Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2020 în toate secţiunile
-
@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"9 points
-
6 points
-
Salutare! Sunt nou aici, dar "proaspat" (de aproape 2 luni) de acest Polonic. Bestiuta mea are motor de 1.6, 8v, 75cp, scaune sport si volan sport de fabrica (nu le-am facut poze...). Ma gandesc sa nu ramana stock, deocamdata cel putin. Am inceput cu o "mica" finala sport de inox cu sunet placut si mici puscaturi pe frana de motor de la 4500 ture in jos. Pe viitor ma gandesc la niste jante de aliaj si o suspensie mai rigida deoarece mi se pare cam instabila (poate si din cauza rotilor mici pe 13).4 points
-
Salutare tuturor! Revin pe forum cu o noua masina. Dupa doar cateva saptamani , am decis ca noua masina sa aiba thred-ul sau. Asa ca la experienta mea adaug un nou capitol cu Skoda Kodiaq, lasand in urma : Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita; Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul, in final eliminat si soft la 131 cp(nu as mai repeta isparava), VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113cp); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela , fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari. Skoda Rapid (2014 -1.2 TSI – 86cp) o masina low cost precum Chevroletul dar care vine si cu ceva din aerul de masina din grupul VAG, a oferit cate putin din fiecare: spatiu, confort, usurinta in a conduce. Seat Leon ST DSG (2016 – 1.6 TDI -110cp) o evolutie clara fata de masinile pe care le-am avut pana atunci, dotari multe (ACC, lane assist, front assint, full led, interior alcantara), o motorizare super economica, masina a ramas in familia extinsa (daca pot spune asa). O singura poza, imi e oarecum dor de el. Cum am ajuns sa cumpar Kodiaq? Inca din momentul in care am luat Leon-ul, fiind multumit de el, am decis ca aceta va fi vandut doar pentru a fi inlocuit cu o masina noua. In vara, vazand piata auto cum scade ca volum de vanzari si vazand reclame cu discounturi destul de generoase, beculetul s-a aprins. Totusi, cautarea a demarat in momentul in care cineva din cunoscutii a inceput sa caute o doua masina pentru familie, intr-o configuratie ce corespundea foarte tare cu ce oferea Leon-ul, dupa cateva discutii, am decis ca Leon-ul meu la ajunge la ei, iar eu trebuie sa incep cautarile pentru masina noua. Multa vreme am frunzarit site-urile si configuratoarle majoritatea marcilor din grupul VAG, dar nu numai. Am plecat de la un buget tinta de 20k. Avand informatii tot de la cunoscuti ce au cumparat masini noi, foarte ok in acest buget. Astfel am inceput : Honda Civic 5D 1.5 turbo 182cp – prima masina asiatica care imi place cu adevarat, dotari ok, pret putin peste buget, manuala(am fi vrut automata dar nu CVT), interiorul salbut calitativ ce nu i-a placut sotiei, eu as fi luat masina, dar am zis mai cautam; Skoda Scala 1.5 TSI DSG 150cp - platforma de Polo, interior asa si asa, dar peste Honda, prea scumpa in configurarile noastre, intarzieri mari de livrare daca bifai anumite dotari; Seat Leon 4 ST FR 1.5 eTSI 150cp DSG, am tot ezitat datorita mild hibrid apoi am auzit de cateva bucati ca au avut probleme, apoi am citit despre bug-uri pe noul sistem multimedia de la Octavia 4, era favorita sotiei pana acum, dar am mai amanat; Jeep Renegade 1.3 turbo 180cp AT 9 trepte 4x4 – pret similar cu Leon 4, am fost la test cu Jeepul. am ramas fara carnet, pistol radat XXX la limita de XX (este prima data cand am carnetul suspendat pentru viteza). Absolut greseala mea. Ok, am sters Jeep din lista, semn ca nu trebuie sa il iau, sotia tot Leon 4 ar fi vrut, dar prefera Jeep vs Honda si Scala. VW Passat Comfortline 1.5 TSI 150cp DSG dotari slabute pentru genul asta de masina, ma ducea cu gandul la flota, sotia agrea Passatul, dar era prea scump parca, livrare... cu noroc in ianuarie. Timpul trecea, eu eram fara carnet deja, nu vedeam o varianta clara la orizont. Apoi am ajuns din greseala/noroc la Kodiaq, cel ce a luat Leon-ul de la mine a zis