Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2020 în toate secţiunile
-
@cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"13 points
-
Salutare, Haide sa va prezint si eu noua achizitie si cum am ajuns la ea.(warning long post ahead) Este a 2-a masina prezentata pe acest forum dupa un Golf V si in total a 3-a masina VAG pe care o detin : VW Golf 5,Audi A6 C6 Fl(Sedan...🤔), Skoda Kodiaq. Am mai avut alte masini si inca mai avem altele( a sotiei) insa sunt din alta marca si nu merita mentionate :))) Desi Golful a avut topic dedicat nu am mai postat update-uri pe el din pricina job-ului,Golful a devenit masina de oras pt sotie si eu am inceput un job unde faceam naveta aprox 140km zilnic(foloseam Ford Fiesta 1.6 tdci). In toamna 2016 Am achizitionat Audi-ul si am vandut Golful. Toate bune si frumoase nu pot sa zic ca am avut probleme cu Audi-ul de nici o natura(a trebuit sa schimb multe lucruri la el,dar erau consumabile specifice varstei si km-lor). In 2019 toamna a aparut un pitic care a zis : "Haide sa schimba Audi cu alta masina",drept urmare a fost postat la vanzare la 1 pret decent (pt o masina intretinuta cu full istoric) dupa aproximativ 2 luni de zile in care am primit strict oferte de schimburi am renuntat complet la ideea si a ramas la noi. In Iulie 2020 acelasi pitic se trezeste la viata si zice haide sa incercam sa o schimbam.Bun zis si facut curatam masina,poze prospete facem anuntul ,la aproximativ 1 saptamana de la publicarea anuntului masina s-a vandut la pret corect atat pt mine cat si pt proprietar. Acum 50% din pitic statea linistit ca masina s-a vandut,dar cealalta jumatate a piticului zicea Skoda Superb Combi 4x4 sau Audi A6 C7 Combi( singurul lucru care il uram si la Audi a fost ca e sedan 🤣) Si incepem discutiile/negocierile cu CFO-ul familiei (A se citi Sotia) pentru buget disponibil dorinte de dotari ...etc desi nu eram fixati pe 1 model anume. Stiam de existenta Kodiaq-ului insa tot ce am vazut pana in acel moment au fost Ambition chele cu "lava blue" (nu ma atrageau vizual cu absolut nimic) Trec cateva zile si zice sotia:"Am trecut pe langa o Skoda asa frumoasa ceva SUV de la ei ,e masina frumoasa dar culoare urata(era Kodiaq Sportline cu jante pe 20 in Gri Steel) ". Mie imi place, piticul din cap era oarecum satisfacut(cred ca era bulversat si el de faptul ca e SUV ). Sun la reprezentanta programez un test drive cu un Kodiaq 2.0 tdi 190 cp Scout.Ajungem acolo (Sofer-ul si CFO-ul 😆 ). La interior imi placea foarte mult insa exterior-ul nu mi-a placut (nu ma atrageau elementele specifice de Scout de pe spoilere) CFO-ul era si el placut surprins de interior insa exteriorul nu avea acel "je ne sais quoi", tot cu gandul la Sportline eram amandoi. Facem TD,raman placut surprins de handling-ul masinii pt un SUV dupa care mergem pentru ofertare inauntru. Dealer-ul ne-a spus ca incepand cu kw33 se va face update la MJ21 si ca incepand cu 01.09.20 se v-a putea comanda motorul de 2.0 TDI 200ps.Am primit ofertele si am mers acasa.Le-am studiat putin ofertele si CFO-ul drops the bomb :" Daca ne luam masina noua , asta vreau :"Skoda Kodiaq Negru pana in bugetul acesta de 35k sa ne incadram(maxim)." Pentru mine ca sofer asta era un fel de avansare la post de Junior CFO(trebuie sa decizi ce iti place mai mult,ce sa tai ,ce sa adaugi) mai discuta din cand in cand sa marim bugetul,cand toti taie pe pandemie.....greu job am avut,mult overtime neplatit,putine ore de somn....greu a fost.) Am inceput sa discut cu mai multi dealeri din tara pentru oferte,urmand ca daca ajungem la 1 agreement de pret in momentul in care apare motorul cel nou de 200 ps pur si simplu se mareste oferta veche cu increase-ul facut de acest change. Dupa ce am comparat ofertele primite de la diversi dealeri din tara pe Style si pe