Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Se apropie sezonul rece asa ca i-am pus incaltarile adecvate. Am cumparat inca din vara jante Dezent 7x18" , PCD 5/112, ET 43 și anvelope NEXEN Windguard Sport 2, dimensiuni :235/ 55 R18 104H. Gata montate și echilibrate. Sunt exact ca cele cumpărate de colegul b94uri . I-am cerut sfatul și am făcut o alegere foarte bună, zic eu... Am cumparat si niște adaptoare pentru capacele de VW, însă cei care mi-au montat rotile nu au reușit să le fixeze. O sa mai incerc eu. Ca să vă faceți o idee cam cum arată pe Tiguan o sa atașez cateva fotografii.
    5 points
  2. @blordc Multumesc, deocamdata este foarte bine, simt ca franeaza, vedem in timp. @acidone77 La masina asta chiar nu i-am facut vreodata consumul la pompa, adevarul e ca nu prea conteaza asa precis, din stilul de mers pot scoate 5 sau 9 extern in orice zi, diferentele pot fi foarte mari. @adrian001 Este corect ce spui dar acest biturbo nu a fost niciodata gandit pentru consum, a fost facut in special pentru the highest specific power and the highest torque of all comparable engines (in 2015), doar blocul motor s-a pastrat, cel de 190cp va scoate intotdeauna un consum mai jos cu 1 litru la suta de km, dar la bitdi plaja de cuplu e mult mai umflata cu un minim de 400Nm pe aproape tot intervalul utilizabil zilnic (pana la 500Nm). Motorul asta are o dorinta teribila sa te dai la el si tenteaza de cand pleci de pe loc la turatii mici, parca iti zice: "hai ca e usor, vezi ca se simte bine? mai da-i un pic de talpa!" Sunetul motorului e si el diferit, cred ca e dat de tubulaturile de admisie aer (alte diametre, alte trasee, viteza circulatie aer, filtru aer dublu ca marime). Oricum cand turbinele lucreaza, la fel de bine lucreaza si pompa de combustibil, dar nu e de speriat. @DDoc Consumul... am dat intamplator peste el, nu tin niciodata displayurile pe consum, oricum am fost ajutat de aglomeratie, erau mult prea multe masini din ambele sensuri si nu merita riscul doar ca sa devansez 1-2 masini, am mers la viteze mici.. 50-100km/h, multe localitati, nu se va repeta curand. Daca e cazul te ajut cu P/N la piesele de franare. Pentru ca a venit toamna si pe la noi in Dobrogea, las o poza de sezon, aproape de Manastirea Pestera Sfantului Andrei.
    4 points
  3. Imi place : -se asaza bine pe drum,chiar si pe drumuri mai sinuoase -modul Comfort este ok, nu zgaltaie prea rau la denivelari desi jantele sunt pe 19 si este mai mult decat suficient prin oras si imprejurimi -modul Cupra te innebuneste si te face sa calci pedala:pe langa faptul ca masina devine salbatica,(se intareste directia si sta foarte incordata si un pic turata),iti ofera si o senzatie de sportivitate foarte ridicata si la viteze mai mici...se aude frumos in boxe -eu stau destul de sus in scaun si vad toata capota si nervurile de pe ea , iti da o senzatie placuta de masina solida Nu am condus masini sportive si nu pot neaparat sa fac o comparatie cu altele dar imi place ce simt si cum ma simt Ce nu-mi place: -destul de mult plastic -faptul ca la fiecare oprire de motor trebuie sa dezactivez lane assist
    4 points
  4. Becurile xenon erau vechi ,cele originale ale masinii . Probabil ca da , as fi obtinut un rezultat similar cu cel al ledurilor si cu alte xenoane noi ,dar avantajul la astea mi se pare cel ca se aprinde la intensitate maxima si nu astepti ca la xenon pana se incalzeste samd. Exista comparatie la cei de la care am luat ledurile cu o masina , nemiscata cu xenoane noi vs leduri ,acelasi aparat foto nemiscat ,aceleasi conditii , cred ca acolo se vede cel mai bine diferenta . La mine lupele probabil ca nu sunt foarte curate , am incercat sa le curat dupa cum mi-a explicat colegul @adidas00 , dar nu am reusit din pacate . Deci un factor ce influenteaza extrem de mult este starea lupelor . Per total sunt multumit . Incerc sa fac in seara asta un video si alte cateva poze .
