Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2020 în toate secţiunile

  1. Adica in conditii de iarna/ploaie/lapovita o sa mergi supercuminte??? Economisesti intr-adevar cateva sute de lei si iti pui frane mai bune, pare buna ideea....DAR degeaba....pana la urma degeaba ai sa zicem frane Brembo daca ai cauciucuri slabe... tot Doamne Doamne te va opri, cand si unde o sa vrea El....parapet/copac/alta masina... Palma aia de anvelopa/cauciuc care te tine pe asfalt conteaza mai mult decat orice discuri/placute hipermegasofisticate... Deci, fara sa fiu eu contabilul nimanui, dar la asa o masina, cumparata de noua de la reprezentanta cu 40k-50k, cat o fi fost pretul, nu cred ca un plus de 250-300 euro/4 anvelope te baga la faliment... Pacat de masina....Nu vreau sa dau la nimeni in cap, doar asta-i parerea mea.
    10 points
  2. Christmas came early this year... Planuri de moment, nu prea avem. A fost calic fostul propierar si le.a facut el pe toate. 🤣🤣🤣 Momentan o conducem cu placere si o intretinem corespunzator. @bubu182 Cuvintele sunt de prisos. totul pe sport, motorina buna si talpa. Oh...the smiles. 😁😁😁😁
    3 points
  3. Bună! În rândurile următoare vă voi spune povestea noului membru al familiei noastre: un Audi A2 1.2TDI 3L după ce am avut în trecut un alt A2 1.4TDI - AMF (75HP). Principalul motiv pentru care au mers a fost caroseria completă din aluminiu - Audi Space Frame pe care o are această mașină. Ne-am dorit un Lupo 3L sau un A2 1.2TDI de când ne-am îndrăgostit de aceste mașini mici de oraș. Luna trecută am avut șansa de a face o schimbare cu 1.4TDI A2 - cu noul (pentru noi) 1.2TDI A2. Mașina a fost recent importată. Este un an model 2004, cu proiectoare și scaune încălzite ca opțiuni principale. Este echipat cu aer condiționat și servodirecție. În opinia mea, peste câțiva ani, aceste mașini vor deveni un clasic, au fost produse într-o cantitate limitată și au fost supra-proiectate, înainte de timpul lor. Deși nu este mașina mea, mama o va conduce cel mai mult, îmi va plăcea să o mai iau la plimbare de fiecare dată când trec pe acasă. Plănuim să păstrăm această mașină pentru o perioadă lungă de timp în familia noastră și să ne bucurăm de costul redus al conducerii. : D Iată câteva imagini: https://imgur.com/a/XECkFGH
    1 point
  4. Azi m-am mutat la Ing si cu noul card am reusit activarea cardului We Charge, si am incarcat o sesiune la una din statiile Renovatia, mai exact la cea de la Avia. Apare in aplicatie cat am incarcat si cat timp.
    1 point
  5. Daca tot eram in cautare de scaun pentru junior, de BF am gasit scaunul ideal cu RF isofix si picior de sprijin pentru a inlocui scoica. Si pentru a face un test drive am dat o fuga prin judet si am ajuns la pragul de 18000km. Toate bune in continuare, ne pregatim de schimbul rotilor de iarna
    1 point
  6. @cosmin1984 - am acelasi motor ca si tine si-mi face regenerarea putin mai rar (pe la maxim 180 in oras / 290 in afara) - asta dupa ce am curatat DPF-ul si am downgradat softul la cel origial din fabrica, inainte facea o regenerare si la 40km in oras. Depinde foarte mult cum circuli (in oras sau in afara lui), mie in primii 2-3km - pana se incalzeste DPF-ul - imi acumuleaza 1.5g de cenusa, dupa aceea cantitatea scade usor, iar la un drum in oras de 12 km imi acumuleaza cam 1.3g; daca fac drumuri foarte scurte 3-4km doar acumuleaza cenusa nu se mai regenereaza pasiv. Din cate am mai discutat cu alti colegi care au acelasi tip de motor si quattro, se pare ca asta e comportamentul lui. Presiunea diferentiala pare la fel ca a mea, cu DPF-ul cald.
