Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2020 în toate secţiunile
-
Dupa 2 modele Seat Ateca, un Style si un Xcellence,azi am devenit, jumatate de proprietar(masina este in leasing ) al unui Cupra Formentor VZ 2.0TSI 4Drive, 310 CP Nu sunt eu un impatimit al masinilor dar , va pot spune faptul ca m-a lasat fara cuvinte. Maine revin cu poze9 points
-
Suma finala e irelevanta, oricum nu a sarit de 43k. Relevant e ca ai avut curajul sa o iei, tinand cont ca pe cine se duce la td il doare fix in banana de rodaj, temperatura uleiului si alte mici detalii nesemnificative de genul asta. Important e ca tie sa iti placa, restul e can can. Sa o plimbi sanatos!5 points
-
Downpipe Milltek & Cat Back Scorpion 76mm cu rezonator si valva in aceeasi pozitie ca cea originala. Interesant ca functioneaza exact ca cea originala, in vacuum si nu in functie de presiune ceea ce ma va scuti de furtun + adaptor tras din galeria de admisie. Tipsurile si toba finala le voi da cu un chit special pt inox rezistent la temperaturi inalte si vor fi vopsite negru mat. Sudurile si materialele folosite la evacuarea Scorpion par de o calitate mai buna comparativ cu Milltek.4 points
-
Baga pozeee, spune-ne pareri etc. Evacuarea cum suna, franarea cum franeaza, motorul cum trage, confortul cum e, calitatea interior cum e? Aspectul pe strada cum e, suceste capete?3 points
-
Imi place : -se asaza bine pe drum,chiar si pe drumuri mai sinuoase -modul Comfort este ok, nu zgaltaie prea rau la denivelari desi jantele sunt pe 19 si este mai mult decat suficient prin oras si imprejurimi -modul Cupra te innebuneste si te face sa calci pedala:pe langa faptul ca masina devine salbatica,(se intareste directia si sta foarte incordata si un pic turata),iti ofera si o senzatie de sportivitate foarte ridicata si la viteze mai mici...se aude frumos in boxe -eu stau destul de sus in scaun si vad toata capota si nervurile de pe ea , iti da o senzatie placuta de masina solida Nu am condus masini sportive si nu pot neaparat sa fac o comparatie cu altele dar imi place ce simt si cum ma simt Ce nu-mi place: -destul de mult plastic -faptul ca la fiecare oprire de motor trebuie sa dezactivez lane assist1 point
-
Nu a pierdut nimic, uleiul e corect in categoria lui de pret, mai sigur decat Castrol luat de la colt cu 150 schimbul. Toata lumea se uita dupa Motul, Valvoline, Mobil, Castrol...1 point
-
Am vazut un film cu interiorul lui ID4 si, dupa ce am vazut panoul de comanda pentru lumini si degivrare, m-am convins ca ID3 n-are parbriz incalzit electric, nici macar pe MAX, si nu cred ca va avea nici pe modelele de serie. Poate dupa vreun prim facelift... Mentiunea respectiva din lista de dotari a lui ID3 in limba romana este o gresala de traducere...discutabil daca este intentionata sau accidentala. Exprimarea originala in engleza era: Heat insulating glass windscreen. Traducerea in lb. romana: Parbriz laminat si incalzit. ID4 va avea parbriz incalzit electric.1 point
-
Salutari! Am luat si eu in Scout din 2016, masina din semnatura si sunt super incantat de ea. Numa' 1,000 km am facut de cand am luat-o dar mi se pare fix ce am nevoie pentru zona in care stau.1 point
-
Revin cu update pentru cei 2 colegi de mai sus : Aveau mai bine de 10 minute de cand erau aprinse. Nu iau niciun fel de eroare . Nu iau eroare la flash-uri . Nu am eroare pe adaptiv. Farurile mele in general stau pe AUTO si nu isi iau eroare , cand le-am montant , adica sambata le-am verificat in toate pozitiile si nu am avut probleme deloc . Din pacate nu am reusit sa fac poze seara cu ea afara , m-am bucurat ca un copil mic si pur si simplu am uitat . O sa filmez si o sa postez aici daca mi se permite si revin cu mai multe poze . Diferenta intre ce aveam inainte si ce este acum nu