    2 points
  5. @AlexDC nu ai răspuns la întrebarea legata de becurile xenon care erau pe masina. Erau cat de cat noi sau cele originale din fabrica? Pt că dacă erau cele originale cu ceva ani de utilizare la activ, obțineai o diferență foarte mare și doar daca puneai becurile xenon noi.
    2 points
  6. Downpipe Milltek & Cat Back Scorpion 76mm cu rezonator si valva in aceeasi pozitie ca cea originala. Interesant ca functioneaza exact ca cea originala, in vacuum si nu in functie de presiune ceea ce ma va scuti de furtun + adaptor tras din galeria de admisie. Tipsurile si toba finala le voi da cu un chit special pt inox rezistent la temperaturi inalte si vor fi vopsite negru mat. Sudurile si materialele folosite la evacuarea Scorpion par de o calitate mai buna comparativ cu Milltek.
    2 points
  7. Fain Sa ne spui dupa un timp cand o sa ai deja drumuri noaptea cum s-au comportat pe ploaie , ceata , etc , e perioada cu vereme de acest gen
    2 points
  8. Arcuri sport Eibach Sportline E20-85-014-02-22 bucse bascule pline originale Audi RS3 8P - 8Z0407183A Suruburi bucse bascule noi - N10579702 N91039802 Ghiduri fixe 034motorsport pentru eliminarea zgomotelor si deplasarea cadrului motor/bucsilor Distantieri fata spate H&R 10mm + prezoane mai lungi. Am luat si bielete antiruliu, flanse si rulmenti fata noi. Am avut noroc ca bieletele s-au desfacut usor iar rulmentii si flansele le-am lasat pe cele originale ale masinii pt ca aratau foarte bine. Piesele care nu s-au schimbat le-am pastrat pt ca pe viitor va urma sa mai umblu acolo. Am facut geometria la Autosoft. Pe spate am facut camber sau inclinarea negativa a rotilor la -2.2* (la limita maxima pe verde) La sfarsit a iesit fitmentul pe care il doream fara sa atinga chiar daca sunt persoane in spate. Masina si-a schimbat tinuta de drum si este mai rigida fata de alte masini cu arcuri sport. Pe viitor urmeaza o suspensie reglabila serioasa, dar pana atunci nu imi place cum arata asa inalta.
    2 points
  9. Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!
    1 point
  10. Salutare ! Dupa 5 ani de VW Golf 4 stage 2 245cp cu ceva peripetii pe partea de performanta si car audio a venit timpul sa renunt la el, moment in care am achizitionat un VW Golf 6 GTD in 2017. Incantat de noua masina, optiunile si aspectul acesteia am facut rapid cateva imbunatatiri clasice: jante, arcuri sport, kit frane VW Golf 6r si stage 1. Din punctul meu de vedere este o masina care echilibreaza majoritatea nevoile mele si fiind ft multumit de ea o folosesc si in ziua de azi. Dupa 1,5 ani am hotarat GTD-ul sa ramana masina daily si sa luam VW Golf 6R weekend si concedii. Mi-am dorit sa fie in 4 usi pt ca stiam ca in curand se va mari familia si obligatoriu DSG. In 2018 am luat VW Golf 6R 2.0tfsi 4motion DSG cod motor CDL din 2012 in 4 usi, 78.000km, stoc, mai avea cateva luni de garantie si cu full istoric VW. Dupa cele patite cu golful 4 imi doream o masina stoc, sport cu ceva putere la care sa nu mai fie nevoie sa fac prea multe....cel mult un stage 1. Am fost foarte incantat de ea practic era cea mai faina masina pe care am condus-o. Aveam deja un golf 6 dar datorita tractiunii 4motion si dsg-ul care mi s-au parut fantastice, masina se conduce total diferit. Voi posta pe parcurs evolutia acestui VW Golf 6R cat si cunostintele dobandite despre masina si motorizare. Pozele nu sunt punctul meu forte, sunt facute cu telefonul
    1 point