    1 point
  7. @acidone77Încearcă un Eneos. Aveam si eu probleme cu țăcănitul la rece dar acest ulei m-a impresionat. La 11.000 de km încă nu am țăcănit deloc chiar daca s-a răcit afara. Nu vând ulei deci, nu fac publicitate. Un alt ulei care mi-a plăcut la fel de mult a fost Rheinol pe care il foloseam la un B6 PD- BLS. Am uitat să il schimb si la 25.000 de km încă era OK.
    1 point
  8. Sper ca nu ti-a blocat nimeni roata in complex
    1 point
  9. @ct_act a fost o oferta buna. @grpMultumesc pentru urari. Topicul ramane deschis, iar povestea ei va continua sub aripa mea protectoare. Nu are rost sa mai fac introducere, cine mi-a urmarit si celelalte 3 masini prezentate aici ma cunoaste si stie cine sunt si cum le tratez. Sunt cateva mici planuri de viitor dar nu le facem pe toate odata, ca sa nu ne plictisim pe viitor. Stay tuned. Cu stima,
    1 point
  10. Am si eu AA stream si functioneaza cu ecranul telefonului stins. Vezi pe la setari, in schimb la inceput am avut probleme cu rezolutia telefonuluo dupa decuplarea de la mib, acum e rezolvata si aia :). Functia merita garantat! Fermata auto ce face?
    1 point
  11. Da..Este fix aceasta masina....asa ca nu e nevoie sa o prezint prea mult ...a facut-o Bratu cu Giurgea....eu nu o sa va spun decat ce simt eu cand sunt la volan . Multumesc pentru urari PS: am ramas dator cu pretul 41800 euro (pret contract, TVA inclus)
    1 point
  12. salutare...un nou retrofit in curand. - lumina ambientala pe usi. am cumparat fetele cu totul de pe o skoda octavia scout 2018. impecabile. - am comandat cablaj. dupa ce primesc cele comandate ma apuc de treaba si fac un nou tutorial la sectiunea O3.
    1 point
  13. 1 point
  14. Update: 115.000km 40.000km și 2 ani de la înlocuirea motorului; nici un pic de ulei consumat de la revizia de acum 1 an în 20.000km. Am făcut revizia de 6 ani cu schimbat filtre, inclusiv cel de polen + igienizare instalație clima. S-au schimbat din nou bujiile și am schimbat pentru prima data discurile de frână spate + plăcute. Am schimbat de asemenea parbriz pe Casco; era ciobit în doua locuri de la pietre. Separat am înlocuit lamele ștergătoarelor fata/spate cu lame Bosch + baterie cheie. In continuare foarte mulțumit de mașină; am decis sa o mai tin încă un an, moment în care mă voi decide ce voi lua.
    1 point
  15. Am luat pana la urma 5L de Aral Supertronic Long Life III 5W30. Azi l am si schimbat. Din primul km s a simtit o imbunatarire dpdv al sunetului motorului, acel "tacanit" specific unui diesel s a diminuat considerabil, estimez o scadere cam cu minim 50% a zgomotului. Motorul pare sa mearga mai "rafinat". Rotund mergea si inainte, cu uleiul VW OE 0W30, dar zgomotul... Il voi tine cam 4500-5000km si vad atunci daca raman la Aral sau trec la Mobil 1 ESP 5W30. Acest schimb nu era planificat, a fost unul intermediar reviziilor de 10k, dar efectiv ma toca zilnic zgomotul mult mai accentuat al motorului / tacanitul in plaja 1000-2000rpm. In rest nu prea am avut ce sa i reprosez uleiului VW OE. In temperatura statea ok, motorul mergea rotund... consum de ulei n am vazut... doar ca era cam negru dupa doar 5500km... ( retorica... oare cum ar fi aratat la aproape 30k km?!? ) Oil ash de 0,64 este foarte bun, vedem daca va avea si un impact asupra incarcarii dpf si a regenerarilor... Voi mai reveni cu impresii pe parcurs.
    1 point
  16. cat de des? mai stai de vorba, mai te uiti prin meniu navigatiei...nu stai mereu cu ochii in fata/spate. am si semfoare care dureaza 9x secunde.. repet, este doar un sfat venit din partea cuiva cu multa experienta, dar asa cum am aratat, sunt persoane mult mai profesioniste (sa fortez un termen de comparatie) care recomanda asta. puteti intreba orice persoana fie instructor auto, fie instructor pe safety driving.
