Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2020 în toate secţiunile
-
Salutare, Haide sa va prezint si eu noua achizitie si cum am ajuns la ea.(warning long post ahead) Este a 2-a masina prezentata pe acest forum dupa un Golf V si in total a 3-a masina VAG pe care o detin : VW Golf 5,Audi A6 C6 Fl(Sedan...🤔), Skoda Kodiaq. Am mai avut alte masini si inca mai avem altele( a sotiei) insa sunt din alta marca si nu merita mentionate :))) Desi Golful a avut topic dedicat nu am mai postat update-uri pe el din pricina job-ului,Golful a devenit masina de oras pt sotie si eu am inceput un job unde faceam naveta aprox 140km zilnic(foloseam Ford Fiesta 1.6 tdci). In toamna 2016 Am achizitionat Audi-ul si am vandut Golful. Toate bune si frumoase nu pot sa zic ca am avut probleme cu Audi-ul de nici o natura(a trebuit sa schimb multe lucruri la el,dar erau consumabile specifice varstei si km-lor). In 2019 toamna a aparut un pitic care a zis : "Haide sa schimba Audi cu alta masina",drept urmare a fost postat la vanzare la 1 pret decent (pt o masina intretinuta cu full istoric) dupa aproximativ 2 luni de zile in care am primit strict oferte de schimburi am renuntat complet la ideea si a ramas la noi. In Iulie 2020 acelasi pitic se trezeste la viata si zice haide sa incercam sa o schimbam.Bun zis si facut curatam masina,poze prospete facem anuntul ,la aproximativ 1 saptamana de la publicarea anuntului masina s-a vandut la pret corect atat pt mine cat si pt proprietar. Acum 50% din pitic statea linistit ca masina s-a vandut,dar cealalta jumatate a piticului zicea Skoda Superb Combi 4x4 sau Audi A6 C7 Combi( singurul lucru care il uram si la Audi a fost ca e sedan 🤣) Si incepem discutiile/negocierile cu CFO-ul familiei (A se citi Sotia) pentru buget disponibil dorinte de dotari ...etc desi nu eram fixati pe 1 model anume. Stiam de existenta Kodiaq-ului insa tot ce am vazut pana in acel moment au fost Ambition chele cu "lava blue" (nu ma atrageau vizual cu absolut nimic) Trec cateva zile si zice sotia:"Am trecut pe langa o Skoda asa frumoasa ceva SUV de la ei ,e masina frumoasa dar culoare urata(era Kodiaq Sportline cu jante pe 20 in Gri Steel) ". Mie imi place, piticul din cap era oarecum satisfacut(cred ca era bulversat si el de faptul ca e SUV ). Sun la reprezentanta programez un test drive cu un Kodiaq 2.0 tdi 190 cp Scout.Ajungem acolo (Sofer-ul si CFO-ul 😆 ). La interior imi placea foarte mult insa exterior-ul nu mi-a placut (nu ma atrageau elementele specifice de Scout de pe spoilere) CFO-ul era si el placut surprins de interior insa exteriorul nu avea acel "je ne sais quoi", tot cu gandul la Sportline eram amandoi. Facem TD,raman placut surprins de handling-ul masinii pt un SUV dupa care mergem pentru ofertare inauntru. Dealer-ul ne-a spus ca incepand cu kw33 se va face update la MJ21 si ca incepand cu 01.09.20 se v-a putea comanda motorul de 2.0 TDI 200ps.Am primit ofertele si am mers acasa.Le-am studiat putin ofertele si CFO-ul drops the bomb :" Daca ne luam masina noua , asta vreau :"Skoda Kodiaq Negru pana in bugetul acesta de 35k sa ne incadram(maxim)." Pentru mine ca sofer asta era un fel de avansare la post de Junior CFO(trebuie sa decizi ce iti place mai mult,ce sa tai ,ce sa adaugi) mai discuta din cand in cand sa marim bugetul,cand toti taie pe pandemie.....greu job am avut,mult overtime neplatit,putine ore de somn....greu a fost.) Am inceput sa discut cu mai multi dealeri din tara pentru oferte,urmand ca daca ajungem la 1 agreement de pret in momentul in care apare motorul cel nou de 200 ps pur si simplu se mareste oferta veche cu increase-ul facut de acest change. Dupa ce am comparat ofertele primite de la diversi dealeri din tara pe Style si pe Sportline am facut board meeting cu CFO-ul si am decis din cauza pretului ca vom ramane pe Style. Dupa aproximativ 2 saptamani am fost contactat de dealeri ca incepand cu data de 24.09 se poate comanda noul motor de 200ps. Am cerut oferte actualizate la