  11. Salutare tuturor ! Dupa o lunga asteptare, accentuata si de pandemia de coronavirus ce a lovit intreaga lume anul acesta, a ajuns acasa si primul nostru (S)UV : TIGUAN 1.5 TSI ACT - DSG. Suntem se pare fani V.A.G. din moment ce in familie am avut mai multe autoturisme marca VW si Skoda. Desi ne hotarasem de ceva vreme sa achizitionam in anul urmator o masina de familie si inca oscilam intre mai multe modele(marci) precum: Tiguan, T-ROC, Mazda CX5, Mazda CX-30, Peugeot 3008, Tucson sau Kona... am fost tentati cu oferta foarte consistenta pentru Tiguan, care sa pregatea sa isi faca un „facelift” in 2020. Asa ca dupa multe dezbateri in familie si sfaturi cerute colegilor de pe forum, am hotarat sa achizitionam un model acceptabil ca pret (pentru noi) si care sa nu fie prea gurmand, avand in vedere ca ne va purta in mare parte pe drumurile dintre casa si oras, precum si in viitoarele vacante. Am ales motorizarea 1.5 TSI - ACT 150 CP – Comfortline, la care am adaugat cateva optionale : · Cutie transmisie : DSG · Culoare : Alb (Pure White) · Pachet R-Line exterior · Faruri LED TOP · Pachet Function 2: Radio CD Composition Media + Instalatie spalare faruri · Pachet Iarna : duze instalatie parbriz incalzite + scaune fata incalzite · Selectarea modului de conducere · Servodirectie progresiva · App-Connect · 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone Pana acum nu am parcurs cu ea decat vreo 250 km, deoarece o avem de cateva zile, insa consumul mi se pare decent, iar comfortul este una din caracteristicile pe care le-am remarcat. Dupa umila mea parere, motorul are suficienta putere pentru a face fata unor depasiri mai in forta. Urmeaza sa achizitionam pentru iarna un al doilea set de jante si anvelope pentru a economisi timpul irosit la vulcanizare si pentru a evita uzura celor cu care a fost echipat din fabrica ("Sebring" 8,5Jx19 gri). Anvelopele cu care a fost dotat sunt de la Bridgestone : Turanza T005(255/45 R19). Chiar si covorasele textile (de vara ) o sa le inlocuim cu unele din cauciuc, originale sau nu, deoarece sunt mai practice. Si nu ar strica o tavita de cauciuc pentru portbagaj. Dupa zilele astea cu instabilitate atmosferica, cand vremea parca a luat-o razna, cu coduri galbene sau portocalii, ne gandim serios sa achizitionam o husa/prelata auto antigrindina, intrucat nu avem garaj. Si... cam atat, deocamdata. Las fotografiile sa vorbeasca !
    1 point
  12. Ma poate ajuta cineva cu informatii despre ID3? 1. Ce este optiunea asistent virare disponibila pe varianta standard la ID3? 2. Navigatia e inclusa in sistemul Discover Pro? 3. Are masina senzor de lumina sau optiune de Auto la faruri, care porneste farurile automat seara? 4. Este suport de Android Auto sau la urmatorul update mare? 5. Are masina auto hold? N.am condus masina electrica pana acum, dar as vrea ca la semafor, fiind in D sau B, sa stea pe loc fara sa tin apasata frana (ca pe fosile) Multumesc.
    1 point
  13. Masina electrica merita doar daca: -incarcarea unei masini electrice va dura atatea minute cat dureaza sa fac plinul masinii pe carburant fosil, iar logistica punctelor de incarcare va putea deservi mii de clienti zilnic/punct de incarcare, asa cum face o statie de carburanti in prezent -autonomia va fi pe aproape ca la cea pe carburant -preturile vor fi relativ egale -bateriile odata epuizate vor putea fi inlocuite la preturi rezonabile, nu cat valoarea reziduala a masinii Ar mai fi un punct care pe mine ma intereseaza. Mainile electrice trebuie sa arate bine, parca sunt facute toate sa nu te atraga, Exceptie i8 si Taycan, dar nu multi si le permit pe cele doua.