citez: "Imi place ala mare de Skoda...", 3 zile mai tarziu aveam comanda pentru masina. In prezent maretul urs aka KODI se prezinta astfel : STYLE – 1.5 TSI 150cp DSG 4x2 Moon White cu extra: Duze stropitoare parbriz incalzite Incalzire stationara cu telecomanda Intelligent Light Assistant Parbriz incalzit si senzor de ploaie Parking Assistant Side si Lane Assist Pedalier sport Sound System Canton Roata de rezerva dimensiuni reduse Scaune fata/spate incalzite Virtual Cockpit Jante aliaj Triglav 7jx19 Pentru ca sezonul rece a venit deja : Presuri cauciuc aftermarket Jante Denzent SF Dark 7x17 et38 Anvelope iarna 215/65/17 99H Falken Eurowinter HS01 SUV Capac cu palnie integrata pentru alimentare lichid parbriz Folie portectie faruri si proiectoare Pachet protectie ceramica Gyon Q2 pentru caroserie, jante(aplicat pe cele de vara), elemente de plastic, tratament hidrofob suprafete vitrate si o protectie pentru plasticele interioare, toata operatiunea facuta la un detailer. Aici este defapt un pachet pentru masina noua, nu neaparat pentru sezonul rece, dar s-a potrivit perfect. Primele impresii in cei 292km rulati cu un consum 10.1l/100km de la prima si singura alimentare, distanta parcursa doar in oras. Pozitive: Motorul este foarte silentios Spatiul este enorm Materialele si calitarea asamblarii este (cu mici exceptii) peste vechile masini detinute, Virtual Cockpit este un must have, sunt foarte incantat de el, desi nu am navi. Wireless Car Play super fluid si elegant fara cabluri Skoda Connect cu multe informatii si setari utile, dar cu un timp relativ mare de raspuns. Pielea de pe volan /schimbator prin faptul ca este mata(in final si desingul volanului este placut) Puddle lights sunt o surpriza, nu am regasit dotarea in lista de optiuni standard pentru Style Negative: Anvelope de iarna foarte zgomotoase la rulare fata de cele de vara (Pirelli Scorpion Verde Seal) insa acest aspect nu are legatura cu masina, poate doar antifonarea putin slaba. Luminile led din interior si portbagaj foarte slabe ca intensitate (compar cu iluminarea interioara de la Seat, ce era tot led Canton slab ca putere, dar fidel in privinta sunetului (nu stiu daca sunt tentat sa umblu la el) Lipsa footrest aluminiu, atunci cand comanzi pedalierul sport, dar asa devine un item pe lista de to do, Capacul motor din plastic chior, la care deja am pierdut o bucsa de cauciuc pentru prindere, chiar daca ma desfacut capcul de doar 2 ori, pentru o inspectie amanuntita imediat dupa livrare, moment in care capacul a iesit fara acea bucsa, a doua data sa constat ca bucsa lipseste, desi am repozitionat-o corect prima data. Alte setari ciudate dpmdvd : scaunul electric la sofer din motivul pentru care trebuie sa tii apasat continuu butonul de memorie, pentru a se ajusta, Air Care se reseteaza la fiecare plecare in pozitia OFF; oglinzile nu se pot plia doar la nevoie din telecomanda, exista doar o bifa in sistem; Planuri: Nimic concret, probabil mici accesorii precum footrest-ul si eventuale codari, atunci cand OBD11 va devenii 100% compatibil. PS: iertati-mi postul foarte lung2 points
-
Salutare, Haide sa va prezint si eu noua achizitie si cum am ajuns la ea.(warning long post ahead) Este a 2-a masina prezentata pe acest forum dupa un Golf V si in total a 3-a masina VAG pe care o detin : VW Golf 5,Audi A6 C6 Fl(Sedan...🤔), Skoda Kodiaq. Am mai avut alte masini si inca mai avem altele( a sotiei) insa sunt din alta marca si nu merita mentionate :))) Desi Golful a avut topic dedicat nu am mai postat update-uri pe el din pricina job-ului,Golful a devenit masina de oras pt sotie si eu am inceput un job unde faceam naveta aprox 140km zilnic(foloseam Ford Fiesta 1.6 tdci). In toamna 2016 Am achizitionat Audi-ul si am vandut Golful. Toate bune si frumoase nu pot sa zic ca am avut probleme cu Audi-ul de nici o natura(a trebuit sa schimb multe lucruri la el,dar erau consumabile specifice varstei si km-lor). In 2019 toamna a aparut un pitic care a zis : "Haide sa schimba Audi cu alta masina",drept