stiu daca o puteti face voi fiindca nu cred ca am poze mai multe decat cele postate . Si oricum daca asa avea , in alte conditii realizate de cat cele pe care le as avea acum atunci nu ar fi ceva concret . Daca totusi vreti sa mergeti pe incredere , va recomand cu caldura aceste leduri . Flash-ul este la putere maxima deoarece nu are timp de incalzire ca si xenonul pana ajunge la fluxul maxim luminos . In momentul in care aprinzi farurile acelasi lucru , acestea se aprind la intensitate maxima . Adaptivul functioneaza la fel , loc in far este suficient pentru adaptorul acela de la becuri . Cum prind momentul o sa caut sa fac poze si ceva filmari cu masina pe timp de noapte . Sunt la al 3 lea set montat . Versiunile anterioare au fost montate pe Cayenne la care clientii au fost foarte multumiti . Obs. ( avantaj la cayenne bi-xenon + faza lunga separat , am montat d3s led si led pe faza lunga , ai fi jurat ca e tir de la distanta ) *Grija mare la mufe la faruri pentru cine mai schimba becurile , m-am invartit vreo 5 minute prin fata ei fiindca se aprindea doar un far din cauza mufelor care nu erau clipsate . Urmeaza sa ii pun valva pe evacuare si caut un autocolant pentru ornamentele din interior ,care deocamdata il gasesc doar in china , dar nu m-as incumeta sa comand acum , in preajma sarbatorilor ca s-ar putea sa nu mai ajunga vreodata .1 point
-
Primul drum Pipera-Ploiesti,plus ceva stat in parcare sa o butonez un pic, pe autostrada viteza legala, chiar mai mica, undeva la 110 km/ora, modul Comfort...atasez poza Atasat dotarile .Masina a fost masina de drive-test , am luat-o la 2008 km rulati, in leasing...va las sa ghiciti suma finala ? 949591 Cupra Formentor Test DRIVE (1).pdf1 point
-
Încă o mie in mai puțin de o luna .. “simply pleasure” apropo de sloganul Skoda “simply clever” Montat anvelope de iarna apropo, cele vechi GY8 încă își fac treaba, pe jantele originale, fără probleme nici aici, nu am simțit niciodata nevoia unor alte jante. Poate am uitat sa va spun, de curand G7-le are kit Thule de bicle pe care il instalez pe plafon când am iesiri din oras. Pentru ca Megane-ul IV care făcea asta nu mai este in familie.1 point
-
Rusia nu evita nimic, nu stiu de unde ai dedus asta. Acel articol este din 2014, la scurt timp dupa recall-ul VW legat de schimbul de ulei. De fapt acel articol are ca tema solicitarea unui individ, care nu reprezinta nici pe departe Rusia. Acum in 2020 stim cam toti ca problema respectiva s-a remediat pe masinile afectate.1 point
-
Update final, farul a fost schimbat ieri pe garantie, operațiunea a durat undeva la 4 ore (??) si nu m-a costat nimic. Acum sper sa nu aiba aceeasi soarta si farul stang in viitor, pentru ca ieri a fost si ultima zi de garantie..1 point
-
O rezistenta noua, Oem, undeva la 600-800 ron. Una AM e mult mai ieftina, dar nu sunt stralucite... Daca se lucreaza cu atentie,da,se aseaza/intinde perfect.0 points
-
@sNaKeyyPai apreciez ca mi ai oferit o sursa si iti multumesc insa ei ofera uleiul asta la un pret care nu poate fi pentru uleiul original,ci pentru unul pe care il ofera si epiesa,karma...Sunt foarte multumit de Castrol,folosesc de 15 ani fara probleme dar poate datorita faptului ca intotdeauna sursa a fost verificata.Am sa ma zbat in continuare sa il cumpar din Germania,e cel mai simplu.-1 points
-
Aral are avantajul ca e un ulei mai ieftin decat multe altele, bun pentru motoarele care papa ulei cu litrul la mia de km. O fi existand Aral pentru motoarele de inalta performanta, dar astea din gama ieftina nu ies cu nimic in evidenta fata de alte marci. Am folosit pe benzinar aspirat, a fost ok. Aral si-a pierdut din imaginea buna pe care o avea pana prin 2010 la carburanti si uleiuri-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00