    1 point
  14. Intentionez sa-mi schimb masina de oras cu una electrica, suficient de mare ca sa incapa o familie cu copii. Am hotarat asta din mai multe considerente: 1. Poluarea din orasul in care locuiesc (ca de altfel din toate orasele patriei): rar pot sa stau la semafor sau sa circul prin oras fara ca habitaclul sa se umple de noxe (in special diesel) de la masinile vechi. Inteleg latura economica si sociala a atator oameni care au nevoie de masina, dar nu isi permit alta. Totusi, electricele sunt din ce in ce mai accesibile (vezi Dacia) 2. Incarcare acasa: timp de cativa ani, putinii utilizatori ai masinilor electrice ne aratau cum incarcau gratuit si n-au platit un cent pentru incarcarile pe un an, doi. Asta este aproape de domeniul trecutului din cauza ca sunt mai multe masini electrice si mai multe chargere fast. Toti care si-au facut retea de chargere din bani europeni, acum au pus un pret exorbitant pentru un kWh. Baietii destepti stiu sa schimbe combustibilii fosili pe curent astfel incat sa aiba profituri maxime. Din punctul acesta de vedere, consider ca o familie cu copii isi poate lua o masina electrica doar daca poate incarca acasa la pretul de 0.61-0.70RON. A avea predictibilitate (si pret mic) la o masina de oras pe termen lung imi pare obligatoriu. E bine daca incarci la serviciu, dar pe asta il mai schimbi... Asadar, ma voi misca in oras si pe langa oras in limita autonomiei, fara stresul de a incarca pe undeva 3. Pretul: daca ar fi sa iau o masina cu combustibil fosil cu toate optiunile necesare, dupa care mai adaug inca 10-12 ani de combustibil, imi dau seama ca ajung lejer la pretul unei electrice 4. Putere mare tradus prin cuplu instantaneu: nu m-as da in vant dupa puteri de 300-400cp, nu cred ca ai ce face cu ei in oras, nici macar pe drumuri europene in Romania la mers civilizat in traficul nostru. Totusi a avea disponibila intreaga putere din momentul in care ai pus piciorul pe acceleratie, imi pare foarte fain (vin de pe un Polo 75cp aspirat in care se simtea ca nu ma imping masinile din spate doar peste 3'500 turatii) 5. Optiuni: la cate masini electrice noi m-am uitat, au optiunile de siguranta din 2020, ceea ce greu gasesti la o masina second hand cu combustibil fosil. N-as cumpara o masina care nu are optiunea de front assist/pre sense (franare de urgenta) pentru a o folosi in urmatorul deceniu Ce nu imi place: 1. Jante cu diametru enorm 20", 21" la o masina cel mult compact: nu am inteles niciodata nebunia jantelor gigantice. In afara de design, vad doar dureri accentuate de coloana, preturi enorme la cauciucuri 2. Optiuni de incarcare la drum lung: daca pentru oras am luat decizia sa trec pe masina electrica, imi dau seama ca pentru exterior va mai trece ceva timp pana sa aleg electrica. E nevoie de autonomie mare > 800-900km declarati, statii multe de incarcare rapida, timp scurt de incarcare, pret decent la incarcare (la unele statii s-a ajuns la 4RON/kWh)... Pana atunci, folosim ce avem cu norma de emisii cat de mare 3. Ce se va intampla cand bateria ajunge la end of life, bateria degradandu-se incat sa nu se mai poata folosi? Vor fi 8 ani, 10? Se schimba bateria? Ce se va intampla cu atatea baterii vechi? 4. Viteze mari pe autostrada: pana nu reusim sa mergem cu 130km/h pe autostrada fara sa stam stresati de autonomia mica a masinii, pana trebuie planificata foarte bine o calatorie de 1'000km, voi continua sa folosesc a doua masina cu combustibil fosil. Speram ca asta sa se schimbe in urmatorii 3-5 ani 5. Masina a ajuns un gadget, ca un telefon foarte scump la achizitionare, dar caruia ii scade pretul din cauza ca apar noi si noi tehnologii. Fata de masinile cu autonomie declarata de 420-520km, cele cu autonomie de 150-180km par astazi o gluma, nu?
    1 point
  15. Avand in vedere ca sezonul rece se aproprie , am schimbat anvelopele si am montat si suporturile de numar fara rama. Pe bara fata cei de la Porsche Romania aveau gauri de prindere suport de la producator dar ei au ales sa faca altele. Suportul standard se potrivea si pe acele gauri. Nu inteleg de ce a trebuit sa faca altele. ?
    1 point
  16. Sa zicem ca pozele facute nu sunt chiar atat de reusite... ? Sunt unghiuri din care par ok, desi mereu unele de 19'+ vor arata mult mai bine. Nici eu nu am reusit sa montez adaptoarele respective pentru capacele centrale (am rupt unul incercand), asa ca am renuntat. Nu am avut ocazia sa le testez, in Bucuresti inca sunt ok temperaturile, fara prea multa umiditate. Drumuri in siguranta!
    1 point
  17. Modul acesta de functionare al ACC-ului este si pe mk7. E mult mai responsiv cu acceleratia in sport. La semnal stanga accelereaza automat, pregatind astfel depasirea. Reduce destul de mult distanta, uneori am senzatia ca se urca pe cel din fata. Numai in sport tin ACC-ul, altfel mi se pare lent.
    1 point
  18. Pornirea incalzirii merge ok la ID.3 din telefon. Ceea ce e deranjant e ca nu prea se updateaza procentul bateriei si rangeul la fel de des precum as vrea cand e la incarcat. Procentul se schimba doar din 5% in 5%.