urmare a fost postat la vanzare la 1 pret decent (pt o masina intretinuta cu full istoric) dupa aproximativ 2 luni de zile in care am primit strict oferte de schimburi am renuntat complet la ideea si a ramas la noi. In Iulie 2020 acelasi pitic se trezeste la viata si zice haide sa incercam sa o schimbam.Bun zis si facut curatam masina,poze prospete facem anuntul ,la aproximativ 1 saptamana de la publicarea anuntului masina s-a vandut la pret corect atat pt mine cat si pt proprietar. Acum 50% din pitic statea linistit ca masina s-a vandut,dar cealalta jumatate a piticului zicea Skoda Superb Combi 4x4 sau Audi A6 C7 Combi( singurul lucru care il uram si la Audi a fost ca e sedan 🤣) Si incepem discutiile/negocierile cu CFO-ul familiei (A se citi Sotia) pentru buget disponibil dorinte de dotari ...etc desi nu eram fixati pe 1 model anume. Stiam de existenta Kodiaq-ului insa tot ce am vazut pana in acel moment au fost Ambition chele cu "lava blue" (nu ma atrageau vizual cu absolut nimic) Trec cateva zile si zice sotia:"Am trecut pe langa o Skoda asa frumoasa ceva SUV de la ei ,e masina frumoasa dar culoare urata(era Kodiaq Sportline cu jante pe 20 in Gri Steel) ". Mie imi place, piticul din cap era oarecum satisfacut(cred ca era bulversat si el de faptul ca e SUV ). Sun la reprezentanta programez un test drive cu un Kodiaq 2.0 tdi 190 cp Scout.Ajungem acolo (Sofer-ul si CFO-ul 😆 ). La interior imi placea foarte mult insa exterior-ul nu mi-a placut (nu ma atrageau elementele specifice de Scout de pe spoilere) CFO-ul era si el placut surprins de interior insa exteriorul nu avea acel "je ne sais quoi", tot cu gandul la Sportline eram amandoi. Facem TD,raman placut surprins de handling-ul masinii pt un SUV dupa care mergem pentru ofertare inauntru. Dealer-ul ne-a spus ca incepand cu kw33 se va face update la MJ21 si ca incepand cu 01.09.20 se v-a putea comanda motorul de 2.0 TDI 200ps.Am primit ofertele si am mers acasa.Le-am studiat putin ofertele si CFO-ul drops the bomb :" Daca ne luam masina noua , asta vreau :"Skoda Kodiaq Negru pana in bugetul acesta de 35k sa ne incadram(maxim)." Pentru mine ca sofer asta era un fel de avansare la post de Junior CFO(trebuie sa decizi ce iti place mai mult,ce sa tai ,ce sa adaugi) mai discuta din cand in cand sa marim bugetul,cand toti taie pe pandemie.....greu job am avut,mult overtime neplatit,putine ore de somn....greu a fost.) Am inceput sa discut cu mai multi dealeri din tara pentru oferte,urmand ca daca ajungem la 1 agreement de pret in momentul in care apare motorul cel nou de 200 ps pur si simplu se mareste oferta veche cu increase-ul facut de acest change. Dupa ce am comparat ofertele primite de la diversi dealeri din tara pe Style si pe Sportline am facut board meeting cu CFO-ul si am decis din cauza pretului ca vom ramane pe Style. Dupa aproximativ 2 saptamani am fost contactat de dealeri ca incepand cu data de 24.09 se poate comanda noul motor de 200ps. Am cerut oferte actualizate la toti dealeri cu care discutasem anterior si in data de 28.09.2020 The Black Skodiaq was ordered. And the waiting time started. Saptamana initiala de livrare a fost kw49, urmata apoi de 1 update cu sfarsit de kw47 si in final masina a fost livrata Vineri in 13.11.20 la 6 saptamani si 4 zile de la comanda. Si acum sa dam cateva detalii despre The Black Skodiaq: La baza este Style 4x4 2.0tdi 200ps DSG cu urmatoarele dotari aditionale : -Area View si pachet Led exterior -Bare longitudinale plafon de culoare argintie -Carlig remorcare rabatabil -Cheie suplimentara cu telecomanda -Driving Mode Selection (Hill Hold COntrol cu functia offroad) -Duze stropitoare parbriz incalzite -Family Pack -Fara inscriptionare model -Incalzire stationara cu telecomanda -Intelligent Light Assistant -Oglinda retrovizoare cu port separat de USB-C -Parbriz incalzit si senzor de ploaie -Parking Assistant -Pedalier sport -Pregatire telefon cu Bluetooth -Roata de rezerva dimensiuni reduse -Scaune fata/spate incalzite -Servici Online Skoda -Sistem Amundsen -Sistem rabatare bacheta spate -Sound System Canton -tapiterie textil/piele -VIrtual Cockpit -Volan sport multifunctional -Vopsea black magic pearlescent -Jante aliaj Elbrus 7jx18 Aditional a mai primit deja: -Tunel median cauciuc -Presuri cauciuc originale -Pedalier sport (foot rest-ul) -Cauciucuri Iarna 235/55/18 Barum Polaris 5 Ce imi place deja foarte mult din dotarile care sunt disponibile :AA wireless(nu avem masini asa noi care sa stie de Android Auto), Skoda Connect(Si faptul ca pot sa comand de pe telefon Auxilary Heating),Wireless Charging pt telefon,Virtual Cockpit, Area View-ul si perdelutele spate . Ce mi-ar fi placut sa aibe : -la fel ca si la Octavia 4 ,pentru scaunele spate in loc de priza de 12V sa se fii pus 2 mufe USB.Stiu se putea achizitiona separat optiunea pentru charging cu tot cu priza normala pana la 150W -Pachet Sportline exterior 😂😂 Planuri pe 2020: -Achizitie de OBD11 -Rezolvare Canton ca si colegul @yanq. -sunt in dubii daca e necesar sa achizitionez setul de 3 plase sau nu... -Tavita portbagaj Planuri pe 2021: Achizitia de jante pe 19 si anvelope pentru vara. Imi plac mult cele R-line de pe tiguan 1(Savannah) dar mai e mult pana atunci.2 points
-
1.8 TSI 2015 are distributia pe lant si, daca nu apar probleme, nu se inlocuieste. Probleme cu distributia au avut primele 2 generatii de 1.8 TSI, cea de-a treia (cum ai tu) se pare ca nu are probleme. Da, s-a mai discutat pe larg aceasta problema pe forum, dar nu-mi scade rangul si nici nu pierd bani daca iti raspund si nu te pun si pe tine sa cauti in forum. As fi un dobitoc frustrat daca ti-as pretinde si tie sa parcurgi tot forumul in cautarea raspunsului pentru ca, vezi Doamne, asa am facut si eu! Ba mai mult, as fi la fel de dobitoc daca as sti raspunsul, dar ti-as ignora intrebarea. Dar nu! Daca pot, te ajut. 🙂 De aceea este forum, ca sa ne ajutam. Nu doar ca sa facem "biznis" sau sa epatam cu cunostintele noastre in topic-uri ultrainteligente.2 points
-
Mda. Asa venise si a mea, cu TJA inactiv. Si tare aiurea era cand masina din fata reducea viteza sub 60 km/h si se dezactiva Lane assist-ul. Se pare ca dupa 3 ani de zile pentru Ro tot asa le trimit....bine ca se poate rezolva si alfel. Cat despre roti eu unul nu m-as duce mai sus de 18". Aprecizez de fiecare data trecerea la cele de iarna pe 17". Nu este o masina doar de strada. Chiar si ocazional daca vei aborda drumuri neasfaltate vei constata lipsa de confort cu roti mai mari.2 points
-
Merci @ct_act, si eu astept zapada din mai multe motive @tudy_cnu si eu sunt de aceeasi parere, intradevar primesc intrebari de la diverse persoane despre cauciucuri de care nu am auzit in viata mea... ma astept curand sa apara cauciucuri Aro sau Winny .. brandurile alea de le gasesti in Cora/Metro care fac orice de la carnati si bauturi pana la servetele si electrocasnice Anyway, sa incetam cu discutia de cauciucuri fiindca presimt ca mi-o iau2 points
-
@bubu182 Cică multe nu s-au intamplat... doar s-a umflat intercoolerul de "doo" ori... desigur peste noapte, stând singur, in parcare. Cei 380cp sună extrem de bine. Ai dreptate la ultima ta postare, o opinie contrara tot iei de undeva, dar mai bine ceva nou decat ceva de 6 ani. Totusi, profit ca sa tachinez doi useri deodată, nexen de la ce vine? De la nexam aderență? 😛 Sa le învârți sănătos, zăpadă sa fie, anul trecut la mine in zonă nu am văzut. p.s. nu am nimic cu nexen, fiecare alege ce vrea.2 points
-
