Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2020 în toate secţiunile
-
7 points
-
Salutare tuturor! Revin pe forum cu o noua masina. Dupa doar cateva saptamani , am decis ca noua masina sa aiba thred-ul sau. Asa ca la experienta mea adaug un nou capitol cu Skoda Kodiaq, lasand in urma : Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita; Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul, in final eliminat si soft la 131 cp(nu as mai repeta isparava), VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113cp); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela , fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari. Skoda Rapid (2014 -1.2 TSI – 86cp) o masina low cost precum Chevroletul dar care vine si cu ceva din aerul de masina din grupul VAG, a oferit cate putin din fiecare: spatiu, confort, usurinta in a conduce. Seat Leon ST DSG (2016 – 1.6 TDI -110cp) o evolutie clara fata de masinile pe care le-am avut pana atunci, dotari multe (ACC, lane assist, front assint, full led, interior alcantara), o motorizare super economica, masina a ramas in familia extinsa (daca pot spune asa). O singura poza, imi e oarecum dor de el. Cum am ajuns sa cumpar Kodiaq? Inca din momentul in care am luat Leon-ul, fiind multumit de el, am decis ca aceta va fi vandut doar pentru a fi inlocuit cu o masina noua. In vara, vazand piata auto cum scade ca volum de vanzari si vazand reclame cu discounturi destul de generoase, beculetul s-a aprins. Totusi, cautarea a demarat in momentul in care cineva din cunoscutii a inceput sa caute o doua masina pentru familie, intr-o configuratie ce corespundea foarte tare cu ce oferea Leon-ul, dupa cateva discutii, am decis ca Leon-ul meu la ajunge la ei, iar eu trebuie sa incep cautarile pentru masina noua. Multa vreme am frunzarit site-urile si configuratoarle majoritatea marcilor din grupul VAG, dar nu numai. Am plecat de la un buget tinta de 20k. Avand informatii tot de la cunoscuti ce au cumparat masini noi, foarte ok in acest buget. Astfel am inceput : Honda Civic 5D 1.5 turbo 182cp – prima masina asiatica care imi place cu adevarat, dotari ok, pret putin peste buget, manuala(am fi vrut automata dar nu CVT), interiorul salbut calitativ ce nu i-a placut sotiei, eu as fi luat masina, dar am zis mai cautam; Skoda Scala 1.5 TSI DSG 150cp - platforma de Polo, interior asa si asa, dar peste Honda, prea scumpa in configurarile noastre, intarzieri mari de livrare daca bifai anumite dotari; Seat Leon 4 ST FR 1.5 eTSI 150cp DSG, am tot ezitat datorita mild hibrid apoi am auzit de cateva bucati ca au avut probleme, apoi am citit despre bug-uri pe noul sistem multimedia de la Octavia 4, era favorita sotiei pana acum, dar am mai amanat; Jeep Renegade 1.3 turbo 180cp AT 9 trepte 4x4 – pret similar cu Leon 4, am fost la test cu Jeepul. am ramas fara carnet, pistol radat XXX la limita de XX (este prima data cand am carnetul suspendat pentru viteza). Absolut greseala mea. Ok, am sters Jeep din lista, semn ca nu trebuie sa il iau, sotia tot Leon 4 ar fi vrut, dar prefera Jeep vs Honda si Scala. VW Passat Comfortline 1.5 TSI 150cp DSG dotari slabute pentru genul asta de masina, ma ducea cu gandul la flota, sotia agrea Passatul, dar era prea scump parca, livrare... cu noroc in ianuarie. Timpul trecea, eu eram fara carnet deja, nu vedeam o varianta clara la orizont. Apoi am ajuns din greseala/noroc la Kodiaq, cel ce a luat Leon-ul de la mine a zis citez: "Imi place ala mare de Skoda...", 3 zile mai tarziu aveam comanda pentru masina. In prezent maretul urs aka KODI se prezinta astfel : STYLE – 1.5 TSI 150cp DSG 4x2 Moon White cu extra: Duze stropitoare parbriz incalzite Incalzire stationara cu telecomanda Intelligent Light Assistant Parbriz incalzit si senzor