toti dealeri cu care discutasem anterior si in data de 28.09.2020 The Black Skodiaq was ordered. And the waiting time started. Saptamana initiala de livrare a fost kw49, urmata apoi de 1 update cu sfarsit de kw47 si in final masina a fost livrata Vineri in 13.11.20 la 6 saptamani si 4 zile de la comanda. Si acum sa dam cateva detalii despre The Black Skodiaq: La baza este Style 4x4 2.0tdi 200ps DSG cu urmatoarele dotari aditionale : -Area View si pachet Led exterior -Bare longitudinale plafon de culoare argintie -Carlig remorcare rabatabil -Cheie suplimentara cu telecomanda -Driving Mode Selection (Hill Hold COntrol cu functia offroad) -Duze stropitoare parbriz incalzite -Family Pack -Fara inscriptionare model -Incalzire stationara cu telecomanda -Intelligent Light Assistant -Oglinda retrovizoare cu port separat de USB-C -Parbriz incalzit si senzor de ploaie -Parking Assistant -Pedalier sport -Pregatire telefon cu Bluetooth -Roata de rezerva dimensiuni reduse -Scaune fata/spate incalzite -Servici Online Skoda -Sistem Amundsen -Sistem rabatare bacheta spate -Sound System Canton -tapiterie textil/piele -VIrtual Cockpit -Volan sport multifunctional -Vopsea black magic pearlescent -Jante aliaj Elbrus 7jx18 Aditional a mai primit deja: -Tunel median cauciuc -Presuri cauciuc originale -Pedalier sport (foot rest-ul) -Cauciucuri Iarna 235/55/18 Barum Polaris 5 Ce imi place deja foarte mult din dotarile care sunt disponibile :AA wireless(nu avem masini asa noi care sa stie de Android Auto), Skoda Connect(Si faptul ca pot sa comand de pe telefon Auxilary Heating),Wireless Charging pt telefon,Virtual Cockpit, Area View-ul si perdelutele spate . Ce mi-ar fi placut sa aibe : -la fel ca si la Octavia 4 ,pentru scaunele spate in loc de priza de 12V sa se fii pus 2 mufe USB.Stiu se putea achizitiona separat optiunea pentru charging cu tot cu priza normala pana la 150W -Pachet Sportline exterior 😂😂 Planuri pe 2020: -Achizitie de OBD11 -Rezolvare Canton ca si colegul @yanq. -sunt in dubii daca e necesar sa achizitionez setul de 3 plase sau nu... -Tavita portbagaj Planuri pe 2021: Achizitia de jante pe 19 si anvelope pentru vara. Imi plac mult cele R-line de pe tiguan 1(Savannah) dar mai e mult pana atunci.8 points
-
Clar va fi ceva care nu va face elementele lucioase. Azi am dat drumul la treaba si Bolful primeste in sfarsit atentia si dragostea dupa care tanjea de mult. O mica curatenie generala si tratament pentru scaune si bancheta au fost primii pasi. Urmeaza fete de usi, montarea pieselor proaspat vopsite si a traggerului (impreuna cu balamale noi pentru usi), si alte mici piese si detalii care isi asteptau randul. Si voi lasa aici si pozele de “before”5 points
-
@ct_act a fost o oferta buna. @grpMultumesc pentru urari. Topicul ramane deschis, iar povestea ei va continua sub aripa mea protectoare. Nu are rost sa mai fac introducere, cine mi-a urmarit si celelalte 3 masini prezentate aici ma cunoaste si stie cine sunt si cum le tratez. Sunt cateva mici planuri de viitor dar nu le facem pe toate odata, ca sa nu ne plictisim pe viitor. Stay tuned. Cu stima,5 points
-
In primul rand sa o stapanesti sanatos. Legat de ce anvelope ai ales pt iarna nu pot sa spun decat sa le dai inapoi daca poti. Iti explic imediat si de ce. Pt iarna nu vei gasi indice de viteza W. Ceea ce inseamna ca masina poate rula pana la viteze de 270km/h. Vei gasi in schimb linistit multe anvelope premium care au indice de viteza V, ceea ce inseamna ca masina poate rula pana la viteze de 240 km/h. Anvelopele pe care le ai luat tu, eu nu le as lua nici pe Opelul Insignia de 110 cp pe care il am printre altele la birou. Ce sa zic de o masina de peste 300 cp... Si asa aderenta nu se va compara cu vara cand zici ca ai o cu totul alta masina. D'apai cu anvelopele alea care nu sunt nici cal nici magar. Si nu vorbesc din vizionari de clipuri pe YT ci din experienta proprie: masina de 340cp, tractiune spate, greutate aprox 1500 kg, anvelope de vara Michelin Super Sport si anvelope de iarna Continental TS 860.4 points