Salutare tuturor! Dupa ce am rasfoit cateva topic-uri pe acest forum, pentru a avea un jurnal cu toate modificarile aduse, pentru a-i ajuta pe altii cu idei si pentru a primi la randu-mi sfaturi si recomandari, am decis sa imi prezint si eu masina - un VW Passat B7 Break, motorizare 2.0 TDI CFGC, 177HP, culoare mocca brown. Nu este primul VAG pe care il detin, insa este primul diesel. Ca dotari: faruri bixenon (a fost un must la cautare), senzori parcare fata-spate (fara park-assist), parbriz incalzit, camera sign assist, trapa panoramica, portbagaj electric si cam atat care merita menionat. Am parcurs in jur de 6000km, cu un consum mixt de 8l/100km de cand o detin, de prin luna septembrie, si per total sunt multumit, desi cand ma uit in jur, la alte B7, parca as vrea mai mult. Asta a fost poate si greseala mea, ca n-am mai asteptat sa caut unul mai bine dotat, dar pas cu pas ajungem unde trebuie :). Primul pas a fost sa schimb culisele (cod 1K9898738B) de la panorama, trapa nu functiona si stiam de defect la momentul achizitiei. Cu ajutorul unui prieten am activat cu VCDS urmatoarele: - lane assist si high beam assist pe camera de sign assist; - coming home/leaving home pe proiectoare, in loc de faza scurta cum era by default; - activare functie refuel quantity; - activare extended range pe climatronic 16-29,5 grade celsius, by default intervalul era 18-26; - DRL off la activare semnalizare. Am dezactivat si start-stop din VCDS, dar intre timp am achizitionat de pe ebay un modul start-stop memory, care retine valoarea butonului de start-stop la oprirea motorului (daca e oprit in timpul functionarii, la urmatoarea pornire ramane tot oprit) si am reactivat functia din VCDS. La autoscan am descoperit ca aveam eroare pe caseta de directie (03375 - Steering Motor, 003 - Mechanical Failure - MIL ON), din nou greseala mea ca am cumparat masina fara sa-i fac macar o scanare cu VCDS. Caseta era debifata de pe CAN si nu aveam nicio eroare in bord. Am rezolvat problema cu o caseta de directie din dezmembrari. Pentru a scapa de cablurile din masina, am legat camera de bord direct in panoul de sigurante cu un modul 12v-5v si un suport de siguranta pus in locul sigurantei de bricheta (care are curent doar la contact). Urmeaza: - retrofit la side assist si oglinzi cu rabatare electrica - am luat radarele si oglinzile complete de pe aceeasi masina de pe care am luat caseta de directie, astept semnalizarile dinamice din China sa reasamblez oglinzile, pe oglinda din dreapta am pus si motor pentru mirror down (cod 3D0959578C); - retrofit la ACC - inca sunt in proces de achizitie piese; - retrofit la senzori presiune roti si modul presiune roti, cu afisarea valorii presiunii in MFD (senzorii sunt achizitionati, urmeaza modulul si montajul, pe rotile de vara cel mai probabil); - nu sunt inca hotarat daca merita park assist (PLA 2.0 sau PLA 2.5). Atasez poze cu tot ce am facut pana acum, astept si alte recomandari si va stau la dispozitie daca aveti intrebari.1 point
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul1 point
-
Ai lasat nume mai sus oricum as recomanda MRC pentru motorizarea asta, cred ca iese ceva bun din el.. daca inca mai vrei soft, s-ar putea sa te faca sa te reindragostesti de ea si sa n-o mai dai. In alta ordine de idei, ce masina noua targetezi?1 point
-
L.E. am luat cablajul original. ieri a sosit. Urmeaza sa refac traseul si sa pitesc homelink-ul. Voi utiliza suportul original.1 point
-
Salutare. M.am tot gandit de ceva timp sa fac aceasta adaptare pe Octavia (nu exista optiunea disponibila din fabrica). Pe Audi A3 (fosta masina a sotiei) am facut acest retrofit acum 2 ani si era foarte incantata. Pe langa faptul ca scapi de telecomanda portii - pe care uneori nu o gasesc prin masina, si la breloc ma enerveaza sa o tin este foarte "cool" sa optezi pt aceasta varianta. Ce avem nevoie: unitate comanda homelink, unitate emitator (transmite informatia catre usa de garaj) si cablaj. Initial lumina butoanelor era rosie. Am inlocuit-o cu leduri albe. Pt unitatea de comanda am facut o carcasa la prietenul Dimitry din Moscova. (Am atasat poze) Daca modulul de control al usii de garaj nu este compatibil homelink trebuie achizitionat un modul separat. Lista componentelor necesare acestui retrofit: Control unit 8E0 909 511 nu utilizati unitatea cu index A !!! destinatia acestui modul este pentru piata SUA si utilizeaza alte frecvente) Mufa 8E0 971 934 Pin (2x) 000 979 009 Sigiliu silicon (3x) 1C0 972 742 Sigiliu silicon rosu (1x) 3C0 972 841 Control panel 8N0 959 719 Mufa 4B0 971 978 Pini (3x) 000 979 009 Automatizarea portii in cazul meu este Nice. Nu a fost compatibila cu telecomanda homelink si a trebuit sa pun in paralel cu automatizarea portii un modul separat. https://www.shopssl.de/epages/es10567317.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/es10567317/Categories In poze vedeti rezultatul final al operatiunii. Totul este functional 100%.1 point
