Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.11.2020 în toate secţiunile
-
Cu un pic de intarziere, multumesc pt aprecieri @mad_kat @quze @kadettro @andrei.toledo ODO ~129.000km Am revenit dupa o scurta perioada de inactivitate cu ceva modificari N-am fost niciodata mare fan al farurilor bi-xenon cu DRL; am avut o tentativa sa le vopsesc pe cele originale dar meseriasii cu care am vorbit nu mi-au inspirat prea multa incredere asa ca am preferat sa pun noi de R si nu ma doare capul. Rezultatul se poate vedea mai jos. Bonus grilele de la proiectoare *Are si prietenul meu un Golf ca al tau: Drumuri bune!5 points
-
Update: 115.000km 40.000km și 2 ani de la înlocuirea motorului; nici un pic de ulei consumat de la revizia de acum 1 an în 20.000km. Am făcut revizia de 6 ani cu schimbat filtre, inclusiv cel de polen + igienizare instalație clima. S-au schimbat din nou bujiile și am schimbat pentru prima data discurile de frână spate + plăcute. Am schimbat de asemenea parbriz pe Casco; era ciobit în doua locuri de la pietre. Separat am înlocuit lamele ștergătoarelor fata/spate cu lame Bosch + baterie cheie. In continuare foarte mulțumit de mașină; am decis sa o mai tin încă un an, moment în care mă voi decide ce voi lua.3 points
-
În fisierul atașat găsiți diferențele explicate chiar de cei care l-au făcut, exact întrebarea din titlu: 190 monoturbo vs 240 biturbo. Emailing 08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdf3 points
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.1 point
-
Frumos +1, multi km fara evenimente neplacute. Vad ca ai vopsit jantele, si eu le mai am pe cele de la tine care sunt inca senzatie pentru mine insa ar cam trebui vopsite poate imi dai si mie pe privat cat te-au ajuns vopsitul si unde.1 point
-
1 point
-
@pronet cred că ai dreptate și e mai indicat așa. Am uitat de asta .1 point
-
Ca si sfat, codeaza deplierea la pornirea motorului, nu la deschiderea usii. Cel putin pe timp de iarna, sa nu ai surprize cand intri dupa raclata sau degivrant. My 2 cents.1 point
-
În ultima perioadă mi-am pus pavaj în curte, ceea ce mi-a consumat aproape tot timpul liber . Azi, pentru că a plouat și pentru că aproape am terminat, m-am ocupat de două chestiuni: am codat cheia soției să descuie mai mult de o ușă , pentru comoditate și mi-am activat și mirrors folding din cheie, pentru că o aveam doar de la joystick-ul de pe ușă. Săptămâna viitoare o dată cu finalizarea curții, voi spăla și aspira mașinile, le voi schimba covoarele textile cu cele de cauciuc și voi trece și la roțile de iarnă. Și cu puțin timp liber voi mai face o operațiune , pe care încă nu o dezvălui. Weekend fain tuturor!1 point
-
In sfarsit au facut si ei interfata din configurator muuult mai bine si moderna. Cea veche era horor. Ramane pretul, la fel de horor ca si interfata veche Ramane de vazut daca va veni si TSI pe Scout, pe Net am vazut in prezentarea Autogefuhl la Golf 8 Alltrack ca in DE cel putin va fi doar TDI-ul oferit, deci tare imi ie ca si la noi va fi la fel..1 point
-
1 point
-
@Rave sa ii spunem "educated guess". @CristiALF m-ai prins. Oricum in ultima perioada masina am folosit-o intr-un mod total distructiv. 5km pe zi, maxim, e fix "ce ii trebuie" unui diesel.1 point
-