Sportline am facut board meeting cu CFO-ul si am decis din cauza pretului ca vom ramane pe Style. Dupa aproximativ 2 saptamani am fost contactat de dealeri ca incepand cu data de 24.09 se poate comanda noul motor de 200ps. Am cerut oferte actualizate la toti dealeri cu care discutasem anterior si in data de 28.09.2020 The Black Skodiaq was ordered. And the waiting time started. Saptamana initiala de livrare a fost kw49, urmata apoi de 1 update cu sfarsit de kw47 si in final masina a fost livrata Vineri in 13.11.20 la 6 saptamani si 4 zile de la comanda. Si acum sa dam cateva detalii despre The Black Skodiaq: La baza este Style 4x4 2.0tdi 200ps DSG cu urmatoarele dotari aditionale : -Area View si pachet Led exterior -Bare longitudinale plafon de culoare argintie -Carlig remorcare rabatabil -Cheie suplimentara cu telecomanda -Driving Mode Selection (Hill Hold COntrol cu functia offroad) -Duze stropitoare parbriz incalzite -Family Pack -Fara inscriptionare model -Incalzire stationara cu telecomanda -Intelligent Light Assistant -Oglinda retrovizoare cu port separat de USB-C -Parbriz incalzit si senzor de ploaie -Parking Assistant -Pedalier sport -Pregatire telefon cu Bluetooth -Roata de rezerva dimensiuni reduse -Scaune fata/spate incalzite -Servici Online Skoda -Sistem Amundsen -Sistem rabatare bacheta spate -Sound System Canton -tapiterie textil/piele -VIrtual Cockpit -Volan sport multifunctional -Vopsea black magic pearlescent -Jante aliaj Elbrus 7jx18 Aditional a mai primit deja: -Tunel median cauciuc -Presuri cauciuc originale -Pedalier sport (foot rest-ul) -Cauciucuri Iarna 235/55/18 Barum Polaris 5 Ce imi place deja foarte mult din dotarile care sunt disponibile :AA wireless(nu avem masini asa noi care sa stie de Android Auto), Skoda Connect(Si faptul ca pot sa comand de pe telefon Auxilary Heating),Wireless Charging pt telefon,Virtual Cockpit, Area View-ul si perdelutele spate . Ce mi-ar fi placut sa aibe : -la fel ca si la Octavia 4 ,pentru scaunele spate in loc de priza de 12V sa se fii pus 2 mufe USB.Stiu se putea achizitiona separat optiunea pentru charging cu tot cu priza normala pana la 150W -Pachet Sportline exterior 😂😂 Planuri pe 2020: -Achizitie de OBD11 -Rezolvare Canton ca si colegul @yanq. -sunt in dubii daca e necesar sa achizitionez setul de 3 plase sau nu... -Tavita portbagaj Planuri pe 2021: Achizitia de jante pe 19 si anvelope pentru vara. Imi plac mult cele R-line de pe tiguan 1(Savannah) dar mai e mult pana atunci.4 points
-
Exact asta am si facut. Cand am ajuns azi cu gandul sa sterg uleiul, am zis sa pun o aeroterma in masina si sa imi gasesc altceva de facut pe la ea, iar la final sa sterg uleiul (3-4 ore). Intre timp, m-am apucat de desfacut tragger ul. Chiar daca nu mi-au venit inca suruburile (au ajuns doar cele de la faruri), am zis ca pot sa completez ulterior cu ce lipseste. Partea buna e ca nu lipseste decat unul singur, parte pasager sus. In rest sta super fix cel nou. Intr-un final am sters si scaunele, doar ca nu a ramas prea multa lumina pentru poze calumea. Rezultatul este multumitor, insa se putea mai bine. Sunt curate, cu aspect mat, dar as fi vrut sa se hidrateze/inmoaie mai mult pielea. Probabil voi repeta operatiunea la vara, cand poate voi incerca si un kit de reparatie cu filler si vopsea pe scaunul de la pasager (aripioara exterioara).4 points
-