de ploaie Parking Assistant Side si Lane Assist Pedalier sport Sound System Canton Roata de rezerva dimensiuni reduse Scaune fata/spate incalzite Virtual Cockpit Jante aliaj Triglav 7jx19 Pentru ca sezonul rece a venit deja : Presuri cauciuc aftermarket Jante Denzent SF Dark 7x17 et38 Anvelope iarna 215/65/17 99H Falken Eurowinter HS01 SUV Capac cu palnie integrata pentru alimentare lichid parbriz Folie portectie faruri si proiectoare Pachet protectie ceramica Gyon Q2 pentru caroserie, jante(aplicat pe cele de vara), elemente de plastic, tratament hidrofob suprafete vitrate si o protectie pentru plasticele interioare, toata operatiunea facuta la un detailer. Aici este defapt un pachet pentru masina noua, nu neaparat pentru sezonul rece, dar s-a potrivit perfect. Primele impresii in cei 292km rulati cu un consum 10.1l/100km de la prima si singura alimentare, distanta parcursa doar in oras. Pozitive: Motorul este foarte silentios Spatiul este enorm Materialele si calitarea asamblarii este (cu mici exceptii) peste vechile masini detinute, Virtual Cockpit este un must have, sunt foarte incantat de el, desi nu am navi. Wireless Car Play super fluid si elegant fara cabluri Skoda Connect cu multe informatii si setari utile, dar cu un timp relativ mare de raspuns. Pielea de pe volan /schimbator prin faptul ca este mata(in final si desingul volanului este placut) Puddle lights sunt o surpriza, nu am regasit dotarea in lista de optiuni standard pentru Style Negative: Anvelope de iarna foarte zgomotoase la rulare fata de cele de vara (Pirelli Scorpion Verde Seal) insa acest aspect nu are legatura cu masina, poate doar antifonarea putin slaba. Luminile led din interior si portbagaj foarte slabe ca intensitate (compar cu iluminarea interioara de la Seat, ce era tot led Canton slab ca putere, dar fidel in privinta sunetului (nu stiu daca sunt tentat sa umblu la el) Lipsa footrest aluminiu, atunci cand comanzi pedalierul sport, dar asa devine un item pe lista de to do, Capacul motor din plastic chior, la care deja am pierdut o bucsa de cauciuc pentru prindere, chiar daca ma desfacut capcul de doar 2 ori, pentru o inspectie amanuntita imediat dupa livrare, moment in care capacul a iesit fara acea bucsa, a doua data sa constat ca bucsa lipseste, desi am repozitionat-o corect prima data. Alte setari ciudate dpmdvd : scaunul electric la sofer din motivul pentru care trebuie sa tii apasat continuu butonul de memorie, pentru a se ajusta, Air Care se reseteaza la fiecare plecare in pozitia OFF; oglinzile nu se pot plia doar la nevoie din telecomanda, exista doar o bifa in sistem; Planuri: Nimic concret, probabil mici accesorii precum footrest-ul si eventuale codari, atunci cand OBD11 va devenii 100% compatibil. PS: iertati-mi postul foarte lung3 points
-
Dupa 1an si jumatate de cautari in care era vizat un b7 in mintile lui si cu cat mai multe dotari, in iunie am reusit sa ma indragostesc de un alltrack 2.0 tdi ,140cp. Nu urmaream neaparat trapa panoramica,piele si alltrack,dar daca asa a fost sa fie...sa fie primit. Ca si dotari in afara de cele spuse parktronic,senzori parcare si camera spate hayon electric scaune cu reglaj electric,incalzire,memorie,ventilatie si masaj rns 510 +dynaudio faruri bixenon cu DLA si Band Lighting oglinzi heliomate(sofer si interior) si pliabile electric cruise control line assist,sign assist,driver alert, torpedou refrigerat geamuri electrice +privacy glass oem pana acum am rulat aproape 4000km,foarte incantat de tinuta de drum si de comfort. am reusit sa testez putin tractiunea pe un drum de munte cu mult pietris,dar neavand experieta unui 4x4 autentic nu pot sa spun decat "uau!!" avand in vedere ca ultima revizie(pe bune) a fost cu 1400km inainte sa o cumpar am trecut direct la lucrari necesare. inlocuit bujii incandescente(oem) baterie varta agm(de cand s-a racit vremea ss inactiv) amortizoare hayon,cele vechi tranteau hayonul...cele noi la fel cumparat jante sh si anvelope hankook iarna revizie trapa,curatit ,gresat si tratament chedere curatit piele si tratamente retusat urme pietricele capota cu kitul vw(nu prea incantat) urmeaza cat mai curand schimb ulei si revizie haldex2 points