Finally, garda la sol: 186mm. Se pare ca incepand cu Ianuarie 2021 se va putea comanda Enyaq. Atasez cateva informatii legate de versiunile de putere, timpi incarcare, cabluri, etc. Plus o configuratie pe care am facut-o pe configuratorul din Italia (in RO inca nu e disponibil), ajungand la suma de 45.420E pt Enyaq 60 cu urmatoarele dotari optionale: - culoare: Negru 1.180 Euro - climate: 490 Euro (scaune faza incalzite, duze spalator incalzite, climatronic pe 3 zone) - parking: 610 Euro (senzori fata-spate cu franare automata de urgenta, rear-view camera) - assisted drive: 830 Euro (cruise control adaptiv cu functie stop&go, side assistant, crew protect assistant) - trapa panoramica: 990 Euro - pompa de caldura: 1200 Euro - cablu incarcare universal 220V - 630 Euro (da..e optional)1 point
-
@qwk ii fac un "softaj" de 380v @Aaron nu ma grabesc, doar ma pregatesc pentru viitor. Si prefer sa incep de jos, cu o Dacia la 7k euro decat sa dau 30-40k pe un tamagotchi. Sa fim noi sanatosi, ca oportunitati de aruncat banii se vor gasi.1 point
-
@rafa6 @bebeee circulatia pe drumurile publice cu anvelope cu crampoane/cuie, in Romania, este interzisa.1 point
-
Piesele sunt la vopsit, zilele viitoare vor fi gata. Intre timp am dat comanda de suruburi originale pentru tragger (eu am unele care par bune si altele care nu sunt de acolo) si un set de suruburi originale pentru faruri. Nici acolo nu le mai am pe toate de care trebuie. Si chiar imi doresc sa fac lucrurile cat mai bine posibil.1 point
-
Intentionez sa-mi schimb masina de oras cu una electrica, suficient de mare ca sa incapa o familie cu copii. Am hotarat asta din mai multe considerente: 1. Poluarea din orasul in care locuiesc (ca de altfel din toate orasele patriei): rar pot sa stau la semafor sau sa circul prin oras fara ca habitaclul sa se umple de noxe (in special diesel) de la masinile vechi. Inteleg latura economica si sociala a atator oameni care au nevoie de masina, dar nu isi permit alta. Totusi, electricele sunt din ce in ce mai accesibile (vezi Dacia) 2. Incarcare acasa: timp de cativa ani, putinii utilizatori ai masinilor electrice ne aratau cum incarcau gratuit si n-au platit un cent pentru incarcarile pe un an, doi. Asta este aproape de domeniul trecutului din cauza ca sunt mai multe masini electrice si mai multe chargere fast. Toti care si-au facut retea de chargere din bani europeni, acum au pus un pret exorbitant pentru un kWh. Baietii destepti stiu sa schimbe combustibilii fosili pe curent astfel incat sa aiba profituri maxime. Din punctul acesta de vedere, consider ca o familie cu copii isi poate lua o masina electrica doar daca poate incarca acasa la pretul de 0.61-0.70RON. A avea predictibilitate (si pret mic) la o masina de oras pe termen lung imi pare obligatoriu. E bine daca incarci la serviciu, dar pe asta il mai schimbi... Asadar, ma voi misca in oras si pe langa oras in limita autonomiei, fara stresul de a incarca pe undeva 3. Pretul: daca ar fi sa iau o masina cu combustibil fosil cu toate optiunile necesare, dupa care mai adaug inca 10-12 ani de combustibil, imi dau seama ca ajung lejer la pretul unei electrice 4. Putere mare tradus prin cuplu instantaneu: nu m-as da in vant dupa puteri de 300-400cp, nu cred ca ai ce face cu ei in oras, nici macar pe drumuri europene in Romania la mers civilizat in traficul nostru. Totusi a avea disponibila intreaga putere din momentul in care ai pus piciorul pe acceleratie, imi pare foarte fain (vin de pe un Polo 75cp aspirat in