Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.11.2020 în toate secţiunile
-
Piesele sunt la vopsit, zilele viitoare vor fi gata. Intre timp am dat comanda de suruburi originale pentru tragger (eu am unele care par bune si altele care nu sunt de acolo) si un set de suruburi originale pentru faruri. Nici acolo nu le mai am pe toate de care trebuie. Si chiar imi doresc sa fac lucrurile cat mai bine posibil.2 points
-
@blordc Multumesc, deocamdata este foarte bine, simt ca franeaza, vedem in timp. @acidone77 La masina asta chiar nu i-am facut vreodata consumul la pompa, adevarul e ca nu prea conteaza asa precis, din stilul de mers pot scoate 5 sau 9 extern in orice zi, diferentele pot fi foarte mari. @adrian001 Este corect ce spui dar acest biturbo nu a fost niciodata gandit pentru consum, a fost facut in special pentru the highest specific power and the highest torque of all comparable engines (in 2015), doar blocul motor s-a pastrat, cel de 190cp va scoate intotdeauna un consum mai jos cu 1 litru la suta de km, dar la bitdi plaja de cuplu e mult mai umflata cu un minim de 400Nm pe aproape tot intervalul utilizabil zilnic (pana la 500Nm). Motorul asta are o dorinta teribila sa te dai la el si tenteaza de cand pleci de pe loc la turatii mici, parca iti zice: "hai ca e usor, vezi ca se simte bine? mai da-i un pic de talpa!" Sunetul motorului e si el diferit, cred ca e dat de tubulaturile de admisie aer (alte diametre, alte trasee, viteza circulatie aer, filtru aer dublu ca marime). Oricum cand turbinele lucreaza, la fel de bine lucreaza si pompa de combustibil, dar nu e de speriat. @DDoc Consumul... am dat intamplator peste el, nu tin niciodata displayurile pe consum, oricum am fost ajutat de aglomeratie, erau mult prea multe masini din ambele sensuri si nu merita riscul doar ca sa devansez 1-2 masini, am mers la viteze mici.. 50-100km/h, multe localitati, nu se va repeta curand. Daca e cazul te ajut cu P/N la piesele de franare. Pentru ca a venit toamna si pe la noi in Dobrogea, las o poza de sezon, aproape de Manastirea Pestera Sfantului Andrei.2 points
-
Dupa 2 modele Seat Ateca, un Style si un Xcellence,azi am devenit, jumatate de proprietar(masina este in leasing ) al unui Cupra Formentor VZ 2.0TSI 4Drive, 310 CP Nu sunt eu un impatimit al masinilor dar , va pot spune faptul ca m-a lasat fara cuvinte. Maine revin cu poze1 point
-
@Rave sa ii spunem "educated guess". @CristiALF m-ai prins. Oricum in ultima perioada masina am folosit-o intr-un mod total distructiv. 5km pe zi, maxim, e fix "ce ii trebuie" unui diesel.1 point
-
Finally, garda la sol: 186mm. Se pare ca incepand cu Ianuarie 2021 se va putea comanda Enyaq. Atasez cateva informatii legate de versiunile de putere, timpi incarcare, cabluri, etc. Plus o configuratie pe care am facut-o pe configuratorul din Italia (in RO inca nu e disponibil), ajungand la suma de 45.420E pt Enyaq 60 cu urmatoarele dotari optionale: - culoare: Negru 1.180 Euro - climate: 490 Euro (scaune faza incalzite, duze spalator incalzite, climatronic pe 3 zone) - parking: 610 Euro (senzori fata-spate cu franare automata de urgenta, rear-view camera) - assisted drive: 830 Euro (cruise control adaptiv cu functie stop&go, side assistant, crew protect assistant) - trapa panoramica: 990 Euro - pompa de caldura: 1200 Euro - cablu incarcare universal 220V - 630 Euro (da..e optional)1 point
-
1 point
-
@ct_act te inteleg perfect, pentru ca si eu am acelasi motor, doar ca la 300+ cp ( si pe Passat ), si stiu ce inseamna sa te bucuri de fiecare drum, sa nu mai vorbim de fiecare depasire... consumul clar nu conteaza, era doar asa o discutie "on the side" Pacat ca "normele de poluare" l-au taxat... desi, vad ca se poate, avand in vedere ca Mercedes tocmai a scos noul 300CDI, tot in 2.0 biturbo diesel de 240cp/500nm... cifre identice, care respecta normele noi de poluare... ?1 point
-
1 point
-
@rafa6 @bebeee circulatia pe drumurile publice cu anvelope cu crampoane/cuie, in Romania, este interzisa.1 point
-
1 point
-
Da, si eu am patit cam acelasi lucru cu Golfu 4, am pompat bani inca o data si ceva cat am dat pe masina si acum cand sa o vand multi rad la cati bani cer pe ea. E de apreciat ceea ce faci tu si cand vrei sa ai o masina buna, sa te bazezi pe ea +1 si de la mine.1 point
-