Mai stergem putin praful.. Multe nu s-au mai intamplat, intre timp am achizitionat un intercooler TurboWorks si adaptat pe prinderile originale, ca dimensiuni este aproximativ dublu fata de stock. S-a simtit la prima talpa de dupa montaj prezenta lui, trage o idee mai liniar masina iar plafonare nu exista nici dupa multe talpi, deci ma declar multumit. Inca nu am masurat-o si nici nu am de gand prea curand din lipsa de timp, insa intr-o accelerare pe o distanta mai lunga VS un M550d F10 ma departam incet de el, eu avand mai multe persoane + bagaje in masina, deci estimez undeva la 380cp + Fiindca vine iarna si cauciucurile vechi Dunlop faceau un zgomot infernal (desi aveau cam 6mm pe ele...) le-am schimbat cu unele "de buget", Nexen Winguard Sport 2, de care sunt extrem de multumit. Foarte silentioase, confort sporit, aderenta pe uscat si ud buna (inca nu am testat pe zapada dar probabil se comporta ok si acolo). Singurul dezavantaj este faptul ca au peretele moale si avand balon mare (235 45 19) la manevre gen stanga dreapta scurt directia devine mai elastica, parca are un delay. Desigur, nu sunt cauciucuri de circuit ci de iarna.. si consider ca isi fac treaba de minune, le-as incadra lejer la medii spre premium la cum se prezinta. In rest.. apa paie si bataie.. astept un dosar pe casco sa se concretizeze ca sa schimb parbrizul fiindca am luat o piatra in el + masca fata fiindca e sablata de pietre, ambele operatiuni le voi face in reprezentanta Midocar Vitan. Zi faina !4 points
-
Acum ca vine iarna si trebuie puse rotile de iarna, mi-am adus aminte ca am schimbat intre timp si jantele de vara cu unele acelasi model dar alt offset. Inainte aveam Segment 19" 9J ET52, acum am Segment 19" 9J ET33. Jantele noi sunt mai concave si vin mai in exterior cu 19mm. Mult mai bine estetic. Mai jos puteti vedea diferentele dintre cele doua configuratii4 points
-
@bubu182 Cică multe nu s-au intamplat... doar s-a umflat intercoolerul de "doo" ori... desigur peste noapte, stând singur, in parcare. Cei 380cp sună extrem de bine. Ai dreptate la ultima ta postare, o opinie contrara tot iei de undeva, dar mai bine ceva nou decat ceva de 6 ani. Totusi, profit ca sa tachinez doi useri deodată, nexen de la ce vine? De la nexam aderență? 😛 Sa le învârți sănătos, zăpadă sa fie, anul trecut la mine in zonă nu am văzut. p.s. nu am nimic cu nexen, fiecare alege ce vrea.3 points
-
Ei si iata ca au venit cauciucurile de iarna. Am mers pe NOKIAN WR A4 aprobate TÜV 255/35 R19. Sunt fabricate in Finlanda si sunt super pana acum. Am pus deja 100km cu ele intr-o zi Oficial vineri sunt programat si la MTM de dimineata vom face cutia si dupa ecu daca mai ramane timp daca nu, luni 🤩3 points
-
Mhm, da, da... asa zic toți mai putin cei care au bitdi. @Yasmin sa te bucuri de mașină.3 points
-
Salutare tuturor! Dupa ce am rasfoit cateva topic-uri pe acest forum, pentru a avea un jurnal cu toate modificarile aduse, pentru a-i ajuta pe altii cu idei si pentru a primi la randu-mi sfaturi si recomandari, am decis sa imi prezint si eu masina - un VW Passat B7 Break, motorizare 2.0 TDI CFGC, 177HP, culoare mocca brown. Nu este primul VAG pe care il detin, insa este primul diesel. Ca dotari: faruri bixenon (a fost un must la cautare), senzori parcare fata-spate (fara park-assist), parbriz incalzit, camera sign assist, trapa panoramica, portbagaj electric si cam atat care merita menionat. Am parcurs in jur de 6000km, cu un consum mixt de 8l/100km de cand o detin, de prin luna septembrie, si per total sunt multumit, desi cand ma uit in jur, la alte B7, parca as vrea mai mult. Asta a fost poate si greseala mea, ca n-am mai asteptat sa caut unul mai bine dotat, dar pas cu pas ajungem unde trebuie :). Primul pas a fost sa schimb culisele (cod 1K9898738B) de la panorama, trapa nu functiona si stiam de defect la momentul achizitiei. Cu ajutorul unui prieten am activat cu VCDS urmatoarele: - lane assist si high beam assist pe camera de sign assist; - coming home/leaving home pe proiectoare, in loc de faza scurta cum era by default; - activare functie refuel quantity; - activare extended range pe climatronic 16-29,5 grade celsius, by default intervalul era 18-26; - DRL off la activare semnalizare. Am dezactivat si