-
2 points
-
Am inteles ca nu mai au voie sa livreze masinile fara predarea si a cartii. Eu la Octavia am asteptat o zi in plus pentru a ajunge si cartea la Buzau.2 points
-
Azi am trecut la bocanci, că tot se răcește vremea. De mâine să vedem cum se comportă și anvelopele. Am lăsat și distanțierele, cu toate că jantele au ET 43, cel recomandat de VW pentru Tiguan și mi se pare că e mai bine așa, din punct de vedere vizual. In weekend dacă nu plouă iar,facem și puțină curățenie în interior și o spălare la exterior. Și bineînțeles aștept cu nerăbdare să vină primăvara2 points
-
1.8 TSI 2015 are distributia pe lant si, daca nu apar probleme, nu se inlocuieste. Probleme cu distributia au avut primele 2 generatii de 1.8 TSI, cea de-a treia (cum ai tu) se pare ca nu are probleme. Da, s-a mai discutat pe larg aceasta problema pe forum, dar nu-mi scade rangul si nici nu pierd bani daca iti raspund si nu te pun si pe tine sa cauti in forum. As fi un dobitoc frustrat daca ti-as pretinde si tie sa parcurgi tot forumul in cautarea raspunsului pentru ca, vezi Doamne, asa am facut si eu! Ba mai mult, as fi la fel de dobitoc daca as sti raspunsul, dar ti-as ignora intrebarea. Dar nu! Daca pot, te ajut. 🙂 De aceea este forum, ca sa ne ajutam. Nu doar ca sa facem "biznis" sau sa epatam cu cunostintele noastre in topic-uri ultrainteligente.2 points
-
Salutare! Sunt nou aici, dar "proaspat" (de aproape 2 luni) de acest Polonic. Bestiuta mea are motor de 1.6, 8v, 75cp, scaune sport si volan sport de fabrica (nu le-am facut poze...). Ma gandesc sa nu ramana stock, deocamdata cel putin. Am inceput cu o "mica" finala sport de inox cu sunet placut si mici puscaturi pe frana de motor de la 4500 ture in jos. Pe viitor ma gandesc la niste jante de aliaj si o suspensie mai rigida deoarece mi se pare cam instabila (poate si din cauza rotilor mici pe 13).2 points
-
Mai fac si eu un update : - am verificat astazi din nou pompa de inalte ( totul este curat, fara span, atasez si poze ) - am schimbat acum 2 saptamani bieletele fata ( lemforder, cadou din partea servisului unde am facut mai multe lucrari de'a lungul timpului ) Am mai discutat cu fostul proprietar despre diverse, si voi lasa aici ce s'a schimbat ( de catre el ) mai important la masina in 2019-2020 : 2019 : - distributia completa cu pompa de apa + kit accesorii ( se vede si pe curea ca a fost schimbata recent ) - amortizoarele fata cu flanse + protectii - bateria 2020 : amortizoarele spate cu flanse si protectii Tot astazi am ridicat masina pe elevator si s'au constatat 0 probleme. Din pacate avand in vedere situatia la nivel mondial, merg foarte putin cu ea ( ~ o data pe sapt, si atunci in weekend doar de dezmortire ). Pe 25 are programare la drpciv pt inmatriculare. p.s : a fost aplicat si glaze'ul de la ma'fra acum 3 saptamani, iar weekendul trecut am aplicat sonax gummi pe toate chederele.2 points
-