-
1 point
-
Sigur. Se comanda motorul cu cod 3D0959578C (aprox 30$ pe Ali). Motorul are 7 fire, in loc de 3 cum are cel normal. Trebuie data jos fata de usa, data jos oglinda de pe masina, dezasamblata oglinda, pus motorul, trase firele in mufa oglinzii care intra in calculatorul de usa si le pui pe toate la loc. Motor Mufa oglinda Pin 1 => Pin 3 Pin 2 => Pin 12 Pin 3 => Pin 9 Pin 4 => nu exista Pin 5 => Pin 2 Pin 6 => Pin 5 Pin 7 => Pin 1 Pin 8 => Pin 4 Eu oricum schimb oglinzile cu totul, nu stiu daca as fi facut modificarea asta altfel. Ca activari, probabil trebuie doar bifata optiunea Seat memory AND/OR mirror with memory function installed pe 09 si inca ceva pe calculatorul de usa 52.1 point
-
@Yasminm-am gandit, dar momentan n-am nicio limitare cu ceasurile actuale in ceea ce priveste sistemele pe care vreau sa le pun si mi se par relativ scumpe. Ma mai gandesc, poate dupa ce reusesc sa fac ce mi-am propus :). @ct_actam avut si eu emotii, dar pana la urma a fost ok interventia, m-am mai bucurat putin de vremea buna cu ea deschisa prin oras. Daca ai nevoie de o recomandare, te pot ajuta in privat, sa nu se considere reclama. Multumesc de urari, sa va bucurati si voi de ale voastre multi km fara probleme!1 point
-
@bubu182Felicitari pt masina, nici nu imi pot inchipui cum sunt 380 cp 🥰 Legat de cauciucuri sunt convins ca ai studiat putin situatia si nu te-ai aruncat asa din prima. Legat de cele 3 tipuri de exemplu de mai sus :"don't bother"1 point
-
1 point
-
Se pune, mersi! Am avut si eu surpriza ieri sa scot 20-21 kWh/100 km, mers prin oras. Si mers apasat, deci ma declar multumit.1 point
-
Exact asta am si facut. Cand am ajuns azi cu gandul sa sterg uleiul, am zis sa pun o aeroterma in masina si sa imi gasesc altceva de facut pe la ea, iar la final sa sterg uleiul (3-4 ore). Intre timp, m-am apucat de desfacut tragger ul. Chiar daca nu mi-au venit inca suruburile (au ajuns doar cele de la faruri), am zis ca pot sa completez ulterior cu ce lipseste. Partea buna e ca nu lipseste decat unul singur, parte pasager sus. In rest sta super fix cel nou. Intr-un final am sters si scaunele, doar ca nu a ramas prea multa lumina pentru poze calumea. Rezultatul este multumitor, insa se putea mai bine. Sunt curate, cu aspect mat, dar as fi vrut sa se hidrateze/inmoaie mai mult pielea. Probabil voi repeta operatiunea la vara, cand poate voi incerca si un kit de reparatie cu filler si vopsea pe scaunul de la pasager (aripioara exterioara).1 point
-
Merge super bine cardul. Am testat la kaufland. Si merge perfect. Mi ar plăcea sa fie unul pt toate stațiile asa. Apar in aplicația sa toate detaliile. Abia aștept sa îl folosesc la drum lung.1 point
-
Nu a facut lumea misto de tine cu Nexenurile? Ca eu de 3 ani tot primesc sageti pe subiectul asta... Mi se par senzationale la partea de confort acustic, fapt care pe mine ma intereseaza cel mai tare. Ma bucur ca nu sunt singurul "nebun". Bafta!1 point
-
Mai stergem putin praful.. Multe nu s-au mai intamplat, intre timp am achizitionat un intercooler TurboWorks si adaptat pe prinderile originale, ca dimensiuni este aproximativ dublu fata de stock. S-a simtit la prima talpa de dupa montaj prezenta lui, trage o idee mai liniar masina iar plafonare nu exista nici dupa multe talpi, deci ma declar multumit. Inca nu am masurat-o si nici nu am de gand prea curand din lipsa de timp, insa intr-o accelerare pe o distanta mai lunga VS un M550d F10 ma departam incet de el, eu avand mai multe persoane + bagaje in masina, deci estimez undeva la 380cp + Fiindca vine iarna si cauciucurile vechi Dunlop faceau un zgomot infernal (desi aveau cam 6mm pe ele...) le-am schimbat cu