    1 point
  17. 3. da. are. si asistent la faza lunga. 5. sfatul meu, este sa tii piciorul pe frana. nu doar ca este recomandat de orice scoala de soferei/pilotaj din motive de siguranta (in caz ca te loveste cineva din spate, nu lovesti mai departe in fata, eventual daca esti primul la trecere sa ajungi intr-un pieton), dar este si un indicator vizual pt cine vine din spate, poate ne-atent complet ca tu esti pe loc. si ii ridica atentia. nu stiu daca la autohold sta cu stopurile aprinse... https://www.criserb.com/blog/cu-piciorul-pe-frana-la-semafor/ asa cum este recomandat sa stai cu semnalizatorul la semafor pornit, pt a indica directia. si aici, motive sunt multe. nu doar de a ajuta colegii din spate sa aleaga banda, dar si pt a fi un factor vizual asupra directiei de inaintare.
    1 point
  18. Nu a pierdut nimic, uleiul e corect in categoria lui de pret, mai sigur decat Castrol luat de la colt cu 150 schimbul. Toata lumea se uita dupa Motul, Valvoline, Mobil, Castrol...
    1 point
  19. Mergi la un curs de siguranta auto pentru copii, sunt gratuite si o sa inveti multe. Scoica se foloseste de la nastere pana la aproximativ 9 luni in functie de cat creste bebe in lungime. Pauzele dese se fac pana in varsta de 6 luni deoarece coloana este in continua dezvoltare si nu ii face bine mult timp in acea pozitie(consulta un ortoped) apoi de la 1 an se poate merge si 2 ore ca deja sta in fund, in scaun special bineinteles.
    1 point
  20. @Datculino tine-o din scurt cu uleiul si filtrele. la 10, 15k km maxim. asta daca vrei sa tina. filtre mann si ulei castrol si eu(eu personal le fac la 10k).
    1 point
  21. @Bogdan_wrc Deconecteaza doar bateria de 12V. Bateria de tractiune poate sa fie oricat intre 50% si 80%.
    0 points
  22. pai in manual scrie sa fie sub 80% dar peste 40% iarna (adica informatia sa fie sub 70% ar putea fi interpretata gresit)
    0 points
  23. @bogdanwrc Problema cu bateria de 12V nu cred ca este inteleasa inca foarte bine, dar in situatii normale (masina lasata incuiata, deconectata de statia de incarcare) consumul pare minim. Am vazut ca principalele probleme sunt cand este lasata conectata la statie si nu incarca. Pentru stocarea pe termen lung a bateriei principale (de propulsie), sunt 2 asptecte care se bat cap in cap: 1. trebuie sa nu fie foarte incarcata, optim fiind sa fie sub 70%, pentru a-i conserva durata de viata in timp 2. trebuie sa fie destul de incarcata, dar nu peste 80%, pentru a acoperi consumul "vampir", cauzat de diferiti consumatori; aici ai grija sa nu ai vreun program de incalzire al masinii activat, pentru ca incalzirea consuma destul (cel putin la temperaturile de acum). Eu as lasa-o la 70% pentru 8 zile. Statii de incarcare sunt aproape, in cazul in care nu mai poti sa ajungi pana acasa la revenire, dar nu cred ca o sa scada bateria semnificativ.
    0 points
  24. Buna alegerea scaunului ! Ar fi bine sa-ti iei si o husa de protectie bancheta... va mai creste bebe, si se va murdari mai usor spatarul banchetei fara o husa
    0 points
  25. Prostioare, mai am de pus.
    -1 points
  26. Ala este ziarul de casa al VAG. Ar câștiga un Golf și dacă l-ar compara cu un Ferrari. Nu dau doi bani pe presa germana, este aservita total banilor companiilor auto.
    -2 points
  27. Sunt ok si gumele astea, m am documentat inainte. Cand e nasol pe jos oricum nu mergi ca bezmeticul. N are ce sa se intample daca esti atent, ghinion poti sa ai oricand.
    -2 points
  28. pus sosonii de iarna 235/35/19, pe jantele originale https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/WinterCraft-WP71.htm 550ron bucata. m am tot gandit si razgandit pana sa le iau, am zis sa iau jante pe 17 ba noi, ba sh, ba cauciucuri premium pe 19... apoi mi am dat seama ca pt cat si cum merg eu cu masina, n are rost investitie mare, mai bine strang diferenta si o pun la frane am luat cele mai ieftine dupa chinezarii.... abia am trecut de 3000km cu ea, nu cred ca fac 5000 pana la revizia de 1 an.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!