Salutare tuturor! Dupa ce am rasfoit cateva topic-uri pe acest forum, pentru a avea un jurnal cu toate modificarile aduse, pentru a-i ajuta pe altii cu idei si pentru a primi la randu-mi sfaturi si recomandari, am decis sa imi prezint si eu masina - un VW Passat B7 Break, motorizare 2.0 TDI CFGC, 177HP, culoare mocca brown. Nu este primul VAG pe care il detin, insa este primul diesel. Ca dotari: faruri bixenon (a fost un must la cautare), senzori parcare fata-spate (fara park-assist), parbriz incalzit, camera sign assist, trapa panoramica, portbagaj electric si cam atat care merita menionat. Am parcurs in jur de 6000km, cu un consum mixt de 8l/100km de cand o detin, de prin luna septembrie, si per total sunt multumit, desi cand ma uit in jur, la alte B7, parca as vrea mai mult. Asta a fost poate si greseala mea, ca n-am mai asteptat sa caut unul mai bine dotat, dar pas cu pas ajungem unde trebuie :). Primul pas a fost sa schimb culisele (cod 1K9898738B) de la panorama, trapa nu functiona si stiam de defect la momentul achizitiei. Cu ajutorul unui prieten am activat cu VCDS urmatoarele: - lane assist si high beam assist pe camera de sign assist; - coming home/leaving home pe proiectoare, in loc de faza scurta cum era by default; - activare functie refuel quantity; - activare extended range pe climatronic 16-29,5 grade celsius, by default intervalul era 18-26; - DRL off la activare semnalizare. Am dezactivat si start-stop din VCDS, dar intre timp am achizitionat de pe ebay un modul start-stop memory, care retine valoarea butonului de start-stop la oprirea motorului (daca e oprit in timpul functionarii, la urmatoarea pornire ramane tot oprit) si am reactivat functia din VCDS. La autoscan am descoperit ca aveam eroare pe caseta de directie (03375 - Steering Motor, 003 - Mechanical Failure - MIL ON), din nou greseala mea ca am cumparat masina fara sa-i fac macar o scanare cu VCDS. Caseta era debifata de pe CAN si nu aveam nicio eroare in bord. Am rezolvat problema cu o caseta de directie din dezmembrari. Pentru a scapa de cablurile din masina, am legat camera de bord direct in panoul de sigurante cu un modul 12v-5v si un suport de siguranta pus in locul sigurantei de bricheta (care are curent doar la contact). Urmeaza: - retrofit la side assist si oglinzi cu rabatare electrica - am luat radarele si oglinzile complete de pe aceeasi masina de pe care am luat caseta de directie, astept semnalizarile dinamice din China sa reasamblez oglinzile, pe oglinda din dreapta am pus si motor pentru mirror down (cod 3D0959578C); - retrofit la ACC - inca sunt in proces de achizitie piese; - retrofit la senzori presiune roti si modul presiune roti, cu afisarea valorii presiunii in MFD (senzorii sunt achizitionati, urmeaza modulul si montajul, pe rotile de vara cel mai probabil); - nu sunt inca hotarat daca merita park assist (PLA 2.0 sau PLA 2.5). Atasez poze cu tot ce am facut pana acum, astept si alte recomandari si va stau la dispozitie daca aveti intrebari.1 point
-
Astazi a fost din nou o zi productiva. Am lucrat la spatele masinii, unde am demontat bara, spoilerul si senzorii. Am curatat bine spoilerul, am slefuit foarte putin (pentru a nu modifica textura) si am aplicat spray negru mat intr-un strat foarte subtire. La fel si pentru prelungirea si grilele de la bara fata. Sunt multumit de rezultat. Apoi am montat prelungirea, senzorii si lampile de numar pe noua bara, pentru a o monta completa. Culoarea iesita nu este identica cu cea de pe masina, dar nici nu ma asteptam. Am fost avertizat in legatura cu asta. Este totusi foarte apropiata si sper ca nu se va vedea chiar de la o posta. La botul masinii au sosit toate suruburile comandate, voi mai merge doar sa iau unele din dezmembrari pentru bara fata. Astazi am lucrat putin la alinierea farurilor, dar nu am terminat inca (stiu ca nu stau inca bine).1 point
-
1 point
-
Am facut pasul si am comandat ID4 pentru familie cu copii, utilizare preponderent in oras, dar si in afara orasului la bunici sau alte iesiri cu distanta de 250-300km dus intors: ID4 1st edition varianta simpla, pe culoare alba. Pentru incarcare sunt in proces de rezolvare sa ridic puterea ca sa duca +11kW. Pentru statia de incarcare acasa am vorbit la ev-mag. In rest... rabdare pana prin Aprilie 2021.1 point