    1 point
  19. 1 si 3 se gasesc de cumparat oriunde. 2 nu se gaseste mereu. Ce faci daca vei avea nevoie de o completare si va trebui sa cumperi si nu gasesti?
    1 point
  20. Nu este in dotarea standard, ci este un optional de 3000 de lei + 1000 lei manopera (la dealerul unde am intrebat eu). Iar la final pare ca ai o masina care nu mai are loc unde sa montezi numarul. Poate se poate demonta cand nu ai nevoie de ea, asta nu stiu.
    1 point
  21. Foarte misto ... sa o stapanesti sanatos :). ps: dupa primele posturi eram .. omu' si-a luat Cupra Formentor si e interesant doar de consum :D. Da-l naiba.
    1 point
  22. Pe centrala electrica, remote with terminal 15 on bifat. Dar nu merge la toate...
    1 point
  23. Suma finala e irelevanta, oricum nu a sarit de 43k. Relevant e ca ai avut curajul sa o iei, tinand cont ca pe cine se duce la td il doare fix in banana de rodaj, temperatura uleiului si alte mici detalii nesemnificative de genul asta. Important e ca tie sa iti placa, restul e can can. Sa o plimbi sanatos!
    1 point
  24. @massconfusion multumesc mult ?. Folosesc conti, modelul asta de vreo 5 ani, pe toate masinile pe care le-am avut si mi se par ca exceleaza pe orice .. ud, uscat, gheata, zapada ? @Bogdan_wrc pe circuit nu merg si pt nevoile mele zimmerman pare mega suficient; poate la urmatorul set de placute o sa merg pe niste ds2500, dar mai sus nu ma duc. Sunt sigur ca sunt multe variante mai performante, dar pt nevoile mele nu se justifica banutii ?
    1 point
  25. A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am intrat in cautari de cauciucuri de iarna si sa vedem ce si cum deocamdata sunt 3 pretendenti Pirelli P Zero Winter, Michelin Pilot Alpin 5, Nokian WR A4 si s-a decis ca jantele rotor sa ramana pe vara si cele MTM pe iarna conform publicului Va las cu cateva poze de astazi cu tema de toamna si ne auzim dupa MTM
    1 point
  26. Nu mai există conceptul de „rodaj”, în primii 3000 km sunt necesare unele precauții. De asemenea, nici ideea că „motorul se lasă” și scade consumul nu se întâmplă în realitate. Ceea ce se întâmplă este că șoferul se învață cu mașina și o conduce mai eficient, aceasta fiind cauza reală a scăderii consumurilor după un număr de kilometri. Dar consumurile nu sunt relevante, pentru că sunt foarte multe variabile. În general, consumurile date de producător pot fi scoase doar în exterior, unde nu ai atât de multe situații. Bucură-te de mașină
    1 point
  27. Ne pregatim pt stage 2+. Admisie 'cold air intake' Ramair Oversized
    1 point
  28. Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Legat de optionalele pe care nu le-am adaugat... e un singur raspuns : banii ! Cand am inceput sa ne facem planuri pt achizitia unei masinii ne-am propus sa nu sarim de 25.000 euro. Dar uite ca am depasit "plafonul autoimpus" ... pentru ca am profitat de aceasta oferta buna. Si fara R-Line exterior sau faruri TopLed, ni se parea (si nu vreau sa supar pe nimeni) o masina putin banala ca design. Sunt multe optionale foarte utile care imi faceau cu ochiul, dar ....atat s-a putut ! Inca nu am primit de la dealer documentele mentionate de b94uri , insa ma bucur ca v-a raspuns el in locul meu.
    1 point
  29. Vw nimerit.o a naibii de bine cu masinile astea mai ales in combinatia alb + rline. Masina arata ff fain si daca ne-ai putea spune si pretul am putea estima si noi "dauna" in buget. Sunt convins ca urmand sa apara faceliftul ai avut parte de o reducere consistenta.
