Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.11.2020 în toate secţiunile
-
10 points
-
8 points
-
6 points
-
Cu un pic de intarziere, multumesc pt aprecieri @mad_kat @quze @kadettro @andrei.toledo ODO ~129.000km Am revenit dupa o scurta perioada de inactivitate cu ceva modificari N-am fost niciodata mare fan al farurilor bi-xenon cu DRL; am avut o tentativa sa le vopsesc pe cele originale dar meseriasii cu care am vorbit nu mi-au inspirat prea multa incredere asa ca am preferat sa pun noi de R si nu ma doare capul. Rezultatul se poate vedea mai jos. Bonus grilele de la proiectoare *Are si prietenul meu un Golf ca al tau: Drumuri bune!6 points
-
4 points
-
4 points
-
In acest weekend Kodiaq-ul meu a trecut printr-un mic proces de reînnoire spirituală. Prin intermediul unui coleg de forum am realizat o serie de update-uri pe control units-uri, astfel: - 08 - Air Conditioning - a fost trecut de la 2001 la 2005 sw version, - 03 - Brakes - de la 0513 la 0524, - 13 - ACC - de la 0233 la 0383 si sw nr 2Q0907572T , acest update fiind cu bătaie lungă 😄 voi detalia in perioada următoare. Ar fi o premieră pentru Ro pe un Kodi dacă va fi completat cu tot ce trebuie 😆 - 47 - Sound System - a primit un fisier odx nou 16C5GEN2 (față de C4) cu activare Fender. Acum in sfarsit Canton-ul sună așa cum ar fi trebuit sa fie de la inceput. Sincer nu aș fi crezut că bass-ul (asa cum se prezenta initial) poate rezona în plămâni dupa update, iar claritatea sunetului si surround să fie imbunatatite in asa manieră. Despre faptul că Skoda practică astfel de "limitări sw" in detrimentul clientilor fata de celelalte surate din grup, nu comentez. Bine ca exista solutii 🙂 - MiB-ul 2.5 a primit patch pe Android Auto astfel incat sa ruleze Car Stream si Fermata Auto - ambele cu suport complet pentru rulare fara restrictii Youtube (cu interactiune completa din mib) precum si AA Stream pentru mirror la ecranul telefonului in mib (acesta insa cu control de pe telefon - testat Digi Online, HBO Go - totul ok. Singurul dezavantaj la AA Stream fiind faptul ca ecranul telefonului trebuie sa ramana aprins). ....era sa uit. Am schimbat și plăcuțele de frână pe spate. Km 57500.3 points
-
Felicitari ambelor parti @Stefan.DFS cat Si @ShadoWzZ. Sa nu o mai lungim ... sper sa nu fie ceva in 4 cilindri In alta ordine de idei, @Stefan.DFS ce planuri ai cu ea? cum e masina? hai sari cu parerile3 points
-
3 points
-
2 points
-
Update: 115.000km 40.000km și 2 ani de la înlocuirea motorului; nici un pic de ulei consumat de la revizia de acum 1 an în 20.000km. Am făcut revizia de 6 ani cu schimbat filtre, inclusiv cel de polen + igienizare instalație clima. S-au schimbat din nou bujiile și am schimbat pentru prima data discurile de frână spate + plăcute. Am schimbat de asemenea parbriz pe Casco; era ciobit în doua locuri de la pietre. Separat am înlocuit lamele ștergătoarelor fata/spate cu lame Bosch + baterie cheie. In continuare foarte mulțumit de mașină; am decis sa o mai tin încă un an, moment în care mă voi decide ce voi lua.2 points
-
Da..Este fix aceasta masina....asa ca nu e nevoie sa o prezint prea mult ...a facut-o Bratu cu Giurgea....eu nu o sa va spun decat ce simt eu cand sunt la volan . Multumesc pentru urari PS: am ramas dator cu pretul 41800 euro (pret contract, TVA inclus)1 point