care se simtea ca nu ma imping masinile din spate doar peste 3'500 turatii) 5. Optiuni: la cate masini electrice noi m-am uitat, au optiunile de siguranta din 2020, ceea ce greu gasesti la o masina second hand cu combustibil fosil. N-as cumpara o masina care nu are optiunea de front assist/pre sense (franare de urgenta) pentru a o folosi in urmatorul deceniu Ce nu imi place: 1. Jante cu diametru enorm 20", 21" la o masina cel mult compact: nu am inteles niciodata nebunia jantelor gigantice. In afara de design, vad doar dureri accentuate de coloana, preturi enorme la cauciucuri 2. Optiuni de incarcare la drum lung: daca pentru oras am luat decizia sa trec pe masina electrica, imi dau seama ca pentru exterior va mai trece ceva timp pana sa aleg electrica. E nevoie de autonomie mare > 800-900km declarati, statii multe de incarcare rapida, timp scurt de incarcare, pret decent la incarcare (la unele statii s-a ajuns la 4RON/kWh)... Pana atunci, folosim ce avem cu norma de emisii cat de mare 3. Ce se va intampla cand bateria ajunge la end of life, bateria degradandu-se incat sa nu se mai poata folosi? Vor fi 8 ani, 10? Se schimba bateria? Ce se va intampla cu atatea baterii vechi? 4. Viteze mari pe autostrada: pana nu reusim sa mergem cu 130km/h pe autostrada fara sa stam stresati de autonomia mica a masinii, pana trebuie planificata foarte bine o calatorie de 1'000km, voi continua sa folosesc a doua masina cu combustibil fosil. Speram ca asta sa se schimbe in urmatorii 3-5 ani 5. Masina a ajuns un gadget, ca un telefon foarte scump la achizitionare, dar caruia ii scade pretul din cauza ca apar noi si noi tehnologii. Fata de masinile cu autonomie declarata de 420-520km, cele cu autonomie de 150-180km par astazi o gluma, nu?1 point
-
Rulajul mare nu e problema dar nu sa platesti prețul pe 150k de km. Eu am adus-o din DE la 2 ani si 8 luni vechime cu 165k de km.1 point
-
La cum arata scaunul soferului, cum zicea si Eexcalade mai sus are peste 350K de km. Sa iti pun poza cu al meu la 240K sa vezi diferenta.1 point
-
Am făcut azi o tura pe Transbucegi, atât pana la Piatra Arsa și pe jos o plimbare la Babele cât și pana la Peștera, hotelul arată bine ma întreb cum o fi acolo de Revelion. La ducere in benzinăria Breaza nu mi-a venit sa cred când am dat sa plec .. așa ca am făcut poza de mai jos ? pe bune 4 Golfuri 7 diferite toate unul lângă altul intamplator? Fără gluma nu eram împreuna cu nici unul dintre ele. Era cineva de pe forum cumva?1 point
-
Salut dinou. Inaintea acestui post am recitit regulamentul pentru ca nu as vrea sa il incalc si m-am oprit asupra acestei fraze: "Postează numai dacă ești sigur că informațiile interesează și sunt într-adevăr utile celorlalți membri." Bun, risc ca postez ceva ce probabil nu intereseaza pe prea multi dar daca cumva cineva are rabdare sa afle cateva lucruri despre cum e sa detii o astfel de masina second hand, am facut un clip. E filmat cu telefonul, in masina doar , ne editat pentru ca asa vorbesc eu, asta imi e botul, asta imi e parul actual si nu are sens sa le-nflorim ca pe instagram. daca asta e realitatea. E 20 de minute. Daca vocea, fata sau continutul nu sunt pe placul celor ce aleg sa il vada, va inteleg. VW Golf 5 R32 - la ce te poti astepta1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sare in evidenta, intr-adevar! Nu trebuie poze profi sa ne dam seama cat de bine arata! Nasol ca trebuie sa treci pe la sc....rile de la RAR...1 point