    1 point
  30. Continuam cu "detaliile". Saptamana trecuta am revopsit pragurile. Aveau punctulete de la pietricele ce s-au facut in timp. Ca sa evit pe viitor acest aspect, am fost la un atelier de detailing unde am montat si folie de protectie pe ele. (Partea de jos si pragurile de pe usi). Am mai cumparat si un set de footrest noi si OEM de pe ebay pentru pasagerii din spate. Cred ca pot sa numar pe degete datile, in 5 ani, cand am dus pe cineva in spate, dar trebuie linistiti si piticii de pe creier.. In iulie, vor ajunge in posesia mea. Vopseaua pe exterior pot sa zic ca e impecabila acum. (2 ani de la revopsire integrala) Rugina 0 ceea ce e un lucru important pentru varsta masinii Singurul aspect ce imi sta pe creier sunt farurile. Arata bine, dar nu ca noi. Si parca nu se pupa cu restul masinii ca si stare. Vor veni si alte faruri curand.
    1 point
  31. Serios? Vorbesti din experienta sau ca sa completam numarul de posturi? Pentru ca e plin forumul de motoare EA288 care tot completeaza la antigel pina la a treia revizie fara sa aiba probleme.
    1 point
  32. TBN-ul daca nu este corelat cu TAN-ul nu ofera cele mai fidele informatii. Total Base Number si Total Acid Number definesc pH-ul lubrifiantului. Total Base Number este standard cu o valoare destul de scazuta in cazul uleiurilor ACEA C3 si scade lent in contextul utilizarii carburantilor cu continut scazut de sulf. Sunt foarte multe exemple, mai vechi, de prin statele unite ale americii unde prin folosirea carburantilor sulfurosi, cifra de bazicitate scadea destul de repede cea de aciditate fiind la fel, foarte crescuta. Orice lubrifiant are o rezerva de baze care tamponeaza acizii ce se formeaza prin contaminarea uleiului fie prin degradarea unor pachete de aditivi prezente deja in ulei. Cand aceasta rezerva de baze este consumata, uleiul acumuleaza cantitati din ce in ce mai mari de acizi ce nu fac bine mediului intern din motor. Prin variatia pH-ului catre acid, pachetele de aditivare sufera un proces de degradare si mai accentuata si ca sa folosesc o vorba din popor, ti-ai bagat mortul in casa. In Romania stati linistiti, carburantii respecta standardele europene de calitate iar cantitatea de sulf fie din motorina fie din benzina este in parametrii optimi deci nu avem nici un fel de problema din acest punct de vedere. Singurul aspect ce trebuie discutat, este contaminarea cu carburant a uleiului care apare atat in motoarele cu injectie directa ( TSI TFSI ) cat si in cazul motoarelor TDI common rail. Motoarele diesel sufera cea mai mare contaminare a uleiului cu carburant in timpul regenerarilor, care cu cat sunt mai dese cu atat contamineaza mai mult uleiul cu motorina. Direct proportional, o regenerare cu cat este de mai lunga durata si facuta in conditii mai putin optime cu atat mai mult uleiul va fi contaminat cu carburant. Nu mai discutam despre motoare proaste, uleiuri extrem de proaste. Eu as spune ca discutam despre mentenanta corect facuta conform conditiilor de lucru sau mentenanta incorect efectuata conform conditiilor de lucru. Exista totusi motorizari cu anumite erori de proiectare dar aici intram in cu totul alta discutie. Total Quartz Ineo Long Life 5w30 - Valvoline Synpower XL-III 5w30 - Mobil 1 ESP 5w30 - Ravenol VMP USVO 5w30 - Fuchs Titan Pro C3 5w30 XTL - Rowe Multi Synth DPF 5w30 - Addinol Giga Light 5w30 - Yacco Lube DE 5w30 - Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w30 , toate reprezinta uleiuri de calitate ce servesc grupa de mijloc sau chiar de inalta performanta in unele cazuri. Toate isi fac treaba de la bine spre foarte bine si daca sunt schimbate preventiv, la un interval de schimb modest totul o sa fie bine. In cazul motorizarilor ingrijite se pot utiliza aditivi Engine Flush, care contin cantitati mari de detergenti si dispersanti ce curata motorul de reizurile vechiului ulei si pregatesc terenul pentru noul lubrifiant. Nu sunt recomandati pentru fiecare schimb de ulei ci pot fi folositi periodic. Inainte de un astfel de tratament se pot utiliza si aditivi de carburant, ce curata sistemul de injectie si nu numai dar, daca sunt folositi aditivi sub forma un flacon la un plin, se recomanda acest tratament inainte de a face schimbul de ulei. Ii putem spune mai mult sau mai putin tehnic, detoxifiere.