-
A aparut in configurator motorul 2.0 tdi 115 Cp cu transmisie manuala si automata tractiune fata . Vatianta cu transmisie manuala este mai ieftina cu aproape 1000 de euro fata de varianta pe benzina 150 cp . Din punctul meu de vedere estr ok din punct de vedere al consumului si pretului de achizitie1 point
-
Salut, eu banuiesc bujie/bujii arse, le-ai verificat? Martorul ramas aprins in bord cam asta zice ( eu inteleg ca la asta te-ai referit cind ai zis ca ramin aprinse bujiile). Daca nu la asta te-ai referit ci la faptul ca ramine curent timp de doua minute pe ele, e normal, e cum a zis @ F l o r i n. Cum/cu ce ai verificat ca vine curent tot timpul la bujii?1 point
-
1 point
-
Cand AUTO HOLD este activ, nu se folosesc motorasele de la frana de mana electrica, ci preiunea din instalatie este cea care tine rotile infranate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am găsit 059963319AB la căutare, în secțiunea de piese originale.1 point
-
@Stefan.DFS Să o conduci fără incidente. @ShadoWzZ Când un topic se închide, altul mai frumos se deschide? parcă așa era proverbul1 point
-
Problema rezolvata. Vibratiile proveneau de la volant uzata. Am schimbat volant si nu mai se simte nici o vibratie la turatii joase1 point
-
Nu stiu ce chinezi virusati au angajat sa le faca softul, in continuare au probleme si pe cele lansate deja...1 point
-
@qwk ii fac un "softaj" de 380v @Aaron nu ma grabesc, doar ma pregatesc pentru viitor. Si prefer sa incep de jos, cu o Dacia la 7k euro decat sa dau 30-40k pe un tamagotchi. Sa fim noi sanatosi, ca oportunitati de aruncat banii se vor gasi.1 point
-
Tocmai ce am vorbit cu cei de la Upol și mi-au zis că pentru Golf-ul meu (la care au mai făcut vopsiri integrale) sunt necesari 5L de vopsea Raptor. Le-am cerut acum și poze și niște prețuri aproximative ale unei vopsiri integrale (reprezentând 90% mâna de lucru, că acel kit de 6L de vopsea este 600 RON) ?1 point
-
1 point
-
Aral nu cred ca mai este ce era, n-am auzit lucruri minunate despre ei de vreo 10 ani cel putin cred Sunt varainte mult mai bune in prezent: Mobil 1, Valvoline, Total, etc, asa ca personal nu vad de ce ar folosi cineva Aral in ziua de azi..1 point
-
Las un scurt review pentru uleiul Ravenol VMP 5w30 după schimbarea lui (interval de 10.000 km). L-am folosit pe 2.0 TDI 190 cp, motorul a devenit mai silențios după ce am pus Ravenol, comparativ cu uleiul pus de reprezentanță, nivelul a rămas neschimbat până la 8000 km, între 8000 și 10.000 km a scăzut puțin. Menționez că fac 70% km în exterior și 30% prin oraș, conduc mai sportiv, iar cutia o țin mereu în S. Fiind mulțumit de Ravenol, am pus acum noua formulă, VSW 0w30, după 2500 km parcurși, motorul este la fel de silențios și consumul de motorină neschimbat, revin cu o părere după schimb. Mulțumesc pentru timpul acordat, sper să îi ajute pe cei care caută ulei bun cu norma 504/507.1 point
-
1 point
-
foloseste doar ulei OE. Nu strica cutia de viteze. 2 litri de ulei OE nu costa o avere. Trebuia sa intrebi pe topic înainte sa cumperi ulei .1 point
-
1 point
-
Acelasi drum l-am urmat si eu cu jetta...jante, frane, ambreiaj, un polish si...Autovit.ro Vrei sa ne spui ceva?1 point
-
Atunci il lasi asa cum e, ca oricum mare branza nu face senzorul ala.1 point