-
3 points
-
Sunt ok si gumele astea, m am documentat inainte. Cand e nasol pe jos oricum nu mergi ca bezmeticul. N are ce sa se intample daca esti atent, ghinion poti sa ai oricand.3 points
-
pus sosonii de iarna 235/35/19, pe jantele originale https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/WinterCraft-WP71.htm 550ron bucata. m am tot gandit si razgandit pana sa le iau, am zis sa iau jante pe 17 ba noi, ba sh, ba cauciucuri premium pe 19... apoi mi am dat seama ca pt cat si cum merg eu cu masina, n are rost investitie mare, mai bine strang diferenta si o pun la frane am luat cele mai ieftine dupa chinezarii.... abia am trecut de 3000km cu ea, nu cred ca fac 5000 pana la revizia de 1 an.3 points
-
Bună! În rândurile următoare vă voi spune povestea noului membru al familiei noastre: un Audi A2 1.2TDI 3L după ce am avut în trecut un alt A2 1.4TDI - AMF (75HP). Principalul motiv pentru care au mers a fost caroseria completă din aluminiu - Audi Space Frame pe care o are această mașină. Ne-am dorit un Lupo 3L sau un A2 1.2TDI de când ne-am îndrăgostit de aceste mașini mici de oraș. Luna trecută am avut șansa de a face o schimbare cu 1.4TDI A2 - cu noul (pentru noi) 1.2TDI A2. Mașina a fost recent importată. Este un an model 2004, cu proiectoare și scaune încălzite ca opțiuni principale. Este echipat cu aer condiționat și servodirecție. În opinia mea, peste câțiva ani, aceste mașini vor deveni un clasic, au fost produse într-o cantitate limitată și au fost supra-proiectate, înainte de timpul lor. Deși nu este mașina mea, mama o va conduce cel mai mult, îmi va plăcea să o mai iau la plimbare de fiecare dată când trec pe acasă. Plănuim să păstrăm această mașină pentru o perioadă lungă de timp în familia noastră și să ne bucurăm de costul redus al conducerii. : D Iată câteva imagini: https://imgur.com/a/XECkFGH2 points
-
Adica in conditii de iarna/ploaie/lapovita o sa mergi supercuminte??? Economisesti intr-adevar cateva sute de lei si iti pui frane mai bune, pare buna ideea....DAR degeaba....pana la urma degeaba ai sa zicem frane Brembo daca ai cauciucuri slabe... tot Doamne Doamne te va opri, cand si unde o sa vrea El....parapet/copac/alta masina... Palma aia de anvelopa/cauciuc care te tine pe asfalt conteaza mai mult decat orice discuri/placute hipermegasofisticate... Deci, fara sa fiu eu contabilul nimanui, dar la asa o masina, cumparata de noua de la reprezentanta cu 40k-50k, cat o fi fost pretul, nu cred ca un plus de 250-300 euro/4 anvelope te baga la faliment... Pacat de masina....Nu vreau sa dau la nimeni in cap, doar asta-i parerea mea.2 points
-
2 points
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.1 point
-
Ideea era sa se facă efectul de sera in mașina, cel puțin sa mai bagi o sursa de caldura pe acolo. Dacă sunt 10 grade, degeaba. Arata foarte bine scaunele, pentru cute din păcate trebuie kit de piele și vopsit Am si eu un set dar textil. Mi se par unele din cele mai interesante scaune din ultimii 25 de ani in top 3 acolo1 point
-
Eu sper ca nu o sa fie final, in sensul ca o sa mai vina cu diferite functionalitati noi, ca sa ramana competitivi. Daca vor sa concureze cu Tesla, nu pot sa te oblige sa iti iei o masina noua ca sa poti sa ai Spotify pe masina.1 point
-
eu nu prea am vazut diferente de consum cu masina super incarcata si cu ea goala. In schimb, temperatura scazuta de afara influenteaza enorm (de aia e si mentionata prin toate testele, un test facut la temp ideala de 20 grade e una si un test la 10 grade e alta) Si temp setata la interior influenteaza mult, mai ales daca vorbim de caldura. E si normal de vreme ce PTC ul consuma pana pe la 5,5 kw! Cam cat 2 calorifere din alea mari de casa pornite simultan...1 point
-
@yo3icw Dar are rost sa faci experimente cu alte lichide pentru o diferenta de bani de shaworma?1 point
-
1 point
-
