C. Mi-a apărut martorul de airbag în bord și am eroarea "01217 - Side Airbag Igniter; Front Driver Side (N199): Upper Limit Exceeded". După ce am schimbat spira se pare că ori va trebui să anulez rufele de sub scaun ori să înlocuiesc igniterul din spatele scaunului de sub prag. O să vedem...1 point
-
Astazi a fost din nou o zi productiva. Am lucrat la spatele masinii, unde am demontat bara, spoilerul si senzorii. Am curatat bine spoilerul, am slefuit foarte putin (pentru a nu modifica textura) si am aplicat spray negru mat intr-un strat foarte subtire. La fel si pentru prelungirea si grilele de la bara fata. Sunt multumit de rezultat. Apoi am montat prelungirea, senzorii si lampile de numar pe noua bara, pentru a o monta completa. Culoarea iesita nu este identica cu cea de pe masina, dar nici nu ma asteptam. Am fost avertizat in legatura cu asta. Este totusi foarte apropiata si sper ca nu se va vedea chiar de la o posta. La botul masinii au sosit toate suruburile comandate, voi mai merge doar sa iau unele din dezmembrari pentru bara fata. Astazi am lucrat putin la alinierea farurilor, dar nu am terminat inca (stiu ca nu stau inca bine).1 point
-
1 point
-
1.8 TSI 2015 are distributia pe lant si, daca nu apar probleme, nu se inlocuieste. Probleme cu distributia au avut primele 2 generatii de 1.8 TSI, cea de-a treia (cum ai tu) se pare ca nu are probleme. Da, s-a mai discutat pe larg aceasta problema pe forum, dar nu-mi scade rangul si nici nu pierd bani daca iti raspund si nu te pun si pe tine sa cauti in forum. As fi un dobitoc frustrat daca ti-as pretinde si tie sa parcurgi tot forumul in cautarea raspunsului pentru ca, vezi Doamne, asa am facut si eu! Ba mai mult, as fi la fel de dobitoc daca as sti raspunsul, dar ti-as ignora intrebarea. Dar nu! Daca pot, te ajut. 🙂 De aceea este forum, ca sa ne ajutam. Nu doar ca sa facem "biznis" sau sa epatam cu cunostintele noastre in topic-uri ultrainteligente.1 point
-
@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"1 point
-
Mhm, da, da... asa zic toți mai putin cei care au bitdi. @Yasmin sa te bucuri de mașină.1 point
-
M-a tinut pe loc garnitura de chiulasa custom... ca urmare o data cu aceasta, planarea blocului si a chiulasei, raportul compresiei ajunge undeva la 8,4/1. O data cu alinierea axei, capitolul motor poate fi inchis. Deoarece nu mai avem activitate aici, rog un moderator sa puna in discutie mutarea topicului in aria generala a vwforum ,,Masina mea,,1 point
-
Se poate activa Driving Mode Selection. Ai nevoie de grupul de taste + 2 fire trase in BCM + coduri Swap1 point
-
1 point
-
Din momentul in care am decis ca bbs urile nu au farmec fara buze, de atunci m-am convins si mai mult ca masina mea nu va fi niciodata oem 100% ci oem + . Pe langa faptul ca gusturile nu se discuta, acestea se mai si schimba. Alaturi de buze si trapa e oem + si cred ca mai sunt cateva :)....iar in zona de motor deja se poate spune ca am iesit si din OEM+ Cred ca mai inportantanta e pasiunea si nu stilul. Atasez cateva poze.1 point
-
A intrat si a mea in productie si o astept sa vina la sfarsitul lunii... FYI: 4x4 Xcellence 2.0 TSI automata, comandata in aprilie (~8 luni), initial mi s-a promis maxim 4 luni1 point
-
@codz Geamul se poate dezlipi foarte simplu bagand farul intr-o cutie ,faci o gaura laterala cutiei si cu un feon industrial bagi aer cald,se va desprinde foarte usor insa chiar geamul e problema farurilor astea,nu vei gasi sh in stare buna si ieftin.Grija mare ce cumperi,multi vand faruri lustruite,in poze arata bine dar in realitate nu sunt.0 points
-
Se pot desface farurile, dar nu este usor. Ai nevoie de feon industrial, îndemânare, etc. Eu zic sa iti cauti altele originale sh bune si sa le montezi direct0 points
-
@Bogdan_wrc Pt prima intrebare ai detaliile aici: https://www.kaufland.ro/utile/statii-incarcare-eco/inscriere-cupon-incarcare.html Dupa inscriere, vei primi un nr. de cupoane in functie de luna in care te-ai inscris pentru luna in curs (scrie in regulament). Ulterior, luna urmatoare trebuie sa faci cumparaturi saptamanale care sa totalizeze 500 de RON la nivel de luna. E f importanta partea cu cumparaturi saptamanale. Pe data 5-6 a urmatoarei luni iti apar cupoanele in aplicatia e-charge la sectiunea "Coupons" La a doua intrebare cred ca se pot folosi doar in scenariul in care cel de la Glovo scaneaza cad-ul tau de client cand face plata sau in aplciatia Glovo poti introduce cad-ul Kaufland.0 points
-
daca citesti in urma, gasesti aceleasi probleme descrise, si la unele si rezolvarea. Sint atat de multe info utile in acest topic incat ar fi o mare greseala sa nu il iei la citit0 points
-
-1 points
-
Cu vcds poti vedea cati bari face pompa ta, facand un log in timp ce dai la automat. Din moment ce nu porneste poti sa ai pompa de medii arsa( nu dă eroare). Verifica cu injectoarele desfacute la piulitele de la conducte in timp ce pui contactul si dai automat, daca arunca motorina cu presiune la pornire, dar presiune si debit mare, daca nu arunca deloc sau putin , iti baga decat pompa din rezervor. Oricum e mai usor sa inlicuiesti pompa de medii decat pompa de inalta ca prima proba. Sau mai poate fii regulatorul de rampa, care se poate testa( in timp ce dai la automat, ca motorul sa porneasca pe furtunul de cauciuc de pe rampa comuna, nu trebuie sa arunce mai mult 100-200ml la 60sec)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00