-
0 points
-
Le poti amesteca fara probleme, este același tip de ulei și aceeași marca. Cel de-al doilea usvo conține putin tungsten (IF-WS2) . Atat.0 points
-
Atat cat sunt aceeasi norma si producator nu ar trebui sa fie probleme.0 points
-
Si mie imi mai da cateodata cu fum albastrui la pornire dar de fiecare data se intampla cand completez cu ulei...cred ca am pus putin mai mult decat trebuia. Eu puneam pana unde se facea curba aia pe joja.-1 points
-
Până nu de mult am crezut că nu este bine să amesteci uleiuri de vâscozitati diferite. Am citit pe diferite forumuri că se poate și se dădeau chiar rețete, mai mult am găsit analize ale unor astfel de blenduri. Apoi am cunoscut persoane care fac asta frecvent. Numai că nu merge la motoarele care au cerințe speciale, normele low saps și cele foarte stricte cum ar fi 507.00. Cât privește beneficiile, bănuiesc că părerile sunt foarte împărțite. Oricum, trebuie ceva cunoștințe, nu poți crea amestecuri după ureche.-1 points
-
Ce parere aveti despre Aral Super Tronic LongLife III 5W30? Dichte @ 15°C ASTM D4052 g/ml 0.8513 Viskosität, kin. 100°C ASTM D445 mm²/s 12.0 Viskosität, kin. 40°C ASTM D445 mm²/s 70 Viskositätsindex ASTM D2270 None 169 Pour Point ASTM D97 °C -42 Sulfatasche DIN 51575 % wt 0.64 Mi-a atras atentia ca are cenusa redusa... marea majoritate sunt pe la 0,8 sau peste... Ma gandesc ca ar putea avea ceva beneficii pentru DPF...-1 points
-
Nu stiu cum e la golf 4, dar la 5, are un cui care blocheaza timoneria, eu as incepe prin a verifica lucrul asta. Apoi, daca totul pare ok aici si nu a intrat cuiul in locas, trebuie desfacuta cutia, defectul pare sa fie in interior si nu cred ca isi poate da cineva cu parerea fara sa vada ce-i acolo.-1 points
-
Ca idee, daca Motul Chrono 300V merita 9/10, Aral 10w40/5w40 merita 5. Calitatea da imaginea. Castrol oricand, decat Aral. Mobil1 oricand, decat Castrol. Daca s-ar putea, as pune Red Line 0w20. Parerile sunt subiective, bazate pe experientele personale.-1 points
-
Am luat pana la urma 5L de Aral Supertronic Long Life III 5W30. Azi l am si schimbat. Din primul km s a simtit o imbunatarire dpdv al sunetului motorului, acel "tacanit" specific unui diesel s a diminuat considerabil, estimez o scadere cam cu minim 50% a zgomotului. Motorul pare sa mearga mai "rafinat". Rotund mergea si inainte, cu uleiul VW OE 0W30, dar zgomotul... Il voi tine cam 4500-5000km si vad atunci daca raman la Aral sau trec la Mobil 1 ESP 5W30. Acest schimb nu era planificat, a fost unul intermediar reviziilor de 10k, dar efectiv ma toca zilnic zgomotul mult mai accentuat al motorului / tacanitul in plaja 1000-2000rpm. In rest nu prea am avut ce sa i reprosez uleiului VW OE. In temperatura statea ok, motorul mergea rotund... consum de ulei n am vazut... doar ca era cam negru dupa doar 5500km... ( retorica... oare cum ar fi aratat la aproape 30k km?!? ) Oil ash de 0,64 este foarte bun, vedem daca va avea si un impact asupra incarcarii dpf si a regenerarilor... Voi mai reveni cu impresii pe parcurs.-1 points
-
Nu a pierdut nimic, uleiul e corect in categoria lui de pret, mai sigur decat Castrol luat de la colt cu 150 schimbul. Toata lumea se uita dupa Motul, Valvoline, Mobil, Castrol...-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00