start-stop din VCDS, dar intre timp am achizitionat de pe ebay un modul start-stop memory, care retine valoarea butonului de start-stop la oprirea motorului (daca e oprit in timpul functionarii, la urmatoarea pornire ramane tot oprit) si am reactivat functia din VCDS. La autoscan am descoperit ca aveam eroare pe caseta de directie (03375 - Steering Motor, 003 - Mechanical Failure - MIL ON), din nou greseala mea ca am cumparat masina fara sa-i fac macar o scanare cu VCDS. Caseta era debifata de pe CAN si nu aveam nicio eroare in bord. Am rezolvat problema cu o caseta de directie din dezmembrari. Pentru a scapa de cablurile din masina, am legat camera de bord direct in panoul de sigurante cu un modul 12v-5v si un suport de siguranta pus in locul sigurantei de bricheta (care are curent doar la contact). Urmeaza: - retrofit la side assist si oglinzi cu rabatare electrica - am luat radarele si oglinzile complete de pe aceeasi masina de pe care am luat caseta de directie, astept semnalizarile dinamice din China sa reasamblez oglinzile, pe oglinda din dreapta am pus si motor pentru mirror down (cod 3D0959578C); - retrofit la ACC - inca sunt in proces de achizitie piese; - retrofit la senzori presiune roti si modul presiune roti, cu afisarea valorii presiunii in MFD (senzorii sunt achizitionati, urmeaza modulul si montajul, pe rotile de vara cel mai probabil); - nu sunt inca hotarat daca merita park assist (PLA 2.0 sau PLA 2.5). Atasez poze cu tot ce am facut pana acum, astept si alte recomandari si va stau la dispozitie daca aveti intrebari.2 points
-
Merci @ct_act, si eu astept zapada din mai multe motive @tudy_cnu si eu sunt de aceeasi parere, intradevar primesc intrebari de la diverse persoane despre cauciucuri de care nu am auzit in viata mea... ma astept curand sa apara cauciucuri Aro sau Winny .. brandurile alea de le gasesti in Cora/Metro care fac orice de la carnati si bauturi pana la servetele si electrocasnice Anyway, sa incetam cu discutia de cauciucuri fiindca presimt ca mi-o iau2 points
-
Nu a facut lumea misto de tine cu Nexenurile? Ca eu de 3 ani tot primesc sageti pe subiectul asta... Mi se par senzationale la partea de confort acustic, fapt care pe mine ma intereseaza cel mai tare. Ma bucur ca nu sunt singurul "nebun". Bafta!2 points
-
2 points
-
@yo3icw Dar are rost sa faci experimente cu alte lichide pentru o diferenta de bani de shaworma?2 points
-
Nu am mai postat de ceva vreme cu privire la mașina. Timp scurt, bebe, probleme de sănătate. Mașina a primit schimbul de ulei Liqui Moly, schimbat garnituri injectoare și capacele care vin la injectoare, discuri și plăcute noi pe spate. Asta pe partea tehnică. Ca modificari aduse: Volan 3 spițe cu padele retapitat, selector viteze de pe A7, eleron copie ABT portbagaj, debadged siglă spate(avea cromul sărit), anvelope 255/35/19 noi, modul bluetooth audio streaming, buton joystick și volum in negru lucios, siguranțe etrieri fata ATE cu tăbliță mai mare și colantat cu text. Urmează vopsire trimuri și consola in piano black. Mi-ar placea centuri de culoarea roșie. Și pentru liniștea mea, un retrofit la pompa CP3.2 points
-
Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!1 point
-
Salut, Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max. Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras. Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare. Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la Max astfel: Travel Assist e priceless, in trafic bara la bara, masina stie ce are de facut si soferul doar o supravegheaza. Daca se sta pe loc o periada mai mare, trebuie atinsa putin acceleratia ca sa plece. Side Assist, chiar semnalizeaza fara a exagera masinile din unghiul mort. Plafonul panoramic, este ceva nou pentru mine, dar ii ofera un sentiment de spatiu si lumina interiorului. Head Up display ofera toate informatiile necesare despre sistemele de asistenta, viteza, limita de viteza cat si navigatie incat nu mai ai nevoie sa te uiti in bord. In rest despre masina, conducand un Golf MK7 pentru ultimii 7 ani jumatate, cele mai mari diferente sunt: Este impresionant unghiul de bracaj si felul in care poti face o intoarcere completa intr-un spatiu foarte mic. Se misca foarte bine in trafic dar si pana la viteze de autostrada. Atrage atentia in trafic si am primit cuvinte de lauda pentru masina in parcari. Despre incarcare si autonomie, e putin cam devreme sa am o parere completa, acasa de la 220V se incarca cu ~11km/h iar de la statiile publice de 22kw din care poate sa traga 11kw se incarca cu ~61km/h. De exemplu la 65% baterie autonomia este de 263km. Cateva poze cu masina: Multumiri lui @mastermox si lui Catalin pentru tot procesul de vanzare. Dupa 7 ani jumatate revenind tot la PBV1 pentru masina, Bogdan fiind implicat si la achizitia mai sus amintitului Golf.1 point
-
Nu e problema de infrastructura, cat de fauna care populeaza. ACC-ul si setat cu distanta minima pastreaza o distanta de siguranta care pt bizoni se intelege ca pot sa forteze sa intre in fata. Apoi ACC-ul franeaza ca sa readuca acea distanta si te poti trezi cu cineva neatent din spate. In sine e foarte relaxant la drum lung, chiar si pe DN-uri.1 point
-
1 point
-
Bună! În rândurile următoare vă voi spune povestea noului membru al familiei noastre: un Audi A2 1.2TDI 3L după ce am avut în trecut un alt A2 1.4TDI - AMF (75HP). Principalul motiv pentru care au mers a fost caroseria completă din aluminiu - Audi Space Frame pe care o are această mașină. Ne-am dorit un Lupo 3L sau un A2 1.2TDI de când ne-am îndrăgostit de aceste mașini mici de oraș. Luna trecută am avut șansa de a face o schimbare cu 1.4TDI A2 - cu noul (pentru noi) 1.2TDI A2. Mașina a fost recent importată. Este un an model 2004, cu proiectoare și scaune încălzite ca opțiuni principale. Este echipat cu aer condiționat și servodirecție. În opinia mea, peste câțiva ani, aceste mașini vor deveni un clasic, au fost produse într-o cantitate limitată și au fost supra-proiectate, înainte de timpul lor. Deși nu este mașina mea, mama o va conduce cel mai mult, îmi va plăcea să o mai iau la plimbare de fiecare dată când trec pe acasă. Plănuim să păstrăm această mașină pentru o perioadă lungă de timp în familia noastră și să ne bucurăm de costul redus al conducerii. : D Iată câteva imagini: https://imgur.com/a/XECkFGH1 point
-
Cu drag ! Astept cu interes si alte poze, si un personal best consumption. Chiar sunt curios cat poti scoate cu acest A2. Spor !1 point
-
@ct_actA zis cineva ceva de BiTDI? Foarte frumoasa masina si descrierea. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Cred ca merita niste jante mai mari la vara, astea chiar par mici1 point
-
De la ~35k la peste 50k cat e ( scuze... a fost ) un BITDI, e diferenta foarte mare, poate de aia "nu merita". In rest, din orice alt punct de vedere, merita cu varf si indesat! @Yasmin frumoasa jucaria! Sa va bucurati de ea!1 point
-
Pe așa mașina ar fi pacat sa nu faci demersuri pentru activare pACC. TJA si Emergency assist le ai active? Pentru lumina suplimentara cand ai hayonul deschis este o codare sa iti aprinda leduri din stopurile spate. Foarte utila cand parchezi in locuri intunecate si ai nevoie de acces la portbagaj.1 point
-