unele "de buget", Nexen Winguard Sport 2, de care sunt extrem de multumit. Foarte silentioase, confort sporit, aderenta pe uscat si ud buna (inca nu am testat pe zapada dar probabil se comporta ok si acolo). Singurul dezavantaj este faptul ca au peretele moale si avand balon mare (235 45 19) la manevre gen stanga dreapta scurt directia devine mai elastica, parca are un delay. Desigur, nu sunt cauciucuri de circuit ci de iarna.. si consider ca isi fac treaba de minune, le-as incadra lejer la medii spre premium la cum se prezinta. In rest.. apa paie si bataie.. astept un dosar pe casco sa se concretizeze ca sa schimb parbrizul fiindca am luat o piatra in el + masca fata fiindca e sablata de pietre, ambele operatiuni le voi face in reprezentanta Midocar Vitan. Zi faina !1 point
-
Mhm, da, da... asa zic toți mai putin cei care au bitdi. @Yasmin sa te bucuri de mașină.1 point
-
Disponibile harti noi: Discover Media MIB2 AS 2021 1520 Discover PRO MIB1/2 2021 P1891 point
-
Unde scrie? Cine ți-a zis. Toate vag diesel cu filtru particule, subtiaza uleiul si apare dilutie cu motorina. Vezi pe oilclub si pe tdiclub analize de ulei comentate si vei înțelege1 point
-
Motorina se strecoara pe langa segmenti in timpul post injectiei (mers in oras pe distante scurte)1 point
-
Nu te stresa, aia nu e imbatranire, e socul la stres al materialului, (microfisuri de suprafata) prea moale de pe banda de rulare, sunt garantate de fabricant 8 ani. O sa vezi chestia asta si dupa 2 ani de la folosire, asta nu inseamna ca e depasit materialul, e inca moale profilul stai linistit, preferi sa fie lucios si tare ca plasticul cum sunt la cele chinezesti low cost.1 point
-
Trebuie sa invat sa conduc masina asta, deoarece eu sub 18kwh nu am scos pana acum.1 point
-
A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am intrat in cautari de cauciucuri de iarna si sa vedem ce si cum deocamdata sunt 3 pretendenti Pirelli P Zero Winter, Michelin Pilot Alpin 5, Nokian WR A4 si s-a decis ca jantele rotor sa ramana pe vara si cele MTM pe iarna conform publicului Va las cu cateva poze de astazi cu tema de toamna si ne auzim dupa MTM1 point
-
La un capat al racitorului pui un manometru . La celalalt capat o valva de sens prin care bagi 1 bar . lasi sub presiune 1-2 ore si daca nu scade ...problema e in slta parte. Garnitura de chiulasa arsa NU inseamna neaparat ca se amesteca lichidele sau ca da antigelul afara . Fa un test de co2 Iti recomand sa mergi la un service/mecanic specializat pe motoarele astea ,altfel ...ai toate sansele sa-l macelaresti1 point
-
Privitor la intervalul de inlocuire a uleiului la o masina noua exista diferite practici in functie de mentalitatea proprietarului, mai bine zis cat de mult ii pasa de masina, cat are de gand sa o tina, etc. O practica tot mai raspandita in Germania, mai ales printre pasionati, este a se face reviziile oficiale la reprezentanta exact la intervalul stabilit de producator, respectiv 30 000 km sau 2 ani, dar intre aceste revizii se mai face un schimb de ulei sau chiar doua in alte parti sau in regie proprie, folosind bineinteles aceleasi consumabile originale. Personal cred ca este o varianta de luat in calcul si spun asta pentru ca si eu sunt preocupat de intretinerea cat mai corecta a unei masini, indiferent de valoarea ei.1 point
-
Regula de "aur" e la maxim 10 000 km daca mergi mult in oras sau 15 000 km daca mergi prepondernet in afara. Intervalul exact se poate determine prin testare in laborator a uleiul uzat pentru ca depinde mult de condtitiile de exploatare, dar daca urmezi regula de "aur" ar trebui sa fie bine.1 point
-
Motoarele cu DPF exploatate in regim preponderent urban pot ajunge si la o contaminare cu 10% a uleiului cu motorina la 10 000 - 15 000 km. La un calcul simplu al capacitatii de 5L ulei => 0.5 L de motorina in el. Daca vrei sa iti bat joc de masina continua sa faci revezii la 22 000 km, oricum din start ai facut o alegere gresita daca mergi cu diesel 70% din timp in oras.1 point
-