    1 point
  33. In sfarsit astazi mi-am reparat si eu incalzirea in scaunul din dreapta care nu functiona. Initial am depistat ca in mufa de sub scaun nu-mi ajungea tensiune deloc, asa ca cautat scheme electrica a instalatiei in Manualul de reparatii de la Bentley pe care, tot su sprijinul membrilor acestui forum l-am gasit,si am luat-o la studiat. In scheme am vazut modul de conectare al butoanelor de comanda si al rezistentelor din scaun in circuit , si lucrul cel mai important semnificatia culorilor fiecarui fir. Am scos si butoanele din bord si le-am schimbat intre ele, am reusit dupa aia sa masor si rezistenta electrica , in ohmi, a fiecarei rezistente electrice din spatar si sezut, inclusiv valoarea termistorului si in final am constata ca rezistenta din sezut in loc sa fie cca. 2-3 ohm era 0 pe aparatul digital, de fapt infinit. Destul de greu de masurat sub scaun dar am reusit. Probleme urmatoare a fost cu desfacerea fetei textile de la sezutul scaunului. Si acest lucru l-am aflat de pe un topic si impreuna cu ajutorul manualului am desfacut din spate si din laterala din partea dreapta aceasta pinza. Spre norocul meu am observat chiar in partea dreapta a sezutului o zona arsa si am constatat ca firul rezistentei era intrerupt. L-am lipit, l-am izolat cu varnis siliconic si gata, totul functioneaza ca nou. Sper sa si tina. Pentru doritori stau la dispozitie si cu alte sfaturi.
    1 point
  34. 1. Faptul ca ai un unghi de bracaj mare, posibil sa ma insel. 2. Da 3. Da, de la Plus are Keyless Advance si iti “face cu ochiul” cand te apropii, e funny pt copii, le spui ca masina are viata si se trezeste. 4. La update in Q1 din 2021 5.Da, se activeaza din meniu, si functioneaza clasic. 6. Nu se poate dezactiva functia ce opreste tot cand te ridici de pe scaun Pentru cine vrea configuratie noua, o chestie interesanta, la varianta de 58 kwh, se pot pune jantele de plus cu anvelope allseason, 200’eur net in plus, e un deal bun zic eu.
    0 points
  35. Probabil difera dotarile ascunse(desi s-ar putea sa ma insel, insa in cazu asta noi suntem mai prosti ? parca eram toti in europa...), adica o vopsea mai de calitate, un motor cu componente mai de calitate, de exemplu la BMW X5 cumparat initial din RO eu am cumparat-o la 22 mii km si 3 ani vechime, avea deja farurile cu plasticul afectat de micro crapaturi, parbrizul avea niste micro fisuri de la pietre(care s-au inmultit si cand am rulat eu cu ea... nu era foarte deranjant, insa cand batea soarele se observau...), cate pietre putea lua in Bucuresti si hai intr-un concediu doua, in 22 mii km, ca atat avea, verificasem bine chestia asta. Ma rog, acum mie mi se pare mult mai convenabil sa iau din RO, nou, cu garantie, desi garantia in RO se acorda destul de greu, nu-mi fac iluzii, insa eu care am cumparat multe masini second din Franta, Belgia, Germania, tocmai din cauza acestei diferente de preturi iau de aici acum nou, chiar daca nivelul calitativ e ceva mai slab, consider ca e mult mai bine de luat nou, cu garantie, la 4-5 ani se inlocuieste masina tot cu una noua. Cam asta e ciclul ideal(mai ales cu modelele mai inspre basic, unde pierderea la revanzare e mai mica), insa la tinerete, in general, adica daca nu sunt parintii care sa te ajute, nu sunt mijloacele banesti pt asa ceva.