Pai balamalele se mai si greseaza din cand in cand, tocmai pentru a preveni rugina. In conditiile in care la orice spalare a masinii in zona respectiva intra apa + umezeala din atmosefera + ploi, este normal ca pe acele role ale balamalei sa apara rugina. Acolo se freaca metal pe metal. Prin urmare sugerez curatarea zonei cu solutie de curatat motorul de exemplu si pe urma gresat cu vaselina. Odata gresat, ai pace ani de zile. Eu cel putin am avut, in cazul tuturor masinilor detinute. Asta in conditiile in care acele role nu sunt deja intepenite de la rugina. In acest caz nefericit, doar schimbarea balamalei te mai salveaza. Situatie vazuta pe 3 VW-uri pana acuma. Eu am folosit pentru gresat, vaselina de la Nigrin.1 point
-
Felicitari pentru masina, arata super. Din experienta iti recomand, asa cum au facut-o si o parte din colegii mai sus, sa-i cumperi masinii 2 seturi de anvelope, daca nu mai ai buget si pentru jante. Iarna in Romania e un dezastru pentru jantele si anvelopele masinilor noastre. Eu am avut si roti dedicate pentru vara si iarna. Rotile de iarna, in special jantele sunt afectate de sare, substantele si gropile care apar pe carosabil in perioada noiembrie - martie aprilie. Astfel, protejezi si jantele de vara cat si anvelopele. Eu zic sa nu te zgarcesti pentru inca un set de anvelope. Diferentele sunt uriase, in special la munte si e pacat pentru ca ai si 4x4, deci..... App: Crezi ca o sa mergi pe undeva iarna cu 270h? Aspectul ala nu mi se pare ca ar fi asa de important, si sa renunti la anvelope pentru ca nu ai gasit indicele... Eu zic ca poti sa iei si cu H, dar fie, e masina puternica, V-ul e mai mult decat sificient.1 point
-
Scuzati parbrizul foarte murdar. Videoclipul 1 Videoclipul 2 Videoclipul 31 point
-
o sa pun un status, cand mai merg cu ea. decat greutatea (sofer+2 copii), mi se pare mai importanta temperatura setata pt interior. mai pregatesc un drum mai lung prin tara, asa ca voi reveni cu update. dar sub 20 nu ma astept decat la drumuri extraurbane.1 point
-
Sunt anvelope ok, eu le-am luat iarna trecuta pentru ca nu am mai gasit continental in stock si o sa le folosesc si iarna asta (cel putin).1 point
-
Revin adaugand unele completari. Pe partea de mecanica service-ul este foarte bun, am mai fost cu fostul meu Touareg 7P la revizii iar cu Audi Q7 4M am rezolvat la ei o problema pe care cei de la Audi nu au putut sa mi-o rezolve in garantie, conteaza foarte mult oamenii care lucreaza in servis. Este un servis pe care il recomand.1 point
-
Vezi sa nu fie maneta defecta, verifica in blocurile de masura, daca nu ramane blocat acel switch1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu un pic de intarziere, multumesc pt aprecieri @mad_kat @quze @kadettro @andrei.toledo ODO ~129.000km Am revenit dupa o scurta perioada de inactivitate cu ceva modificari N-am fost niciodata mare fan al farurilor bi-xenon cu DRL; am avut o tentativa sa le vopsesc pe cele originale dar meseriasii cu care am vorbit nu mi-au inspirat prea multa incredere asa ca am preferat sa pun noi de R si nu ma doare capul. Rezultatul se poate vedea mai jos. Bonus grilele de la proiectoare *Are si prietenul meu un Golf ca al tau: Drumuri bune!1 point
-
@Rave sa ii spunem "educated guess". @CristiALF m-ai prins. Oricum in ultima perioada masina am folosit-o intr-un mod total distructiv. 5km pe zi, maxim, e fix "ce ii trebuie" unui diesel.1 point
-
Tu iti montezi o priza de exterior pe perete si vrei sa ne pacalesti ?1 point
-
Suma finala e irelevanta, oricum nu a sarit de 43k. Relevant e ca ai avut curajul sa o iei, tinand cont ca pe cine se duce la td il doare fix in banana de rodaj, temperatura uleiului si alte mici detalii nesemnificative de genul asta. Important e ca tie sa iti placa, restul e can can. Sa o plimbi sanatos!1 point
-