Salutare, nu o am de multe zile dar am plecat la munte cu familia si am fost cam negru pe ea . Nu s-a mai descuiat , apoi pe autostrada tempomatul nu se activa ACC la fel ....asa ca am mers la picior pana pe la Fetesti. Dupa toaleta celor mici ... hopa si-au revenit. Toate au coincis si cu nefunctionarea microfonului prin bluetooth timp in care eram nervos ca nu se dezactiva steering wheel heater din prima pagina de clima; am reusit in cele din urma din pagina clasica . Era sa uit Incepuse si ploaia si asa am aflat ca stergatoarele nu au functia auto desi in ce am primit de la vanzari trebuiau sa fie incluse(Eu am cea mai saraca versiune) Stie cineva nu merg la mine sau nu sunt incluse?? Oricum masina a compensat la celelalte capitole cu varf si indesat. Autostrada 130km/h apoi Dn cu 70-120km/h Asteptat 1h la filtru COVID ajuns la Ploiesti cu masina 3adulti 2 copii zacusca bagaje ...bio alimente ... ca la romani:) cu 6% deci cam 300KM autonomia ceea ce ma face multumit pt ca am un mers sportiv iar masina a fost incarcara. (presiune pneuri 2.6F cu 2.75S)( Scuze pt putinul Oftopic dar asa este corect sa nu extrag problemele din context1 point
-
Felicitări pentru achiziție! Și eu ca fost posesor de Lupo 3L am “salivat” mereu la dotările unui Audi A2 3L. Audi a venit mereu cu dotari extra peste ceea ce oferea un Vw Lupo 3L random, lasand la o parte cutia robotizată, care de altfel face toți banii, nu avea nimic deosebit. As lua și acum un Lupo 3L sau A2 dacă ar trebui sa fac naveta constant minim 50 de km. Am reușit un personal best de 2,8 litri / 100 km, deci se poate in cazul tău cu ceva dotari in portofoliu se va mai ridica ușor consumul daaar nu cu mult. Fun fact : Audi nu și-a scos niciodată banii cu acest A2 de aceea a și renunțat la producție. Extrapolând, este o mașina actuala și in 2020 și dacă ar fi avut norme de poluare decente nici acum nu ar fi renunțat europenii la ele. Sa o folosiți km mulți fără probleme ! P.S. Sa cauți in aria de prestări servicii ca era un băiat Lucian din Iasi care făcea numai 3L-uri. Atenție mare deoarece nu e o mașina pentru orice “meșter” !1 point
-
1 point
-
Disponibile harti noi: Discover Media MIB2 AS 2021 1520 Discover PRO MIB1/2 2021 P1891 point
-
Misto masina, am condus si eu una, era cea mai dotata, sportline cu biTDI 240cp Cutia DSG mi s-a parut ca are un lag maricel (apesi acceleratia si dupa o asteptare lunga se intampla ceva, dupa ce sare din treapta 6 in treapta 3). Practic nu prea parea ca ar merita acel biTDI. Rotile de 20inch iar mi se par overkill. Insa in rest masina e superba, nu mai ai treaba cu gropi borduri... trece peste orice intr-o liniste neasteptata. Parbrizul incalzit e util asa si asa (nu l-am folosit mai deloc in final), in schimb e enorm de scump mai ales daca e varianta cu depunerea aia de argint (nu cu firicele). Scaune ventilate ar fi utile, dar cred ca nu se pot comanda decat pe Superb Barum e o optiune f de buget, daca treci la roti de 19 vor fi si mai scumpe. Pt cei ca mine care nu stiu ce e Area View:1 point
-
1 point
-
Sa o plimbi cu placere! Legat de OBD11 azi am incercat cateva codari pe masina mea , majoritatea din sectiunea One-click / Apps (nu stiu cum se numeste exact sectiunea) nu sunt disponibile .1 point
-
Ca si sfat, codeaza deplierea la pornirea motorului, nu la deschiderea usii. Cel putin pe timp de iarna, sa nu ai surprize cand intri dupa raclata sau degivrant. My 2 cents.1 point
-
Ezitam, asa este, mai ales avand in vedere ca nu mai am acei ~40km/zi pe timp de WFH. Senzatia sa te urci in masina incalzita dupa ce am activat incalzirea cu cateva minute inainte, mai ales cand masina e in priza si nu pierzi din range e priceless.1 point
-
@quze +1. Mie personal imi place mai mult cum sta masina cu Rotor 19" decat cele Mtm1 point
-
Salutare, sa o stapanesti sanatos si fara probleme! Nu mi se pare ca jantele MTM o pun in evidenta cum trebuie dar bineinteles, este vorba de gustul fiecaruia. Spor la tot ce vrei sa ii faci pe viitor!1 point
-