-
John. Tu ai fost la Urziceni la un excelent meseriaș care se ocupa de aceasta problema. Îl cheamă Ionuț și i se spune Bunicu, îl cunosc bine. Nu lasă pe nimeni sa stea lângă el când scoate bujiile s-au lucrează în zona respectiva. Mulți care nu le pot scoate la rep merg la el, este recomandat pe multe forumuri. La tine bujia rupta a scos-o el, bujiile arse care se circula mult cu ele, se depune calamina pe electrodul incandescent se îngroașă și opune rezistenta la extragere. La demontare trebui f multă rabdare aceea calamina se poate dizolva cu f mult degripant și bujile vor ieși, cum multă răbdare și tact. Se demontează la 80 de mii chiar dacă ele funcționează. La ruperea lor nu se desface motorul, doar chiulasa, dar este foarte mult de munca. La vw șansa este ca sunt înfata. Eu am avut Focus 2 și sunt în spate sa vezi chinuiala. Cred ca este singurul din zona de sud care scoate bujiile fără sa desfaci motorul. Îl recomand cu încredere.1 point
-
Mie mi se pare nesemnificativ consumul la incalzirea stationara, fata de avantajele evidente Nu am verificat nici eu, dar parerea mea e ca nu trece de 0,2-0,3 in plus %, adica n-am observat diferente mari/majore la consumul plin-plin, mers doar urban in sezonul rece1 point
-
Din ce am inteles consumul este regasit in cel mediu. Poti incerca un test(just for fun) cu acelasi drum facut cu incalzirea pornita inainte 30 min dar si fara. Eu in drumul acasa-birou am sesizat o diferenta de aproximativ 0.5L la cele 30 de min de functionare a incalzirii. Totusi mersul in trafic de oras difera de la o zi la alta.1 point
-
De consumat consuma iti dai seama.. dar nu prea m-a interesat sincer, fiindca merita din plin1 point
-
1 point
-
Incalzirea stationara este un deliciu, mi se pare o optiune de lux. O pornesc din telecomanda cu 20-30 min inainte sa plec .. cand deschid usa iese caldura din masina, apa la motor e deja la 50+ grade daca o lasi 30min sa mearga, ceea ce ajuta enorm fiabilitatea motorului si impiedica uzura prematura de la pornirile in sezonul rece. Sa nu mai vorbim de faptul ca atunci cand altii stau inghetati pe langa masini, cu raclete.. cu solutii de dezghet.. tu doar te urci in masina si ai plecat intr-un confort sporit1 point
-
Foarte interesant 235 /55 r17 recomandate pe Tiguan, in timp ce la Kodiaq doar 215 tot pe 17. Imi par foarte inguste 215 pentru o masina de gabaritul asta. Sa le invarti cu placere!1 point
-
Arata foarte bine cu bocancii de iarna. Pregatesti update pentru la primavara?1 point
-
Folosite cu succes pe Seat Alhambra 2018,Skoda Octavia 2017 si Volkswagen TIGUAN 2016.MULTUMESC !1 point
-
@b94uri discountul total a fost 12.5% la care adaug si tichetul rabla. Pretul final a fost putin sub 30k . Am ales acest motor si am limitat din dotarii tocmai pentru ca pretul sarea destul de mult. Am primit cartea chiar la momentul livrarii, a fost emisa de RAR Arad, asa explica de ce dureaza livrea 2-3 saptamani din Arad la Bucuresti Legat de greutate in COC sunt 2 valori: masa in ordine de mers : 1582kg masa reala : 1664kg Nu stiu ce sa semnifica fiecare dar cred ca cea din urma este de luat in calcul.1 point
-
@GeorgeDa Ecu comanda timpul de actionare a bujiilor in functie de temperaturi. -Inlocuieste bujiile daca au mai mult de 100.000 km -verifica bateria si electromotorul1 point
-
1 point
-
Probabil nu au fost stranse suficient la montaj iar astfel gazele au patruns intre bujie si chiulasa.1 point
-
Poti merge linistit cu masina. Cel mai probabil, codul pompei este 0CQ598549. Din pacate, mai multe nu stiu sa iti spun1 point
-