    0 points
  36. Motoarele TSI sunt zgomotoase prin definitie. Prezint aici un studiu despre incercarile stiintifice de a limita, micsora zgomotul motoarelor cu injectie directa de benzina: http://past.isma-isaac.be/downloads/isma2010/papers/isma2010_0514.pdf Golf 8 este foarte bine antifonat, insonorizat, doar la Velsatis am mai incercat aceeasi senzatie, insa parca G8 e si mai bine lucrat(chiar daca Velsatis era o masina de lux, G8 e totusi o cu totul alta generatie, au evoluat multe intre timp). In habitaclu se aude putin la pornire si pana la 2000 ture sau circa 20-30 km/h, tot putin, e mult pt mine care sunt invatat cu motoarele oarecum clasice(depinde si de cine asculta, nevastamea nu aude nimic, de exemplu), apoi nu se mai aude absolut nimic, totul devine liniste, mai ales pt mine care vin dupa 10 ani de diesel. Insa cu capota ridicata(capota e capitonata cu un fel de pasla cam pe 2/3 din suprafata ei), se pot auzi efectele secundare ale consumului foarte redus dat de pulverizarea benzinei in mod optimizat la inalta presiune. Eu nu intru aici sa-mi laud masina, eu intru sa ma informez, sa ma lamuresc, mai ales ca preocuparile mele s-au indepartat mult de domeniul auto, insa G8 e o masina reusita, pretul de Romania e imbatabil, cu siguranta undeva se regaseste aceasta reducere, masina mea e cu 6191 de euro mai ieftina decat configuratia ei din vw.de... Vorbesc despre preturi de catalog, fara alte reduceri... Sunt multi care se plang de zgomotul TSI ului, si in UK de exemplu pe forumul briskoda sunt youtube-uri cu motoare care fac ca un diesel, desi sunt TSI, deci probabil sunt mai multe niveluri de zgomote in functie de pe ce tip de masina din grupul VAG e montat... E doar o presupunere, nu am cum sa stiu sigur asta. Insa diferenta de pret a aceleiasi masini livrate in RO fata de D, asta e o certitudine, sunt diferente mari de preturi care nu se pot justifica doar prin "efortul producatorului de a penetra pietele europei de est, bla bla". Eu nu cred asa ceva. Nimeni nu face cadouri. O mica reducere pt ca avem salariile mai mici, da, o inteleg, insa diferentele sunt mari.
    0 points
  37. Inca nimic, estimez un maxim de900 lei
    -1 points
  38. @MosLiviu Nu am nici un fel d3 zgomot. @teo21 mersi, dar am facut investitii in alt hobby, 2din raman pe alta data.
    -1 points
  39. Am folosit la 1 4 APE uleiul de la celălalt golf tot 1.4 dar BCA gpl pentru că stă pe dreapta de câteva luni.. Adică 5w40 moțul specific. Am observat că pe lângă faptul că îl consuma mai repede față de Castrol 10w40, in anumite momente când merg agresiv, turații se aprinde becul de la presiune ulei. De exemplu după un drum de 35 de km mers in 4-5000 ture, când am intrat în oraș și am mers normal mi s-a aprins presiunea la ulei. Cea ce cu 10w40 nu mi s-au întâmplat. In schimb la celălalt BCA CU GPL nu am avut problema asta. Amândouă au undeva între 300-400 k km reali. Deci depinde și de stilul de condus. La celălalt pe GPL, folosindu.l tata, e perfect 5w40, nu prea vede ture peste 3500. Eu cum ii dau mai multe ture o sa merg pe 10w40, probabil e și mai uzat motorul. Cu toate că de 8 ani de când e la mine tot cu 1,3 litri completez.
    -1 points
  40. nu cred ca au fabrici diferite pentru piese de calitate diferita. cred mai degraba ca e altfel: au contracte pentru scaune sa zicem. alea le fac 2 producatori. cerintele minime de calitate le indeplinesc amandoi. insa unul bate mult peste cerintele alea de calitate, celalalt nu. primul are preturi ceva mai mari, logic, al doilea mai mici. scaunele facute de primul le pun in golful din germania, celalalte in romania. amandoua indeplinesc acele cerinte minime, care oricum sunt ridicate. cred ca mai degraba asa ar fi. eu am adus pt cineva o masina din germania acum multi si sincer nu am vazut vreo diferenta. da, era intr-o stare mai buna decat una din ro, chit ca avea multi km din alte motive insa: sosele mult mai bune si un trafic mult mai civilizat care nu te obliga sa fortezi si sa bruschezi masina ca la noi. si, evident, revizii facute unde trebuie si la timp. nu genul imi iau bmw dar pun piese din china. are cineva idee cum mai e cu drive-test la noi la un g8, acum cu covid: iti dau masina singur in ea, sau te insotesc si ei?
    -1 points
  41. Nu am spus ca au fabrici diferite(desi unele modele se asambleaza in locuri diferite, inclusiv Slovacia, o litera din seria de sasiu reprezinta tocmai locul asamblarii), G8 se asambleaza la Wolsburg, a mea acolo e asamblata, insa linii de asamblare sunt mai multe, masina comandata se stie pt ce tara e, au ei grija sa nu iasa prea mult in pierdere cu reducerile pe care le fac pt piata din europa de est.
    -1 points
  42. Aral si-a pierdut imaginea buna, sau si-a pierdut si calitatea? Ca nu prea inteleg ce legatura are "imaginea" cu calitatea unui ulei?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!