E foarte bine si normal in conditiile data de tine Eu sambata am avut pana la Sibiu 100 km = 7.5 iar de la Sibiu la Valcea , mai la vale putin acelasi drum 6.0 Dar roti pe 17 , 2 persoane , fara bagaje , Drive , clima e pornit intotdeauna Nu am mai postat ptr ca un lucrator de la o benzinarie imi tot da Downvote la orice postare si m-am gandit sa nu il supun la efort1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cand merge pe incalzire se inverseaza sensul de curgere al "freonului" prin circuit. "Freonul" iese sub forma de gaz fierbinte din compresor. Intra in radiatorul din habitaclu. Aici cedeaza caldura, se condenseaza si iese lichid cald, dar putin mai rece decat temperatura gazului de la intrare. Merge in valva de expansiune unde se transforma din lichid cald in lichid rece la joasa presiune (si putin gaz). Lichidul rece merge in radiatorul din fata masinii unde, datorita caldurii din mediul inconjurator, fierbe si se transforma in gaz. Gazul iese putin mai cald decat lichidul de la intrare. Gazul acesta apoi absorbit de compresor si trimis din nou in habitaclu...1 point
-
1 point
-
Ca idee..ti-ai luat CC cu motor de 3.6...probabil numai impozitul anual sare de 1000euro..de consum numai zic..pretul de achizitie nici atat..insa te carpesti la achizitionarea a 2 amortizoare originale ? nu e o piesa pe care o schimbi zilnic..si tine totusi de siguranta ta si a pasagerilor..e la mintea cocosului ca daca pe fata ai un tip de amortizoare si pe spate altul, ceva nu se pupa nu ? fara suparare, insa mai bine va cumparati masini pe care le puteti intretine1 point
-
Masina a primit si echiparea de iarna sub forma unui set de jante VW Loen pe 18" incaltate cu Dunlop Winter Sport 4D plus efectuarea unei geometrii fiindca aveam impresia ca volanul nu este perfect drept la mers drept, operatie facuta pe garantie. Dupa 700km, nimic semnificativ de raportat0 points
-
Deconectarea bateriei de 12V este cea mai sigura si mai simpla varianta. Fara 12V, nici macar contactorul de siguranta de la bateria de tractiune nu se mai activeaza.0 points
-
Revin cu detalii: Din pacate nu a dat rezultate, cheia a murit in ziua 6. Problema am rezolvat-o pana la urma tot eu, las raspunsul aici poate se mai loveste cineva de asa ceva: 1. desfacut complet cheia pana la circuit, grija la ultima bucata deoarece e lipita, trebuie deschisa cu un cutter, cu mare grija sa nu plesnesti una din cele 2 bucati de plastic care protejeaza circuitul 2. dat cu spray WD40 Contact Cleaner pana nu mai poti, lasat sa se usuce cam o ora si repetat procesul inca o data 3. Cand asamblati, puteti sa nu lipiti la loc cele 2 bucati, ele oricum stau cum trebuie in carcasa cheii. Am deja 11 zile ( record absolut ) de cand am facut operatiunea, inca nu am primit avertizari de la masina ca ramane cheia fara baterie. ( in mod normal, de la schimbul bateriei in 4-5 zile primeam avertizari, in ziua 6-7-8 murea ).0 points
-
Vad ca esti tot o critica constructiva. Cu ce drept judeci ce face omul cu banii lui?! Scuze pentru OFF topic-1 points
-
Ai cumva root pe telefon? Sau android mai vechi de 10? Ca daca da e posibil sa aiba functionare un pic diferita. Fermata Auto este un player video cu acces complet si redare Youtube. Imi place (mai mult decat Car Stream) intrucat ruleaza fullscreen (fara bara de sus). Din prezentarea lui ar trebui sa poata reda orice fel de content video din memoria telefonului pe ecranul mib-ului. Insa prezentarea se refera la telefoanele cu root, nu la patch-ul aplicat mib-ului.-1 points
-
Nu, nu! E cu bilet de voie, d-le Popescu Lucian 😁 Singurul risc este să îl găsesc ocupat cand apar incognito 🤣-1 points
-
@acidone77Încearcă un Eneos. Aveam si eu probleme cu țăcănitul la rece dar acest ulei m-a impresionat. La 11.000 de km încă nu am țăcănit deloc chiar daca s-a răcit afara. Nu vând ulei deci, nu fac publicitate. Un alt ulei care mi-a plăcut la fel de mult a fost Rheinol pe care il foloseam la un B6 PD- BLS. Am uitat să il schimb si la 25.000 de km încă era OK.-1 points
-
Ala este ziarul de casa al VAG. Ar câștiga un Golf și dacă l-ar compara cu un Ferrari. Nu dau doi bani pe presa germana, este aservita total banilor companiilor auto.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00