Ai lasat nume mai sus oricum as recomanda MRC pentru motorizarea asta, cred ca iese ceva bun din el.. daca inca mai vrei soft, s-ar putea sa te faca sa te reindragostesti de ea si sa n-o mai dai. In alta ordine de idei, ce masina noua targetezi?1 point
-
1 point
-
Salutare, am o dilema in a face urmatorul update. Este vorba de masina din semnatura Passat B8 1.6 TDI DCXA an 2018. Recallul este pe partea de DPF. O sa atasez poza cu descrierea. Daca st iti careva mai multe informatii va raman dator. Conform informatiilor distanta parcursa intre regenerari nu se schimba (sper sa fie asa pentru ca urban le am la aprox 220 km) insa vad ca dureaza mai mult pana se incalzeste DPFul. Avand in vedere ca o regenerare dureaza in medie cam 15-17 minute la mers mixt sper sa nu dureze cu mult mai mult faza de incalzire decat dureaza in acest moment. Avand in vedere istoricul VW in materie de softuri DPF (cazul Dieselgate) ma sperie ideea de a face acest update. Va multumesc anticipat!1 point
-
1 point
-
Exact asta am si facut. Cand am ajuns azi cu gandul sa sterg uleiul, am zis sa pun o aeroterma in masina si sa imi gasesc altceva de facut pe la ea, iar la final sa sterg uleiul (3-4 ore). Intre timp, m-am apucat de desfacut tragger ul. Chiar daca nu mi-au venit inca suruburile (au ajuns doar cele de la faruri), am zis ca pot sa completez ulterior cu ce lipseste. Partea buna e ca nu lipseste decat unul singur, parte pasager sus. In rest sta super fix cel nou. Intr-un final am sters si scaunele, doar ca nu a ramas prea multa lumina pentru poze calumea. Rezultatul este multumitor, insa se putea mai bine. Sunt curate, cu aspect mat, dar as fi vrut sa se hidrateze/inmoaie mai mult pielea. Probabil voi repeta operatiunea la vara, cand poate voi incerca si un kit de reparatie cu filler si vopsea pe scaunul de la pasager (aripioara exterioara).1 point
-
Ei si iata ca au venit cauciucurile de iarna. Am mers pe NOKIAN WR A4 aprobate TÜV 255/35 R19. Sunt fabricate in Finlanda si sunt super pana acum. Am pus deja 100km cu ele intr-o zi Oficial vineri sunt programat si la MTM de dimineata vom face cutia si dupa ecu daca mai ramane timp daca nu, luni 🤩1 point
-
@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"1 point
-
Acum ca vine iarna si trebuie puse rotile de iarna, mi-am adus aminte ca am schimbat intre timp si jantele de vara cu unele acelasi model dar alt offset. Inainte aveam Segment 19" 9J ET52, acum am Segment 19" 9J ET33. Jantele noi sunt mai concave si vin mai in exterior cu 19mm. Mult mai bine estetic. Mai jos puteti vedea diferentele dintre cele doua configuratii1 point
-
Poate o fi Golful variant asa, chiar nu am studiat deloc treaba cu Golful pt ca mk8 e hidos si nu am avut niciun interes sa studiez mai departe variantul, dar poate face sens ce zici fiind mai lung desi nu mi dau seama la aceeasi masina cat de eficient este sa ai doua linii de productie (sau ma rog nu ma bag ca nu ma pricep) dar cu siguranta Golf hatch si Audi a3 sunt pe MQB “scurta” ca sa zic asa. Despre Octavia, da nu stiu ce sa zic, oricum test drive ul a fost complet sub asteptari din pacate, iar Leon a fost mult peste :)... iar in Leon ca spatiu interior (fara sa ma refer la portbagaj) este ca in Octavia (au acelasi ampatament si am simtit asta nu doar asa matematic)... iar pentru portbagaj o sa iau Leon Sportstourer (chiar hybrid 😊si tot raman cu 470, iar fara hibrizeala avea 620litri similar Octavia si la fel Octavia hybrid pierde portbagaj si ajunge la 450-470, parca, nu mai retin, asta ca sa comparam mere cu mere).1 point
-
O parere pertinenta mi ar fi de mare ajutor ca sa nu arunc banii pe fereastra1 point
-