Pentru ca am revenit la iPhone si parca mi s-a luat sa tin telefonul in suportul magnetic din grila, am zis sa imi mai calmez piticul si sa adaug ceva nou. Soo... am instalat modul de CarPlay (pe langa Apple CarPlay si Android Auto suporta si altele cum ar fi compatbilitate hdmi - deci pot rula orice stick cu netflix, hbo, youtube etc, usb stick cu playback de filme/muzica etc). Instalarea a durat cam 2 ore, mai mult am stat sa aranjez cablurile ca sa intre totul la loc si sa am un wire management bun. E misto ca pot sa tin waze-ul sau apple music / spotify pe ecran, si am si album art mare frumos, de asemenea pot sa tin si split screen apple maps + muzica, din pacate in split screen nu functioneaza inca waze (aparent google nu vrea sa implementeze suport pentru CarPlay split screen.. alte aplicatii de gps suporta.. meh) In rest... nu am mare activitate, planuri sunt multe dar timpul liber nu prea exista1 point
-
Nu iti recomand AM, nu stii cum etanseizeaza si nici cum se comporta in timp. Nu merita deranjul AM ptr apx. 100 lei. My 2 cents1 point
-
Multumesc pentru raspuns, insa ma vad nevoit, pentru a stabili clar cum stau lucrurile, sa spun ca in cei 9 ani de când am masina nu am spalat niciodata plafonul, nu l-am sters cu nimic si nu am intervenit asupra lui nicicum. Inaintea mea masina a fost folosita inca 2,5 ani in Germania, insa mi-e greu sa cred ca si daca au spalat ei plafonul cumva in Germania, apoi abia dupa 9 ani a inceput sa se dezlipeasca. Prin asta vreau sa spun ca nu sunt de parere ca numai spalarea plafonului poate duce la acest efect ci poate si imbatrânirea acelui burete dintre palfon si pânza. Oricum asta nu ma ajuta prea mult, ci doar daca as primi o recomandare ferma catre un meserias bun care sa poata face un lucru bun. Deocamdata fiindca lucrurile nu stau inca asa de rau, portiunile dezlipite nefiind inca foarte mari, stau in stand-by si sondez terenul. In alta ordine de idei, am gasit un atelier la intersectia Calea Rahovei cu str. Odoarei (se spune ca ar fi cei mai buni din Bucuresti), unde meseriasul mi-a spus ca imi recomanda materialul "pe pâsla" si mi-a dat o bucatica ca sa o compar la culoare si textura cu originalul. Culoare si textura ar fi destul de apropiate (oricum nu-s extraordinar de pretentios), insa nu mi-e clar daca intre material si plafon se mai pune acea pâsla sau materialul propriu-zis se lipeste direct pe plafon. Materialul propriu-zis este destul de subtire. Am mai fost la un atelier pe Calea Vitan, unde am vazut o lucrare care mi-a placut la o Bora, tapiterie plafon si stâlpi. Aici se lucreaza numai cu material din acela cu burete pe o parte. Oare este destul de rezistent acest burete ca sa tina macar 10 ani? Daca mai aveti sfaturi, le primesc cu toata placerea. Multumesc anticipat.1 point
-
1 point
-
Mobil 1 ESP 5w30 , atentie nu ESP formula , aceeasi motorizare detin si eu , masina cu 52000 km , fara consum de ulei , referitor la spusele prietenului nostru rafa6, ca motoarele 1.6 16 v , consuma ulei , nu nu consuma ulei , posibil sa consume ulei exemplarele care nu au avut bune tratamente , sant destule pe piata , recunoscute ca si consumatoare de ulei sant motoarele 1.4 , cu respect0 points
-
Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu oamenii care-si iau electrice...insa nu stiu cum dracu se face dar toate masinile astea mai noi arata ca niste pokemoni. Sa o stapanesti sanatos!0 points
-
Pune Total Quartz 9000 5w40,e la fel de gros ca Addinol care nu se gaseste la noi mereu de cumparat Total il găsești pe toate drumurile.-1 points
-
nu mai vorbiti de alte motoare, am tot vazut asta pe forum despre 1.4, aspiratul 16v din semnatura nu consuma deloc. si asta cu shell 0w-30.-1 points
-
Este posibil sa aveti in mana un exemplar care nu are aceasta problema , oricum sant multe exemplare de 1,4 care au aceasta problema , unele chiar de la iesirea pe poarta fabricii , se pare ca santeti norocos-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00