In regim urban uleiul consumat se “copleteaza” cu motorina de la regenerari.1 point
-
Există originală și mai ieftină, pe la 1000 ron, însă operațiunile complexe sunt limitate la 3 serii de șasiu. Pentru un utilizator “casnic” e perfectă. HEX-V2 Enthusiast: https://store.ross-tech.com/shop/vchv2_ent/1 point
-
Ca sa iti faci idee: -originala costa peste 2500 ron -clona pana in 500 ron si aici putem incheia discutia.1 point
-
Urmareste cum functioneaza o linie de productie https://www.youtube.com/results?search_query=golf+7+production poti sa cauti aproape orice masina pe YouTube prin cautarea "Producator production" Ca sa intelegi cum functioneaza un flux de la A la Z. Unele sunt foarte bine documentate. Sa nu crezi ca un producator investe o suma de ordinul milioanelor intr-o linie de productie paralela dedicata Europei de Est si oameni mai putini calificati la QC. Au fost zeci de modele de la diversi cu producatori de-alungul timpului care au avut fel si fel de probleme optice (imbinari, chedere, bari de protectie ce nu se aliniau, samd.) Nu toate reperele sunt fabricate de acelasi producator, pot exista diferente de calitate pentru aceeasi piesa, fie ca vorbim de materia prima din care se confectioneaza usa direct in fabrica VW, fie ca vorbim de o lampa care are chiar 2-3 producatori (Hella, Valeo, Bosch, etc) Daca produsul se califica in cotele cerute de producator, e ok, nu vor fi toate 100% identice, si cele mai fine repere au tolerante acceptate. Sa nu crezi ca atunci cand pe linia de productie intra la echipat o masina pentru Romania, angajatii isi arunca o tigara in coltul gurii si zic "da-o incolo pe asta ca e pentru romani". Sper sa iasa mitul asta din cap romanilor in timp, odata cu faza "m-a tras curentul".1 point
-
-1 points
-
depinde de multi factori: B/D, depinde de locatie, depinde de cum esti obisnuit de la masina dinainte. eu am 13.8 pe 3500km, 90% facuti in B (imi place mai mult, plus ca hartile dupa care se ia Dul au unele erori, gen drumuri vechi, intersectii vechi --> limitari de viteza aiurea), dar si mers sportiv cand am ocazia. te vei obisnui in timp. daca vrei ceva rapid sunt scoli de pilotaj unde te invata sa conduci defensiv si ajuta. eu le recomand oricum, pt orice conducator auto.-1 points
-
@n1k0nenA nu se compara km de rulare pe autostrazi in afara tarii cu numarul de ore in trafic cu accelerari si decelerari din tara noastra, orice motor de nou are tratament chimic low friction pe partile interne (mama ce misto se aude motorul cand este nou... uite-l cum toarce) care incepe sa se diminueze dupa o folosire normala fix la iesirea din garantie in general 2-3ani sau 100kkm unde ansamblul incepe usor sa devina putin mai galagios cu fel de vibratii suspecte (multe parti in miscare care nu mai sunt stranse ca in prima zi... multi dintre voi don't give a shit pentru ca nu orcine isi permite lucru nou) recomandat daca vrei sa ti masina este ca la fiecare 4ani sau 60kkm sa inlocuiesti tot ce inseamna curele exterioare distributie si accesorii verificare joc ax pompa apa si inlocuire role. Sau inlocuire motor... inca sunt pe stoc nou-noute care isi asteapta clientii naivi.-1 points
-
-1 points
-
@adrian001 omul a intrebat daca sau nu sa faca distributia la masina pentru ca el crede ca sa facut, posibil sa nu, Nu e asa de greu sa asculti un motor daca incepe sa se dezmembreze singur la pornire! Vrei sa afli daca distributia este facuta, simplu, uitate la suruburile de la suportul din dreapta motor daca sau desfacut (nu se pot inlocuii fara semne) si restul suruburilor ce se afla langa capacul de distributie ( daca totul este intact nu s-a facut nici un fel de operatiune de inlocuit role si curele) Vrei sa afli daca kilometrajul sa fie corect la masina ( grupul VAG) simplu, verifici bateria sa fie originala, nu problema mare! Bateriile originale VAG au cip BEMcode care inregistreaza atat managementul de defecte electronice (coduri de eroare) cat si cel mai important kilometrajul real al masinii....-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00