Vali, faci niste afirmatii foarte subiective si duci lucrurile la extrem ( cum ar fi daca...) ; Verificarile sunt bine venite, si crede'ma ca niciun ochi format nu isi da seama de reparatii bine facute la caroserie ( altfel nu ar mai exista aparate pt masurat chitul si micronii si nuanta de culoare a vopselei ). Dar mai bine sa fim prudenti si sa ne nu umflam in pene cu sintagme de genul " eu mi'as fi dat seama si restul nu se pricep " ; in cazuri foarte rare se poate intampla si cum spui tu, sa fie luate lovite si reparate aici, dar ca si mentalitate generala, este bine sa se verifice istoricul pe cat mai multe cai posibile cand cumpari o masina mai " valoaroasa " ; eu nu am refuzat niciodata o masina la un pret corect care a suferit accidente si nu a fost afectata structura de rezistenta ; dar a fost si caz in care am cumparat masina care fusese dauna totala, am verificat'o in 2 servisuri diferite, si de fapt am aflat de la proprietarul din acte dupa ce am avut o discutie cu el pe facebook ( masina era vanduta de proprietar care nu era trecut pe carte, aka intermediar, cu 2 fiscale si 2 CV ) ; a functionat bine mersi, nu a creat nicio problema, doar ca..nu si'a dat nimeni seama ca fusese dauna ; unii nu sunt in stare sa aseze o aripa la linie, iar altii, fac arta din daune totale si nici nu'ti dai seama ca au fost lovite. Eu sunt contra 100% privind achizitia masinilor importate de samsari, mai ales neinscrise ( nr rosii / de import ) ; mi se pare ca ti'o cauti cu lamanarea, deoarece pt acesti intermediari, profitul conteaza, nu sa'ti vanda tie o masina buna ; si ca sa faci profit cat mai mare, trebuie sa le manaresti ; mai sunt firme cu recenzii bune, si cu capital, care isi permit sa achizitioneze loturi de masini de la licitatii sau firme ( unde de altfel ai si acte doveditoare si istoric la reprezentanta, fiind obligati contractual majoritatea in perioada leasingului ), la preturi rezonabile astfel incat sa faca si ei profit si sa iti vanda si tie o masina buna.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inca un retrofit, interior negru piele+alcantara cu reglaje full electrice.Plus sertare sub ele. Volanul a primit trimul de la airbag si padelele au fost facute gri-crom. Mai am de retapitat cotiera pt ca a ramas cea veche de la interiorul textil Pe partea tehnica: volant noua, ax pompa ulei nou, schimb ulei Liqui Moli + Ceratec1 point
-
Infrumusetare la ce? oricat ar iesi de bine capacele remediate, palesc in fata frumusetii orbitoare a jantelor alora :( Pe bune, groaznice jantele alea... Inteleg ca e dificil cu 18, insa se gaseau 17 cu un aspect cat de cat decent.1 point
-
cei care dezmembreaza, in cel mai fericit caz, o sa iti vanda scaunul complet.1 point
-
Eu am fost mai norocos,am folosit un spray degripant,am dat doua fasuri si a luat-o fara sa mai demontez scaunul.1 point
-
Remediere blocaj scaun sofer.Se demonteaza scunul de pe sina,se da pe spate,se scoate siguranta de blocaj si se scoate boltul de blocaj .Se curata bine cu benzina,la mine era vaselina murdara amestecata cu praf si nu mai culisa boltul,curatat tot foarte bine uns cu vaselina in locasul boltului,montat la loc merge foarte bine.Sper sa va ajute pe cei care aveti probleme.1 point
-
este o problema la sina din mijloc pentru ca numai sare la loc bucatica din fier care intra in gaurile alea sa fixeze scaunul.1 point
-
Dupa parerea mea bujiile nu se desfaceau nu de la capul incandescent ci pentru ca , corpul bujiei era sudat, era negru de calamina. Capul bujiei si asa mica plesnea instant. . Nu am vrut sa desfac motorul pentru o bujie.0 points
-
cum este cu noul player ? S-a schimbat sunetul in masina dupa inlocuirea rcd-ului ? Radio iti functioneaza ok ? Frecventele le schimbi manual atunci cand iesi din raza de actiune al unei frecvente, nu ?-1 points
-
la cat % din capacitate se afla bateria, asta ai verificat ? Conteaza puterea la pornire.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00