Intentionez sa-mi schimb masina de oras cu una electrica, suficient de mare ca sa incapa o familie cu copii. Am hotarat asta din mai multe considerente: 1. Poluarea din orasul in care locuiesc (ca de altfel din toate orasele patriei): rar pot sa stau la semafor sau sa circul prin oras fara ca habitaclul sa se umple de noxe (in special diesel) de la masinile vechi. Inteleg latura economica si sociala a atator oameni care au nevoie de masina, dar nu isi permit alta. Totusi, electricele sunt din ce in ce mai accesibile (vezi Dacia) 2. Incarcare acasa: timp de cativa ani, putinii utilizatori ai masinilor electrice ne aratau cum incarcau gratuit si n-au platit un cent pentru incarcarile pe un an, doi. Asta este aproape de domeniul trecutului din cauza ca sunt mai multe masini electrice si mai multe chargere fast. Toti care si-au facut retea de chargere din bani europeni, acum au pus un pret exorbitant pentru un kWh. Baietii destepti stiu sa schimbe combustibilii fosili pe curent astfel incat sa aiba profituri maxime. Din punctul acesta de vedere, consider ca o familie cu copii isi poate lua o masina electrica doar daca poate incarca acasa la pretul de 0.61-0.70RON. A avea predictibilitate (si pret mic) la o masina de oras pe termen lung imi pare obligatoriu. E bine daca incarci la serviciu, dar pe asta il mai schimbi... Asadar, ma voi misca in oras si pe langa oras in limita autonomiei, fara stresul de a incarca pe undeva 3. Pretul: daca ar fi sa iau o masina cu combustibil fosil cu toate optiunile necesare, dupa care mai adaug inca 10-12 ani de combustibil, imi dau seama ca ajung lejer la pretul unei electrice 4. Putere mare tradus prin cuplu instantaneu: nu m-as da in vant dupa puteri de 300-400cp, nu cred ca ai ce face cu ei in oras, nici macar pe drumuri europene in Romania la mers civilizat in traficul nostru. Totusi a avea disponibila intreaga putere din momentul in care ai pus piciorul pe acceleratie, imi pare foarte fain (vin de pe un Polo 75cp aspirat in care se simtea ca nu ma imping masinile din spate doar peste 3'500 turatii) 5. Optiuni: la cate masini electrice noi m-am uitat, au optiunile de siguranta din 2020, ceea ce greu gasesti la o masina second hand cu combustibil fosil. N-as cumpara o masina care nu are optiunea de front assist/pre sense (franare de urgenta) pentru a o folosi in urmatorul deceniu Ce nu imi place: 1. Jante cu diametru enorm 20", 21" la o masina cel mult compact: nu am inteles niciodata nebunia jantelor gigantice. In afara de design, vad doar dureri accentuate de coloana, preturi enorme la cauciucuri 2. Optiuni de incarcare la drum lung: daca pentru oras am luat decizia sa trec pe masina electrica, imi dau seama ca pentru exterior va mai trece ceva timp pana sa aleg electrica. E nevoie de autonomie mare > 800-900km declarati, statii multe de incarcare rapida, timp scurt de incarcare, pret decent la incarcare (la unele statii s-a ajuns la 4RON/kWh)... Pana atunci, folosim ce avem cu norma de emisii cat de mare 3. Ce se va intampla cand bateria ajunge la end of life, bateria degradandu-se incat sa nu se mai poata folosi? Vor fi 8 ani, 10? Se schimba bateria? Ce se va intampla cu atatea baterii vechi? 4. Viteze mari pe autostrada: pana nu reusim sa mergem cu 130km/h pe autostrada fara sa stam stresati de autonomia mica a masinii, pana trebuie planificata foarte bine o calatorie de 1'000km, voi continua sa folosesc a doua masina cu combustibil fosil. Speram ca asta sa se schimbe in urmatorii 3-5 ani 5. Masina a ajuns un gadget, ca un telefon foarte scump la achizitionare, dar caruia ii scade pretul din cauza ca apar noi si noi tehnologii. Fata de masinile cu autonomie declarata de 420-520km, cele cu autonomie de 150-180km par astazi o gluma, nu?1 point
-
Salutare tuturor! Se apropie sezonul rece asa ca i-am pus incaltarile adecvate. Am cumparat inca din vara jante Dezent 7x18" , PCD 5/112, ET 43 și anvelope NEXEN Windguard Sport 2, dimensiuni :235/ 55 R18 104H. Gata montate și echilibrate. Sunt exact ca cele cumpărate de colegul b94uri . I-am cerut sfatul și am făcut o alegere foarte bună, zic eu... Am cumparat si niște adaptoare pentru capacele de VW, însă cei care mi-au montat rotile nu au reușit să le fixeze. O sa mai incerc eu. Ca să vă faceți o idee cam cum arată pe Tiguan o sa atașez cateva fotografii.1 point
-
sa o stapanesti sanatos si fara incidente. masina este o noutate pe forum, asa ca nu ar strica o prezentare mai detaliata + cateva poze. Te poti inspira de la ceilalt colegi pentru topic.1 point
-
1 point
-
Azi s au implinit 60k km de cand e la mine (din totalul de 80k) si ne suportam in continuare unul pe celalalt, eu cu figurile mele de "mai bine" sau "altceva", ea cu consumul decent, confortul acustic ridicat si prezența inca redusa pe strazi. Momentan e win-win dar samburele indoielii a fost plantat. Acum ramane de vazut cat de revede va "incolti".1 point
-
@qwk ii fac un "softaj" de 380v @Aaron nu ma grabesc, doar ma pregatesc pentru viitor. Si prefer sa incep de jos, cu o Dacia la 7k euro decat sa dau 30-40k pe un tamagotchi. Sa fim noi sanatosi, ca oportunitati de aruncat banii se vor gasi.0 points
-
Frumoasa jucarie! daca ai ocazia, incearca sa masori si un 0-100, 100-200 cu dragy before / after (sa vezi diferentele concrete dupa soft) (evident, intr-un spatiu unde e legal sa masori 100-200)0 points
-
0 points
-
Nu a pierdut nimic, uleiul e corect in categoria lui de pret, mai sigur decat Castrol luat de la colt cu 150 schimbul. Toata lumea se uita dupa Motul, Valvoline, Mobil, Castrol...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00