-
Va multumesc! Nu-s profi pozele, dar nah Per total sunt foarte multumit de lucrare; doar mai trebuie reglata putin usa de la sofer si haionul.1 point
-
1 point
-
Cred ca 2 ani e un interval cam exagerat de mic, dar e bine totusi sa-l schimbam... Astea ar fi argumentele celor de la VW:1 point
-
Da, nu ai nimic de facut. Montezi rotile cu senzori, mergi un pic cu ea, stergi eroarea0 points
-
De ce sa nu fie volanul ei? Eu nu'mi dau seama cum pare revopsita din niste poze de la distanta. E greu sa iti dai cu parerea pe forumuri din cateva poze. Dar cum a spus si excalade, pe langa uzura banchetei este foarte pronuntata si aripioara soferului ; a mea are 235k din 2011 si interiorul e impecabil ; la fel mai am un tovaras cu 270k si e impecabil ; sunt destul de rezistente in timp. Nu inteleg de ce va complicati cu samsarituri ieftine aduse de afara ; pretul de achizitie a fost probabil ~ 8500€, adusul 5-600€, profitul 7-800€. Evident ca asa chilipir este greu de gasit afara..una cu 150k km in Germania e mai scumpa decat la noi..CC'ul este cred ca printre cele mai samsarite modele. Succes in a gasi una buna la pret mic.-1 points
-
Aral si-a pierdut imaginea buna, sau si-a pierdut si calitatea? Ca nu prea inteleg ce legatura are "imaginea" cu calitatea unui ulei?-1 points
-
Eu as lua fara doar si poate jante OE ( ca sunt cele mai ok din toate pdv, atat timp cat nu vorbim de avioane AM la pret de golf 5 ) din aliaj ; gasesti foarte multe modele, si se practica mult sa se aduca din Germania sau alte tari rezervele noi si sa isi faca samsarii set complet si sa le vanda, iar jantele sa fie in stare noua ; cat despre SH, irelevant ca o janta are vechime 2-3 ani...nu este ca la anvelope ; atat timp cat nu sunt sudate sau strambe, sau iti asumi indreptarea lor ( ~ 300 lei toate 4 daca sunt decente ). Dar repet, eu as opta pt aliaje noi OE SH ( gen de pe olx, ca le gasesti la preturi foarte bune, dar sa fie nefolosite ).-1 points
-
Ca idee, daca Motul Chrono 300V merita 9/10, Aral 10w40/5w40 merita 5. Calitatea da imaginea. Castrol oricand, decat Aral. Mobil1 oricand, decat Castrol. Daca s-ar putea, as pune Red Line 0w20. Parerile sunt subiective, bazate pe experientele personale.-1 points
-
Am luat pana la urma 5L de Aral Supertronic Long Life III 5W30. Azi l am si schimbat. Din primul km s a simtit o imbunatarire dpdv al sunetului motorului, acel "tacanit" specific unui diesel s a diminuat considerabil, estimez o scadere cam cu minim 50% a zgomotului. Motorul pare sa mearga mai "rafinat". Rotund mergea si inainte, cu uleiul VW OE 0W30, dar zgomotul... Il voi tine cam 4500-5000km si vad atunci daca raman la Aral sau trec la Mobil 1 ESP 5W30. Acest schimb nu era planificat, a fost unul intermediar reviziilor de 10k, dar efectiv ma toca zilnic zgomotul mult mai accentuat al motorului / tacanitul in plaja 1000-2000rpm. In rest nu prea am avut ce sa i reprosez uleiului VW OE. In temperatura statea ok, motorul mergea rotund... consum de ulei n am vazut... doar ca era cam negru dupa doar 5500km... ( retorica... oare cum ar fi aratat la aproape 30k km?!? ) Oil ash de 0,64 este foarte bun, vedem daca va avea si un impact asupra incarcarii dpf si a regenerarilor... Voi mai reveni cu impresii pe parcurs.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00